- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Acelasi lucru am observat la Opel cand se face umplerea ori completare la cutia de viteze nu pe busonul lateral care tine loc si de indicator nivel ci pe sus ,neavand control asupra nivelului exista riscul sa pui mai mult ulei care de obicei iese pe la simeringul prizei directe fiind singurul loc pe unde poate ajunge uleiul cel mai usor in zona aia.Daca ai facut vreo completare incearca sa verifici nivelul sa nu fie prea mare ,iar referitor la faptul ca intra bine in viteza nu are de-a face cu pierderea respectiva primele simptome de lipsa ulei vor fi zgomote la rulaj si abia apoi probleme cu treptele de viteza.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:1. scoate uleiul care mai e dupa care pui inapoi exact cat scrie la carte. Poti sa pui inapoi si pe cel scos din cutie.
2. verifica semeringurile la planetare. nu-i nicio problema daca mai curge ulei cand scoti planetara, uleiul in cutie trebuie sa fie la nivelul planetarelor.
2. verifica semeringurile la planetare. nu-i nicio problema daca mai curge ulei cand scoti planetara, uleiul in cutie trebuie sa fie la nivelul planetarelor.
Din cartea tehnica si din ce am gasit scris pe forum, nu se poate scoate uleiul ci doar completa.
Voi verifica daca totusi exista ceva buson de golire a uleiului.
Daca ar curge pe la simeringurile de la planetare, nu ar trebui ca scurgerea sa fie de pe exteriorul cutiei?
Multumesc
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Nu vei gasi nici un buson de golire ...deoarece el nu exista.Desfa doar busonul lateral care arata nivelul si rezolva repede si simplu problema.Daca scuregerea de ulei persista si dupa verificarea nivelului ...e de dat jos cutia si schimbat simeringul de la priza.
Am desfacut azi busonul lateral si nu era nici urma de ulei. Am completat cu ulei, insa nu a intrat numai 600ml de ulei. Am mai completat pe sus pe la locul de aerisire cu inca 1litru. Acum parca nu mai face nici zgomot. Voi mai verifica, daca scurgerea persista iti voi urma sfatul si voi schimba si simeringul.
Multumrsc mult pentru ajutor.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
claug....sa inteleg ca ai pus pe la busonul de umplere ulei n-au intrat decat 600ml. si trebuia sa curga surplusul,acela este nivelul corect si suficient.Daca ai mai pus pe la busonul de aerisire inca un litru ala este in plus si va curge.....exact pe unde ziceai vei umple discul de ambreiaj cu ulei si or sa inceapa problemele.Acel simering de priza directa de la cutie din cauza vibratiilor ansambului ambreiaj etanseaza cam insuficient iar un nivel prea mare sigur al face sa curga,revino repede la nivelul corect si gata,crede-ma ca stiu ce spun,deci latine nu va fi de vina simeringul ci nivelul prea mare de ulei.
P.S. Pentru carcotasi SEMERING,sau SIMERING am gasit in documentatii aceste formulari iar la scoala mai spuneau MANSON DE ETANSARE RADIALA toti termenii par a fi corecti.
P.S. Pentru carcotasi SEMERING,sau SIMERING am gasit in documentatii aceste formulari iar la scoala mai spuneau MANSON DE ETANSARE RADIALA toti termenii par a fi corecti.
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, voi reveni la nivelul acela de ulei. Am mai completat in ideea ca ar curge pe la acel semering si la un moment dat nu va mai fi ulei. Voi verifica daca mai curge dupa ce revin la acel nivel.
PS.
Inca mai picura si acum, insa eram linistit ca este suficient ulei pana fac programare la mecanic.
PS.
Inca mai picura si acum, insa eram linistit ca este suficient ulei pana fac programare la mecanic.
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am si eu problema aceasta si am gasit aseara urm lucru in TIS
Field Remedy: 1587
Subject: F35 Manual Transmission - Oil leakage
Models: Engines: Option:
Zafira 2002...2003,Astra-G 2002...2003,Vectra-C 2002...2003 Y22DTR,Y22DTR,Y32SE| Y22DTR None
Complaint: Oil leakage at flange clutch housing to transmission housing
Cause: Tightening torque of the bolts too low
Production: Introduction of bolts with higher strength and modification of tightening torque as of transmission number: B28129 (11.02.2003).
Remedy:
In case of customer complaint, use new bolts P/N 55 354 192 Cat/N 7 06 812 at
re-assembly in the locations indicated by arrows (picture 1) and torque with
35Nm all other bolts have to be torqued with 28Nm. Apply sealing compound on
transmission housing according TIS 2000 Instruction. See documents:
Astra-G : 00301751 and 00301754,
Zafira : 00201878 and 00201881,
Vectra-C: 00202817 and 00302547.
TIS 2000 Information will be updated accordingly.
FunctionalGroup: K - Clutch/Transmission
Complaint Group: 10 - Leakages
Trouble Code: None
Field Remedy: 1587
Subject: F35 Manual Transmission - Oil leakage
Models: Engines: Option:
Zafira 2002...2003,Astra-G 2002...2003,Vectra-C 2002...2003 Y22DTR,Y22DTR,Y32SE| Y22DTR None
Complaint: Oil leakage at flange clutch housing to transmission housing
Cause: Tightening torque of the bolts too low
Production: Introduction of bolts with higher strength and modification of tightening torque as of transmission number: B28129 (11.02.2003).
Remedy:
In case of customer complaint, use new bolts P/N 55 354 192 Cat/N 7 06 812 at
re-assembly in the locations indicated by arrows (picture 1) and torque with
35Nm all other bolts have to be torqued with 28Nm. Apply sealing compound on
transmission housing according TIS 2000 Instruction. See documents:
Astra-G : 00301751 and 00301754,
Zafira : 00201878 and 00201881,
Vectra-C: 00202817 and 00302547.
TIS 2000 Information will be updated accordingly.
FunctionalGroup: K - Clutch/Transmission
Complaint Group: 10 - Leakages
Trouble Code: None
- bogdan nicula
- *
- 2 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Vectra 1993 c20xce
- Bucuresti
bogdan nicula
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20xce
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 632 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
martinez
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
am o scurgere de ulei la cutia de viteze,eu cred ca este pe la capacul cutiei ,acolo unde este pinionul pt a 5-a. sunt curios daca as putea sa desfac acolo pe loc capacul si sa ii schimb garnitura sau sa il etansez cu ceva.exista vreun risc sa stric ceva dand jos capacul? .Mentionez ca sunt posesorul unui opel vectra B 1.8l '97
- adidi
- **
- 123 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
adidi
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
crazy
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Joja doar la cutii de viteze automate exista cum am eu:X18XE-Automatic.La cele manuale nu exista joja si nu trebuie schimbat uleiul numai daca are defectiuni si trebuie desfacut cutia,in cazul asta merge:
Motoare:1.6(normal)-1.6Litri
1.6Ecotec -1.8Litri
1.7/1.8/2.0 -1.9Litri
2.5 V6 -1.8Litri
1.Verificarea schimbatorului manual se face la cald(pina la temperatura miinii) sau se umbla cu masina 15 minute pina se incalzeste schimbatorul la temperatura miinii.
2.ridicarea masinii orizontal(pe rampa dreapta)
3.Verificarea inbinarilor schimbatorului ochiometric(daca curge ulei pe-undeva)
Nivelul uleiului se verifica in schimbator tot ochiometric prin desfacerea surubului de verificare(diferite locuri la diferite modele),dar de obicei unde se toarna ulei in schimbator.Dar trebuie avut grija ca trebuie si aerisit schimbatorul.
Eu zic sa nu umblati la schimbatoare,ca e complicata treba.Aceste date am luat dic cartea service al masinii.
Motoare:1.6(normal)-1.6Litri
1.6Ecotec -1.8Litri
1.7/1.8/2.0 -1.9Litri
2.5 V6 -1.8Litri
1.Verificarea schimbatorului manual se face la cald(pina la temperatura miinii) sau se umbla cu masina 15 minute pina se incalzeste schimbatorul la temperatura miinii.
2.ridicarea masinii orizontal(pe rampa dreapta)
3.Verificarea inbinarilor schimbatorului ochiometric(daca curge ulei pe-undeva)
Nivelul uleiului se verifica in schimbator tot ochiometric prin desfacerea surubului de verificare(diferite locuri la diferite modele),dar de obicei unde se toarna ulei in schimbator.Dar trebuie avut grija ca trebuie si aerisit schimbatorul.
Eu zic sa nu umblati la schimbatoare,ca e complicata treba.Aceste date am luat dic cartea service al masinii.
crazy
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
Daca nu scapa mai mult si nu se vede ca ai pierdut ulei din motor sau cutie nu cred ca trebuie sa-ti faci griji,deoarece am inteles ca mai transpira un pic motorul si cutia de viteze si oricum la motor faci schimbul de ulei periodic iar la cutie nu trebuie daca nu o desfaci.Daca nu ai pierderi semnificative(vizibile) nu cred ca e ceva grav,dar daca iti scapa pe linga garnituri atuncea trebuie schimbate garniturile.
ady1
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
rog ajutor!acum cateva luni am achizitionat un opel vectra b cu motor 1,8 care avea scurgeri de ulei intre cutia de viteze si motor,fostul propietar mi-a spus ca e de vina un semering[cel care vine pe motor],dupa ce l-am schimbat circa 1 luna de zile nu a mai curs ulei dupa care a inceput iarasi sa curga,trebuie sa completez circa 1 litru pe luna,as dori niste sugestii,pareri care ar putea fi cauza!
catatac
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
i-am lovit fata si de atunci merge(schimba) cateva minute pana se incalzeste si apoi sare din viteza(nu i-a nici o viteza).Dupa alte cateva minute schimba din nou cand se raceste putin(motorul oprit).mentionez ca am schimbat radiatorul de racire cu altul nou,nu stiu ce marca.Poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi?ms
- stefihouse
- **
- 71 mesaje
- din 21 Dec 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Maramures
stefihouse
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat