- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am observat problema asta cu câteva zile în urmã, dar astãzi am reuºit sã o si înregistrez.
Situaþia este în felul urmãtor: la ralanti, luminile de bord se comporta normal. Când turez motorul la 1500 rpm (sau oriunde mai sus de 1000-1100 rpm), lumina de fond a ceasurilor începe sã fluctueze destul de rau.
Sunt aproape sigur cã acest lucru nu s-a întâmplat si înainte de a repara alternatorul cu 2 sãptãmâni în urmã. Se pot vedea de asemenea spre sfârºitul filmului, ceva fluctuaþii de tensiune.
Ceva idei ce ar putea cauza lucrul asta?
Situaþia este în felul urmãtor: la ralanti, luminile de bord se comporta normal. Când turez motorul la 1500 rpm (sau oriunde mai sus de 1000-1100 rpm), lumina de fond a ceasurilor începe sã fluctueze destul de rau.
Sunt aproape sigur cã acest lucru nu s-a întâmplat si înainte de a repara alternatorul cu 2 sãptãmâni în urmã. Se pot vedea de asemenea spre sfârºitul filmului, ceva fluctuaþii de tensiune.
Ceva idei ce ar putea cauza lucrul asta?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Si cum nu-mi place cand citesc un topic care ridica o problema, dar nu si rezolvarea ei, astazi revin cu rezolvarea mea: exact cum mi s-a mai spus, primul fiind maiandrei, releul era de vina. Astazi a fost schimbat si vreau sa va spun ca parca e alta masina. Inclusiv cutia lucreaza muuult mai bine. Iar voltajul nu fluctueaza decat de la 14.2 la 14.5, in functie de consumatori.
Inca o data, jos palaria pentru baietii de la Master Motors.
Inca o data, jos palaria pentru baietii de la Master Motors.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Acceleratia cum e? Presiunea pe commonrail are mult de a face si cu incarcarea. De servodirectie banuiesc ca nici n-are rost sa te intreb.
Totul e mult mai bine acum, inclusiv servodirectia, la care oricum vroiam sa-i schimb lichidul. Presupun ca are legatura, dar a scazut si consumul. Tocmai ce am ajuns de la Bucuresti, cu 6 L./100 km.
- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Ca sa nu mai deschid un nou topic, pentru ca problema are legatura.
Astãzi am montat alternatorul primit de la atelierul de reparaþii. A fost un alt defect al releului, dupã numai douã luni de când a fost înlocuit. Problema a fost (din nou) de tensiune fluctuante, 12.3 - 13.6 V maxim.
Am descoperit cã se comporta aproape la fel ca înainte de a fi schimbat: atunci când maºina este pe loc, A / C este pornit, am tensiune stabilã 14.1 - 14.2 V. Imediat dupã ce am început sa invart de volan (masina tot pe loc), tensiunea fluctueazã 12.7 - 14.0 V
Acest lucru se întâmplã numai atunci când maºina este în stationare. În cazul în care maºina este in mers, tensiunea este peste 14.0 V.
Am ataºat urmãtorul videoclip pentru a vedea ce se întâmplã când misc volanul stanga-dreapta.
http://www.youtube.com/watch?v=1BhHM95du0o
Vã rog sã îmi spuneþi dacã vã confruntaþi cu aceastã problemã. O testare pe masinile proprii ar fi cel mai bine.
Am folosit meniul ascuns pentru a vedea voltajul.
In ultimele secunde ale clipului puteti vedea 14.1 V. Este momentul in care nu mai misc volanul.
Astãzi am montat alternatorul primit de la atelierul de reparaþii. A fost un alt defect al releului, dupã numai douã luni de când a fost înlocuit. Problema a fost (din nou) de tensiune fluctuante, 12.3 - 13.6 V maxim.
Am descoperit cã se comporta aproape la fel ca înainte de a fi schimbat: atunci când maºina este pe loc, A / C este pornit, am tensiune stabilã 14.1 - 14.2 V. Imediat dupã ce am început sa invart de volan (masina tot pe loc), tensiunea fluctueazã 12.7 - 14.0 V
Acest lucru se întâmplã numai atunci când maºina este în stationare. În cazul în care maºina este in mers, tensiunea este peste 14.0 V.
Am ataºat urmãtorul videoclip pentru a vedea ce se întâmplã când misc volanul stanga-dreapta.
http://www.youtube.com/watch?v=1BhHM95du0o
Vã rog sã îmi spuneþi dacã vã confruntaþi cu aceastã problemã. O testare pe masinile proprii ar fi cel mai bine.
Am folosit meniul ascuns pentru a vedea voltajul.
In ultimele secunde ale clipului puteti vedea 14.1 V. Este momentul in care nu mai misc volanul.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat