stiii tu vreun focus 2 care sa aiba probleme la injectoare sau pompa? mai informeazate......si la capitolu asta sta mult mai bine ca masina voastra preferata (VW)...numai daca avetzi creieru spalat, atunci masina care o posezi e cea mai buna sau daca nu e acesta atunci cu siguranta e VW
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:El are un cim, tu ai 4 injectoare si o pompa nasoala, vrei sa comparam costuri?
stiii tu vreun focus 2 care sa aiba probleme la injectoare sau pompa? mai informeazate......si la capitolu asta sta mult mai bine ca masina voastra preferata (VW)...numai daca avetzi creieru spalat, atunci masina care o posezi e cea mai buna sau daca nu e acesta atunci cu siguranta e VW
iuly_1722
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
rubin
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Y20DTH s-a pus pe Opel pana in 2005 si oricum a fost un real succes motorul asta.
Si ghice ce... GM a luat Opel din 1929 , ceea ce inseamna ca e americana de foarte mult timp, cam de cand bunicii nostrii nu erau nascuti.
Si sa stii ca Opel are si motoare pe benzina, o gama foarte larga si chiar de renume, nu te rezuma la 3-4 motoare diesel "imprumutate".
PS. Mercedes apartine DaimlerChrysler. Asta inseamna ca Mercedes nu mai e germana ?
Si ghice ce... GM a luat Opel din 1929 , ceea ce inseamna ca e americana de foarte mult timp, cam de cand bunicii nostrii nu erau nascuti.
Si sa stii ca Opel are si motoare pe benzina, o gama foarte larga si chiar de renume, nu te rezuma la 3-4 motoare diesel "imprumutate".
PS. Mercedes apartine DaimlerChrysler. Asta inseamna ca Mercedes nu mai e germana ?
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Efectele globalizarii se fac simtite si in industria auto. Vw, ca si Opel si Ford, au sediul in Germania. Dar masinile produse de cei 3 nu sunt ariane 100%. Vw produce in 15 tari din Europa.
http://en.wikipedia.org/wik...n_Group_factories
Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw? Vw masina germana, deja e istorie.
Firmele auto din Europa, au fost aici de cand s-a inceput productia de automobile. Ford si Opel (ca parte a GM) au patruns mai tarziu pe piata europeana. Au intalnit aici o concurenta destul de mare, cerinte total diferite fata de piata americana. Pt a evita niste investitii uriase in proiectare,au preferat sa participe cu cota parte in diviziile de proiectare a altor companii. De aceea folosesc motoare Fiat, PSA, etc. Ce ne intereseaza pe noi ca si cumparatori, e produsul final. Daca produsul este bun si ma satisface pe mine ca si client, ma doare exact la basca daca e produs la Inglostad sau la Cuca Macaii.
@rubin: te rog, nu lua asta ca o jignire, nu am nici cea mai mica intentie de a leza pe cineva. Avem conceptii cam diferite despre masini. Eu sunt una dintre persoanele care cand cauta o masina, cauta una noua. Sunt deja la a treia masina noua cumparata, am avut si eu cateva SH-uri inainte si stiu ce inseamna asta. Eu unul prefer sa dau 20-24k euro pe o masina noua, cu garantie. Masina pt mine, in momentul in care garantia s-a sfarsit nu mai exista. O vand si iau alta noua, imi permit sa pierd 10-12k euro la 3-4 ani. Pt mine nu conteaza cat costa un injector, cat costa o turbina, am garantie. Chiar daca pica ceva de pe masina, nu imi pasa. Si sa stii ca mai sunt destui ca mine. Cu actuala masina, asta cu injectoare proaste, am deja doi ani si 40k km, nu a vazut service-ul decat la revizii. In urmatorii doi ani, pana se termina garantia, o sa mai fac inca pe atat. Si urmeaza alta. Tot noua, cu garantie la injectoare si la turbina.
http://en.wikipedia.org/wik...n_Group_factories
Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw? Vw masina germana, deja e istorie.
Firmele auto din Europa, au fost aici de cand s-a inceput productia de automobile. Ford si Opel (ca parte a GM) au patruns mai tarziu pe piata europeana. Au intalnit aici o concurenta destul de mare, cerinte total diferite fata de piata americana. Pt a evita niste investitii uriase in proiectare,au preferat sa participe cu cota parte in diviziile de proiectare a altor companii. De aceea folosesc motoare Fiat, PSA, etc. Ce ne intereseaza pe noi ca si cumparatori, e produsul final. Daca produsul este bun si ma satisface pe mine ca si client, ma doare exact la basca daca e produs la Inglostad sau la Cuca Macaii.
@rubin: te rog, nu lua asta ca o jignire, nu am nici cea mai mica intentie de a leza pe cineva. Avem conceptii cam diferite despre masini. Eu sunt una dintre persoanele care cand cauta o masina, cauta una noua. Sunt deja la a treia masina noua cumparata, am avut si eu cateva SH-uri inainte si stiu ce inseamna asta. Eu unul prefer sa dau 20-24k euro pe o masina noua, cu garantie. Masina pt mine, in momentul in care garantia s-a sfarsit nu mai exista. O vand si iau alta noua, imi permit sa pierd 10-12k euro la 3-4 ani. Pt mine nu conteaza cat costa un injector, cat costa o turbina, am garantie. Chiar daca pica ceva de pe masina, nu imi pasa. Si sa stii ca mai sunt destui ca mine. Cu actuala masina, asta cu injectoare proaste, am deja doi ani si 40k km, nu a vazut service-ul decat la revizii. In urmatorii doi ani, pana se termina garantia, o sa mai fac inca pe atat. Si urmeaza alta. Tot noua, cu garantie la injectoare si la turbina.
rubin
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ok ! Inteleg.
Totusi Ford nu este o masina germana !
la injectoare, volanta si turbina in garantie nu e asa sigur ca se schimba gratuit ! Cred ca exemple pot fi destule !
Un coleg de serviciu a schimbat volanta la un Nissan Tida la 4000 km si l-a costat in service si garantie 4000 lei cu multe discutii si asa zise reduceri !
Totusi Ford nu este o masina germana !
la injectoare, volanta si turbina in garantie nu e asa sigur ca se schimba gratuit ! Cred ca exemple pot fi destule !
Un coleg de serviciu a schimbat volanta la un Nissan Tida la 4000 km si l-a costat in service si garantie 4000 lei cu multe discutii si asa zise reduceri !
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw?
am plecat de la una si am ajuns la alta
Si aia care iti schimba tie pe marea "garantie" toate cele la revizii si nu numai ce sunt ? extraterestii ?
Aia de lucreaza la marile reprezentante de 2 lei unde te fura fiecare pe unde apuca si unde isi bat joc de tine si de masina ta, aia ce sunt ?
Aia care una iti factureaza pe garantie si alta iti pun pe masina ?
Vorbesc in general, poate tu cunosti pe cineva de incredere la reprezentanta respectiva si nu ai avut grijile astea.
Sunt insa multi care nu au aceasta posibilitate in Romania.
Si au exact aceasta mentalitate de lucru nou frate si se duc cu caciula in mana la "garantie" si si-o iau in freza de la compatriotii lor.
Decat sa dau 24.000 Eur si sa ma faca un roman analfabet intr-un service, mai bine cumpar din Germania facut de turci.
Daca e bun pentru nemti e bun si pentru mine fie si SH.
O masina SH intretinuta si cu toate reviziile la zi de-afara e mult mult de tot peste una noua intretinuta pe marea garantie de la noi.
Si daca n-as fi stiut o gramada de exemple de 2 lei cu garantia asta....
eu unul nu mai pun botul la pacaleli d-asta, sunt prea batran
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Slash, si eu sunt destul de batran si trecut prin multe. Cum am mai spus, am folosit si eu destule SH-uri si m-am saturat de ele. In ultimii 7 ani am avut 3 masini noi. Absolut nici una nu a avut probleme, doar banalitati de genul bec ars, placute schimbate. Cu ultimile 3 masini nu mi-a mai fost niciodata frica sa plec intr-un concediu de 2-3000 km prin europa. Nu mi-a fost niciodata teama sa ma duc sa fac un ITP. Nu mi-a fost niciodata frica de faptul ca se strica masina prin Franta sau altundeva si nu am bani sa o repar.
Intr-adevar, service-urle de la noi inca n-au intrat in Europa, dar daca nu stii sa iti ceri drepturile, suferi. La mine asta nu e valabil. Cu mine nu le merge. La ultima revizie, facuta la un service Ford in Buc am avut surpriza sa gasesc pe factura " inspectie vizuala vopsea-30 Ron". Mai erau vreo doi tipi la revizie, au vazut, s-au inchinat, au platit si au plecat. Eu i-am pus sa imi faca alta factura.
Stii ca in Germania o carte service la "comanda" costa in jur de 50-100 euri? daca tu spui ca o masina SH de afara superintretinuta e mai buna decat una noua, nu mai am cuvinte. Uzura unui lucru iti spune ceva?
@rubin, spune-i colegului tau care la 4000 km a schimbat volanta platind din buzunarul sau ca e un prost.
Intr-adevar, service-urle de la noi inca n-au intrat in Europa, dar daca nu stii sa iti ceri drepturile, suferi. La mine asta nu e valabil. Cu mine nu le merge. La ultima revizie, facuta la un service Ford in Buc am avut surpriza sa gasesc pe factura " inspectie vizuala vopsea-30 Ron". Mai erau vreo doi tipi la revizie, au vazut, s-au inchinat, au platit si au plecat. Eu i-am pus sa imi faca alta factura.
Stii ca in Germania o carte service la "comanda" costa in jur de 50-100 euri? daca tu spui ca o masina SH de afara superintretinuta e mai buna decat una noua, nu mai am cuvinte. Uzura unui lucru iti spune ceva?
@rubin, spune-i colegului tau care la 4000 km a schimbat volanta platind din buzunarul sau ca e un prost.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Efectele globalizarii se fac simtite si in industria auto. Vw, ca si Opel si Ford, au sediul in Germania. Dar masinile produse de cei 3 nu sunt ariane 100%. Vw produce in 15 tari din Europa.
http://en.wikipedia.org/wik...n_Group_factories
Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw? Vw masina germana, deja e istorie.
Afirmatia ta nu are nici o relevanta, turcii eventuali nu fac decat sa stranga suruburile si sa care spanul de langa masini, ceea ce conteaza este cine-i incadreaza. Roaga-te sa nu fie romani...
Firmele auto din Europa, au fost aici de cand s-a inceput productia de automobile. Ford si Opel (ca parte a GM) au patruns mai tarziu pe piata europeana. Au intalnit aici o concurenta destul de mare, cerinte total diferite fata de piata americana. Pt a evita niste investitii uriase in proiectare,au preferat sa participe cu cota parte in diviziile de proiectare a altor companii. De aceea folosesc motoare Fiat, PSA, etc. Ce ne intereseaza pe noi ca si cumparatori, e produsul final. Daca produsul este bun si ma satisface pe mine ca si client, ma doare exact la basca daca e produs la Inglostad sau la Cuca Macaii.
Nici pe mine nu ma prea intereseaza "detaliile" de constructie, din PDV istoric nu ai insa dreptate... camioanele Opel au facut VW2 in armata lui Adolf, iar Ford-Europa a fost o "codita" a planului Marshall, in primii ani dupa razboi, cand MAI NIMENi nu fabrica masini in EU. Motoarele si platformele comune au aparut MULT mai tarziu, ca un raspuns in fata concurentei asiatice...
@rubin: te rog, nu lua asta ca o jignire, nu am nici cea mai mica intentie de a leza pe cineva. Avem conceptii cam diferite despre masini. Eu sunt una dintre persoanele care cand cauta o masina, cauta una noua. Sunt deja la a treia masina noua cumparata, am avut si eu cateva SH-uri inainte si stiu ce inseamna asta. Eu unul prefer sa dau 20-24k euro pe o masina noua, cu garantie. Masina pt mine, in momentul in care garantia s-a sfarsit nu mai exista. O vand si iau alta noua, imi permit sa pierd 10-12k euro la 3-4 ani. Pt mine nu conteaza cat costa un injector, cat costa o turbina, am garantie. Chiar daca pica ceva de pe masina, nu imi pasa. Si sa stii ca mai sunt destui ca mine. Cu actuala masina, asta cu injectoare proaste, am deja doi ani si 40k km, nu a vazut service-ul decat la revizii. In urmatorii doi ani, pana se termina garantia, o sa mai fac inca pe atat. Si urmeaza alta. Tot noua, cu garantie la injectoare si la turbina.
Tin deci sa iti multumesc pentru donatia generoasa, daca nu ar exista "oameni decisi" ca si tine, cei care nu concep sa arunce pe geam 250E/luna si sa se plieze dictaturii controalelor periodice obligatorii si supra-facturate la reprezentanta, asa ca si mine, nu ar avea ocazii recente de cumparat.
http://en.wikipedia.org/wik...n_Group_factories
Nu mai spun de personalul care lucreaza in fabricile respective. Stim cu totii ca sunt foarte multi turci in germania. Oare cati dintre ei lucreaza la Vw? Vw masina germana, deja e istorie.
Afirmatia ta nu are nici o relevanta, turcii eventuali nu fac decat sa stranga suruburile si sa care spanul de langa masini, ceea ce conteaza este cine-i incadreaza. Roaga-te sa nu fie romani...
Firmele auto din Europa, au fost aici de cand s-a inceput productia de automobile. Ford si Opel (ca parte a GM) au patruns mai tarziu pe piata europeana. Au intalnit aici o concurenta destul de mare, cerinte total diferite fata de piata americana. Pt a evita niste investitii uriase in proiectare,au preferat sa participe cu cota parte in diviziile de proiectare a altor companii. De aceea folosesc motoare Fiat, PSA, etc. Ce ne intereseaza pe noi ca si cumparatori, e produsul final. Daca produsul este bun si ma satisface pe mine ca si client, ma doare exact la basca daca e produs la Inglostad sau la Cuca Macaii.
Nici pe mine nu ma prea intereseaza "detaliile" de constructie, din PDV istoric nu ai insa dreptate... camioanele Opel au facut VW2 in armata lui Adolf, iar Ford-Europa a fost o "codita" a planului Marshall, in primii ani dupa razboi, cand MAI NIMENi nu fabrica masini in EU. Motoarele si platformele comune au aparut MULT mai tarziu, ca un raspuns in fata concurentei asiatice...
@rubin: te rog, nu lua asta ca o jignire, nu am nici cea mai mica intentie de a leza pe cineva. Avem conceptii cam diferite despre masini. Eu sunt una dintre persoanele care cand cauta o masina, cauta una noua. Sunt deja la a treia masina noua cumparata, am avut si eu cateva SH-uri inainte si stiu ce inseamna asta. Eu unul prefer sa dau 20-24k euro pe o masina noua, cu garantie. Masina pt mine, in momentul in care garantia s-a sfarsit nu mai exista. O vand si iau alta noua, imi permit sa pierd 10-12k euro la 3-4 ani. Pt mine nu conteaza cat costa un injector, cat costa o turbina, am garantie. Chiar daca pica ceva de pe masina, nu imi pasa. Si sa stii ca mai sunt destui ca mine. Cu actuala masina, asta cu injectoare proaste, am deja doi ani si 40k km, nu a vazut service-ul decat la revizii. In urmatorii doi ani, pana se termina garantia, o sa mai fac inca pe atat. Si urmeaza alta. Tot noua, cu garantie la injectoare si la turbina.
Tin deci sa iti multumesc pentru donatia generoasa, daca nu ar exista "oameni decisi" ca si tine, cei care nu concep sa arunce pe geam 250E/luna si sa se plieze dictaturii controalelor periodice obligatorii si supra-facturate la reprezentanta, asa ca si mine, nu ar avea ocazii recente de cumparat.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Uzura unui lucru iti spune ceva?
Am vazut masina de 700.000 km facuti in Germania si in afara faptului ca nu-i dadeai 200.000 km mai arata si mult peste masinile de firma de la noi luate din reprezentante. cu 200.000 km, intretinute pe "garantie" romaneasca.
Si eu am avut 5 masini in 5 ani, toate SH, toate, Opel, nu asta conteaza, dar nu vreau sa te conving de absolut nimic, nu am de ce, sustin insa pana o sa mor, o masina intretinuta corespunzator in Germania cu 200.000 km e peste una de la noi cu 80.000 km pe garantie.
- andreyyy
- **
- 164 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Astra 2001 1.7
- Bucuresti
andreyyy
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- andreyyy
- **
- 164 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Astra 2001 1.7
- Bucuresti
andreyyy
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
@sorin666, te rog mergi la un test drive cu Focus 1.8 tdci 115 cp si scrie apoi impresiile referitoare la stabilitate, manevrabilitate, motor, confort, tinuta de drum, design interior, exterior, etc. aici si compara-l apoi cu Astra H, nu cu Astra I deoarece cu cea din urma vom compara Focusul 3 care inca nu "e gata"
Referitor la consumul tdci-ului de 115 cp nu l-am probat, insa iti pot spune ca detin un focus 1 din 2004 1.8 TDDI 90 cp si consuma in jur de 5-6% mixt, adica la fel cu masina tatalui meu, Astra 2001 1.7 dti 75 cp. Motoarele sunt aceeasi generatie si de aceea le-am comparat, fapt care ma duce cu gandul ca si consumurile 1,7 cdti-ului si 1.8 tdci-ului sunt similare
Referitor la consumul tdci-ului de 115 cp nu l-am probat, insa iti pot spune ca detin un focus 1 din 2004 1.8 TDDI 90 cp si consuma in jur de 5-6% mixt, adica la fel cu masina tatalui meu, Astra 2001 1.7 dti 75 cp. Motoarele sunt aceeasi generatie si de aceea le-am comparat, fapt care ma duce cu gandul ca si consumurile 1,7 cdti-ului si 1.8 tdci-ului sunt similare
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat