- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutari de la mare! Se pare ca din pricina problemei mele mai vechi....autoaccelerarea pe ulei, mi se formeaza presiune pe instalatia de racire, a.i. imi refuleaza la busonul vasului de expansiune. Motorul este un Y22 DTH de pe OMEGA B2. Dupa multe teste si inlocuiri de termostate si pompe de apa, am ajuns la concluzia ca este nevoie de demontarea chiulasei si verificarea de catre un specialist. Intrebarea mea este daca inainte de a o demonta, pot verifica cumva daca este intradevar FISURATA, iar aceasta fisura se dilata la cald, atunci cand imi face presiune? Si daca stiti cam cat ar ajunge una si de unde sa o iau sa nu imi iau vreo teapa? Manopera am inteles ca ar ajunge 500 lei la un garaj iar chiulasa vreo 800 lei, adaugand si garnitura inca 200 lei si altele. Ce anume ar mai trebui inlocuit daca tot desfac, sau verificat, garnituri ceva? Rog ajutor din partea voastra!
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Cred ca "mecanicul" din service nu a schimbat prezoanele chiulasei cu altele noi asa cum scrie in carte si sa se fi alungit vreunul...
http://www.elitecat.cz/Imag...F010/14682800.PDF
http://www.elitecat.cz/Imag...F010/14682800.PDF
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu mai merge modificat postul anterior...
Uite un motor complet: https://www.clubopel.com/vie...p?p=827605#827605
Uite un motor complet: https://www.clubopel.com/vie...p?p=827605#827605
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ai incercat sa studiezi si racitorul de ulei,,?Ma gandesc ca e mai usor de schimbat si mai ieftin decat o chiuloasa si ce implica ea..Poti incepe cu el,macar unul SH.Motorul 1.7 de pa Astra G are o problema cu acesta,deci s-ar putea sa fie si la tine.
Cat despre chiuloasa fisurata,daca e la interior,n-ai nici o sansa sa o depistezi,cu atat mai putin sa o repari.Cel mult sa-i verifici planeitatea (pe un geam) si sa-i schimbi garnitura .Dar si eu ma indoiesc de aceasta defectiune.
Cat despre chiuloasa fisurata,daca e la interior,n-ai nici o sansa sa o depistezi,cu atat mai putin sa o repari.Cel mult sa-i verifici planeitatea (pe un geam) si sa-i schimbi garnitura .Dar si eu ma indoiesc de aceasta defectiune.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu imi baga ulei in apa sau invers. Tocmai de asta ca nu are simtome de garnitura defecta, nici macar nu bolboroseste in vas! RAcitorul de ulei este uscat la exterior, sau la ce te referi? Da-mi te rog niste detalii....ms mult!
Cat despre achizionarea unui motor complet ma gandesc serios, insa la un pret bun...anuntul dat de DB 77 AAA il cunosc pe baiatul ce are la vanzare... preturi "oarecum" rezonabile... Ca idee, pe chiulasa imi cere vreo 900 lei. Mai bine incerc sa iau legatura cu Dan Mares.
Cat despre achizionarea unui motor complet ma gandesc serios, insa la un pret bun...anuntul dat de DB 77 AAA il cunosc pe baiatul ce are la vanzare... preturi "oarecum" rezonabile... Ca idee, pe chiulasa imi cere vreo 900 lei. Mai bine incerc sa iau legatura cu Dan Mares.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Se pare ca era de vina chiulasa, trebuia rectificata deoarece avea un sant intre 2 cilindri si baga apa pe sub garnitura (aceasta prezenta rugina de unde si concluzia). Am schimbat si garniturile de la capacul de distributie si carter (150 lei si 90 lei fiecare) precum si repus la punct distributia si porneste la SFERT si nu mai face nici presiune, deci caz inchis!