nyckolae
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am un Opel Zafira 2003 1,8 16v cu o mica problema. Masina a fost oprita aseara in conditii normale pe teren drept iar azi cand am vrut sa pornesc a scos ca un sunet ca si cum ar porni dar se auzea ca o bormasina , am scos cheia din contact si apoi am incercat a 2 a oara cand la fel a facut dar de data asta a scos si ca un fum alb. De atunci cand pun contactul sa o pornesc numai scoate nici un sunet nici macar acel click ca si cand ar da semnal electromotorul,bateria acum este plina si farurile au lumina puternica.
As dori sa imi spuneti eventualele probleme si daca se poate o schema unde sa afla electromotorul sau piesa defecta.
In ultimele 3 luni a cam fost fortat un pic electromotorul sa porneasca masina pentru ca nu a circulat prea mult si ramanea fara baterie.
Sunt cu masina in Bucuresti si am mare nevoie de ajutor pana maine cand trebuie sa plec la un drum foarte important.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Update 21.05
Am desfacut azi motorul si s-a constat cu stupoare ca exista antigel la pistonul 4 si la numarul 3,electromotorul prajit din toate bucatile si cauze posibile ar fi :
- garnitura chiuloasa arsa sau ciupita
-chiuloasa deformata si necesita indreptare
- electromotor ars si care necesita inlocuire 100 %
Ca o veste buna am scapat de blocul motor sa nu fie spart ca nu exista apa in baia de ulei si daca ar fi existat trebuia sa fie alb busonul de la ulei plus joja cu clabuci.
Piesele care necesita inlocuire si recomandate de mecanic ar fi : Kit distributie total incluzand pompa de apa,garnitura de la chiuloasa , plus eventualele supape distruse dar nu a sarit distributia de la punct si nu in ultimul rand electromotorul.
Cu manopera cu tot incluzand si indreptarea chiuloasei ar ajunge cam la 2000 Ron.
Va recomand ca la orice sunet suspect la motor mergeti la mecanic , culmea ca la mine nu a scos nici un sunet pana in ziua de azi cand brusc a picat total.
Daca aveti ceva recomandari si sfaturi astept in legatura cu piesele si altele.
Multumesc inca o data pentru ajutor si gazduire. Marti incepe descompunerea motorului plus repararea lui.
Revin cu update cu rezolvarea si costul pieselor.
Ultima modificare făcută de nyckolae la Sam 29 Mai, 2010 9:48 pm, modificat de 7 ori în total
As dori sa imi spuneti eventualele probleme si daca se poate o schema unde sa afla electromotorul sau piesa defecta.
In ultimele 3 luni a cam fost fortat un pic electromotorul sa porneasca masina pentru ca nu a circulat prea mult si ramanea fara baterie.
Sunt cu masina in Bucuresti si am mare nevoie de ajutor pana maine cand trebuie sa plec la un drum foarte important.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Update 21.05
Am desfacut azi motorul si s-a constat cu stupoare ca exista antigel la pistonul 4 si la numarul 3,electromotorul prajit din toate bucatile si cauze posibile ar fi :
- garnitura chiuloasa arsa sau ciupita
-chiuloasa deformata si necesita indreptare
- electromotor ars si care necesita inlocuire 100 %
Ca o veste buna am scapat de blocul motor sa nu fie spart ca nu exista apa in baia de ulei si daca ar fi existat trebuia sa fie alb busonul de la ulei plus joja cu clabuci.
Piesele care necesita inlocuire si recomandate de mecanic ar fi : Kit distributie total incluzand pompa de apa,garnitura de la chiuloasa , plus eventualele supape distruse dar nu a sarit distributia de la punct si nu in ultimul rand electromotorul.
Cu manopera cu tot incluzand si indreptarea chiuloasei ar ajunge cam la 2000 Ron.
Va recomand ca la orice sunet suspect la motor mergeti la mecanic , culmea ca la mine nu a scos nici un sunet pana in ziua de azi cand brusc a picat total.
Daca aveti ceva recomandari si sfaturi astept in legatura cu piesele si altele.
Multumesc inca o data pentru ajutor si gazduire. Marti incepe descompunerea motorului plus repararea lui.
Revin cu update cu rezolvarea si costul pieselor.
Ultima modificare făcută de nyckolae la Sam 29 Mai, 2010 9:48 pm, modificat de 7 ori în total
- Edwin
- *******
- 5,975 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,975
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
nyckolae
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
nyckolae
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
Uite ca a venit si ziua in care sa finalizez reparatia la motor.
Astazi a fost asamblat motorul si pornit in conditii optime , functioneaza perfect.
Sa va descriu ce actiuni s-au executat asupra motorului :
-desfacere chiuloasa , galerie de admisie si evacuare
-desfacere EGR
-curatare EGR ,curatare galerie de admisie si evacuare
-planare chiuloasa
-inlocuire electromotor pentru ca era prajit bine.
-inlocuire garnitura chiuloasa si garnitura EGR
-schimbare distributie,pompa de apa si reumplere cu freon.
Defecte aparute :
- garnitura chiuloasa arsa si impuscata
-garnitura EGR rupta
-neplaneitatea chiuloasei
-distributie sarita cu 1 dinte de la punct
-electromotor ars
Pret total piese : 2000 Ron (kit distributie + pompa apa + 4,5 l de antigel + 5 l ulei + filtre (polen,aer,ulei,benzina)+garnitura chiuloasa + garnitura EGR + electromotor (dezmembrari)+reumplere A/C).
Sper sa fie de ajutor si pe viitor sa stiti ce va asteapta.
Astazi a fost asamblat motorul si pornit in conditii optime , functioneaza perfect.
Sa va descriu ce actiuni s-au executat asupra motorului :
-desfacere chiuloasa , galerie de admisie si evacuare
-desfacere EGR
-curatare EGR ,curatare galerie de admisie si evacuare
-planare chiuloasa
-inlocuire electromotor pentru ca era prajit bine.
-inlocuire garnitura chiuloasa si garnitura EGR
-schimbare distributie,pompa de apa si reumplere cu freon.
Defecte aparute :
- garnitura chiuloasa arsa si impuscata
-garnitura EGR rupta
-neplaneitatea chiuloasei
-distributie sarita cu 1 dinte de la punct
-electromotor ars
Pret total piese : 2000 Ron (kit distributie + pompa apa + 4,5 l de antigel + 5 l ulei + filtre (polen,aer,ulei,benzina)+garnitura chiuloasa + garnitura EGR + electromotor (dezmembrari)+reumplere A/C).
Sper sa fie de ajutor si pe viitor sa stiti ce va asteapta.
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
nyckolae
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
elegance a scris:Ne spui cati km are masina? Daca stii nr. real desigur.
Sigur , are 87500 km reali si verificati cu Tech2 dar masina a fost cumparata lovita si a mai fost desfacut motorul acum 1 an pentru inlocuire segmenti ca dupa ce s-a produs accidentul masina a mers 2-3 minute fara apa probabil la vremea respectiva.
Operatiunea de saptamana asta s-a efectuat din cauza la primul mecanic ca nu a facut-o cum a trebuit. Treaba e ca s-a intamplat dupa 1 an ca nu s-a circulat foarte mult cu ea.