- stefan stelian
- OP
- 24 mesaje
- din 11 Jun 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
stefan stelian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
- LEO B-L-A.
- **
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- D_M_G
- ****
- 2,271 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Alta tara
D_M_G
- Mesaje scrise: 2,271
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- glontz
- **
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
glontz
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
Eu maine schimb distributia si cureaua de accesorii,mentionez ca nu a mai fost schimbata,e originala,am cumparat role INA si curea CONTITECH,cureaua de accesori tot CONTITECH 131k la bord
In germania se schimba la 150k asa mi a zis neamtzul(am cumparat o la 91k) la noi 60k,drumurile bineinteles ca nu au termen de comparatie
masina din semnatura
cu respect,
glontz
In germania se schimba la 150k asa mi a zis neamtzul(am cumparat o la 91k) la noi 60k,drumurile bineinteles ca nu au termen de comparatie
masina din semnatura
cu respect,
glontz
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- stefan stelian
- OP
- 24 mesaje
- din 11 Jun 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
stefan stelian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,984 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,984
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- stefan stelian
- OP
- 24 mesaje
- din 11 Jun 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
stefan stelian
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,984 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,984
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- glontz
- **
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
glontz
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:drumuri proaste > mai multe solicitari asupra distributiei > imbatranire mai rapida a curelei.
Asa zic specialistii opel , alde dibas,radacini, alde gold & platin etc etc......eu cred ca tine si de cum exploatezi tu ca sofer masina,pareaera mea,mie mi a zis neamtul clar ca la 150k sa schimb distributia,am 131k si nu mai astept,oricum foarte mult nu am cheltuit pe piese si manopera nu ma duce mult.
cu respect,
glontz
ksr00
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
Mda .. n-am sa inteleg niciodata de ce in Romania totul se reduce la jumatate, la fel cum nu inteleg ce calitatea drumurilor cu uleiul sau distributia. Important este modul cum este exploatata masina. Parerea mea sincera: doar gargara din partea dealer-ilor ca sa vanda piese/manopera la creduli. Si am vazut destui!
La Astra mea schimburile de ulei, in Germania s-au facut la aproape 50.000Km, numai cu ulei GM. Masina are analizor de ulei (sau ceva similar) si am observat ca desi am efectuat 17.000 de Km de la ultimul schimb de ulei imi arata ca si cum as fi mers deja 26.000 de Km. Si asta din cauza ca folosesc masina in oras, 10-15 min dimineata, respectiv seara. Stilul asta de exploatare are intr-adevar are impact asupra motorului. Distributia se apropie de 150.000 Km si conform cu planul de service atunci ar trebui schimbata, dar cred ca o sa mai intarzii putin .
La Astra mea schimburile de ulei, in Germania s-au facut la aproape 50.000Km, numai cu ulei GM. Masina are analizor de ulei (sau ceva similar) si am observat ca desi am efectuat 17.000 de Km de la ultimul schimb de ulei imi arata ca si cum as fi mers deja 26.000 de Km. Si asta din cauza ca folosesc masina in oras, 10-15 min dimineata, respectiv seara. Stilul asta de exploatare are intr-adevar are impact asupra motorului. Distributia se apropie de 150.000 Km si conform cu planul de service atunci ar trebui schimbata, dar cred ca o sa mai intarzii putin .
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
ksr00 a scris: Masina are analizor de ulei (sau ceva similar) si am observat ca desi am efectuat 17.000 de Km de la ultimul schimb de ulei imi arata ca si cum as fi mers deja 26.000 de Km. Si asta din cauza ca folosesc masina in oras, 10-15 min dimineata, respectiv seara. Stilul asta de exploatare are intr-adevar are impact asupra motorului. Distributia se apropie de 150.000 Km si conform cu planul de service atunci ar trebui schimbata, dar cred ca o sa mai intarzii putin .
NU vrei sa detaliezi un pic..ca ne-ai facut curiosi. Unde iti indica nr de km facuti..sau uzura uleiului?
- glontz
- **
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
glontz
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
glontz a scris:Eu maine schimb distributia si cureaua de accesorii,mentionez ca nu a mai fost schimbata,e originala,am cumparat role INA si curea CONTITECH
cu respect,
glontz
cu respect,
glontz
Dragi colegi surpriza la schimbul rolelor,eu stiam ca imi trebuie set role fara arc(fixa), insa pe masina era montat setul cu arc,ashea ca tre sa schmimb rolele,ramane de vazut daca o sa imi dea si alta curea sau o sa ramana tot aia.Maine o sa merg la magazin sa fac rocada.atasez poze cu rolele originale date jos(cu arc) si cele noi fara arc.
cu respect,
glontz
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
ksr00
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
livcro a scris:
NU vrei sa detaliezi un pic..ca ne-ai facut curiosi. Unde iti indica nr de km facuti..sau uzura uleiului?
NU vrei sa detaliezi un pic..ca ne-ai facut curiosi. Unde iti indica nr de km facuti..sau uzura uleiului?
Nu e nimic deosebit: am notat valoarea kilometrajul la care s-a facut schimbul de ulei, asa stiu ca cat am parcurs real: 17.000 Km.
Inainte de a pune contact, apas butonul de resetare kilometraj in bord si imi arata cat mai am pana la urmatoarea inspectie (apare Insp): 24.000 Km. Avand in vedere sa service interval e setat pe 50.000 Km aflu ca cei 17.000 Km corespund unui parcurs de 26.000Km, datorita modului de exploatare a masinii.
Daca imi aduc bine aminte, e ceva legat de o functie sau plan de service ecoflex.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sper sa va pot ajuta cu o mica lamurire asupra schimbului de ulei si distributie. Avand drumuri proaste aici la noi in romania, se parcurge distanta mai scurta cu o viteza mai mica, avem praf ,gropi, alea alea. Si nu e totuna nr de km cu rotatiile pe care le face motorul. Motorul, fiind pornit, ca deplaseaza ca nu deplaseaza caroseria pe care e pus, consuma combustibil, cureaua si rolele se invart, si foloseste uleiul care e pus in el ca sa se unga. Sa dau un fel de exemplu : in germania- masina parcurge o distanta de 10000 km, pe autostrada, cu o viteza medie de 100km/h, de obicei in ultima treapta a cutiei de viteze, motorul facand in acest timp sa zicem 20 mil. de rotatii
in romania- masina parcurge 10000km ,pe drumurile pe care le avem,treapta superioara nu e foarte des folosita, viteza medie e undeva la 60-70 km/h, iar in acest timp motorul a facut 30 mil de rotatii.
Uleiul din motor a fost exploatat mai "hard" in romania(praf mai mult,nr de ture mai multe) si masina a facut acelasi nr de km, motorul facand cu mult mai multe rotatii. Deci un ulei, o curea si niste role care sunt bune 15-20 d mii in germania isi vor pierde mai repede proprietatile in romania(max 10 mii km), motorul facand aprox. acelasi nr de ture. Deci nu e totuna 15000 km in romania sau 15000 in germania.
ROMANIA = drum urban
GERMANIA = drum extraurban
in romania- masina parcurge 10000km ,pe drumurile pe care le avem,treapta superioara nu e foarte des folosita, viteza medie e undeva la 60-70 km/h, iar in acest timp motorul a facut 30 mil de rotatii.
Uleiul din motor a fost exploatat mai "hard" in romania(praf mai mult,nr de ture mai multe) si masina a facut acelasi nr de km, motorul facand cu mult mai multe rotatii. Deci un ulei, o curea si niste role care sunt bune 15-20 d mii in germania isi vor pierde mai repede proprietatile in romania(max 10 mii km), motorul facand aprox. acelasi nr de ture. Deci nu e totuna 15000 km in romania sau 15000 in germania.
ROMANIA = drum urban
GERMANIA = drum extraurban
cata1966
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna seara,
Nu vreau sa dau sfaturi, pentru ca nu sunt mecanic ,dar va povestesc situatia mea si poate voi obtine o parere de la cineva experimentat.
Am o Astra G break 1.7 CDTI din 2004 cu tot felul de "fonfleuri"care i-au ridicat pretul in 2007 cand am achizitionat-o eu dintr-un autohouse de pe langa Stuttgart la un pret foarte mare (8200 e. in tara am gasit mai ieftin ) si am mai platit si taxa .Masina avea 88000 km la bord si compresorul de ac defect(am vazut acasa)Ok ,nu asta e problema...Am citit in cartea ei de service ca prima distributie se face la 140000 km.Avand in vedere teapa cu AC m-am gandit romaneste ca e teapa totala respectiv nr de km 88000...Bun facem distributia...KIt distributie Contitech cu role Ina si schimbam si curea de accesorii Lemforder ATENTIE 6PK1623 recomandata de vanzatorii de piese auto ca si curea de accesorii pentru Astra G Z17DTL cu aer conditionat.Am mers 55000 de km in 5 ani cu aceste curele dar in primii 10000 aparut un zgomot care venea din partea de accesorii (schartait) mai ales la vreme rece.ESTE RULMENTUL DE LA ROLA INTIZATOARE SE DEFECTEAZAZA DIN CAUZA CURELEI PREA LUNGI (6PK1623)SI UZURA PREMATURA A CURELEI.
Am inlocuit din nou distributia aMATURA Acum dupa 55000 sau 5 ani cum spun serviceurile de la noi.Am cureaua originala Isuzu care dupa cei de la service mai mergea linistit 40000.Am cureaua Conti veche 55000 si care dupa aspect si tractiune la service mai putea fi folosita 20000.Care este adevarul aftermarket?Cat mergem cu distributia schimbata in Romania?
Alt aspect este ca magazinele de piese furnizeaza pentru Z17DTL curea de accesorii 6pk1623 la masinile cu aer conditionat. GRESIT CUREAUA DE ACCESORII ESTE 6PK1605 original Isuzu dar 7 mm nu conteaza la noi .Am montat-o pe cea veche .
A MAI CUMPARAT CINEVA CURELE CONTITECH CU MADE IN ROMANIA ? CUM SUNT ? Eu am vazut dupa ce am montat sigla ACUM LA CAT SA SCHIMB?...
Nu vreau sa dau sfaturi, pentru ca nu sunt mecanic ,dar va povestesc situatia mea si poate voi obtine o parere de la cineva experimentat.
Am o Astra G break 1.7 CDTI din 2004 cu tot felul de "fonfleuri"care i-au ridicat pretul in 2007 cand am achizitionat-o eu dintr-un autohouse de pe langa Stuttgart la un pret foarte mare (8200 e. in tara am gasit mai ieftin ) si am mai platit si taxa .Masina avea 88000 km la bord si compresorul de ac defect(am vazut acasa)Ok ,nu asta e problema...Am citit in cartea ei de service ca prima distributie se face la 140000 km.Avand in vedere teapa cu AC m-am gandit romaneste ca e teapa totala respectiv nr de km 88000...Bun facem distributia...KIt distributie Contitech cu role Ina si schimbam si curea de accesorii Lemforder ATENTIE 6PK1623 recomandata de vanzatorii de piese auto ca si curea de accesorii pentru Astra G Z17DTL cu aer conditionat.Am mers 55000 de km in 5 ani cu aceste curele dar in primii 10000 aparut un zgomot care venea din partea de accesorii (schartait) mai ales la vreme rece.ESTE RULMENTUL DE LA ROLA INTIZATOARE SE DEFECTEAZAZA DIN CAUZA CURELEI PREA LUNGI (6PK1623)SI UZURA PREMATURA A CURELEI.
Am inlocuit din nou distributia aMATURA Acum dupa 55000 sau 5 ani cum spun serviceurile de la noi.Am cureaua originala Isuzu care dupa cei de la service mai mergea linistit 40000.Am cureaua Conti veche 55000 si care dupa aspect si tractiune la service mai putea fi folosita 20000.Care este adevarul aftermarket?Cat mergem cu distributia schimbata in Romania?
Alt aspect este ca magazinele de piese furnizeaza pentru Z17DTL curea de accesorii 6pk1623 la masinile cu aer conditionat. GRESIT CUREAUA DE ACCESORII ESTE 6PK1605 original Isuzu dar 7 mm nu conteaza la noi .Am montat-o pe cea veche .
A MAI CUMPARAT CINEVA CURELE CONTITECH CU MADE IN ROMANIA ? CUM SUNT ? Eu am vazut dupa ce am montat sigla ACUM LA CAT SA SCHIMB?...