- vreau_o_tigra
- *
- 13 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Tigra 1995 X16XE
- Galati
vreau_o_tigra
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
am facut si eu testul agrafa si mi-a aratat codul 12 de 9 ori .dupa ce am m-am documentat pe forum am aflat ca e normal sa arate codul de 3 ori la inceput si de trei ori la sfarsit.concluzia :eroarea 12=ignition key-incorrect signal.Imi poate da cineva mai multe detalii..(cheia e originala,nu are cip din cate am vazut eu ,doar un led ).mutumesc
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
vreau_o_tigra a scris:am facut si eu testul agrafa si mi-a aratat codul 12 de 9 ori .dupa ce am m-am documentat pe forum am aflat ca e normal sa arate codul de 3 ori la inceput si de trei ori la sfarsit.concluzia :eroarea 12=ignition key-incorrect signal.Imi poate da cineva mai multe detalii..(cheia e originala,nu are cip din cate am vazut eu ,doar un led ).mutumesc
Din ce an e masina? Nu prea cred sa nu aive chip. A mea e din 97 si are (uitate in lateral dupa un patratel, dupa ce desfaci cheia). Ledul este doar ca sa vezi sa bagi cheia in usa sau contact.
- vreau_o_tigra
- *
- 13 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Tigra 1995 X16XE
- Galati
vreau_o_tigra
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- vreau_o_tigra
- *
- 13 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Tigra 1995 X16XE
- Galati
vreau_o_tigra
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- vreau_o_tigra
- *
- 13 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Tigra 1995 X16XE
- Galati
vreau_o_tigra
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
emil111
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2010
- Mesaj Privat
stie cineva, pentru un opel astra h , 2006 cu z19dt, se poate face testul cu pseudo-agrafa? Eu am incercat dar nu indica NIMIC, pe nici unde! (ma refer la coduri de eroare, desigur!).problema pe care o am este:martorul "spirala" clipeste in bord, nu da semne de regenerare a filtrului de particule, pe de o parte, iar pe de alta parte, dupa ce se mai incalzeste motorul, cand o turez, fie pe loc, fie in mers, se aude ca un huruit infundat care dispare la ~1-2 s dupa ce motorul a ajuns la relanti...!
tornada
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut.de curand am achizitionat si eu un opel tigra,an fab 95 1.4i si cand am cumparat-o nu am bagat de seama k martorul de la check engine nu se aprinde cand pun contactul(becul era scos datorita unor erori de care vanzatorul nu vroia sa imi spuna).in cele din urma am pus bec si am citit urmatoarele erori:
am mufa din aceea cu 4 pini ,2 pe o parte in coltul de jos si 2 pe o parte in coltul de sus
12-de 3 ori
56-de 3 ori
93-de 3 ori
24-de 3 ori
tin sa precizez k nu am nici o problema la motor.trage cum trebuie nu se inneaca nu se opreste.singuru lucru care lipseste este pompa aceea de aer care este in partea soferului(si din cate am citit pe aici nu ar fi foarte necesara si importanta).astept un sfat cu ce trebuie schimbat sau remediat.multumesc
am mufa din aceea cu 4 pini ,2 pe o parte in coltul de jos si 2 pe o parte in coltul de sus
12-de 3 ori
56-de 3 ori
93-de 3 ori
24-de 3 ori
tin sa precizez k nu am nici o problema la motor.trage cum trebuie nu se inneaca nu se opreste.singuru lucru care lipseste este pompa aceea de aer care este in partea soferului(si din cate am citit pe aici nu ar fi foarte necesara si importanta).astept un sfat cu ce trebuie schimbat sau remediat.multumesc
AG16LOW
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare... am facut si eu testul la tigra mea si imi dau o multime de erori si anume:
12 ...asta e normal
47
85
43
61
56
71
44
93
35
19
34
24
13
22
12 din nou si gata
toate codurile le repeta de cate 3ori....
Tin sa precizez k masina merge perfect, doar cateodata porneste putin mai greu, nu e treaba e curent, dar nush dc invarte mult motoru pana o ia......
12 ...asta e normal
47
85
43
61
56
71
44
93
35
19
34
24
13
22
12 din nou si gata
toate codurile le repeta de cate 3ori....
Tin sa precizez k masina merge perfect, doar cateodata porneste putin mai greu, nu e treaba e curent, dar nush dc invarte mult motoru pana o ia......
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Azi n-am avut de lucuru si m-am uitat sa vad pe TID (sau cum se numeste cel unde apare ora, data si temperatura) daca am eroare pe computer. Bineinteles ca primul cod a fost 12 (de fapt el apare mereu, e inceputul diagnozei). Insa al doilea cod a fost 95. Am cautat pe http://www.topbuzz.co.uk/in...ault_codes.htm#gm si nu exista codul 95, ultimul fiind 93. Are cineva idee?
