- gaftoneanu_eugen
- OP
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2007
- Rekord 1982 2.0e caravan
- Bucuresti
gaftoneanu_eugen
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1982 2.0e caravan
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Low_76
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1979 12S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
- gaftoneanu_eugen
- OP
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2007
- Rekord 1982 2.0e caravan
- Bucuresti
gaftoneanu_eugen
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1982 2.0e caravan
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
nu contest lucrul asta, doar ca eu cind am luat-o asa am luat-o are motor cih 2000 cu carburator varajet 2 iar problema intimpinata cu instalatia e undeva in bord : ceasul de ulei din tabloul de bord are 2 papuci separati de cupla generala ,pt 1 am descoperit firul aferent ,a mai ramas 1 si sigur nu e de la bec pt ca firul becului de ulei intra in cupla generala,in plus sonda de ulei e sonda dubla (ceas+ bec) iar dilema mea este ca pe acea sonda cu 2 pini trebuie sa duc 3 fire 1 de la bec si 2 de la ceas
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Pe motorul 20E se poate monta fara probleme de ordin mecanic carburatorul Varajet II insa in acest caz trebuie folosita benzina cu cifra octanica de minim 98 ,altfel datorita raportului de compresie (mai mare decat la 20S si 20N) cuplat cu carburator apre fenomenul de autoaprindere.Daca motorul e obosit nu se va intampla nimic.
Pentru ceasul din bord trebuie cuplat un singur fir care vine chiar de la sonda cea cu doi pini. Firul aferent becului face parte din cupla generala.Din cate imi amintesc celalalt pin despre care vorbesti nu are legatura cu ceasul de presiune , asta in cazul in care vorbim de ceasurile de bord originale ale Rekord-ului.
Pentru ceasul din bord trebuie cuplat un singur fir care vine chiar de la sonda cea cu doi pini. Firul aferent becului face parte din cupla generala.Din cate imi amintesc celalalt pin despre care vorbesti nu are legatura cu ceasul de presiune , asta in cazul in care vorbim de ceasurile de bord originale ale Rekord-ului.
- gaftoneanu_eugen
- OP
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2007
- Rekord 1982 2.0e caravan
- Bucuresti
gaftoneanu_eugen
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1982 2.0e caravan
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
- alexx_marin
- *
- 42 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Rekord 1976 2.0 s
- Cluj
alexx_marin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1976 2.0 s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
Barbu2010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979 20S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2010
- Mesaj Privat
- adrian_gts
- *
- 39 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Vectra 2004 gts
- Bucuresti
adrian_gts
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 gts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
- adrian_gts
- *
- 39 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Vectra 2004 gts
- Bucuresti
adrian_gts
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 gts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
- cont-sters-50770
- *
- 15 mesaje
- din 06 Jul 2010
cont-sters-50770
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2010
- Mesaj Privat