- 22 VIN
- OP
- 188 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
22 VIN
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cine credea ca razboiul cailor putere s-a incheiat, sa se mai gandeasca o data. Incet, incet, batalia se muta pe taramul hot hatch-urilor, iar viitorul Opel Astra OPC se pregateste de lupta pentru suprematie cu Ford Focus RS.
Da, noul Opel Astra OPC va veni cu 300 cai putere, insa nu va trece la un motor V6 ci va ramane la acelasi 2.0 turbo! Si, la fel ca adversarul sau, va beneficia de tractiune fata. Cum se va comporta hot hatch-ul din Russelsheim (mai ales in duelul cu Ford Focus RS!) ramane de vazut, insa ne asteptam la prezenta unui diferential controlat electronic pentru a face fata puterii si cuplului urias.
Nici modificarile de ordin estetic nu vor lipsi, versiunea de performanta urmand a se diferentia de modelul in trei usi cel putin prin aripile latite si eleronul pentru plafon.
In ceea ce priveste aparitia sa, noul Opel Astra OPC nu va sosi pe strazi mai devreme de 2011.
Am gasit articolul pe 4t. Ce ma intriga e faptul ca din cate tin eu minte Opel a zis ca viitoarea Astra OPC va fi AWD si nu FWD. 300cp pe FWD mi se par prea multi.
Da, noul Opel Astra OPC va veni cu 300 cai putere, insa nu va trece la un motor V6 ci va ramane la acelasi 2.0 turbo! Si, la fel ca adversarul sau, va beneficia de tractiune fata. Cum se va comporta hot hatch-ul din Russelsheim (mai ales in duelul cu Ford Focus RS!) ramane de vazut, insa ne asteptam la prezenta unui diferential controlat electronic pentru a face fata puterii si cuplului urias.
Nici modificarile de ordin estetic nu vor lipsi, versiunea de performanta urmand a se diferentia de modelul in trei usi cel putin prin aripile latite si eleronul pentru plafon.
In ceea ce priveste aparitia sa, noul Opel Astra OPC nu va sosi pe strazi mai devreme de 2011.
Am gasit articolul pe 4t. Ce ma intriga e faptul ca din cate tin eu minte Opel a zis ca viitoarea Astra OPC va fi AWD si nu FWD. 300cp pe FWD mi se par prea multi.
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ovydyu90
- **
- 152 mesaje
- din 16 Apr 2010
- Mures
ovydyu90
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2010
- Mesaj Privat
- alexandru3
- **
- 162 mesaje
- din 04 Feb 2009
- Vectra 2003 z22se
- Bucuresti
alexandru3
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
- 22 VIN
- OP
- 188 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
22 VIN
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- julian_nica
- **
- 143 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2009 z14xep
- Bucuresti
julian_nica
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
ovydyu90 a scris:Asteptam sa vedem cum o sa fie,intr-adevar 300 de cai pe FWD sunt cam multi. Sunt curios si cum o sa arate:D
Pai atunci Focusul cu 320 cp ce mai e ? Intradevar vor fi probleme mari de torque steer, dar astea apar, in aceeasi forma mai atenuata cei drept, si la o masina cu mai mult de 240 cp tractiune fata asa catre sa fii treaz cand conduci si banuiesc ca posesorii de opc-uri ne pot confirma acest lucru , concluzionand "More is better ".
Nu inteleg ce se agita astia de la opel, tractiune spate fara discutii pe OPC totusi e o masina sport .
Tare sunt curios daca scot un OPC-Diesel similar GTD golf.
- 22 VIN
- OP
- 188 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
22 VIN
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
julian_nica a scris:
Pai atunci Focusul cu 320 cp ce mai e ? Intradevar vor fi probleme mari de torque steer, dar astea apar, in aceeasi forma mai atenuata cei drept, si la o masina cu mai mult de 240 cp tractiune fata asa catre sa fii treaz cand conduci si banuiesc ca posesorii de opc-uri ne pot confirma acest lucru , concluzionand "More is better ".
Nu inteleg ce se agita astia de la opel, tractiune spate fara discutii pe OPC totusi e o masina sport .
Tare sunt curios daca scot un OPC-Diesel similar GTD golf.
ovydyu90 a scris:Asteptam sa vedem cum o sa fie,intr-adevar 300 de cai pe FWD sunt cam multi. Sunt curios si cum o sa arate:D
Pai atunci Focusul cu 320 cp ce mai e ? Intradevar vor fi probleme mari de torque steer, dar astea apar, in aceeasi forma mai atenuata cei drept, si la o masina cu mai mult de 240 cp tractiune fata asa catre sa fii treaz cand conduci si banuiesc ca posesorii de opc-uri ne pot confirma acest lucru , concluzionand "More is better ".
Nu inteleg ce se agita astia de la opel, tractiune spate fara discutii pe OPC totusi e o masina sport .
Tare sunt curios daca scot un OPC-Diesel similar GTD golf.
Tractiunea spate se practica mai rar in zilele astea. Doar cativa producatori cu traditie in masini RWD o mai practica (Mercedes, BMW etc.). Cea mai performanta este 4X4, si este tractiunea potrivita pentru masinile sport. Si nu vad motivul pentru care masina asta sa nu aiba AWD. E greu cu 200cp FWD, da' cu 300...
- julian_nica
- **
- 143 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2009 z14xep
- Bucuresti
julian_nica
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
Daca nu ma insel si opel a avut cateva incercari cu tractiune spate din pacate nereusite datorita numarului mic de vanzari . Amintesc aici omega speedster . Omega super masina cam incontrolabila iarna in viraje, iar de speedster am numai cuvinte de lauda privind performantele.
Si totusi daca reusesti sa scoti o masina ca speedsterul , de ce nu ai scoate si un hothach RWD ?
Masina sport clar ii trebuie o tractiune RWD, dar totusi sunt de acord cu tine in viata normala pe majoritatea o traim ( nu toti suntem schumacher) asa ca 4x4 > RWD > FWD.
Asteptept cu nerabdare sa vad cum arata masina si ce poate . Si avem motive bine intemeiate deoarece vechiul/ actualul opc a facut furori , furand ochii bine tot clientiilor fideli de GTI.
Si totusi daca reusesti sa scoti o masina ca speedsterul , de ce nu ai scoate si un hothach RWD ?
Masina sport clar ii trebuie o tractiune RWD, dar totusi sunt de acord cu tine in viata normala pe majoritatea o traim ( nu toti suntem schumacher) asa ca 4x4 > RWD > FWD.
Asteptept cu nerabdare sa vad cum arata masina si ce poate . Si avem motive bine intemeiate deoarece vechiul/ actualul opc a facut furori , furand ochii bine tot clientiilor fideli de GTI.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- 22 VIN
- OP
- 188 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
22 VIN
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Nu va fi 4x4 decat daca va lua platforma tehnica de la Insignia, ceea ce mi se pare putin probabil. Iar cum mai toate hothatch-urile sunt FWD (exceptand seria 1 si Impreza), nu vad de ce Astra OPC ar fi altfel.
Toate hothatchurile de 200-220cp sunt FWD. Dar cu puterea pe care au anuntat-o deja concureaza ca performante cu Golf R, Audi S3 etc. Care sunt AWD. Orice om sanatos ar pune AWD la 300cp.
julian_nica: si Opel GT este RWD. Numarul mic de vanzari se datoreaza pretului, multi oameni gandesc ca nu ar da 30k pe un Opel, indiferent de ce poate acea masina. Asta-i mentalitatea, "am 30k imi iau bemveu coaja, dar e bemveu"
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Da, uitasem de GolfR si S3. Dar cred ca astea's toate, nu mai e nici un "etc". Focus are 300CP si e FWD. Focus RS500 are chiar 350CP si tot FWD e. La fel si Scirocco, are 265CP si e FWD.
