Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea nu este cea mai reusita comparatie, unde pui tu un medic specialist cu pregatirea pe care ai specificat-o cu un operator PC cu niste cunostinte legate si de masini.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
BOEING747 a scris:... operator PC cu niste cunostinte legate si de masini.

Ai fi uimit ce cunoștințe despre motoare trebuie sã posede acel operator. Nu poți face analogii de genul: dacã știi sã parcurgi un arbore binar invers în 3 feluri diferite ești un tuner bun. Acolo trebuie sã simți ce se întâmplã dacã crești panta unei zone ale hãrții MAP, sau coeficienții senzorului de temperaturã, sã nu vorbesc de chestii de începãtor, gen: "dãm mai mult combustibil din timpii injectoarelor și mãrim puțin avansul".
O hartã de calitate se obține doar pe bani. Șmecherii de genul: mi-am tunat loganul la colțul blocului pe 3 lei, cã are un bãiat interfațã... cam tot de 3 lei și țin.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru remapul de la coltul blocului, hartile se fura aproape intotdeauna. Totusi, riscuri sunt destul de multe. Poti face ECU inutilizabil la rescriere, uneori lipsa posibilitate backup, harti neimperechete, exemplele pot continua. Nu merita riscul...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si cine garanteaza ca tunerii "renumiti" nu se inspira unii de la altii si nu investesc prea mult timp in dezvoltarea propriului soft, ca sa nu numesc furt inspiratia asta?
Odata ce ai produs un soft generic, adica tot ce se gaseste acum in Romania, nu mai investesti nimic in el. Cu cat vinzi mai mult sau mai scump cu atati scoti mai multi bani. Piata mare de desfacere nu e, asa ca se prefera pretul relativ ridicat.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Tineti cursuri de economie fara mine.... Evil or Very Mad
Daca impartasitul hartilor este furt...cati dintre voi aveti un Windows sau Ofiice licentiat..? Evil or Very Mad si ma refer pe Pc de acasa, nu la job..

Este aceiasi mancare de peste...doar ca noi o privim din alta perspectiva....
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Unii o privesc din punctul de vedere a lui Bill Gates Laughing
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Teoretic, noua mapa este personalizata, adica modificata pe cea veche. Asta face un tuner care se respecta.
Eu am trei mape modificate in trei variante de putere, din cea originala.

”Mapa personalizata” spune suficient de multe.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, doar ca mi se pare cam mult sa spuneti fiecare ca aveti cate o mapa personalizata...
Sunt doar niste tipare de urmat...
Pentru o mapa personalizata cred ca nea' tunerul ar trebui sa sape mult mai mult prin masina voastra decat se face printr-o diagnoza...

Oricum, cine are sa traiasca cine nu... sa pofteasca.
La mine nu prea se poate asadar raman sa poftesc la un Multijet de 190 CP stock.

L.E. @DB77AA, nu m-am exprimat bine, ai sintetizat perfect ideea, merci.


Ultima modificare făcută de calin1945 la Lun 14 Jun, 2010 3:46 pm
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@calin1945, se poate si la tine, doar ca nu prea merita.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Personalizata se face cand ai modificari hardware. Daca motorul e stock probabil tot acolo voi ajunge. S-a personalizat deja pe o masina identica.
Faptul ca se ia fisierul tau si se modifica in el de la bit-ul x la bit-ul y nu inseamna ca ai un soft personalizat.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Personalizata se face cand ai modificari hardware. Daca motorul e stock probabil tot acolo voi ajunge. S-a personalizat deja pe o masina identica.
Faptul ca se ia fisierul tau si se modifica in el de la bit-ul x la bit-ul y nu inseamna ca ai un soft personalizat.


Subscriu in totalitate, am softul de pe o masina cu HW identic ca si a mea, diferenta era doar la SW. Operatiunea a decurs fara nici cea mai mica problema(citit/scris).
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa intru in conflict cu nimeni Very Happy .
Eu am la vanzare o interfata de remap. Daca vreti va dau si hartile modificate si originale. Va faceti remap cu un pret de 200 lei cu mape furate sau 600 lei cu mape modificate/personalizate. Numa sa va tina curajul...
Probleme de care va veti lovi:
- Unele ECU nu merg citite, doar scrise, implicit lipsa backup.
- Desi in mapa scrie ca ai + 25% putere, vei ramane cu inima indoita ca nu e asa, sau mai rau, se poate sa strici ceva din cauza adaptarilor eronate.
- Pica laptopul, sau interfata la scriere = alt ecu, sau desfacut si scris cu programator, lipsa hex+boot... o gramada de complicatii.
- Interfata de remap nu merge pe orice ECU.
- Ai nevoie de cineva sa-ti repare ecu pe care l-ai defectat - nu se uita la tine fara 100 euro sau 50 euro mapa originala din TIS. Si asta doar sa-l faca cum a fost, ca apoi, garantat remapul iti iese din minte.
In concluzie, merita?
Cum va spuneam, totul tine de curaj. Personal, daca as fi putut sa ma screm 250 euro sau cat o fi la EDS, nu mai stateam pe ganduri. Scria si pe a mea "126 cp powered by EDS" Si nu mai aveam ganduri "oare ala de mia modificat mapa, chiar o fi pus 127 cp acolo".
Pot spune ca am fost suficient de curajos sa-mi remapez singur masina, insa sunt de parere ca pretul platit unui profesionist gen EDS, merita.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe linga riscurile descrise de DB77AAA mai sunt multe dar si mai multe cauze care pot termina scurt 'distractia' , deci grija mare ... altii termina un motor mult mai simplu dar daca le pui in mina un laptop sa vezi distractie.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cu o interfata identica cu cea pe care o are DB77AAA la vanzare, cu cunostiinte medii inainte, cu un pic de documentare si cu mape "furate" am tunat 3 masini ale prietenilor(gratis) fara probleme. De ce sa dau 350 de euro unui tuner de la noi? Shocked Pentru garantia ca nu strica ECU? Daca e profesionist sa garanteze mai mult de atat. Personal mi-am tunat o masina in Germania la un pret mai mare decat al unui tuner de la noi dar am garantie de 100.000 de km la motor, cutie, ambreiaj si alte componente ale trenului de rulare. Abia acum pot spune ca se merita banii dati la un tuner. Wink
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Spune-ne si noua cine iti da 100 000km garantie pentru motor cutie si ambreiaj la o masina care nu e noua. Un ambreiaj se poate uza fara sa fie suprasolicitat daca mergi 100 000km in oras. Daca masina are deja 100 000km sunt sanse reale sa se strice ceva in motor, cutie sau sa se uzeze ambreiajul in urmatorii 100 000km si fara tuning.
Daca aveti posibilitatea sa copiati softul de la o masina identica care merge bine si aveti sculele necesare e ok. Rezolvati problema cu bani mai putini.
Sunt totusi motoare cu ECU-uri mai putin populare pentru care nu gasiti nici soft pe toate drumurile nici scule cu care sa-l puteti scrie, cum e asta al meu.
Mai sunt si diferente intre motoare in functie de anul de fabricatie si masina pe care au fost puse. De exemplu unele 1,4 twinport au debitmetru, altele nu. Cu siguranta nu se va potrivi softul intre ele.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Firma se numeste Wetterauer Engineering. Nu stiu daca au reprezentanti in tara. Pentru a beneficia de garantie daca mi-aduc aminte conditia era ca masina sa aiba sub 60.000 de km.
Ai dreptate cu ce spui dar daca esti un pic pasionat si ai si timp de pierdut chiar iti pot tuna masina de unul singur. Acum daca vrei sa dai 350 euro tunerului e alegerea fiecaruia.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Vad pe site-ul lor ca:
Garantia se acorda daca masina are mai putin de 3 ani si mai putin de 60 000km.
Pentru un 1,9 120cai preturile sunt:
Softul costa 750E, optiunea de a se folosi butonu sport inca 250E iar garantia intre 100E si 400E in functie de cati ani acopera garantia, in limita a 10 000km.
Cresterile de putere sunt mai mici decat la concurenti, doar 23 cai in plus la motorul asta.
Eu n-as da 1400E pentru garantia lor.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Din 120 fac 143 Smile) eu masurat pe DYNO la motoru de 120CP stock mi-a iesit 137CP, peste astia 137 am pus soft EDS si rezultatul este super multumitor si am remapau facut de 7 luni deja, ce sa mai zic ca am prins si oferta la pret de 255Euro.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Cresterile de putere sunt mai mici decat la concurenti...
Eu n-as da 1400E pentru garantia lor.

Cresterile de putere sunt mai mici pentru ca considera ca nu sunt safe pentru un rulaj de 100.000 de km chiar daca masina are mai putin de 60.000 de km.
Iar cand masina e extrem de scumpa se merita 1400 de euro. Eu asa consider. Nu vreau sa ma gandesc cat ar costa repararea motorului.Wink


Ultima modificare făcută de pirvu_daniel la Mar 15 Jun, 2010 10:19 am
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Dupa vizitarea diverselor site-uri interne si externe am ajuns la concluzia ca inca odata romanii sunt luati de fraieri.

Am inteles ca neamtul plateste de 4 ori mai mult... dar desigur si castiga proportional mai mult.... Crying or Very sad

Dar daca tot plateste mai mult de 4 ori are inclusa si o garantie (pe motor si tren rulare) in acel pret.

Intrebare simpla: Exista o firma in RO care este dispusa sa ofere asa ceva la pretul de 1400 de Euro? Embarassed

Asata este tara noastra.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR