- betasergiu
- OP
- 38 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Covasna
betasergiu
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Am un astra g din 2002, motor y1.7dt care, dintr-o data, nu mai vrea sa porneasca. la ultima pornire(cu 2 minute inainte de problema) am sesizat ca a pornit putin mai greu ca de obicei, in sensul ca parca s-a chinuit putin(pornea impecabil, niciodata nu am avut probleme cu pornirea). in rest nu mi-a dat niciun semn inainte ca ar avea vreo problema. pur si simplu am oprit si cand am vrut sa pornesc dupa 2 min nu a mai pornit. pun contactul, totul se aprinde ok, iar cand actionez demarorul... liniste... e moarta complet, nu misca nimic, nici macar cel mai mic zgomot. nu cred ca e de la incarcare sau de la baterie pt ca indicatorul bateriei e verde, becurile la bord se aprind, nu scad in intensitate(bateria e noua, si de curand am schimbat diodele si releul).
care ar putea fi problema? a mai avut cineva problema asta? astept sfaturi. multumesc.
Am un astra g din 2002, motor y1.7dt care, dintr-o data, nu mai vrea sa porneasca. la ultima pornire(cu 2 minute inainte de problema) am sesizat ca a pornit putin mai greu ca de obicei, in sensul ca parca s-a chinuit putin(pornea impecabil, niciodata nu am avut probleme cu pornirea). in rest nu mi-a dat niciun semn inainte ca ar avea vreo problema. pur si simplu am oprit si cand am vrut sa pornesc dupa 2 min nu a mai pornit. pun contactul, totul se aprinde ok, iar cand actionez demarorul... liniste... e moarta complet, nu misca nimic, nici macar cel mai mic zgomot. nu cred ca e de la incarcare sau de la baterie pt ca indicatorul bateriei e verde, becurile la bord se aprind, nu scad in intensitate(bateria e noua, si de curand am schimbat diodele si releul).
care ar putea fi problema? a mai avut cineva problema asta? astept sfaturi. multumesc.
- MARIAN CRISTI
- **
- 61 mesaje
- din 30 Sep 2008
- Astra 2001
- Bucuresti
MARIAN CRISTI
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2008
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- betasergiu
- OP
- 38 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Covasna
betasergiu
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- betasergiu
- OP
- 38 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Covasna
betasergiu
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Nu.
Y17DT are 2 electrovalve, una la EGR, alta la turbina. Nici una nu are legatura cu pornirea. Daca era de la electrovalve demarorul invartea.
Verifica daca ajunge curent la bobina de actionare a demarorului cand invarti de cheie.
Y17DT are 2 electrovalve, una la EGR, alta la turbina. Nici una nu are legatura cu pornirea. Daca era de la electrovalve demarorul invartea.
Verifica daca ajunge curent la bobina de actionare a demarorului cand invarti de cheie.
ok, ms pt sfaturi. sper ca maine sa rezolv problema. numai bine.
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Platoul de carbuni sau bobina de actionare a bendix-ului.
Cand "dai la automat" se aude un "clanc"? daca da, este platoul de carbuni, daca nu poate fi bobina de actionare sau o defectiune de pe circuitul de actionare a bobinei.
Cand "dai la automat" se aude un "clanc"? daca da, este platoul de carbuni, daca nu poate fi bobina de actionare sau o defectiune de pe circuitul de actionare a bobinei.
la mine la inceput se auzea un "clanc" dar dupa 2 -3 incercari nu s-a mai auzit. Oricum dupa ce am schimbat carbunii problema s-a rezolvat.
- betasergiu
- OP
- 38 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2006 Z17DTH
- Covasna
betasergiu
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
AndrewBv a scris:
la mine la inceput se auzea un "clanc" dar dupa 2 -3 incercari nu s-a mai auzit. Oricum dupa ce am schimbat carbunii problema s-a rezolvat.
BV19MAX a scris:Platoul de carbuni sau bobina de actionare a bendix-ului.
Cand "dai la automat" se aude un "clanc"? daca da, este platoul de carbuni, daca nu poate fi bobina de actionare sau o defectiune de pe circuitul de actionare a bobinei.
Cand "dai la automat" se aude un "clanc"? daca da, este platoul de carbuni, daca nu poate fi bobina de actionare sau o defectiune de pe circuitul de actionare a bobinei.
la mine la inceput se auzea un "clanc" dar dupa 2 -3 incercari nu s-a mai auzit. Oricum dupa ce am schimbat carbunii problema s-a rezolvat.
Da, se pare ca de la electromotor e problema. am dus-o la service si asa mi-au zis baietii. inca nu mi-au zis cat ma costa, sper ca nu prea mult...
morosanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2000 Y1.7Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti vad pe aici ca si alta lume are aceeas problema cu electromotorul ca si mine, ce vreau eu sa va intreb este,,,,Cum se demonteaza electromotorul la un Opel Astra Y1.7 dt ca eu nu am nici o ideie ,ce trebuie demontat mai inti sa il pot extrage de la locul lui ca este tare inghesuit acolo in spatele motorului,va rog sa imi spuneti si mie sa nu ma apuc sa desfac ce nu trebuie...mersi..
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:desfaci scutul si iese pe sub masina.
Are 3 suruburi daca imi amintesc eu bine. Poti sa incerci sa il demontezi si pe deasupra, dar te vei chinui si trebuie sa desfaci multe chestii sa ajungi la el (baterie, suport baterie, un furtun de la vasul de expansiune, etc)
Are 3 suruburi daca imi amintesc eu bine. Poti sa incerci sa il demontezi si pe deasupra, dar te vei chinui si trebuie sa desfaci multe chestii sa ajungi la el (baterie, suport baterie, un furtun de la vasul de expansiune, etc)
La mine pe deasupra s-a demontat si a fost ok:).
amotav 06
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mihai0308
- ***
- 812 mesaje
- din 08 Feb 2009
- Astra 2001 y17dt
- Iasi
mihai0308
- Mesaje scrise: 812
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2009
- Mesaj Privat
Uite aici pasii care trebuie sa`i urmezi pentru a demonta electromotorul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11058
Si eu am avut probleme cu carbunii brusc nu mai pornea motorul fara nici`un avertisment nimic...ghinionul a facut sa ma lase pe un drum care nu prea e circulat (neh opreste omu sa mai goleasca rezervorul) cand am sunat mecanicul mi`o zis sa lovesc electromotorul cu un ciocanel sau daca nu sa "agit" masina poate se mai aseaza carbunii...am lasat masina sa mearga putin la vale am oprit`o si cand i`am dat la automat a pornit...da nici nu am mai oprit motoru pana n`am ajuns la mecanic
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11058
Si eu am avut probleme cu carbunii brusc nu mai pornea motorul fara nici`un avertisment nimic...ghinionul a facut sa ma lase pe un drum care nu prea e circulat (neh opreste omu sa mai goleasca rezervorul) cand am sunat mecanicul mi`o zis sa lovesc electromotorul cu un ciocanel sau daca nu sa "agit" masina poate se mai aseaza carbunii...am lasat masina sa mearga putin la vale am oprit`o si cand i`am dat la automat a pornit...da nici nu am mai oprit motoru pana n`am ajuns la mecanic
denis2009
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
denis2009
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ioan Paul
- Mesaje scrise: 98
- Locatie:
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine, dar in doua luni am "reusit" sa ard trei electromotoare (astra g 1,7 dti, 2004, 145.000 km).
La cel original am auzit un "carait" pana sa opresc masina totul era terminat iesea fum deja.
Am fost la mecanic care mi-a spus ca se blocase bendixul. Nu se mai putea recupera nimic din el, trebuia unul nou. L-am inlocuit cu unul nou, dar dupa cinci saptamani a "murit" si acesta trebuie sa spun ca nu a facut prea multi kilometri (200-250) astfel ca am ajuns la cel de al treilea electromotor. Deoarece urma ca peste o zi sa plec in Spania, am avut norocul sa dau peste un furnizor care a acceptat garantia si astfel am montat un electromotor nou. Acest a facut cam cinci mii de km, la intoarcere in Austria dupa mai multe opriri prin zonele comerciale din Salzburg (deci s-ar putea spune ca au fost mai dese pornirile), dupa cativa metri de la ultima pornire iar am auzit un "carait" si cum era circulatie mare se mergea cu viteza redusa si am oprit, dar iar a fost prea tarziu, cand am deschis capota a iesit fum. Am chemat depanarea si cum era sambata dupa amiaza, mi-a dat sentinta: totul se putea rezola doar luni. Asa ca am luat decizia de a o porni prin impingere, si la drum spre Romania.
Acum nu stiu ce sa fac, din ce cauza am ars si acest electromotor? Unde a fost greseala? Poate am mers putin prea mult in viteza intaia? (cam 50 m).
Electromotorul a fost comandat dupa datele din talonul masinii.
Multumesc pentru atentia acordata acestei povesti cam lungi,
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine, dar in doua luni am "reusit" sa ard trei electromotoare (astra g 1,7 dti, 2004, 145.000 km).
La cel original am auzit un "carait" pana sa opresc masina totul era terminat iesea fum deja.
Am fost la mecanic care mi-a spus ca se blocase bendixul. Nu se mai putea recupera nimic din el, trebuia unul nou. L-am inlocuit cu unul nou, dar dupa cinci saptamani a "murit" si acesta trebuie sa spun ca nu a facut prea multi kilometri (200-250) astfel ca am ajuns la cel de al treilea electromotor. Deoarece urma ca peste o zi sa plec in Spania, am avut norocul sa dau peste un furnizor care a acceptat garantia si astfel am montat un electromotor nou. Acest a facut cam cinci mii de km, la intoarcere in Austria dupa mai multe opriri prin zonele comerciale din Salzburg (deci s-ar putea spune ca au fost mai dese pornirile), dupa cativa metri de la ultima pornire iar am auzit un "carait" si cum era circulatie mare se mergea cu viteza redusa si am oprit, dar iar a fost prea tarziu, cand am deschis capota a iesit fum. Am chemat depanarea si cum era sambata dupa amiaza, mi-a dat sentinta: totul se putea rezola doar luni. Asa ca am luat decizia de a o porni prin impingere, si la drum spre Romania.
Acum nu stiu ce sa fac, din ce cauza am ars si acest electromotor? Unde a fost greseala? Poate am mers putin prea mult in viteza intaia? (cam 50 m).
Electromotorul a fost comandat dupa datele din talonul masinii.
Multumesc pentru atentia acordata acestei povesti cam lungi,
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ioan Paul a scris:Salut,
Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine, dar in doua luni am "reusit" sa ard trei electromotoare (astra g 1,7 dti, 2004, 145.000 km).
La cel original am auzit un "carait" pana sa opresc masina totul era terminat iesea fum deja.
Am fost la mecanic care mi-a spus ca se blocase bendixul. Nu se mai putea recupera nimic din el, trebuia unul nou. L-am inlocuit cu unul nou, dar dupa cinci saptamani a "murit" si acesta trebuie sa spun ca nu a facut prea multi kilometri (200-250) astfel ca am ajuns la cel de al treilea electromotor. Deoarece urma ca peste o zi sa plec in Spania, am avut norocul sa dau peste un furnizor care a acceptat garantia si astfel am montat un electromotor nou. Acest a facut cam cinci mii de km, la intoarcere in Austria dupa mai multe opriri prin zonele comerciale din Salzburg (deci s-ar putea spune ca au fost mai dese pornirile), dupa cativa metri de la ultima pornire iar am auzit un "carait" si cum era circulatie mare se mergea cu viteza redusa si am oprit, dar iar a fost prea tarziu, cand am deschis capota a iesit fum. Am chemat depanarea si cum era sambata dupa amiaza, mi-a dat sentinta: totul se putea rezola doar luni. Asa ca am luat decizia de a o porni prin impingere, si la drum spre Romania.
Acum nu stiu ce sa fac, din ce cauza am ars si acest electromotor? Unde a fost greseala? Poate am mers putin prea mult in viteza intaia? (cam 50 m).
Electromotorul a fost comandat dupa datele din talonul masinii.
Multumesc pentru atentia acordata acestei povesti cam lungi,
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
Nu stiu daca a mai patit cineva ca mine, dar in doua luni am "reusit" sa ard trei electromotoare (astra g 1,7 dti, 2004, 145.000 km).
La cel original am auzit un "carait" pana sa opresc masina totul era terminat iesea fum deja.
Am fost la mecanic care mi-a spus ca se blocase bendixul. Nu se mai putea recupera nimic din el, trebuia unul nou. L-am inlocuit cu unul nou, dar dupa cinci saptamani a "murit" si acesta trebuie sa spun ca nu a facut prea multi kilometri (200-250) astfel ca am ajuns la cel de al treilea electromotor. Deoarece urma ca peste o zi sa plec in Spania, am avut norocul sa dau peste un furnizor care a acceptat garantia si astfel am montat un electromotor nou. Acest a facut cam cinci mii de km, la intoarcere in Austria dupa mai multe opriri prin zonele comerciale din Salzburg (deci s-ar putea spune ca au fost mai dese pornirile), dupa cativa metri de la ultima pornire iar am auzit un "carait" si cum era circulatie mare se mergea cu viteza redusa si am oprit, dar iar a fost prea tarziu, cand am deschis capota a iesit fum. Am chemat depanarea si cum era sambata dupa amiaza, mi-a dat sentinta: totul se putea rezola doar luni. Asa ca am luat decizia de a o porni prin impingere, si la drum spre Romania.
Acum nu stiu ce sa fac, din ce cauza am ars si acest electromotor? Unde a fost greseala? Poate am mers putin prea mult in viteza intaia? (cam 50 m).
Electromotorul a fost comandat dupa datele din talonul masinii.
Multumesc pentru atentia acordata acestei povesti cam lungi,
Multumesc anticipat pentru sfaturi.
ASA AM PATIT SI EU, DOAR CA SA INTAMPLAT IN DECURS DE 2 ANI
Ioan Paul
- Mesaje scrise: 98
- Locatie:
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat