- caliente
- OP
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
am cumparat opelul in 2008 din germania .....este din 2003 ......nu a avut nici o problema tehnica pana acum ceva zile cand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu.......porneste foarte greu la cald' .......tin bujiile cat trebuie si cand pornesc trebuie cateva secunde sa o ia' ......am verificat bujjile si sunt bune.in timpul mersului nu are absolut nici o problema trage foarte bine se accelereaza foarte bine ...........si nu stiu ce problema ar putea avea.bateria buna/bujii bune /...multumesc
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- caliente
- OP
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
nu prea am timp sa ajung la un tester..........chestia e ca masina porneste daca las 5 minute siroccou'l pornit...........acesta incalzeste apa la motor la 90'C si dupa aceea porneste putin mai repede decat daca as fi pornit normal cum porneam inainte...........dupa sirocou .....porneste in cca 3-4 sec.....fara siroccou porneste extrem de greu.. in timpul mersului nu are probleme...doar pornirea extrem de greoaie trebuie sa depistez neaaparat problema ......sa nu solicit nici electromotorul de atatea ori....pot afla erorile prin testul pseudoagrafa? ......este un motor 1.9 DTI din 2003
babus123
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
- caliente
- OP
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
la turatii nu are probleme trage chiar foarte bine masina .compresie buna...atat ca porneste greu .deci plec din loc doar daca pun webasto sa incalzeasca apa la 90 si o ia in vreo 3 secunde..dar greu fata de cum pornea normal....si bujiile verificate foarte bine...vine curent la ele tot ce trebuie...am pe cineva cu tech2 o sa ajung la el curand ca nu pprea am timp...mi-a spus cineva ca a patit la un passat 2002 o problema asemanatoare..si ca era un senzor ce regla debitul de motorina...iar in timpul mersului nu mai avea nimic .....doar la pornire......
babus123
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vivaro 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
- caliente
- OP
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
nu am rezolvat baieti problema........am fost plecat de acasa si masina a ramas pe loc......si va mai ramane un timp dar trebuie sa o rezolv.....la diagnoza nu am fost....dar am mai observat niste chestii........ cand pornesc......deci o pornesc cu sirocoul .....5 minute de sirrocou.......si o cheie mai lunga si a pornit....merg cat am nevoie.....merge foarte bine.....si opresc undeva......opresc frumos motorul....si dupa 5 minute plec iar....nu mai vroia sa porneasca nici neam.......si am stat vreo 20 de minute zic .....stai sa se mai raceasca motorul.....am stat.....si a pornit doar la 3 chei rapide...deci 3 incercari de a porni......si a luat-o......cam aiurea........si mai am o problema care de curand s-a intamplat masina a stat ceva timp neumblata......a stat pe loc in garaj......si la drum....cand pun frana....joaca volanu...jocuri mici trebitatii....discurile nu erau ruginite....si ma gandesc ca poate sunt ovale si deaia joaca directia? un prieten a avut problema asemanatoare cu pornirea la un passat 2003.......si problema era un releu care regla debitul de motorina care intra in pompa de injectie cica......si a schimbat si a mers bine dupaia....eu chiar nu stiu....si problema e ca la bord nu da nici o eroare.....
NBT
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vivaro 2004 F9Q 670
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2010
- Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu, tot Vivaro din 2003, de 1900 cmc F9Q760, 170.000 km. La inceput, la rece pornea putin mai greu dar cand se incalzea nu mai pornea decat trasa, apoi in 2 zile (aproximativ 200 de km), nu a mai vrut nici la rece, decat trasa si pornea in maxim un metru. O data pornita mergea de parca nu avea nicio problema . Tot nu m-am potolit si am plecat in concediu, cu injuraturile de rigoare am ajuns la C-tanta, dar la intoarcere nu mai puteam sa depasesc 2500 de ture cand foloseam AC-u ca se oprea motoru (fara AC mergea impecabil). Am fost la GTT sa-i fac o diagnoza (173.60 lei + spaga ca nu aveam programare) si am aflat vestea... injectoarele 2 si 4 pierdeau presiune (pret la GTT 2400 lei/buc n-am mai intrebat daca cu sau fara manopera si TVA). Am vrut sa le repar (www.rune ro) dar pretul era de ~ 1000 lei/buc. Pana la urma am luat SH cu 1000 lei toate patru. Problema rezolvata.
Cod injector avut: BOSCH 0445110146
Cod injector achizitionat: BOSCH 0445110021
Cod injector avut: BOSCH 0445110146
Cod injector achizitionat: BOSCH 0445110021
- caliente
- OP
- 100 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Vivaro 2003 F9Q 760
- Ilfov
caliente
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu am fost mai norocos, a picat doar 1 si la 340.000 km, la service la opel mai bine nu ma duceam,au pus diagnoza si nimic, si au luat-o pe dibuite,au batut si ca,chiorii cu o surubelnita intr-un regulator de motorina sau ce era ala si pierdea motorina pe acolo,dar au rezolvat tot ei,si intr-un final au inceput sa verifice injectoarele si injectorul 1 dadea prea mult pe retur, rezolvare inlocuire injector, pret injector nou 1.700 RON, cand am auzit pretul nici nu am mai intrebat cat ia la manopera,pentru ca injectorul meu se gripase acolo si nu putea fi scos, deci era o munca in plus. Am ajuns acasa, am dat ceva telefoane,si am ajuns la un mecanic cunoscut in zona mea, un baiat tanar si priceput,cand am ajuns la el s-a uitat si el la injectoare si a vazut problema, m-a trimis sa caut un injector SH,am ajuns pe la ploiesti si a gasit 500 ron injector din 2006,BOSCH original,provenea din dezmenbrare, l-am luat, am ajuns la baiat, si m-am oferit sa il ajut cu scoaterea injectorului intepenit in motor, avea el o presa speciala, si cand sa il scoata afara.......s-a rupt.....a ramas o parte infipt la locul lui, acum incepe treaba, dai jos chiuloasa scoate injectoru etc. pana la urma s-a rezolvat. M-a dus putin peste 1000 RON toata treaba cu tot cu manopera mesterului.
aditza19
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vivaro 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
aditza19
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vivaro 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
Am si eu un Vivaro 1.9 dti din 2003 si imi porneste dupa ce invarte de 4-5 ori si la rece si la cald, si cu temperatura apei al 90 grade si cu ea rece, la teste ii da P1180 - senzor temperatura combustibil - semnal prea mare eroare si P1635 - circuit preincalzire, defect general - nu este prezent. Tin sa precizez ca se aprinde si martorul motor, masina odata pronita merge perfect, bujiile sunt noi (beru), releul nu stiu unde e pozitionat sa il verific, iar la senzorul de temperatura motorina zice -40 grade...sa fie din cauza acestuia ? chestia e ca se cumpara cu tot cu carcasa si e foarte scump...poate fi alta cauza ?
tracons
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Vivaro 2001 F9Q760
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
am cumparat de o luna un opel vivaro din 2001,motor tip f9q760, 101cp si a doua zi am constatat ca nu porneste.lucrul acesta se intampla la rece sau la 3-5 ore dupa ce a fost oprita. trasa porneste in 2metri si 1-2minute dupa ce porneste nu se accelereaza mai deloc,apoi porneste normal.am pus tester-ul si nu imi da nicio eroare, bujiile sunt in regula,filtre schimbate, supapa din capatul rampei schimbata.am fost la mai multi mecanici si fiecare mi-a zis altceva(compresia,bujiile incadescente,injectoare ,pompa), insa niciunul nu a reusit sa imi zica ceva concret sau sa o faca sa porneasca. dau la automat foarte mult,i-am dat si cu spray,dar nu vrea decat tractata.dati-mi o idee despre ce ar putea fii ca m-am saturat sa aud pareri si sa nu rezolv nimic.multumesc anticipat!