Apropo de FWD, cam asa o ia un GolfR AWD de la un SciroccoR FWD:
http://www.youtube.com/watch?v=shEecUHNGf4
Apropo de FWD, cam asa o ia un GolfR AWD de la un SciroccoR FWD:
http://www.youtube.com/watch?v=shEecUHNGf4
- julian_nica
- **
- 143 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2009 z14xep
- Bucuresti
julian_nica
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
@ 22 VIN [[ off-topic] Asta-i mentalitatea, "am 30k imi iau bemveu coaja, dar e bemveu".
Poate par ciudat, dar si eu daca as fi avut 30 k si daca ar fi bmw-ul nou 30 k coaja l-as lua fara discutii. "Coaja" la o masina premium vine aproape comparabil cu medium high la o masina normala.
Opelul pana la urma e un alternativa excelenta la marcile de lux inaccesibile de noi romanii muritori de rand ( ma refer aici STRICT la masinele noi ) ca alea sh nu imi plac.
On topic : In ciuda , sau spre dazamgirea noastra , Opc-ul nu va avea nici RWD nici AWD ci probabil FWD cu un diferential ce nu va permite rotilor fata sa sape in pamant ( in engleza parca e limited slip diff) similar Focus , eventual sa limiteze undeva la 400 maxim 450 nm cuplu .
Nu am un argument sa sustina cele spuse, dar asta e banuiala mea.
Poate par ciudat, dar si eu daca as fi avut 30 k si daca ar fi bmw-ul nou 30 k coaja l-as lua fara discutii. "Coaja" la o masina premium vine aproape comparabil cu medium high la o masina normala.
Opelul pana la urma e un alternativa excelenta la marcile de lux inaccesibile de noi romanii muritori de rand ( ma refer aici STRICT la masinele noi ) ca alea sh nu imi plac.
On topic : In ciuda , sau spre dazamgirea noastra , Opc-ul nu va avea nici RWD nici AWD ci probabil FWD cu un diferential ce nu va permite rotilor fata sa sape in pamant ( in engleza parca e limited slip diff) similar Focus , eventual sa limiteze undeva la 400 maxim 450 nm cuplu .
Nu am un argument sa sustina cele spuse, dar asta e banuiala mea.
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
- 22 VIN
- OP
- 188 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
22 VIN
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
julian_nica a scris:"Coaja" la o masina premium vine aproape comparabil cu medium high la o masina normala.
Opelul pana la urma e un alternativa excelenta la marcile de lux inaccesibile de noi romanii muritori de rand ( ma refer aici STRICT la masinele noi ) ca alea sh nu imi plac.
Opelul pana la urma e un alternativa excelenta la marcile de lux inaccesibile de noi romanii muritori de rand ( ma refer aici STRICT la masinele noi ) ca alea sh nu imi plac.
Te inseli putin.
30mii euro fix = BMW E90 316d 115cp, aer conditionat automat si cam atat (departe de medium high de pe Mondeo, Insignia, Passat, Accord, M 6 etc). E46 in varianta "coaja", dupa cum zicea Richard Hammond, avea ca dotari parbrizul si aerul din interior. Nici macar AC. Da, per total este o masina mai buna decat Insignia, dar cand te gandesti ce Insignia poti sa configurezi in acei bani, parca nu-ti mai vine sa te arunci direct pe BMW.
E complicat sa gasesti o alternativa premium la Opel GT (sa fie capabila de aceleasi performante si sa aiba acelasi design).
Ori acest lucru trebuie facut si cu Astra OPC, trebuie NEAPARAT AWD ca sa devina intr-adevar o alternativa pentru Golf R, care pe langa faptul ca nu-i cu nimic mai grozav ca o Astra, costa si destul de mult. Dar pentru un om care vrea o masina pentru performantele ei, AWD-ul cantareste foarte mult si poate fi factorul decisiv in alegerea pe care o face. Plus ca Opel era destul de "renumit" pentru "abilitatile" de subvirare ale OPC-urilor, lumea cand va auzi de FWD din nou va avea din start cu o parere preconceputa. Insignia OPC a spalat "rusinea" Vectrei OPC, si ar trebui ca si Astra OPC sa faca acelasi lucru. Cu aceasta decizie pot sa spun ca Opel isi cam pune cenusa in cap.
Dar poate ma insel, poate masina va fi foarte buna.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Opel a prezentat astãzi cea mai puternicã versiune a gamei Astra GTC. Cu 280 de cai-putere ºi o vitezã maximã de 250 km/h, noul Opel Astra OPC, disponibil de anul viitor, se va numãra printre cele mai puternice hot hatch-uri europene.
Gama Opel Astra va fi înnobilatã, anul viitor, cu o versiune sportivã, pregãtitã sã combatã agresiv - nici nu se putea altfel! - pe segmentul hot hatch-urilor europene.
Astra OPC, cea mai puternicã versiune a gamei Astra GTC, va oferi 280 de cai-putere ºi o vitezã maximã de 250 km/h.
Deºi a fost prezentatã astãzi, maºina va fi disponibilã abia anul viitor. Listele cu comenzi vor fi deschide în primvarã, urmând ca primele OPC-uri sã fie livrate odatã cu începerea anotimpului estival.
Neîndoielnic, punctul forte al noului Opel Astra GTC - dincolo de "prezenþa scenicã" remarcabilã - este ascuns sub capotã.
Motorul pe benzinã cu patru cilindri, de 2.0 litri, dezvoltã (cu sprijinul unui sistem de supraalimentare) 280 de cai-putere ºi 400 de Nm - cuplu maxim.
Toate resursele sunt asmuþite spre roþile anterioare, cu ajutorul unei cutii de viteze manuale cu 6+1 rapoarte.
Opel Astra OPC este capabil, potrivit unor informaþii încã neoficiale (producãtorul a omis în mod curios acest detaliu atât de important), sã sprinteze pânã la "sutã", cu start de pe loc, în 6,2 secunde.
Cea mai "focoasã" versiune a compactului Opel va trece în mare vitezã de Golf GTI - cel mai cunoscut reprezentant al acestui segment - pentru a-ºi mãsura forþele cu modele precum Volkswagen Golf R sau Scirocco R, Renault Megane RS sau Ford Focus RS.
Gama Opel Astra va fi înnobilatã, anul viitor, cu o versiune sportivã, pregãtitã sã combatã agresiv - nici nu se putea altfel! - pe segmentul hot hatch-urilor europene.
Astra OPC, cea mai puternicã versiune a gamei Astra GTC, va oferi 280 de cai-putere ºi o vitezã maximã de 250 km/h.
Deºi a fost prezentatã astãzi, maºina va fi disponibilã abia anul viitor. Listele cu comenzi vor fi deschide în primvarã, urmând ca primele OPC-uri sã fie livrate odatã cu începerea anotimpului estival.
Neîndoielnic, punctul forte al noului Opel Astra GTC - dincolo de "prezenþa scenicã" remarcabilã - este ascuns sub capotã.
Motorul pe benzinã cu patru cilindri, de 2.0 litri, dezvoltã (cu sprijinul unui sistem de supraalimentare) 280 de cai-putere ºi 400 de Nm - cuplu maxim.
Toate resursele sunt asmuþite spre roþile anterioare, cu ajutorul unei cutii de viteze manuale cu 6+1 rapoarte.
Opel Astra OPC este capabil, potrivit unor informaþii încã neoficiale (producãtorul a omis în mod curios acest detaliu atât de important), sã sprinteze pânã la "sutã", cu start de pe loc, în 6,2 secunde.
Cea mai "focoasã" versiune a compactului Opel va trece în mare vitezã de Golf GTI - cel mai cunoscut reprezentant al acestui segment - pentru a-ºi mãsura forþele cu modele precum Volkswagen Golf R sau Scirocco R, Renault Megane RS sau Ford Focus RS.