Fiindca masina e din 97, m-am uitat si pe https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087 sa vad erorile care se termina in 95:
DTC B0095 SDM-PPS/CPS mismatch malfunction
DTC B2955 Security System Sensor Data CKT Malf
DTC C0095 RR ABS Solenoid #2 Circuit Malfunction
DTC C0495 EVO Tracking Error
DTC C0695 Position Sensor Overcurrent (8 volt supply)
DTC C1295 Brake Lamp Switch Circuit Open
DTC P0195 Engine Oil Temperature Sensor
DTC P0295 Cylinder 12 Injector Circuit High
P0095 Intake Air Temp Sensor 2 Circ
P0495 Fan Speed High
P0595 Cruise Ctrl Servo Ctrl Circ Low
P0695 Fan 3 Ctrl Circ Low
P0795 Pres Ctrl Solenoid C
P0895 Shift Time Too Short
P0950 Auto Shift Manual Ctrl Circ
Unde:
P00xx Fuel & Air Metering, Auxiliary Emission Ctrls
P01xx Fuel & Air Metering
P02xx Fuel & Air Metering
Acum, eu cum imi pot da seama care eroare e din ele? Cum vad ca este un P sau alta serie de erori? Pentru ca nu da mai multe informatii, decat pus si simplu afiseaza codul erorii. Ma bate gandul ca ar fi P0095 (Intake Air Temp Sensor 2 Circ), dar care ar fi acel senzor si cum l-as putea verifica?
Masina e cea din semnatura. Nu am vazut probleme la ea, se comporta normal deocamdata.
Multumesc mult.
Fiindca masina e din 97, m-am uitat si pe https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087 sa vad erorile care se termina in 95:
DTC B0095 SDM-PPS/CPS mismatch malfunction
DTC B2955 Security System Sensor Data CKT Malf
DTC C0095 RR ABS Solenoid #2 Circuit Malfunction
DTC C0495 EVO Tracking Error
DTC C0695 Position Sensor Overcurrent (8 volt supply)
DTC C1295 Brake Lamp Switch Circuit Open
DTC P0195 Engine Oil Temperature Sensor
DTC P0295 Cylinder 12 Injector Circuit High
P0095 Intake Air Temp Sensor 2 Circ
P0495 Fan Speed High
P0595 Cruise Ctrl Servo Ctrl Circ Low
P0695 Fan 3 Ctrl Circ Low
P0795 Pres Ctrl Solenoid C
P0895 Shift Time Too Short
P0950 Auto Shift Manual Ctrl Circ
Unde:
P00xx Fuel & Air Metering, Auxiliary Emission Ctrls
P01xx Fuel & Air Metering
P02xx Fuel & Air Metering
Acum, eu cum imi pot da seama care eroare e din ele? Cum vad ca este un P sau alta serie de erori? Pentru ca nu da mai multe informatii, decat pus si simplu afiseaza codul erorii. Ma bate gandul ca ar fi P0095 (Intake Air Temp Sensor 2 Circ), dar care ar fi acel senzor si cum l-as putea verifica?
Masina e cea din semnatura. Nu am vazut probleme la ea, se comporta normal deocamdata.
Multumesc mult.
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
cipribvro
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Buna, am citit si eu prin forum de acest test cu agrafa, ideea este ca mi imi apare martorul de la airbag aprins si am vrut sa fac acest test insa mie imi clipeste continuu, la un astra din 2001 asta ce inseamna? Ar fi ceva de ingrijorat?
lexick a scris:
Hai sa iti explic pe scurt.
In general masinile (vorbim de masini straine ce au injectie si nu numai) au un ECU ....un fel de computer care se ocupa de tot ce e legalt de motor si nu numai. (ameste aer , injectie ..bla..bla) ...citeste niste parametrii de la senzori , sonde ,etc si in functie de anumiti parametrii da motorului benzina aer , si alte vrajeli sa functioneze corect. Deci practic e un procesor sa-i zicem , un fel de mini computer .
El tine evidenta in functie de masina si la alte chestii , de exemplu becuri arse, presiune in cauciucuri , si alte defecte.
Cand apare o defectiune , in bord exista un martor(bec galben de obicei) cu un fel de cheita/pompa pe el ...se numeste Check Engine ....el iti arata ca a aparut o defectiune.La masinile mai noi iti indica direct pe display ce eroare.
Ca sa vezi ce e in neregula cu masina de obicei te duci la server platesti intre 50-400 lei , iti leaga ECU la un computer ...cu ajutorul unui tester si iti spune ce erori si ce e in neregula cu masina.(practic de cele mai multe ori iti listeaza pe o foaie)
Testul agrafa reprezinta un test mai brut , ca sa nu mai dai bani la tester. Practic exista 2 teste: -testul agrafa
si -testul pseudo agrafa
Testul agrafa asa zisul "paperclip trick" inseamna crearea unui contact intre 2 pini de la mufa de diagnosticare.
Astfel, se poate citi codul de eroare dupa cum clipeste becul de check engine (dupa ce se porneste motorul)
acesta clipeste 12-12-12-er1-er1-er1-12-12-12-er2-er2-er2-12-12-12..........
Unde 12 este valoare standard nu reprezinta o eroare...e de fapt un spatiu intre erori sa ai timp sa le citesti
Si er er1 er 2 ...sunt erorile gasite .
codurile de eroare se citesc dupa ce s-a facut contact intre pinii A-B cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul).
secventa de cifre este interpretata in funtie de aprinderea/stingerea becului galbel de pe bord:
- pt 12: aprins, pauza lunga, aprins, pauza scurta, aprins, pauza lunga;
- fiecare cod de eroare este din 2 cifre
- fiecare cod de eroare se repeta de 3 ori
secventa de citire incepe cu codul 12 (de 3 ori) si se incheie cu tot cu el (de 3 ori)
- intre codurile de eroare nu se repeta codul 12
- deci codul 12 nu reprezinta un cod de eroare
practic cu agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL),
Erorile se interpreteaza http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm gasesti toate tipurile de opel .
TESTUL PSEUDO AGRAFA :
S-a descoperit ca pe masinile cu motoare din seria "Z" si "Y" (de ex. Z18XE, etc) se pot totusi citi codurile de eroare stocate de ECU fara echipamente de diagnoza (TECH2, laptop cu interfete de test si soft de diagnoza), prin metoda "pseudo-agrafa" (asa i-am zis eu ). Metoda functioneaza la masinile care au becul "masinuta cu cheita", el fiind cel care clipeste si permite citirea codurilor. Pentru a citi codurile de eroare se procedeaza asa:
Trageti frina de mina si scoateti masina din viteza, pentru a nu provoca vreo paguba in eventualitatea in care ati pornit motorul fara sa vreti!
1. Cu motorul oprit (cheia scoasa sau in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie.
2. Rotiti cheia in pozitia II.
3. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare. Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Pe unele masini (pina acum raportat doar Astra H si Zafira B) codurile de eroare nu sint clipite cu becul "masinuta cu cheita", ci sint afisate pe display-ul de km. sub forma ECNXXXXYY. Codurile de eroare sint XXXX.
Important!
- Aceasta metoda nu permite decit citirea codurilor de eroare, nu si stergerea lor. Pentru stergerea codurilor trebuie folosit un echipament de diagnoza (TECH2, laptop cu interfete de test si soft de diagnoza).
- Aceasta metoda permite un diagnostic rapid, precum si o economie de citiva zeci de lei, dar nu inlocueste un diagnostic facut de un profesionist cu un echipament adecvat, cu citire de parametri, grafice, etc.
PS: 70% din ce e scris aici nu e copiat daca nu ai inteles da un reply.Succes!
serjiu25 a scris:merci mult dai dovada de caracter...totusi te rog mult imi poti copia exact,ti-as fi recunoscator
Hai sa iti explic pe scurt.
In general masinile (vorbim de masini straine ce au injectie si nu numai) au un ECU ....un fel de computer care se ocupa de tot ce e legalt de motor si nu numai. (ameste aer , injectie ..bla..bla) ...citeste niste parametrii de la senzori , sonde ,etc si in functie de anumiti parametrii da motorului benzina aer , si alte vrajeli sa functioneze corect. Deci practic e un procesor sa-i zicem , un fel de mini computer .
El tine evidenta in functie de masina si la alte chestii , de exemplu becuri arse, presiune in cauciucuri , si alte defecte.
Cand apare o defectiune , in bord exista un martor(bec galben de obicei) cu un fel de cheita/pompa pe el ...se numeste Check Engine ....el iti arata ca a aparut o defectiune.La masinile mai noi iti indica direct pe display ce eroare.
Ca sa vezi ce e in neregula cu masina de obicei te duci la server platesti intre 50-400 lei , iti leaga ECU la un computer ...cu ajutorul unui tester si iti spune ce erori si ce e in neregula cu masina.(practic de cele mai multe ori iti listeaza pe o foaie)
Testul agrafa reprezinta un test mai brut , ca sa nu mai dai bani la tester. Practic exista 2 teste: -testul agrafa
si -testul pseudo agrafa
Testul agrafa asa zisul "paperclip trick" inseamna crearea unui contact intre 2 pini de la mufa de diagnosticare.
Astfel, se poate citi codul de eroare dupa cum clipeste becul de check engine (dupa ce se porneste motorul)
acesta clipeste 12-12-12-er1-er1-er1-12-12-12-er2-er2-er2-12-12-12..........
Unde 12 este valoare standard nu reprezinta o eroare...e de fapt un spatiu intre erori sa ai timp sa le citesti
Si er er1 er 2 ...sunt erorile gasite .
codurile de eroare se citesc dupa ce s-a facut contact intre pinii A-B cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul).
secventa de cifre este interpretata in funtie de aprinderea/stingerea becului galbel de pe bord:
- pt 12: aprins, pauza lunga, aprins, pauza scurta, aprins, pauza lunga;
- fiecare cod de eroare este din 2 cifre
- fiecare cod de eroare se repeta de 3 ori
secventa de citire incepe cu codul 12 (de 3 ori) si se incheie cu tot cu el (de 3 ori)
- intre codurile de eroare nu se repeta codul 12
- deci codul 12 nu reprezinta un cod de eroare
practic cu agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL),
Erorile se interpreteaza http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm gasesti toate tipurile de opel .
TESTUL PSEUDO AGRAFA :
S-a descoperit ca pe masinile cu motoare din seria "Z" si "Y" (de ex. Z18XE, etc) se pot totusi citi codurile de eroare stocate de ECU fara echipamente de diagnoza (TECH2, laptop cu interfete de test si soft de diagnoza), prin metoda "pseudo-agrafa" (asa i-am zis eu ). Metoda functioneaza la masinile care au becul "masinuta cu cheita", el fiind cel care clipeste si permite citirea codurilor. Pentru a citi codurile de eroare se procedeaza asa:
Trageti frina de mina si scoateti masina din viteza, pentru a nu provoca vreo paguba in eventualitatea in care ati pornit motorul fara sa vreti!
1. Cu motorul oprit (cheia scoasa sau in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie.
2. Rotiti cheia in pozitia II.
3. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare. Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.
Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza
**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)
Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
Pe unele masini (pina acum raportat doar Astra H si Zafira B) codurile de eroare nu sint clipite cu becul "masinuta cu cheita", ci sint afisate pe display-ul de km. sub forma ECNXXXXYY. Codurile de eroare sint XXXX.
Important!
- Aceasta metoda nu permite decit citirea codurilor de eroare, nu si stergerea lor. Pentru stergerea codurilor trebuie folosit un echipament de diagnoza (TECH2, laptop cu interfete de test si soft de diagnoza).
- Aceasta metoda permite un diagnostic rapid, precum si o economie de citiva zeci de lei, dar nu inlocueste un diagnostic facut de un profesionist cu un echipament adecvat, cu citire de parametri, grafice, etc.
PS: 70% din ce e scris aici nu e copiat daca nu ai inteles da un reply.Succes!
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut, am facut testul agrafa in urma aprinderii martorului in bord.
Rezultatul, eroare 35.
35 Idle Speed Control Valve (ISCV) Poor or no idle speed control
Furtunul de vacum care face legatura intre galeria de admisie si regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare era fisurat.
Intrebarea este ce rol are acel vacum, pune in functiune regulatorul sau...?
Rezultatul, eroare 35.
35 Idle Speed Control Valve (ISCV) Poor or no idle speed control
Furtunul de vacum care face legatura intre galeria de admisie si regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare era fisurat.
Intrebarea este ce rol are acel vacum, pune in functiune regulatorul sau...?
- sicilianul_haz
- *
- 15 mesaje
- din 27 Apr 2011
- Astra 2006
- Bucuresti
sicilianul_haz
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2011
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
sicilianul_haz
Mesaj salut Sam 25 Mai, 2013 8:16 am
salut dc ma poate ajuta cineva.am facut testul pe masina 19.cdti 120 cp.si am gasit erorile.ecn-0056012..ecn-007074.ecn-038004.ecn-038008.ecn-063804.ecn-02345a.ms mult.astra h 2006
Mesaj salut Sam 25 Mai, 2013 8:16 am
salut dc ma poate ajuta cineva.am facut testul pe masina 19.cdti 120 cp.si am gasit erorile.ecn-0056012..ecn-007074.ecn-038004.ecn-038008.ecn-063804.ecn-02345a.ms mult.astra h 2006
Vezi ca pe Tigra nu s-a montat motorul asta, asa ca nu avem cum sa te ajutam, posteaza mesajul asta la Astra. Vezi ca sunt niste topicuri cu erorile postate de tine, da un search.
Coduri eroare ECN - totul
Clapeta de acceleratie astra h 1.7 cdti 101cp
Zafira B: Intrebari despre acest model
Atentie la bujie arsa ecn 038008 - Consum ridicat
Astra H, Vectra C: martor aprins si cod eroare ECN
Zafira B: Coduri eroare ECN - totul
gabykatut
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2013
- Mesaj Privat
- streetfame
- **
- 92 mesaje
- din 24 Jun 2013
- Tigra 1997 1.6
- Constanta
streetfame
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2013
- Mesaj Privat