- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
salut,
Am si eu un Opel Astra G din 2000 hatchback achizitionat de aprox. 1 luna. Masina a fost a unui tanar in Germania si a facut el ceva modificari la ea pt. ca e foarte joasa. Dupa cateva drumuri in Romania am inceput sa aud o bataie foarte enervanta. Nu era doar la gropi ci si la unele ondulatii. Ieri am ridicat masina sa verific toate rotile daca nu au bataie sau ceva joc. Am constatat ca amortizorul de pe stanga spate e praf. Miscam de roata in sus si in jos si batea ca naiba. Intrebarea mea suna in felul urmator: Daca pun niste amortizoare standard afecteaza la ceva? Mentionez ca am ceva arcuri de culoare albastra (ceva plastic pe ele care se decojeste) si sunt mai moi decat cele standard. Pot sa pun niste amortizoare standard? Se distrug mai repede daca am arcurile mai moi?
De asemenea ce imi recomandati? Eu m-am gandit la un Sachs pe ulei. Am gasit aici in Oradea la pretul de 1,5 mil / bucata in care e inclusa si montarea. Eu zis ca e destul de acceptabil. Nu sunt dispus sa bag prea multi bani in ele.
Voi ce ziceti?
Ultima modificare făcută de dorus la Vin 01 Sep, 2006 2:48 am, modificat de 2 ori în total
Am si eu un Opel Astra G din 2000 hatchback achizitionat de aprox. 1 luna. Masina a fost a unui tanar in Germania si a facut el ceva modificari la ea pt. ca e foarte joasa. Dupa cateva drumuri in Romania am inceput sa aud o bataie foarte enervanta. Nu era doar la gropi ci si la unele ondulatii. Ieri am ridicat masina sa verific toate rotile daca nu au bataie sau ceva joc. Am constatat ca amortizorul de pe stanga spate e praf. Miscam de roata in sus si in jos si batea ca naiba. Intrebarea mea suna in felul urmator: Daca pun niste amortizoare standard afecteaza la ceva? Mentionez ca am ceva arcuri de culoare albastra (ceva plastic pe ele care se decojeste) si sunt mai moi decat cele standard. Pot sa pun niste amortizoare standard? Se distrug mai repede daca am arcurile mai moi?
De asemenea ce imi recomandati? Eu m-am gandit la un Sachs pe ulei. Am gasit aici in Oradea la pretul de 1,5 mil / bucata in care e inclusa si montarea. Eu zis ca e destul de acceptabil. Nu sunt dispus sa bag prea multi bani in ele.
Voi ce ziceti?
Ultima modificare făcută de dorus la Vin 01 Sep, 2006 2:48 am, modificat de 2 ori în total
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
treaba sta asa : nu-ti poti pune amortizoare stock decat daca ai arcuri stock .
Deasemenea amortizoarele stock sunt touring in general . Adica iti poti lua si sachs pe gaz ( GT scrie pe ele ) ca de fapt sunt stock .
Kiturile sport nu sunt decat cu arcuri care automat micsoreaza si ga4rda la sol .
Asa ca ori schimba-le pe toate ori incearca sa cauti codul la amortizor si schimbi numai doua.
Deasemenea amortizoarele stock sunt touring in general . Adica iti poti lua si sachs pe gaz ( GT scrie pe ele ) ca de fapt sunt stock .
Kiturile sport nu sunt decat cu arcuri care automat micsoreaza si ga4rda la sol .
Asa ca ori schimba-le pe toate ori incearca sa cauti codul la amortizor si schimbi numai doua.
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
dorus a scris:si totusi daca ziceti ca nu am viata lunga cu astea , eu totusi nu as vrea sa renunt la suspensia mea sport . Cum procur niste telescoape compatibile cu arcurile mele? Cum difera astea fata de unele normale? Cum le pot masura?Unde scrie codul?
astea merg la set-telescope sport si arcuri sport.se da cota de coborire a centrului de greutate -ex 40 mm-apoi le iei set.
altfel e mai riscant.potzi folosi koni sport-dar nu e garantat 100 la suta.nu stii cit de joase sint ale tale.
apoi:avem un c-klasse cu aceeasi problema.producatorul de arcuri spune
ca sint compatibile cu telescoape normale cele pina la cota minus 40 mm,dar nu zice nimic de cit tzin.
la asta au tzinut 8 luni.
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
totusi dupa mai multe consultari cu mai multe persoane se pare ca ar fi o suspensie normala. Cica asa is ele mai joase. Poate ca cele care leam vazut mai suse is dealea cu pachet de drumuri grele. Chiar azi am mai vazut una la taxi si era cam tot ca si a mea de joasa. Parca de fata e putin mai joasa a mea. Or fi mai obosite arcurile... sau oi fi avand telescoape reglabile pe fata... si poate e lasata mai jos... nusht ce sa zic... Daca imi iau stock cred ca optez pt Sachs pe ulei ca cica is mai bune pe drumurile romanesti. Am gasit la 1,5 mil bucata cu manopera gratuita. Ce ziceti? Alte recomandari?
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
dorus a scris:salut,
Am si eu un Opel Astra G din 2000 hatchback achizitionat de aprox. 1 luna. Masina a fost a unui tanar in Germania si a facut el ceva modificari la ea pt. ca e foarte joasa. Dupa cateva drumuri in Romania am inceput sa aud o bataie foarte enervanta. Nu era doar la gropi ci si la unele ondulatii. Ieri am ridicat masina sa verific toate rotile daca nu au bataie sau ceva joc. Am constatat ca amortizorul de pe stanga spate e praf. Miscam de roata in sus si in jos si batea ca naiba. Intrebarea mea suna in felul urmator: Daca pun niste amortizoare standard afecteaza la ceva? Mentionez ca am ceva arcuri de culoare albastra (ceva plastic pe ele care se decojeste) si sunt mai moi decat cele standard. Pot sa pun niste amortizoare standard? Se distrug mai repede daca am arcurile mai moi?
De asemenea ce imi recomandati? Eu m-am gandit la un Sachs pe ulei. Am gasit aici in Oradea la pretul de 1,5 mil / bucata in care e inclusa si montarea. Eu zis ca e destul de acceptabil. Nu sunt dispus sa bag prea multi bani in ele.
Voi ce ziceti?
.
Am si eu un Opel Astra G din 2000 hatchback achizitionat de aprox. 1 luna. Masina a fost a unui tanar in Germania si a facut el ceva modificari la ea pt. ca e foarte joasa. Dupa cateva drumuri in Romania am inceput sa aud o bataie foarte enervanta. Nu era doar la gropi ci si la unele ondulatii. Ieri am ridicat masina sa verific toate rotile daca nu au bataie sau ceva joc. Am constatat ca amortizorul de pe stanga spate e praf. Miscam de roata in sus si in jos si batea ca naiba. Intrebarea mea suna in felul urmator: Daca pun niste amortizoare standard afecteaza la ceva? Mentionez ca am ceva arcuri de culoare albastra (ceva plastic pe ele care se decojeste) si sunt mai moi decat cele standard. Pot sa pun niste amortizoare standard? Se distrug mai repede daca am arcurile mai moi?
De asemenea ce imi recomandati? Eu m-am gandit la un Sachs pe ulei. Am gasit aici in Oradea la pretul de 1,5 mil / bucata in care e inclusa si montarea. Eu zis ca e destul de acceptabil. Nu sunt dispus sa bag prea multi bani in ele.
Voi ce ziceti?
Este foarte enervanta aceea bataie si am retineri ca ar fi de la acel telescop de pe spate. Mie mi se pare ca bate de undeva din fata. Ce ar putea fi? Bratele nu is pt. ca le-am verificat cand am ridicat rotile si nu au joc deloc. Ce alte elemente ar putea bate in fata? Sper sa nu fie telescoapele din fata.
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dorus
- OP
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2006
- Alta tara
dorus
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat