Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • robin_hood

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu cateva probleme si poate cei care le-au intalnit imi pot da cateva sfaturi ca sa nu arunc banii pe geam pe la toate service-urile.
1. Am oscilatii la relanti, si mai nou, atunci cand pun frana si las masina scoasa din viteza scade turatia si se opreste motorul
2. La turatii mici ( 1500-1800 ), sau cand schimb viteza ( in special 1-2, 2-3 ) se aude un tacanit metalic ( pare a se auzi de undeva de sub masina )
3. stergatorul dreapta s-a desprins din tija si orice ii fac mai mult de cativa km nu sta ( de subliniat ca nu-s deloc priceput la "micile reparatii")
Sper sa-mi dati si mie niste solutii ( ca-s plin de draci din cauza masinii ).
P.S. daca am postat unde nu trebuia, (aici m-a dus capul)
Skip ads

  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Nu te mai enerva ca o faci degeaba.Problema cu relantiul si cu opritul motorului din mers la mine s`a remediat cu o curatire a valvei EGR.Cu a doua problema pot sa ti spun doar ca am intalnit sute de opeluri care atunci cand le schimbi vitezele sau calci putin ambreiajul se aude tacanitul metalic de care vb (chiar si la masini relativ noi).Probabil ca la stergator s a rupt prinderea de plestic.Poti sa l inlocuiesti si vezi ce si cum.Numai bine
  • TyTy

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1996 z12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
robin_hood a scris:Am si eu cateva probleme si poate cei care le-au intalnit imi pot da cateva sfaturi ca sa nu arunc banii pe geam pe la toate service-urile.
1. Am oscilatii la relanti, si mai nou, atunci cand pun frana si las masina scoasa din viteza scade turatia si se opreste motorul
2. La turatii mici ( 1500-1800 ), sau cand schimb viteza ( in special 1-2, 2-3 ) se aude un tacanit metalic ( pare a se auzi de undeva de sub masina )
3. stergatorul dreapta s-a desprins din tija si orice ii fac mai mult de cativa km nu sta ( de subliniat ca nu-s deloc priceput la "micile reparatii")
Sper sa-mi dati si mie niste solutii ( ca-s plin de draci din cauza masinii ).
P.S. daca am postat unde nu trebuia, (aici m-a dus capul)


Masoara tensiunea la iesire din alternator,bateria vezi daca sunt normale(daca iti incarca bateria bine).tacanitul poate fi de la ambreiaj.depinde de cum conduci tu.incearca sa conduci in localitate cu 3-4 decat 1-2 si sa mesteci k in mamaliga.si tureaza motorul ala k sa nu patineze ambreiajul... Twisted Evil
  • kalexandru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salutare am si eu un astra 1.6 de un timp imi face figuri la pornire .cred ca de vina e electromotoru ma poate ajuta cineva sa imi spuna cum sa il dau jos?primele 2 3 chei face doar un clic si atit dupa care porneste ma gindesc ca sunt carbuni?
  • robin_hood

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Curat eu valva egr dar nu cumva e mai bine sa o schimb de tot ( ma gandesc ca daca ma duc la cineva sa o curete peste cateva luni face din nou)? Si daca nu e de la valva si e de la altceva inseamna alti bani alta distractie ( am mai auzit si alte variante: "vreun furtun fisurat, pierde aer pe la pompa de frana, senzorul de turatie", etc. ). Sau poate e mai bine sa ma duc sa o puna pe tester?
Tacanitul ala il face de pe la vreo 60000 si ma gandesc sa nu fie vreo problema daca merg in continuare cu el asa. Eu ma gandeam ca o fi ceva de pe la ambreiaj ( repet, nu ma pricep mai deloc Sad Sad Sad ).
Iar problema cu stergatoarele pe care eu o consider ultima, am inteles ca se repara prin inlocuire ( "nu se poate domne face nimic, trebuie schimbat tot ansamblul ca asa vine piesa, altfel .... nu tine mai mult de cateva luni " ) .... problema e ca nu e decat vreo 1000 ron. In fine ... urmaresc cu atentie poate mai primesc sfaturi de la cei mai dibaci in ale masinilor.
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
robin_hood a scris:Curat eu valva egr dar nu cumva e mai bine sa o schimb de tot ( ma gandesc ca daca ma duc la cineva sa o curete peste cateva luni face din nou)? Si daca nu e de la valva si e de la altceva inseamna alti bani alta distractie ( am mai auzit si alte variante: "vreun furtun fisurat, pierde aer pe la pompa de frana, senzorul de turatie", etc. ). Sau poate e mai bine sa ma duc sa o puna pe tester?
Tacanitul ala il face de pe la vreo 60000 si ma gandesc sa nu fie vreo problema daca merg in continuare cu el asa. Eu ma gandeam ca o fi ceva de pe la ambreiaj ( repet, nu ma pricep mai deloc Sad Sad Sad ).
Iar problema cu stergatoarele pe care eu o consider ultima, am inteles ca se repara prin inlocuire ( "nu se poate domne face nimic, trebuie schimbat tot ansamblul ca asa vine piesa, altfel .... nu tine mai mult de cateva luni " ) .... problema e ca nu e decat vreo 1000 ron. In fine ... urmaresc cu atentie poate mai primesc sfaturi de la cei mai dibaci in ale masinilor.


mai bine intrii pe fkautomotive.ro si iti iei un kit pt stergatoare cu un singur brat care e in jur de 3 mil nou cu garantie.valva aia egr prinde calamina oricum de la benzina proasta din tara noastra.si daca iei una noua e 5-6 mil si te asigur ca si la cea noua o sa trebuiasca un curatat.verifica bujiile ,fisele daca nu le ai schimbat niciodata.salut
  • robin_hood

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am facut ieri un drum mai lung ( vreo 600 km ), si nu s-a mai oprit motorul, oare de ce? Oricum trebuie sa fac revizia, si pe langa toate filtrele, placute, etc. o sa curat si clapeta de acceleratie si valva egr. Sper sa se rezolve ceva. La fel trebuie spus ca nici tacanitul ala la schimbarea vitezelor nu se mai aude. Am remarcat ca se aude numai cand motorul este cald ( dupa o zi de fataiala prin oras ) si numai la turatii mai mici.
Multumesc mult Andrei WPX pentru sfaturi, dar acum intrebarea mea este : se potriveste kit-ul pt stergatoare cu un singur brat pe masina mea opel astra classic 2 1.6 twinport? Si a doua intrebare ar fi: vine cu tot cu motoras sau trebuie sa pastrez si parti din cel pe care-l am eu pe masina?
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu stiu ceva de kit conversie deci banuiesc ca trebuie pastrat motorasul tau si se adapteaza niste tije.Eu am tot Astra G si am mai vazut pe o masina identica cu a noastra acel kit montat.deci se poate.si m am uitat pe site si am vazut ca s a si ieftinit.Iti urez cat mai multi km fara incidente si oricand ai nevoie de vreun raspuns ne gasesti aici:)
  • melinet86

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o rugaminte sa-mi spune-ti cum sa rezolv problema...
Am facut schimbul acum 5000km.... Am pus ulei bun(cred) Castrom magnatec 10w40.... si acum dupa 5000 de km imi apare pe computerul de bord ceck oil level... masina nu da cu fum nici in turatii mari si nici nu se cunosc scurgeri in motor sau pe sub masina in locul de parcare....
Pe joja scade nivelul deci senzorul nu este stricat cum am crezut prima oara...
Masina are doar 91000km!
Puteti sa-mi spuneti si mie ce ulei sa folosesc sau cum sa rezolv problema?
Multumesc anticipat...
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ce motor ai? Astra din 2003 cu 91000 km nu cred ca mai gasesti decat prin targ autovit si mai ales daca e adusa din Germania sigur a plecat de acolo la 150-200mii si cum acolo nu e limita nu ma mira ca aproape cam toate aduse din Germania dupa un an si ceva rulaj la noi se da ca lumea pe ulei.
Rezolvarea e un RK la motor.
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca motorul e z16xe stai nu i problema.cica asa consuma ele.al meu consuma 1L la 3000 deci sunt un caz fericit.o segmentare si schimbare simeringurilor supapelor ar fi un remediu.
  • melinet86

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Andrei WPX a scris:Daca motorul e z16xe stai nu i problema.cica asa consuma ele.al meu consuma 1L la 3000 deci sunt un caz fericit.o segmentare si schimbare simeringurilor supapelor ar fi un remediu.



Mi-a zis cineva care are si el problema asta ca se rezolva cu castrol magnateg sport nush cum 10W60!
Oare sa fie adevarat?
  • melinet86

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
costel.diaconu a scris:Ce motor ai? Astra din 2003 cu 91000 km nu cred ca mai gasesti decat prin targ autovit si mai ales daca e adusa din Germania sigur a plecat de acolo la 150-200mii si cum acolo nu e limita nu ma mira ca aproape cam toate aduse din Germania dupa un an si ceva rulaj la noi se da ca lumea pe ulei.
Rezolvarea e un RK la motor.



Nu vreau sa te contrazic dar iti spun ca masina are km-trii astia... am cumparat masina de la cineva care-l cunosc de mult timp si este cumparata din romania prin leasing si acum eu sunt primul proprietar.
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am bagat in motorul meu vreo 5 tipuri de ulei tot la fel din recomandarile altora.Mananca de`i vine rau.Am mai diminuat consumul cu un aditiv de ulei dar de mancat tot mananca.Probabil o fi si de la stilul meu de a conduce...sport spre raliu :d
  • TyTy

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 1996 z12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
costel.diaconu a scris:Ce motor ai? Astra din 2003 cu 91000 km nu cred ca mai gasesti decat prin targ autovit si mai ales daca e adusa din Germania sigur a plecat de acolo la 150-200mii si cum acolo nu e limita nu ma mira ca aproape cam toate aduse din Germania dupa un an si ceva rulaj la noi se da ca lumea pe ulei.
Rezolvarea e un RK la motor.



nush de ce spui de papat ulei.eu am astra mea de 3 ani adusa din germanica la 128.000(nush real crek 250.000) 1,7 dti din 2001 si iti spun k nu imi papa ulei deloc.am mers pe aral 10 40 acum gulf 10 40. f f multumit de ele.intre schimburi nu am pus niciodata nici macar 50 grame poate am avut eu bafta sa aiba km reali.. Very Happy (desi ma indoiesc).se mai spune k prin germania cine isi ia masina diesel si mai ales caravan cum e a mea face cam 50 .000 km pe an.daca e sa fac un calcul simplu a mea fiind din 2001 si adusa in romanica in 2007...cam 300.000 km.cu toate astea...consumul e extraordinar...probleme ..fara probleme...super masina!

si...daca iti papa ulei cu kilu'...fa-i o segmentare..umbla putin la motor ..cauze sunt 1000
  • costel.diaconu

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Pai acum depide si de cine este condusa in Germania, daca a fost la vreun pensionar sau la cineva de varsta a 2-a sigur nu alearga ca disperatu, daca a fost pe mana la un Neamt cu creasta in cap si cercei si in limba ala sigur ii da talpa cat poate masina. Precizez ca pe autostrazile lor nu exista limita de viteza.
Acum pentru colegul cu Astra care a fost in Leasing si el este primul propietar cum zice el, defapt cunosc caz in care cineva a preluat un leasing la o masina de 2 ani, avea cam 90mii km si a vanduto cand a inchis Leasingu dupa alti 2 ani aproximativ 150mii km si cine a cumparat a fost pe carte(CIV) al doilea, leasingu si noul proprietar, teoretic, dar practic a fost al treilea.
  • florin70

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat tot felul de uleiuri, parca cel mai bun a fost 10w40 Maxlife de la Valvoline. Apropo de 91KKm, a mea are 55kkm si e din Decembrie 2002. Z16XEL sau XE consuma ulei chiar daca-l segmentezi, sau schimbi simeringurile de supape- a incercat cineva si a iesit ca de obicei:). Problemele de EGR si throtle body au aceeasi cauza- mult ulei in gazele de evacuare. Am avut 6 masini pana acum( nu Dacia sau alte roabe) si nici una nu a consumat un gram de ulei, concluzia: Opel e o teapa. Cel putin astea mici si ieftine- Corsa, Astra, Vectra. De Omega nu ma pronunt ca nu stiu. Ce ma enerveaza este ca sunt unii posesori de Astra spun ca masinile lor nu consuma un gram de ulei, cum vine asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR