Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
salut cum pot sa verific sau sa daca a mai curatat cineva acest senzor??


multumesc anticipat

motorul e y17dt
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Question
Senzor arbore cotit Exclamation
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
senzor turatie motor - din cate am inteles trebuie sa dai scutul jos ca sa poti ajunge la el
ar fi util daca cineva ar povesti cum se desface si ce se poate curata.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
culmea ironiei este ca asa suna si codul de eroare dat de computer in limba romana"lipsa comunicatie senzor arbori cotiti"

ideea era daca cineva a mai curatat asa ceva ,cum si in ce fel eventual poze din tis sau normale facute la fata locului
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
toma_marius a scris:culmea ironiei este ca asa suna si codul de eroare dat de computer in limba romana"lipsa comunicatie senzor arbori cotiti"

ideea era daca cineva a mai curatat asa ceva ,cum si in ce fel eventual poze din tis sau normale facute la fata locului
ai facut testul cu contactul pus si motorul oprit?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
intrebare,senzorul asta da semnal si la turometru? sau doar la buna functionare a motorului? ce simptome are? ca mie imi functioneaza turometru cind vrea el! cam in functie de temperatura motorului si turatie! as vrea sa il curat si eu!
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
mesajul a fost stocat in memoria calculatorului

deci cred ca nu era nevoie sa pornesc motoru

mie mia aparut la viteza mare dar si la viteza mica dupa ce am forjat motoru

eroarea mia aparut in drum spre service si cind am ajuns sa stins-becu cu masina si cheie franceza Wink
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
??nu exist! cred! Sad Sad Crying or Very sad
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
existi sa stii "ai opel deci existi" Wink

din cite stiu eu semnal la turometru nu iti da senzorul asta singura chestie care o face este sa iti dea semnal la computersi atat

simtomele ca nu iti merge senzoru asta este variatia in turatia motorului
restu simtomelor ti le zic eu mai incolo sa ajung acasa mai intii
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
astept sa ajungi acasa!
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
deci in prima faza mi se aprindea ledul cu masinuta la viteza mare peste 160 dupa a inceput sa apara la viteza din ce in ce mai mica.ultima oara pe autostrada daca mergem cu 100 era ok daca treceam de 110 hop si ledu.Dupa toate astea am schimbat distributia si am avut ocazia sa ma uit pe sub ea si toate furtunele erau ok nici unu nu era crapat firele la fel,deci nu imi mai ramasese de facut decit sa ma duc la tester.
Apropo mi sa aprins si in oras cin o frecam mult in trafic accelerat oprit si tot asa.
in drum spre service iam dat talpa si mi sa aprins imediat chestia e ca ajuns acolo nu mia ramas ledu aprins ci doar eroarea stocata iar cind a verificat baiatu a gasit doar eroarea asta

cam asta in mare oricum mia ajuns cu ledu asta o sa ma duc la psiholog Smile)))))

acuma vreau sa il desfac si sa il curat ca poate asta e problema sa vedem cum o iesi
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
deci chiar nimeni nu imi poate spune pe unde e senzorul sau o poza din tis sa pot sa il dau jos Sad
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu exact sa-ti spun unde se afla.
parerea mea: senzorul de turatie citeste rotatiile volantei. volanta se afla intre cutie si motor (deci pe partea soferului - dreapta). daca salti capota si te uiti nu se vede nici urma de senzor. deci cred ca tb sa dai scutul jos si sa te uiti pe langa electromotor.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
asta stiu sieu cam cum vine da ma intereseaza exact ce suruburi cum se da jos sa nu stric un senzor de 3 mil,si apropo nu il desfaci pe jos ci pe sus scoti bateria tubulatura de aer de la turbina si ai acces
da chestia este ca daca nu stiu exact sa am ceva documentatie mmacar sa imi fac o idee
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
toma_marius a scris:asta stiu sieu cam cum vine da ma intereseaza exact ce suruburi cum se da jos sa nu stric un senzor de 3 mil,si apropo nu il desfaci pe jos ci pe sus scoti bateria tubulatura de aer de la turbina si ai acces
da chestia este ca daca nu stiu exact sa am ceva documentatie mmacar sa imi fac o idee
pai daca e asa cm zici tu inseamna ca daca dai jos tubulatura de aer ar tb sa vezi senzorul. tubulatura se da jos relativ usor, apoi daca ajungi sa-l vezi cred ca-ti dai seama cam cum se desface. oricum din cate am auzit tb curatata si volanta de eventulala mizerie care s-a adunat pe acolo.
  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
acuma e conex cumva....adica eu am avut aceeasi problema la corsa 1.0, banuiesc ca ar trebui sa fie tot pe acolo...

senzorul respectiva nu are legatura cu turometru in schimb calculatorul care regeleaza aprinderea si isi ia informatiile de la turatia arborelui si presiune si nu mai stiu cate... efectul este cand se fute de tot ca nu mai pornesti de loc pentru ca computerul nu isi da seama ca arborele se roteste...
curatarea acelui senzor este derizorie, nu de alta dar cum mama masii curetii o chestie electronica...ca nu pricep de loc... e cam in aceeasi idee ca si cu curatarea debitmetrului Razz
se schimba ca nai ce sai faci, si la corsa ma costat 2 mil si 8 sute parca ( sau 3 mil) cred si nu il detine nimeni decta reprezentanta, ( in cluj si timisoara cel putin)
daca cumva te lasa adica nu mai poti porni, asteapta sa se raceasca si tranteste capota sau pocnestel in cap ca sa mai poti misca un pic Confused - scuze de metoda babaeasca dar pe mine ma lasat in intersectie si doar asa am miscat masina a doua zii...dupa ce porneste nu e neaparat necesar sa te lase imediat, dar cei nasol poti functiona 2 saptamani si te lasa brsuc iara....efectul fiind nasol...
pozitia la corsa este deasupra baii de ulei sau chiar pe baia de ulei, dar cred cai mai sus un pic in partea din fata a motorului, daca nai scut si te bagi sub motor de fapt daca uiti imedita sub bara ar trebui sal vezi in stanga sus pe baia de ulei cum te uiti inspre motor....

sper ca te ajuta cu ceva..
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Din proprie experienta iti spun ca senzorul "de turatie" este unul dintre cei mai importanti de pe motor. La mine (C20NE) nici nu porneste motorul fara el. Acest senzor este de fapt un mic generator de tensiune alternativa (prin fata lui se misca niste dinti amplasati pe o roata dintata de pe arborele cotit care modifica un camp magnetic creat de un magnet permanent din senzor si de aici tensiunea ~). Pentru acuratetea verificarii iti recomand un osciloscop cuplat pe el in timpul functionarii. Acest senzor iti mai da totodata pe langa aceasta tensiune alternativa perfect sinusoidala si un semnal distinct de sincronizare, daca ii putem spune asa, pentru calculatorul de injectie care astfel va sti cand pistonul 1 este la PMI si va putea declansa corect aprinderea si injectia. Deci mare grija cu acest senzor. Verifica si izolatia cablului de legatura, ecranajul acestuia... Pe www.topbuzz.co.uk vei gasi mai multe detalii. In magazin senzorul costa cam 130 RON.
Legat de turometru, la mine semnalul vine direct din ECU. Deci eu mi-am rezolvat foarte usor problema scotand mufa de la ECU, am dat cu WD40 si acum nu mai am probleme cu turometrul care "topaia". Daca vrei sa te distrezi intra pe topicul postat de mine (catalin_tl) si vei vedea probleme similare cu ale tale.Cu bine si succes.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
poi ce topic ca nu il gasesc?
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
vectra 1992 - C20NE - detonatii in aspiratie la accelerari...
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
sarumana la boier de mesaj,am citit cu deosebit interes ce ai scris inclusiv pe siteul ala.O ultima intrebare este : eu mam uitat la motor si am gasit ceva pe pipaite in dreapta lui un senzor cu o chestie de cauciuc deasupra si cu doua fire unu rosu celalalt nu stiu ,ala este maretul senzor de arbore cotit ca sa stiu pe unde desfac sa nu ma bag sub masina ca prostu motorul meu este y17dt si o schema relevanta bnu am gasit
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR