Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • bagabontuuu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1993 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o nelamurire... Sunt sofer amator ... am permisu de o jumatate de an si mi-am achizitionat un Opel Vectra A din 1993, motor Isuzu 1.7 TD . Intr-o zii am plecat sa o duc pe prietena mea la tzara ... si pe drum am vazut ca iese putzin abur de sub capota .. nu am crezut ca ar fii o probl deoarece ploua afara si m-am gandit ca e normal.. motorul fiind cald ...dupa ce am mers vreo 6-7 km ... am observat ... ca atunci cand scoteam masina din viteza trepida putzin ... am tras pe dreapta ... si am vazut ca iesea mai mult abur de sub capota.Am desfacut capota ... si nu stiam ce are , dupa care un batran care mergea pe strada mi-a zis ca sa ma uit la apa ca poate imi fierbe motorul.Am desfacut capacul de la vas si am observat ca nu mai am apa deloc.Am oprit motorul ... dupa care mi-a zis acel batran sa ma duc sa iau niste apa sa bag in motor.Am luat apa ... am pornit motorul ... dupa care am bagat apa ( nu am completat cu apa pana nu am pornit motorul), si am vazut ca imi sare apa pe undeva.Era spart un furtun de cauciuc ... care intra in motor.( nu imi mai intra apa in motor , deci circulasem 6-7 km fara apa ). am chemat un prieten am schimbat acel furtun am completat cu apa .. si am plecat acasa.Masina merge f bne nu se aude nici un zgomot ... ciudat nu scoate fum(mentionez ca masina nu are termostat ... care sa ridice apa la 90, temperatura creste n functie de cat merg dar niciodata nu am vazut acul de la bord mai sus de 70-75 grade ).Dupa ce am plecat acasa am vazut pe drum ca temperatura apei se ridicase la 80 grade. dupa doua zile am plecat iar cu masina si in 4 km sa ridicat apa la 80 de grade ... suspect deoarece niciodata nu sa ridicat niciodata asa repede la 80 de grade, si cand am ajuns acasa am vazut ca imi scazuse nivelul apei din vas.m-am uitat pe sub ea si am vazut ca ... se prelinge apa pe sub motor ( curge) si nu stiu de unde ? nu stiu ce sa fac. Unii prieteni spun ca am fiert motorul ... ca am ars garnitura de chiuloasa .. alti spun ca garnitura de chiuloasa nu are nimic ca daca ar fii arsa nu ar mai merge cum trebuie nu ar mai avea compresie motorul.intrebarea este ? de ce imi curge apa .... sau o fii patzit motorul ceva ? de ce mi se ridica temperatura la apa asa repede ? ? va multumesc
Skip ads

  • bagabontuuu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1993 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mai pe scurt ... am mers fara apa in motor vreo 6-7 hai maxim 10 km .... am remediat probl pe unde curgea apa, am completat ... si am continuat drumul ... dar acum se incalzeste prea repede motorul ... se ridica temperatura apei prea repede ... ( si nu are termostat masina, apa circula in continuu ) poate ... nu am aerisit instalatia de racire ... cand am completat cu apa .. ca nu stiu cum se aeriseste ... oare sa dus garnitura de chiuloasa ... motorul ? o fii patzit ceva ?
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
trebuie sa-i faci neaparat o aerisire la instalatia de apa...asta ar fi primul pas...bafta
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ alin_tana aerisirea si-o face singura ! trebuie doar sa completeze cu apa sau mai indicat antigel !
  • vali17kar

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE(EURO 4)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2008

  • Mesaj Privat
bagabontuuu a scris:mai pe scurt ... am mers fara apa in motor vreo 6-7 hai maxim 10 km .... am remediat probl pe unde curgea apa, am completat ... si am continuat drumul ... dar acum se incalzeste prea repede motorul ... se ridica temperatura apei prea repede ... ( si nu are termostat masina, apa circula in continuu ) poate ... nu am aerisit instalatia de racire ... cand am completat cu apa .. ca nu stiu cum se aeriseste ... oare sa dus garnitura de chiuloasa ... motorul ? o fii patzit ceva ?
Pai vezi tu pe parcurs! Daca trebuie sa completezi cu lichid zilnic si nu curge pe nicaieri......in mod sigur s-a dus garnitura de chiulasa.Binenteles ca nu scapi doar cu un schimb de garnitura,ci urmeaza si rectificat chiulasa si ........cine stie ce mai bucurii descopera mecanicul! Ti-o spun din experienta proprie,nu din auzite ! Sa ai bafta si cat mai putine cheltuieli Exclamation
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
ar fi trebuit sa bagi apa cu motorul pornit in relantiu si sa completezii cateva zile pana se aeriseste compect dc ti-ar fi arsa garnitura de qiuloasa ai avea apa in ulei (uitate pe joja de la ulei vezi cum e uleiul dar si in vasul de expansiune al lichidului de racire )poate ai noroc si ai ars garnitura Smile
  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
nu ai patit nimic, ti=ai dat seama repede si ai pus apa, trebuie sa verifici pe unde curge, ia toate furtunele/furtunasele la rand si verifica-le
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si inca ceva Smile daca ti se ardea garnitura de chiuloasa scoteai un fum alb pe esapament mai rau ca o locomotiva ! asa mi s-a intamplat si mie si a fost nevoie doar de schimbat garnitura de chiuloasa si curatat canalele alea prin care circula apa la motor !
  • valyd11

  • Mesaje scrise: 385
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si punei termostat. Circuland fara termostat motorul nu va avea niciodata temperatura normala, ceea ce va duce la o uzura prematura a motorului. Sa nu mai zic ca fara termostat iti consuma mai multa motorina.bafta si ai grija de masina
  • andra37

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1994 x17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2010

  • Mesaj Privat
pe blocul motor exista o conducta de alimentare care alimenteaza pompa de apa caloriferul si radiatorul, vezi sa nu se fi dus inelele zero de pe aceasta conducta(este in capatul pompei de apa fixata pe blocul motor, in spatele motorului.)
Sunt curioasa care a fost cauza la tine
eu asa am patit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR