viorel77
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Dat fiind faptul ca rulmentii din diferential si unul de planetara au inceput sa-si faca de cap si facand toate socotelile am ajuns la concluzia ca nu merita investitia in rulmenti si as iesi mult mai bine cu o punte SH.
Acum e problema, am gasit la dezmembrari o punte de pe o frontera B, din 99-2000, acelasi motor 2.2 benzina, aceleasi arcuri (elicoidale), aceeasi platforma (5 usi).
Intrebarea e: se potriveste aceasta punte pe frontera A?
Multumiri anticipate!
Acum e problema, am gasit la dezmembrari o punte de pe o frontera B, din 99-2000, acelasi motor 2.2 benzina, aceleasi arcuri (elicoidale), aceeasi platforma (5 usi).
Intrebarea e: se potriveste aceasta punte pe frontera A?
Multumiri anticipate!
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
viorel77
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
Multumesc mult Stelea, ceva de genul asta am gasit si eu.
B20ENY, problema sta asa: fie iau rulmenti noi si ma costa in jur de 1150 RON, fie iau punte cu totul, si ma costa 1200 (300 euro). La puntea "noua" as mai avea si discuri + etriere de care as avea nevoie.
Inca o intrebare: pot pune diferentialul de la puntea mea pe puntea cealalta? Atunci banuiesc ca s-ar pastra raportul final.
B20ENY, problema sta asa: fie iau rulmenti noi si ma costa in jur de 1150 RON, fie iau punte cu totul, si ma costa 1200 (300 euro). La puntea "noua" as mai avea si discuri + etriere de care as avea nevoie.
Inca o intrebare: pot pune diferentialul de la puntea mea pe puntea cealalta? Atunci banuiesc ca s-ar pastra raportul final.
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
andu55
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
viorel77 a scris:Multumesc mult Stelea, ceva de genul asta am gasit si eu.
B20ENY, problema sta asa: fie iau rulmenti noi si ma costa in jur de 1150 RON, fie iau punte cu totul, si ma costa 1200 (300 euro). La puntea "noua" as mai avea si discuri + etriere de care as avea nevoie.
Inca o intrebare: pot pune diferentialul de la puntea mea pe puntea cealalta? Atunci banuiesc ca s-ar pastra raportul final.
B20ENY, problema sta asa: fie iau rulmenti noi si ma costa in jur de 1150 RON, fie iau punte cu totul, si ma costa 1200 (300 euro). La puntea "noua" as mai avea si discuri + etriere de care as avea nevoie.
Inca o intrebare: pot pune diferentialul de la puntea mea pe puntea cealalta? Atunci banuiesc ca s-ar pastra raportul final.
am eu planetarele cu rulmenti si discuri .daca esti interesat ti le pot da eu . tel 0731 065 800
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
viorel77
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1997 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nu iti poti da seama dupa cauciucuri. Pe unul din suruburile de la capacul diferentialului ar trebui sa fie o tablita pe care este pansonat raportul : 4,88 sau 4,30 etc. Daca nu are tablita, singura solutie e sa invarti de cardan si sa numeri rotatiile de la cardan si cele efectuate de roti apoi faci impartirea. Atentie ca rotile trebuiesc sa se invarta sincron ca astfel daca o roata sta si una se invarte, mai trebuie sa mai imparti la doi.
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
ALMAN
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 1996 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2020
- Mesaj Privat
stelea a scris:Nu iti poti da seama dupa cauciucuri. Pe unul din suruburile de la capacul diferentialului ar trebui sa fie o tablita pe care este pansonat raportul : 4,88 sau 4,30 etc. Daca nu are tablita, singura solutie e sa invarti de cardan si sa numeri rotatiile de la cardan si cele efectuate de roti apoi faci impartirea. Atentie ca rotile trebuiesc sa se invarta sincron ca astfel daca o roata sta si una se invarte, mai trebuie sa mai imparti la doi.
. Daca lipseste acea placuta, dai capacul jos si pe coroana mare scrie raportul de transmisie (ex. 8x39 reprezinta 4.88 sau 8x41 reprezinta 5.13 ,etc). e cel mai sigur si simplu mod de a afla raportul de transmisie!