rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
am si eu kadett si am avut acceasi problema cu rugina la aripi si la praguri.Am cumparat de la paneuro (Constanta) un chit de reparatie ce cuprinde segmente de aripi si contraaripi.Sunt sigur ca exista astfel de chituri de reparatie si la vectra.Dar iti spun la mine era chiar groasa problema si a trebuit sa tai in "carne vie".Nu te sfatuiesc sa faci asa ceva daca are doar un pic de rugina.Mergi la un tinichigiu bun si vezi ce zice.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
la mine la kadett va dati seama ca rugina era la ea acasa!!Insa mare atentie la sudura , trebuie un meserias bun , al meu a facut sudura in argon .Din cate am inteles eu de la el argunul nu decaleste asa de mult tabla in locul in care sudezi.Oricum a mea a iesit de nota 10 , sa vedem cum o sa arate si peste 1-2 ani )
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mariusgeorge
- *
- 19 mesaje
- din 17 Mai 2004
Mariusgeorge
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- YoYo_man
- **
- 106 mesaje
- din 14 Jun 2004
- Astra 1997
- Oradea
YoYo_man
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
eu cand am luat masina, in 2000, aripile spate erau mancate de rugina, am dus-o la un tinichigiu si a decupat partea ruginita si a sudat alta si de 4 ani nu am probleme cu ea, insa de 1 an incoace mi-a aparut rugina serioasa chiar sub busonul de alimentare, chiar ieri a terminat tinichigiu cu ea, a taiat o bucata si de acolo si a sudat alta, sapt viitoare o duc sa o si vopseasca, o sa pun o poza.
tata are kadett, l-am luat in 1995 si de atunci nu am vazut rugina la el, si sta in fatza blocului (inainte de a o cumpara ala o tinea in garaj).
am inteles ca chestia cu rugina la aripi la opeluri e din cauza unui mastic (sau ceva de genul) pe care il puneau din fabrica pe interiorul aripilor, era de proasta calitate si manca tabla, a fost remediata ulterior... nu stiu cat de ulterior
tata are kadett, l-am luat in 1995 si de atunci nu am vazut rugina la el, si sta in fatza blocului (inainte de a o cumpara ala o tinea in garaj).
am inteles ca chestia cu rugina la aripi la opeluri e din cauza unui mastic (sau ceva de genul) pe care il puneau din fabrica pe interiorul aripilor, era de proasta calitate si manca tabla, a fost remediata ulterior... nu stiu cat de ulterior
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mai deci : chit reparatie aripa+contraaripa X2 + 2 praguri au facut cam 2.800.000.
In schimb manopera a facut cam 10.000.000.Da am antifonat-o pe dedesupt schimbat praguri +chituri aripi si reparatii la pedalier (avea niste gauri)si la rezerva pe dedesupt era rau de tot.Bineinteles si vopsit (nu toata masina).A fost cam mult dar daca scad si TVA si avand in vedere ca a lucrat cu argon merita.
Oricum eu nu te sfatuiesc sa faci ce am facut eu decat daca ai rugina rau de tot.Poate niste poze ar fi indicate da vedem cat de grava e situatia
In schimb manopera a facut cam 10.000.000.Da am antifonat-o pe dedesupt schimbat praguri +chituri aripi si reparatii la pedalier (avea niste gauri)si la rezerva pe dedesupt era rau de tot.Bineinteles si vopsit (nu toata masina).A fost cam mult dar daca scad si TVA si avand in vedere ca a lucrat cu argon merita.
Oricum eu nu te sfatuiesc sa faci ce am facut eu decat daca ai rugina rau de tot.Poate niste poze ar fi indicate da vedem cat de grava e situatia
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
nu e de la mastic. pur si simplu otelul ala nemtesc e prost. la ultima lovitura in spate a sarit niscai vopsea de pa capota (nu in locul unde a fost lovita, deci nu se pune problema unor zgirieturi. in 3 zile a ruginit in locurile alea. toate vectrele a ruginesc repede, indiferent unde sint facute. au mai fost discutii pe tema asta. mie mi-e si frica sa ma apuc de reparatie la picioarele locurilor din spate pentru ca trebuie dat rezervorul jos (
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
vectra 1992, aripi spate mancate de rugina -> am taiat cu foarfeca de tabla in "carne vie" pana la tabla curata, aplicat deruginol sau asa ceva, am facut gauri mici de 1 mm la distante de 1 cm, dupa care am luat sarma de cupru (sau aluminiu, dar se rupe repede) si am facut un schelet care sa semene cu forma (cat de cat) a aripii. Dupa care am aplicat chit de fibra de sticla pe suport de banda de fibra de care se foloseste la chituit placile de rigips (e complicat, huh ?!) da, direct pe structura de sarma... Nu am slefuit prea mult, pt. ca dupa aceea am aplicat chit normal pt. auto (cu intaritor si tot tacamul). Aici trebuie o mana mai de artist ca sa refaci forma cat mai aproape de original a aripii. Slefuire, spritz chit, vopsea, lac, si pupat ca noua. Am ridicat masina 2 oameni direct de aripa reparata si nua crapat nimic.
Marius
Marius
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- YoYo_man
- **
- 106 mesaje
- din 14 Jun 2004
- Astra 1997
- Oradea
YoYo_man
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- YoYo_man
- **
- 106 mesaje
- din 14 Jun 2004
- Astra 1997
- Oradea
YoYo_man
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
rivo
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
va rog sa imi recomandati un service bun (sa faca tinichigerie ca lumea, serios si prompt). vreau cam multe, nu? e de ajuns si un atelier mic, daca omul se pricepe.
problema e asa: otel nemtesc = buuuuuuul shiiiiiiit! am descoperit intimplator ca partea din spate a burtii masinii, la picioarele pasagerilor din spate este mincata in ultimul hal. are consistenta unei foi de hirtie.ca urmare, am nevoie de cineva care sa stie sa demonteze conductele de motorina (nu e mare lucru), conductele de lichid de frina pentru partea din spate, sa dea jos rezervorul, sa taie cu flacara partea mincata si sa sudeze in loc tabla solida. apoi sa monteze la loc ce s-a demontat. e treaba de citeva ore, maxim o zi.
cunoasteti pe cineva care poate sa faca treaba asta?
problema e asa: otel nemtesc = buuuuuuul shiiiiiiit! am descoperit intimplator ca partea din spate a burtii masinii, la picioarele pasagerilor din spate este mincata in ultimul hal. are consistenta unei foi de hirtie.ca urmare, am nevoie de cineva care sa stie sa demonteze conductele de motorina (nu e mare lucru), conductele de lichid de frina pentru partea din spate, sa dea jos rezervorul, sa taie cu flacara partea mincata si sa sudeze in loc tabla solida. apoi sa monteze la loc ce s-a demontat. e treaba de citeva ore, maxim o zi.
cunoasteti pe cineva care poate sa faca treaba asta?