Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ady010

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea ! Primul meu mesaj pe acest forum sper sa-l postez unde trebuie si sa ma sfatuiasca cineva bine. Am un Opel Astra 1.7 DTI din 2000,...215 000 KM, am ramas fara apa in instalatie ... mi-a fiert motorul si mi sa dus 2 pistoane. Sad As dori sa aflu cat mai costa rectificatul camasilor si inlocuirea pistoanelor,ce-i de la servis mi-au recomandat sa iau alt motor, dar cine stiu ce iau si cum iau. Question Deci astept sfacturi si recomandari.
Multumesc anticipat ...!

Skip ads

  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cum ai ajuns la .. "performanta" asta ?
  • ady010

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Din cauza unor carpaci de mecanici
  • andronachi victor

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2008

  • Mesaj Privat
decat sa iei un alt motor sh,parerea mea sincera este sa iti cumperi un set motor complet nou si nu te doare capul.in locul tau eu asa as proceda.multa bafta.
  • raduovidiu

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cum adica ti s-au dus 2 pistoane?
Daca iti fierbe apa in motor se duce in primul rind garnitura de chiulasa.
Ptr ce spui tu eu cred ca a fiert ai ramas fara si ai bagat apa in motorul supraincalzit, si s-au ovalizat cilindrii si s-a dus planeitatea chiulasei.Camasi de cilindru se fac din teava de sonda strunjite si honuite dupa pistoane
Dar trebuiesc masurate pistoanele adica ovalitatea lor inprimul rind si in al doilea jocul dintre piston si cilindru
L-ai desfacut motorul?Trebuie sa faci niste pasi si atunci poti sa iti dai seama ce e cel mai bine ptr tine ca si costuri
  • stfnas

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
si mie mi sa dus un piston..sa topit!
am ramas fara apa la astra h k nare ceas de apa si apoi intrun an am bagat 100 de mil in ea cu injectoare,turbina,pompa si masina mea tot nu merge...sa numai zic k scoate un fum...saviemu e mic copil...eu numai am vreo speranta ca toti mecanici sunt doar sati ia banii si sa te intorci la ei.....ATAT!asa ca o las in fata blocului sa zaca si merg cu dacia!
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
stfnas a scris:si mie mi sa dus un piston..sa topit!
am ramas fara apa la astra h k nare ceas de apa si apoi intrun an am bagat 100 de mil in ea cu injectoare,turbina,pompa si masina mea tot nu merge...sa numai zic k scoate un fum...saviemu e mic copil...eu numai am vreo speranta ca toti mecanici sunt doar sati ia banii si sa te intorci la ei.....ATAT!asa ca o las in fata blocului sa zaca si merg cu dacia!

Nu ai ceas ptr indicarea temperaturii apei dar ai info-display pe care i-ti arata daca ramai fara apa , cel putin la unele modele care au sonda pe vasul de expansiune .
  • mteodorescu1985

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Aceasi problema am intampinat-o si eu acum cateva zile de 1 mai la mare cu un Opel Astra Caravan 1.6 Benzina din 1999. Plecand din parcarea hotelului la nici 10 secunde dupa ce am pornit masina, mi sa oprit motorul brusc (fac precizarea ca masina are cutie automata), senzorii din masina nearatandu-mi absolut nici un fel de problema, de natura ca as fi ramas fara apa, fara ulei, etc... am ramas putin mirat, am pornit din nou motorul si am plecat fara sa fac nici un fel de control sub capota masinii, cel putin vizual. M-am plimbat putin prin Constanta, prin imprejumiri si in tot acest rastimp masina a mers foarte ok, nevand absolut nici o problema... in schimb cand am intrat pe autostrada in dreptul km 131 am simtit ca pe teava de esapament iese aparent un fum alb (ce sa dovedit a fii abur), brusc pe bord sa aprind un led ce are forma de "robinet" iar la 2 sec dupa aceasta mi sa oprit motorul (fac precizarea ca aveam 140 km/ora). Am tras pe dreapta, masina mergand din inertie si nici ca a mai pornit. Cand am ridicat capota am observat ca furtunul de apa ce intra in radiator era sarit (radiatorul fusese schimbat cu vreo luna inainte, eu cred ca nu a fost bine montat) DEZNODAMANTUL ESTE CEL DE MAI JOS ! Intrebarea mea este ce credeti ca sa intamplat ?!


  • Cruzi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pare rau sa aud asta...deci in primul rand...un set de motor complet nou......altceva satzi zic.....in loc sa te duci la mecanici mai bine uita-te tu singur cum ii starea masinii tale....aceste probleme apar de regula cand nu avem grija si nu ne pasa....serie la motor ai?....daca nu ai ai noroc....daca ai iti costa minim 2000 de euro sa ti-l schimbi....pare foarte foarte rau de intamplate...sper sa nu mi se intample asta!SadSad
  • mteodorescu1985

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat tot motorul (blocul motor, baia de ulei, chiuloasa completa cu tot cu axul cu came...l-am cumparat de la o firma specializata pe importuri de motoare din dezmembrari auto de langa Ramnicu Valcea) ma dus la 16 mil tot motorul + transportul ca sa nu mai spun de manopera instalarii noului motor 10 mil+ulei, filtre, etc etc...cu totul am avut o paguba de 4000 ron si toate de la un paldarnic de colier metalic ce tinea furtunul de apa pe radiator. Sad
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mteodorescu1985 poti sa imi lasi si mie nr de tel de la firma de unde ai cumparat motorul, sau daca nu macar o adresa exacta

multumesc
  • mteodorescu1985

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut "realcriss" ! Firma de unde am cumparat eu motorul se numeste S.C. Catalin si Dragos S.R.L. (sunt o familie foarte de treaba care au un punct de lucru chiar la intrarea in Ramnicul Valcea. Adresa lor de este: www.dezmembrari-rmvalcea.ro Sper sa iti fie util si sa iti gasesti piesele de care ai nevoie
  • mteodorescu1985

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut "realcriss" ! Daca te interseaza o anume piesa sa imi spui...nu de alta dar din vechiul meu motor am mai recuperat asa: CHIULOASA COMPLETA CU TOT CU AXUL CU CAME, 3 PISTOANE, BAIA DE ULEI, BLOCUL MOTOR (trebuie alezata o singura camera, ce prezinta zgarieturi fine de la topirea pistonului), BOBINA DE INDUCTIE SI AS MAI AVEA RADIATORUL.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns
Eu am 1.7 dti si nu se potrivesc piesele de la unul la altul.
O sa dau un tel la firma indicata de tine.
  • mteodorescu1985

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
In regula...bafta sa iti gasesti piesele de care ai nevoie !
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@realcriss, daca tot suni intreaba si de un set de axe cu came pentru Y7DT si eventual pastilele de la tacheti. Daca e trimite-mi un MP cu preturile.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut
si mie mi-e frica sa nu patesc la fel sa inceapa sa curga apa, sa vedeti ce am descoperit aseara...
am facut un drum ceva mai lung(si pe drum de tara) si era motorul foarte incins dar apa nu avea mai mult de 92 grade C si cand am ajuns acasa am observat ca furtunul acela mai gros spre vasul de expansiune, era ''ciupit'' a stat aproape de un colier, de fier si a topit furtunul, l-a infundat si subtiat(practic frecat la cald) dar nu curge apa pe acolo..poate ceda acel furtun? trebuie sa cumpar altul?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In mod normal presiunea in instalatia de racire nu este foarte mare (1-2 bari). Dar daca apar defectiuni si creste presiunea acel loc va fi mai solicitat si este posibil sa cedeze.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pai, ar trebui sa il schimb...gasesc asa ceva la magazine de piese? Momentan in acele gauri formate am pus niste silicon, sa nu mai se atinga direct, furtunul de colier.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:@realcriss, daca tot suni intreaba si de un set de axe cu came pentru Y7DT si eventual pastilele de la tacheti. Daca e trimite-mi un MP cu preturile.

capacul cu axele ti-l pot da si eu,cu 150 euro.
am dat chiulasa si mai am capacul cu axele si restul motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR