Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • criss astra

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x1.7dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,am o problema cind conectez farurile se slabeste itensitatea luminii la bord cu motorul pornit,am verificat cu ampemetrul voltajul,fara faruri conectate am 14.3 cu faruri 14.2,e bun voltaju?si se aude si un suierat cu huruit ceva de genu (jjjjjjjjjjuuu) la accelerare,nu stiu daca are vreo legatura cu problema ce o am Rolling Eyes un sfat mic daca se poate va multumesc
astra g x17dtl
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Ca sa ne putem edifica avem nevoie si de curentul bateriei. Fa asa: comuta aparatul pe 10A si pune cele doua sonde pe bornele bateriei (rosu la + si negru la -).
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
djtaotao a scris:Salut. Ca sa ne putem edifica avem nevoie si de curentul bateriei. Fa asa: comuta aparatul pe 10A si pune cele doua sonde pe bornele bateriei (rosu la + si negru la -).

Daca bateria are 60 A, nu se arde aparatul ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nici vorba. Aparatul are protectie.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
exact unde scrie unfused are protectia mai babana.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei au scala de 20A, vreti sa caute aparat cu scala de 10A adica ieftineala de bazar care nu are precizie ?

criss astra daca vrei sa te iertam spune dar corect cum masori o tensiune folosind un ampermetru, eu stiu ca se face ceva pe la fizica sau scoala a fost ceva la care noi contribuabilii am cotizat degeaba.
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Smile Smile Smile Nu m-am putut abtine! Io zic ca-i mai bine sa masoare frecventa curentului din baterie cu un SWRmetru!
Acum lasand gluma...tensiunile masurate sunt bune! Uzual 14,2-14,5V...dar nu cu ampermetrul!
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De ce nu verifici reglajul luminozitatii din bloc ?
Poate e dat la mic .
  • criss astra

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x1.7dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:De obicei au scala de 20A, vreti sa caute aparat cu scala de 10A adica ieftineala de bazar care nu are precizie ?

criss astra daca vrei sa te iertam spune dar corect cum masori o tensiune folosind un ampermetru, eu stiu ca se face ceva pe la fizica sau scoala a fost ceva la care noi contribuabilii am cotizat degeaba.


daca s-ar pricepe toti la toate iti dai seama ca ar conduce toti tara si am ramane fara muncitori,eu nu sunt electronist,cred ca trebuia sa pun voltmetru in loc de ampermetru ma scuzati
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,577
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
De fapt i se zice multimetru..masoara mai multe chestii, desi nu are nici o legatura cu lungimile...toate au sufix cu -metru.
Cu ampermetrul nu masori decat intensitatea curentului absorbit de un consumator, inseriindu-l cu acesta...daca il pui direct la borne nu stiu ce iti arata.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,082
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Vorbiti aiurea! Verifica mosorul central. Daca zici ca face jjjjjjuuuu e decalibrat, il strangi la loc pana face uiuiu si uiuiu. Wink
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,577
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Dap..asta era varianta mai nasoala...cu mosorul, dar nu am vrut sa il speriu de la inceput. Sad
  • criss astra

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x1.7dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
elegance a scris:Vorbiti aiurea! Verifica mosorul central. Daca zici ca face jjjjjjuuuu e decalibrat, il strangi la loc p
ana face uiuiu si uiuiu. Wink



mda vad ca aici se i-a la misto in loc sa ajute omu la necaz,dar asa e romanu pana nu-i destul de hilipoya nu se lasa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
criss astra a scris:
dancuciureanu a scris:De obicei au scala de 20A, vreti sa caute aparat cu scala de 10A adica ieftineala de bazar care nu are precizie ?

criss astra daca vrei sa te iertam spune dar corect cum masori o tensiune folosind un ampermetru, eu stiu ca se face ceva pe la fizica sau scoala a fost ceva la care noi contribuabilii am cotizat degeaba.


daca s-ar pricepe toti la toate iti dai seama ca ar conduce toti tara si am ramane fara muncitori,eu nu sunt electronist,cred ca trebuia sa pun voltmetru in loc de ampermetru ma scuzati


In liceu parca prin clasa XI-XII se face la fizica ceva de electricitate, legea lui Ohm bla-bla. Daca nici macar aceste notiuni nu le stii eu nu inteleg cum ai terminat o scoala in Romania.
Deci cei 25% la profesori e o gluma, eu propun fara jena 50% pentru ce productie fac.

Tensiunea de incarcare e buna, cam asa trebuie sa fie 13,9-14,4V. Lumina la instrumente scade daca aprinzi pozitii/far deoarece un prost de neamt a gandit ca pe timp de noapte buleftrica din ochi jeneaza, unele modele au si reglaj. Mai pune manuta la citit, acuma serios vorbind.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu masurati niciodata curentul din baterie cu un aparat de masura oricit de bun ar fi el , multimetrele care masoara 20A de obicei nu rezista la acest curent ,si cedeaza sigur ori testerele ori cablajul intern .Oricum din start este o greseala pentru ca un multimetru conectat pe scala de 20 A are o rezistenta interna f mica ,si deci de fapt o sa masoare curentul de pornire al bateriei care poate sa ajunga la 800 A , intensitate la care nici un aparat de masura normal nu poate rezista .Curentul unei baterii se masoara cu un voltmetru cu shunt , un aparat special cu o rezistenta interna bine definita care masoara tensiunea la bornele bateriei atunci cind debiteaza un curent constant de zeci de A . Revenind la problema initiala nu cred ca problema este bateria ci circuitul care comanda dimmerul la bord atunci cind se aprind farurile , este posibil ca circuitul de reglaj sa nu mai functioneze , si poti incerca sa il anulezi sau ai becurile din bord afumate sau vreunul ars , sau au fost inlocuite cu unele de putere mai mica de EX 1,2 W inloc de 5W
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bec de bord de 5w? unde? la omega poate.dar nici la aia nu cred.se lasa cu fum daca pui bec de 5w.
  • andr3y.opel astra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor! sunt nou pe aici as vrea sa ma ajutati si pe mine in legatura cu ceva.....am un opel astra 1.2 benzina si am pus-o pe tester si mi-a dat p0100 si p0170 .....si mi-a zis sa schimb debitmetrul de aer si asa am si facut decat ca l-am montat eu...dar imi consuma 10-11% in oras...foarte mult ..vreau sa zik ca masina a stat cam vreo 2 ani si ceva ....am schimbat toate filtrele .....daca ma puteti ajuta va rog frumos! multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca te mai apuci de postat aiurea iti iei ban pe 7 zile urgent !
  • andr3y.opel astra

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ma scuzi! dar vad ca nu imi zike si mie nimeni nimik..........te rog frumos vreau sa gasesk si eu problema
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asteapta, forum nu e chat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR