jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut.
de cateva zile mi se aprinde in bord semnul acela de check engine la prima cheie.daca o opresc si o pornesc iar nu se mai aprinde.masina merge bine si nu mi dau seama de la ce poate sa fie.singura problema este ca porneste putin greut dar la prima cheie.si in afara de asta imi mai apare cateodata acel OELMANGE dar am inteles ca este senzorul de la ulei pentru ca ulei are,nu este sub nivel.masina a stat ceva timp pe dreapta....poate are vreo treaba.AM PUS SI O POZA CA SA STITI LA CE SEMN MA REFER CHIAR DACA POZA ESTE CU OMEGA C
eu am omega b din 95 x20xev.
ce parere aveti?
mersi frumos anticipat de ajutor!
salutari!
de cateva zile mi se aprinde in bord semnul acela de check engine la prima cheie.daca o opresc si o pornesc iar nu se mai aprinde.masina merge bine si nu mi dau seama de la ce poate sa fie.singura problema este ca porneste putin greut dar la prima cheie.si in afara de asta imi mai apare cateodata acel OELMANGE dar am inteles ca este senzorul de la ulei pentru ca ulei are,nu este sub nivel.masina a stat ceva timp pe dreapta....poate are vreo treaba.AM PUS SI O POZA CA SA STITI LA CE SEMN MA REFER CHIAR DACA POZA ESTE CU OMEGA C
eu am omega b din 95 x20xev.
ce parere aveti?
mersi frumos anticipat de ajutor!
salutari!
jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- drestea
- **
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Intra-adevar, OELMANGEL apare din cauza lipsei de ulei, ulei sub nivelul mimim... eventual daca masina sta oarecum pe panta si uleiul se scurge intr-o parte poate sa iti dea acest mesaj. Cat despre CHECK ENGINE... pot fi mai multe posibilitati, cel mai simplu si sigur ar fi sa mergi la un tester pentru a afla problema. Bafta!
Intra-adevar, OELMANGEL apare din cauza lipsei de ulei, ulei sub nivelul mimim... eventual daca masina sta oarecum pe panta si uleiul se scurge intr-o parte poate sa iti dea acest mesaj. Cat despre CHECK ENGINE... pot fi mai multe posibilitati, cel mai simplu si sigur ar fi sa mergi la un tester pentru a afla problema. Bafta!
jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Eugen OmegaFun
- **
- 78 mesaje
- din 20 Mai 2006
- Omega 2000 X20XEV
- Oradea
Eugen OmegaFun
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Oradea
- Masina: Omega 2000 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Cauzele aprinderii becului martor pot fi multe. Verifica cum functioneaza masina cand este aprins becul, adica daca are aceeasi putere, daca se tureaza mai mult de 4500 ture. Una din cauzele frecvente la Omega X20XEV este senzorul de la axele cu came. Cel mai bun lucru este sa-i faci un test. Acelasi lucru l-am patit si eu: la inceput se aprindea si se stimgea dupa ce opream si porneam, mai tarziu s-a aprins si nu s-a mai stins decat daca porneam de mai multe ori. Pana in final cand am inlocuit senzorul si totul e OK
Succes
Cauzele aprinderii becului martor pot fi multe. Verifica cum functioneaza masina cand este aprins becul, adica daca are aceeasi putere, daca se tureaza mai mult de 4500 ture. Una din cauzele frecvente la Omega X20XEV este senzorul de la axele cu came. Cel mai bun lucru este sa-i faci un test. Acelasi lucru l-am patit si eu: la inceput se aprindea si se stimgea dupa ce opream si porneam, mai tarziu s-a aprins si nu s-a mai stins decat daca porneam de mai multe ori. Pana in final cand am inlocuit senzorul si totul e OK
Succes
- OMEGA B 1995
- **
- 180 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Omega 1994 X20XEV
- Neamt
OMEGA B 1995
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Neamt
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
@Eugen OmegaFun: Bine ca tu ai putut s`o pornesti ) stai sa vezi ce fain e cand dai la cheie intr`una si n`o ia. E deja al 3lea senzor care`l schimb in 3 ani de cand avem masina..si acu dupa schimb, se opreste motorul la relanti Motorul merge super in rest..se duce pana`n 6500RPM cand si cum vrea Da` la relanti crapa. Am schimbat si pompa de benzina ca nu mai mergea. Stiti care`ar putea fi problmea?
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- OMEGA B 1995
- **
- 180 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Omega 1994 X20XEV
- Neamt
OMEGA B 1995
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Neamt
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
ar fi bine daca ai avea unul sa-l probezi, ca pate avea ars electromagnetul din el. sau mai poate fi potentiometrul de la clapeta( atunci cand se strica iti oscileaza relantiul si se stabilizeaza mai greu). app, daca ai motorizare x20xev ca mine, incearca sa cureti si valva egr, tot cam asa se manifesta.ms! n-ai pt ce!
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut.am un omega cu motor x20xev si de vre-o cateva zile mi se aprinde motorasu galben de care vb si voi.nu se aprinde cum pornesc motorul si dupa cateva minute de mers.inainte sa mi se aprinda o simt ca da in nas dar numai la turatii mici sii cand o turez merge tun si trece si de 4500 ture.stiam ca am toba sparta inainte de sonda landa si era posibil sa se aprinda becul din aceasta cauza asa ca am fost si am sudat toba dupa care am pus-o pe tester si imi arata ca e de la sonda landa ceva cu aer nu stiu ce-dar si dupa aia a inceput sa mi se aprinda.daca imi arata eroare si a 2 oara tot sonda landa tre sa o schimb sau doar senzorul de la sonda(senzoru este separat de sonda ?)
si a inceput sa imi arate oil lack(ulei putin)cu toate ca e la maxim.inainte cand imi arata asa si puneam ulei disparea acest mesaj.au luat-o senzorii razna sau situatia e mult mai nasoala.sper ca nu
si a inceput sa imi arate oil lack(ulei putin)cu toate ca e la maxim.inainte cand imi arata asa si puneam ulei disparea acest mesaj.au luat-o senzorii razna sau situatia e mult mai nasoala.sper ca nu
jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
alexadv
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1995 2000 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
senzorul de ulei este in baia de ulei si costa aproximativ 350ron si se gaseste doar pe original, in timp ce sonde lamba sunt multe pe piata de recomandat este sa ti iei una facuta de bosch pentru ca cu celelalte poti avea surpriza neplacuta sa le cumperi si sa nu ti functioneze ( sa ti dea aceeasi eroare ), daca nu sa cumperi un sh dar original
jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
alexadv
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1995 2000 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
pret la sonda lambda 450 ron dar am luat din alta parte cu 2 mil tot noua.sper sa mearga.iar la senzoru de nivel era 370 ron dar nu l-am luat ca mi-a zis mecanicu ca acela se curata.acuma sa va zic ce mi sa intamplat aseara.mi s-a aprins becul rosu cu lampa de ulei ceea ce este grav -adica nu mai baga pompa si se auzeau tachetii rau de tot.mie de vre-o 2 zile tot imi arata oil lack cu toate ca uleiul este la maxim.nu atiu care este legatura dar am inteles ca nu e de bine.cica e pompa dusa-poate tre sa fac si motoru.emotii la maxim
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
eu stiu de un senzor de ulei cel situat frontal -jos la motor!se mai zice si BULB DE ULEI !costa de la 10-30 de lei!in baie nu cred ca este senzor am demontat de cateva ori baia de ulei!
eroarea ta poate fie provocata de lipsa de preisune ulei..in acest caz pot fi mai multe chestii ..segmenti,pompa ulei..etc!
eroarea ta poate fie provocata de lipsa de preisune ulei..in acest caz pot fi mai multe chestii ..segmenti,pompa ulei..etc!
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
da asa este.tre sa fac motoru-segmenti,cuzineti arbore rectificat bla bla.am luat si pompa de ulei noua aftermarket.acu tre sa vad daca iese vibrochenul in cote sau tre sa cumpar altu.multi mi-au zis ca ar fi mai bine sa iau alt motor dar am refuzat.am mers pe ideea ca nu stiu ce iau asa ca mai bine il repar pe asta al meu ca lumea si stiu ca ma tine