- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Eu mi-am exprimat punctul de vedere. Nu incerc sa "demontez" motoarele pe benzina, ca este logic ca si eu asi vrea unul cat mai puternic. Ma refeream fix la posibilitatile mele de a avea o masina care sa-mi satisfaca dorintele, si anume: sa consume putin, sa fie fiabila, sa-mi placa, ca design si sa se intretina usor. Pentru a ajunge la servicu trebuie sa fac 25 de km iar o masina pe benzina ar face asta nerentabil. So, de ce sa nu ma bucur de avantajele masinii diesel!?
Atata timp cat nu ne ducem la curse, gasesc usor ridicola afirmatia ca motorina e varza iar "motorul nostru de 1.6 este formidabil"!
Candva, unii din voi veti dori si alte masini decat cele "sport", ma refer la ceva mai elegant si cum ceva elegant implica ceva mare, asi dori sa va vad atunci daca o sa vi para mai ok un, ca ex. mercedes S klasse diesel decat unul pe benzina, turbo. Nu debordez de finante si asta ma face sa gendesc asa.
Atata timp cat nu ne ducem la curse, gasesc usor ridicola afirmatia ca motorina e varza iar "motorul nostru de 1.6 este formidabil"!
Candva, unii din voi veti dori si alte masini decat cele "sport", ma refer la ceva mai elegant si cum ceva elegant implica ceva mare, asi dori sa va vad atunci daca o sa vi para mai ok un, ca ex. mercedes S klasse diesel decat unul pe benzina, turbo. Nu debordez de finante si asta ma face sa gendesc asa.
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Motoarele diesel nu mi se par deloc economice. E o pacaleala asta cu consum mai mic daca dai pe ea cu 2.500 de euro mai mult din start.
In plus lasati vrajeala asta cu dieselul care concureaza la nu-stiu-ce curse.
Nu mai stiu exact daca la Top Gear sau la alta emisiune dar s-a facut un test. Mercedes C 400 CDI cu Mercedes C 200 Kompressor. Au fost egale ca performante. Deci motorul de 4.000 cmc pe motorina egal cu cel de 2.000 cmc pe benzina. Asa ca... traiasca cuplul mare de la diesel
Si fara suparare nu prea vad o masina eleganta care sa sune ca un tractoras.
OPricum faza cu dieselul s-a cam fumat. Si-a cam dat lumea seama ca nu merita cine-stie-ce. Am vorbit si eu cu cativa dealeri si au cam scazut vanzarile la diesel in favoarea celor pe benzina.
La masinile second hand se schimba un pic datele problemei. Devine un pic mai rentabil sa iei diesel pentru ca diferenta intre diesel si benzina la acelasi model de masina este mai mica decat la o masina noua. Eu insa, nici in acest caz nu mi-as cumpara. Parerea mea.
In plus lasati vrajeala asta cu dieselul care concureaza la nu-stiu-ce curse.
Nu mai stiu exact daca la Top Gear sau la alta emisiune dar s-a facut un test. Mercedes C 400 CDI cu Mercedes C 200 Kompressor. Au fost egale ca performante. Deci motorul de 4.000 cmc pe motorina egal cu cel de 2.000 cmc pe benzina. Asa ca... traiasca cuplul mare de la diesel
Si fara suparare nu prea vad o masina eleganta care sa sune ca un tractoras.
OPricum faza cu dieselul s-a cam fumat. Si-a cam dat lumea seama ca nu merita cine-stie-ce. Am vorbit si eu cu cativa dealeri si au cam scazut vanzarile la diesel in favoarea celor pe benzina.
La masinile second hand se schimba un pic datele problemei. Devine un pic mai rentabil sa iei diesel pentru ca diferenta intre diesel si benzina la acelasi model de masina este mai mica decat la o masina noua. Eu insa, nici in acest caz nu mi-as cumpara. Parerea mea.
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pe hartie suna frumos diesel-ul, nu intru in detalii de tipul performanta, noxe, doar fiabilitate: cineva imi spunea ca un diesel la un nr de km parcursi are un nr mai mic de revolutii(fata de benzinare) rezultand astfel o durata mai mare de exploatare in comparatie cu benzina, poate asa si este; dar avand in vedere ca suntem in romania mai intervine si factorul motorina, motorina proasta > ungere proasta, depuneri etc.
Dupa parerea mea diesel nu merita decat nou, tinut pe perioada garantiei si maritat, altfel trebuie sa te pregatesti material.
Motoare actuale pe benzina sunt niste vechituri dupa parerea mea, o multime de senzori, computere, etc. dar motorul si pricipiul de functionare nu s-au schimbat de ani buni, poate chiar zeci de ani; diesel-ul in schimb a ajuns la a patra generatie de common rail si continua sa evolueze cu rapiditate, devine tot mai eficient in toate privintele ... dar cu costul fiabilitatii.
Pentru mine unu din motivele pentru care nu imi voi lua diesel prea curand ramane iarna trecuta ... numai intru in detalii, deja ma ia cu fiori.
Dupa parerea mea diesel nu merita decat nou, tinut pe perioada garantiei si maritat, altfel trebuie sa te pregatesti material.
Motoare actuale pe benzina sunt niste vechituri dupa parerea mea, o multime de senzori, computere, etc. dar motorul si pricipiul de functionare nu s-au schimbat de ani buni, poate chiar zeci de ani; diesel-ul in schimb a ajuns la a patra generatie de common rail si continua sa evolueze cu rapiditate, devine tot mai eficient in toate privintele ... dar cu costul fiabilitatii.
Pentru mine unu din motivele pentru care nu imi voi lua diesel prea curand ramane iarna trecuta ... numai intru in detalii, deja ma ia cu fiori.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
eu a scris:
In plus lasati vrajeala asta cu dieselul care concureaza la nu-stiu-ce curse.
In plus lasati vrajeala asta cu dieselul care concureaza la nu-stiu-ce curse.
Nu-mi sta in fire sa am "vrajeala"!
Uite doua poze. Nr 1 este astra diesel si nr 2 este cea pe benzina. Nu cred ca este imensa diferenta de timp. Cea diesel este condusa de o fata.
Btw, astea sunt rezultatele de la Silverstone 2005.
Oricum, ma las pagubas deoarece sunteti incapabili sa recunoasteti ca nu doar ce este al vostru este cel mai bun!
Nu este un fight personal intre vreunul din membrii.Eu spuneam ca se poate si cu diesel.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu a sustinut nimeni ca ce e al lui e cel mai bun. Si nici eu nu am vreo rafuiala personala cu vreunul din membrii. Spuneam doar ca dieselul nu este comparabil cu benzina din punctul meu de vedere nici ca performante, nici ca "eleganta" nici ca stil de condus. Iar la cursele unde apar motoare diesel sa stiti ca acelea sunt niste motoare modificate enorm, cu costuri de productie mult mai mari decat la un motor pe benzina modificat.
In poza postata de love4cars: nu vreau sa il contrazic, nu stiu despre ce cursa e vorba, insa Vauxhall Astra VXR dupa cum stiti este Opel Astra OPC si nu stiu sa se fabrice OPC cu motor diesel
S-a fabricat intr-adevar o Vectra OPC cu motor diesel de 3,2L V6 bi-turbo care avea 211 cai. Insa ce costuri de intretinere sunt la 3,2 V6 bi-turbo fata de un 2.0T care in plus mai are si 240 de cai nu doar 211?
Revenind la subiect, axl666 - daca vrei benzina poti lua linistit 1,6 twinport ca iti va satisface nevoile daca acestea sunt normale, dupa cum spui. Daca vrei performante notabile si dispui de ceva bani in plus, poti incerca 1.8 sau 2.0T, sau chiar 1.9 CDTI 150 de cai (nu pot spune ca nu e performant, insa intre 1.8 140 de cai si 1.9 CDTI eu unul as alege 1..
In poza postata de love4cars: nu vreau sa il contrazic, nu stiu despre ce cursa e vorba, insa Vauxhall Astra VXR dupa cum stiti este Opel Astra OPC si nu stiu sa se fabrice OPC cu motor diesel
S-a fabricat intr-adevar o Vectra OPC cu motor diesel de 3,2L V6 bi-turbo care avea 211 cai. Insa ce costuri de intretinere sunt la 3,2 V6 bi-turbo fata de un 2.0T care in plus mai are si 240 de cai nu doar 211?
Revenind la subiect, axl666 - daca vrei benzina poti lua linistit 1,6 twinport ca iti va satisface nevoile daca acestea sunt normale, dupa cum spui. Daca vrei performante notabile si dispui de ceva bani in plus, poti incerca 1.8 sau 2.0T, sau chiar 1.9 CDTI 150 de cai (nu pot spune ca nu e performant, insa intre 1.8 140 de cai si 1.9 CDTI eu unul as alege 1..
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu e vorba de nici un vxr sau mai stiu eu ce.
E vorba de campionatul national de automobilism anglia.
Si iarasi, nu este vorba de nici un opc. Este un motor de 2000cmc si 150cp si n-a investit nimeni in el milioane de euro. Este un motor diesel!!!
De fapt, totata treaba a pornit de la afirmatia voastra ca, diesel = tractor , iar eu am incercat sa va spun in mod decent ca are si ea partile ei bune si partile ei proaste. Bag de seama ca nu o scoate omul la cap cu voi si nu mai conteniti cu afirmatii incendiare! Eu pot sa-mi iau si maine benzinara, asta nu inseamna ca o sa ma apuc sa zic ca diesel e varza.
E vorba de campionatul national de automobilism anglia.
Si iarasi, nu este vorba de nici un opc. Este un motor de 2000cmc si 150cp si n-a investit nimeni in el milioane de euro. Este un motor diesel!!!
De fapt, totata treaba a pornit de la afirmatia voastra ca, diesel = tractor , iar eu am incercat sa va spun in mod decent ca are si ea partile ei bune si partile ei proaste. Bag de seama ca nu o scoate omul la cap cu voi si nu mai conteniti cu afirmatii incendiare! Eu pot sa-mi iau si maine benzinara, asta nu inseamna ca o sa ma apuc sa zic ca diesel e varza.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
andrei:
5L vs 6.5L in afara si 8L vs. 10L(in oras). In mare ma gandesc ca undeva pe aici ar fi diferenta de consum dintre 17DTI si 1.6 twinport.
Ramane sa judeca fiecare daca diferenta respectiva e semnificativa sau nu...sau daca merita acei litri in plus pt. putere,elasticitate, demaraj de pe loc mai bune!
Spor
5L vs 6.5L in afara si 8L vs. 10L(in oras). In mare ma gandesc ca undeva pe aici ar fi diferenta de consum dintre 17DTI si 1.6 twinport.
Ramane sa judeca fiecare daca diferenta respectiva e semnificativa sau nu...sau daca merita acei litri in plus pt. putere,elasticitate, demaraj de pe loc mai bune!
Spor
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
andrei: depinde despre ce vorbesti masina noua si revizii la reprezentanta sau masina second si cumpar eu ulei + filtre si ma duc la un mecanic de incredere(partea asta ii un picut mai grea )
Ca si exemplu acum 2 zile am inlocuit toate filtrele + ulei cu 345 RON. Ma indoiesc ca la reprezentanta o sa iesi mai ieftin..chiar fiind pe benzina!
Spor!
Ca si exemplu acum 2 zile am inlocuit toate filtrele + ulei cu 345 RON. Ma indoiesc ca la reprezentanta o sa iesi mai ieftin..chiar fiind pe benzina!
Spor!
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Sunt diferente enorme intre o masina pe benzina sau una diesel. Intr-adevar e putin mai puturos dieselul daca nu te dai la el dar....e mult mai elegant pentru oras. Plus ca tare as vrea sa iau orice persoana care nu crede ca scoti sub 8 in oras si sa ii arat ca se poate.....motor de 2000, 82 de cai......fata de un 1.6 de 100 de cai pe benzina care scoate 12
Acuma depinde ce vrei:eu am avut benzina inainte si intr-adevar e bestiala senzatia pe care o ai pe masura ce cresc turele, dar sa stii ca nici dieselul nu e rau.....cand intra turbina te lipeste in scaun.
Din ce stiu eu, consumul o sa fie cam mare la 1.6, in jur de 10,5-12. In fond....am impresia ca un 11.9 e scris ca ar consuma in oras in cartea tehnica.
Acuma depinde ce vrei:eu am avut benzina inainte si intr-adevar e bestiala senzatia pe care o ai pe masura ce cresc turele, dar sa stii ca nici dieselul nu e rau.....cand intra turbina te lipeste in scaun.
Din ce stiu eu, consumul o sa fie cam mare la 1.6, in jur de 10,5-12. In fond....am impresia ca un 11.9 e scris ca ar consuma in oras in cartea tehnica.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mai mult de 8,7 cat scrie in carte nu scoti cu 1.6 Twinport in oras in conditii normale. Daca prinzi de 3 ori un semafor, sau schimbi vitezele doar la 5.000 de ture s-ar putea sa creasca dar in cazuri din astea creste si la diesel. Toti pe care ii cunosc cu 1.6 twinport scot in oras consumul mediu de 8,5 (fara clima) si 9 (cu clima).
Intr-adevar 1.6 Ecotec de 100 de cai (motorul vechi) scotea cam 10 - 10,5 consumul urban.
Intr-adevar 1.6 Ecotec de 100 de cai (motorul vechi) scotea cam 10 - 10,5 consumul urban.
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pe www.astraclub.ro se gasesc poze ale computerelor de bord din masinile utilizatorilor. Pentru cei "circumspecti".
Si inca ceva... daca ar consuma cat 1.6 Ecotec, unde ar mai fi avantajul tehnologiei Twinport?
Si inca ceva... daca ar consuma cat 1.6 Ecotec, unde ar mai fi avantajul tehnologiei Twinport?
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
Florin_ a scris:eu: lol...yea right. nu cumva consuma doar 7 in oras. ^^
Fara nici o suparare dar da-mi voie sa fiu circumspect la cifrele pe care le vehiculezi.
Multumesc
Cifrele vehiculate de catre EU sint absolut reale. Motorul asta il am si eu, iar consumul este cat se poate de real, pentru un oras ca Bucuresti. Daca s-ar merge in alt oras decat cel de mai sus, consumul ar fi exact cel din carte.
Fara nici o suparare dar da-mi voie sa fiu circumspect la cifrele pe care le vehiculezi.
Multumesc
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
andrei006 a scris:la munte diesel ? dc ... ca trage mai bine ? incearca o benzinara peste 150hp ... sa vezi senzatie pe serpentine ...
Tare curios sunt cati km faceti pe an si cat de tare va alergati masinile...
Diesel are cuplu mare. Cuplu mare=putere. Deci, de ce ar fi mai tare o benzinara in serpentine!? Deja va contraziceti in afirmatii. Parca diesel era tractor in viziunea voastra si din cate stiu tractoarele sunt puternice