Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • Legija

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Buna tuturor.Am opel calibra din '95 C20 NE 8v 116cp.Acum 2 ani am schimbat motorul cu unul identic(doar anii difera '93).Anul trecut a inceput sa faca figuri la pornire si anume:pun cheia in contact si cand dau sa pornesc bate la automat timp de 5-6 sec si apoi porneste dar nu tot timpu;iar daca incerc a2-a oara porneste la sfert de cheie iar cand porneste dupa o sec-2 se aude un sunet ciudat din rezervor,parca trage aer sau benzina.Am uitat sa mentionez faptu ca si la rece si la cald porneste tot asa(nu tot timpu)
Am fost la un service din zona si la tester mi-a iesit eroarea 31 adica senzorul de la arborele cotit.
Si la testu Agrafa tot eroarea 31 mi-a iesit cu motorul oprit,iar cu motorul pornit mi-a dat numai eroarea 12
Azi am montat senzorul respectiv si tot asa porneste
I-am pus si contact nou si tot degeaba
Am mai facut si urmatoarele;
am schimbat pompa de benzina(noua),filtul de benzina(nou),bobina de inductie,releele le-am schimbat,bujiile le-am schimbat,capac delcou verificat doar,distributia schimbata,regulator de presiune a carburantului.
am verificat si bujiile daca dau curent(noaptea)si sunt ok
Problema este doar 1-a cheie,dupa aia masina merge super,trage bine,relantiu stabil,motorul merge rotund,nu se oprerste in timpul mersului,nu ii da in nas,absolut normal se comporta.Nu mai stiu ce sa ii mai fac.Va rog sa ma ajutati cu niste idei,sugestii,orice e bine venit.Multumesc.


Ultima modificare făcută de Legija la Dum 20 Jun, 2010 6:32 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
senzorul l-ai cumparat nou? eu am avut aceeasi problema, cablul senzorului era de vina..dadea la masa cu blocul motor...
  • Legija

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
DA,senzorul este nou
  • Legija

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut rezervorul,m-am uitat la furtunele,toate sunt bune,faza este k am incercat si pompa de benzina si am observat ca daca pun cheia in contact fara sa ivart la automat pompa nu lucreaza,iar daca dau la automat atunci incepe sa arunce benzina.Este normal acest lucru?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
senzor ai luat degeaba. 31 e normal cu motor oprit.
vezi ca este un topic maricel despre pornire greoaie la c20ne.mai inspirate de acolo poate mai verifici cate ceva.
  • The_maX20

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
verifica daca porneste usor cu rezervorul plin de benzina inseamna ca nu mai ai garniturile de la sorb etans.
  • Legija

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cei de service au ajuns la concluzia ca:'' se pierde presiunea in rampa".Cand pun cheia in contact pompa ar trebui sa lucreze 2-5 secunde ca sa faca presiune dupa care in mod normal cand dai la automat ea porneste.La mine nu exista intervalu' ila de 2-5 sec(nu se aude pompa lucrand)ci numai cand dau la automat incepe sa functioneze.Acum cei de la service asteapta schema electrica pentru modelul meu ca sa vada unde este situat "temporizatorul" care dupa parerea lor este "bulit".
Nu stiu cat de adevarat este pentru ca eu am schimbat releele si tot asa porneste,iar temporizatorul acela dupa cum am inteles se afla in releul respectiv,adica in partea dreapta sub ECU.
Astept rezultatele......
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce stiu eu pompa porneste numai cand dai la automat.cel putin a mea asa e.si culmea ca porneste la prima cheie.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu la toate porneste pompa la punerea contactului. Deci nu cred ca problema e de la presiune data de pompa.

Ori are pompa scapari si nu mentine presiunea in rampa.

Mai bine verfici si supapa de la canistra de vapori , inclusiv canistra. Pentru ca ea ajuta si la pornirea motroului.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Acum cei de la service asteapta schema electrica pentru modelul meu ca sa vada unde este situat "temporizatorul"

la motor sub un capac pãtrat negru
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La mine pompa porneste doar cand dau la automat. Si crede-ma ca o ia la prima cheie.


Ultima modificare făcută de mctoto la Vin 09 Jul, 2010 11:16 am
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
aia de la service de unde asteapta ei schema? de la opel? sa foloseasca autodata.nu e nici un drac de temporizator. in cutia aia neagra e releul de injectie.posibil sa aiba ala temporizator, sau ecu face el temporizarea.adica alimenteaza releul( implicit pompa) numai la punerea contactului.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
acela-i un temporizator pentru pornire , are și rolul de alimentare cu curent a pompei de benzinã ( deci protecție )

e posibil ca impulsul de start (pentru amorsarea instalației ) sã-l primeascã de la creier , dar dacã el e defect ( ceea ce-i 90% sigur) nu mai alimenteazã pompa pentru pornire ușoarã.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bun atunci.cauta-l! si cand dai de el scrie si aici sa vada si ochiu nostru. ca noi este nestiutori.
  • Legija

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Azi am fost la niste firme "mari" in timisoara si mi-au spus sa incerc sa inlocuiesc delcou iar daca face tot asa sa inlocuiesc ECU.Nu au vrut sa o puna pe tester caci pornea din prima si cica nu era rostu sa dau bani aiurea.
Mentionez ca la testul agrafa cu motorul pornit nu imi da nici o eroare.
Incerc sa ma duc la alt service in Tm la niste baieti care se "pricep" dupa auzite, sa vad poate rezolva ei ceva.
Revin cu informatii Wink
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pompa de benzinã nu ține-n circuit presiunea .

eu mi-am montat buton adițional și îl țin apãsat preț de 5 secunde dupã care pornesc fãrã probleme . înainte dãdeam cam mult la automat .

succes !
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
eu as proba si alt debitmetru.
@claurs ai gasit temporizatorul?
  • Legija

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Unde se afla supapa si canistra cu vapori?
  • The_maX20

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
supapa e sub motorasul de relantiu se vad 2 furtunase ca intra in ea...iar canistra de vapori e sub aripa din dreapta fatza...
  • yooopetre

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am avut o problema asemanatoare si era din cauza la yac...fa proba cu altul si vezi daca face lafel!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR