- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
blue_maniak a scris:Lasa eroarea aia de kilometraj. Tu ai spus "si inca ceva , daca rulezi cu o viteza de 100km/h, asta nu inseamna ca intr-o ora parcurgi 100 km ".Insa cel mai probabil daca merg cu 100km/h aratati de GPS intr-o ora chiar o sa fac 100 km.
vezi ca in baza la GPS m-a luat radarul (2 puncte si 120 amenda)
nu indica nici ala corect, defapt nu are timp sa proceseze semnalul asa repede.
acum sa vezi iar muste
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- GL99VRC!
- ***
- 615 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 615
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
m-am intors
Bucuresti---Essen, 2055km facuti in23 ore
4 pauze de mancat, cafea, energizant si pipilica, restul talpa, butonul sport activat. consum 5,5l/100km, m-a costat drumul dus intors 380 euro cu viniete si mancare (3 persoane si 300 kg bagaje)
de la Wiena la Essen ploaie torentiala aproape 1000 km
Bucuresti---Essen, 2055km facuti in23 ore
4 pauze de mancat, cafea, energizant si pipilica, restul talpa, butonul sport activat. consum 5,5l/100km, m-a costat drumul dus intors 380 euro cu viniete si mancare (3 persoane si 300 kg bagaje)
de la Wiena la Essen ploaie torentiala aproape 1000 km
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
george_fusneica a scris:Eu cred ca va lipseste o doaga. 180 de km intr-o ora si 40? Greu de crezut...
Unde va grabiti frate? Aveti doar o viata.
Unde va grabiti frate? Aveti doar o viata.
Ce e asa incredibil? Nici n-am trecut de 130, nu de alta dar motorul nu-i in apele lui si nici discurile pe fata nu mai sunt noi sa ma planteze-n parbriz in caz ca trebuie.
Vorbeam de stil de condus aici. Prefer unul constant, nu in reprize de 70-160-70-160.
Cu Astra de exemplu nu trec de 110. Nu ma risc la franele ei, dar pe drum ma distrez cu tafnosi cu bmw-uri 316i care cand dau de un tir nu-s in stare sa-l depaseasca si cand prind linie dreapta si goala-i dau la masina cat poate. Am prins un tip dinasta care facea exact asa. Pana la urma, dupa ce ne-am depasit reciproc de "n" ori, l-am pierdut de tot cand s-a aglomerat drumul.
Cine-i mai periculos? eu cu maxim 110 sau ala cu reprize de 160? Ca la timp iasa la fel.
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
de obicei nu merg asa cum am scris mai sus, asta nu inseamna ca nu pot si nu imi place...dar consider ca de multe ori altceva e mai important...
cateodata insa, ma mai apuca; nu refuz pe nimeni daca vreti sa facem o plimbarica prin tara ... doar ca facem inainte cheta pt amenzi...
in acelasi mod ma bucur, in alte ocazii si stari sufletesti, scurgandu-ma cu masina la 60 la ora prin satele patriei, calm, imperturbabil, lenes, ca si cum as avea tot timpul din lume...e si asta o placere pe care prea putini o mai gusta in zilele noastre...
cateodata insa, ma mai apuca; nu refuz pe nimeni daca vreti sa facem o plimbarica prin tara ... doar ca facem inainte cheta pt amenzi...
in acelasi mod ma bucur, in alte ocazii si stari sufletesti, scurgandu-ma cu masina la 60 la ora prin satele patriei, calm, imperturbabil, lenes, ca si cum as avea tot timpul din lume...e si asta o placere pe care prea putini o mai gusta in zilele noastre...
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
petrosani-timisoara adica 235 km in 3 ore si 10 min...mers lenjer 110-120km in localitati in limita ca stau gusterii la agatat, eventual vreo 2 pauze de 5-10 min... mers la consum eu zic ca e super...eventual daca as avea o masina mai nervoasa probabil s-ar schimba ceva ...oricum mai sunt momente cand exista un stil sportiv cand acul de la turometru ar vrea sa mai fie gratii ... bafta
Ultima modificare făcută de alin_tana la Mie 19 Mai, 2010 10:27 pm
Ultima modificare făcută de alin_tana la Mie 19 Mai, 2010 10:27 pm
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pentru cine nu are probleme cu vederea, la volan noaptea e adevãratã plãcere. Între Cluj și București scot și eu timpi buni. Nu 7 ore, dar nici 4.
Cum? Pãi unde drumul îmi permite, tempomatul pe 100km/h, și afarã, și localitãți, și orașe. Orice curbã apare, clar o tai. Dupã câțiva zeci de km te obișnuiești cu lumina farurilor din sens opus și-ți dai seama dacã vine mașinã din fațã sau nu.
Eu sunt de pãrere cã rețeta succesului e pãstrarea unei viteze constante. Des pãțesc sã întâlnesc prin oraș sau pe afarã agitați. Cu bmw, cu dube, cu ce le picã la mânã. Prin oraș, dacã știi care benzi sã le folosești, poți merge și cu 20/h, tot ajungi mai repede ca ei, care croșeteazã tot.
La fel și pe șosea, cum zice Tony.
Și mai e o treabã. Sã știi sã depãșești. Pe mulți îi vãd cã dau blanã pânã în spatele tirului și atunci scot nasul disperați sã vadã ce-i în fațã. Eu mi-am luat stilul de la coafații de pe Atlassib, cu care am umblat de câteva ori în tinerețe. Din timp ies, urmãresc ce e înainte, și din timp ies pe contrasens depãșind. Și contrar multora, n-am sã-i dau blanã în fiecare depãșire în care vãd înainte pe o distanțã de 2 km. Crește fantastic consumul. Normal, nici nu stau în paralel, ca tiriștii români pe autostrãzile nemțești.
Un stil liniștit, dar ferm e mai sãnãtos ca unul agitat și nesigur. Parcã sosirea la destinația finalã conta, nu cronometrul.
Și sã nu mai aud de 4 ore CJ-B, cã e porcãrie. Mulți din CJ care aud cã umblu des în B spun asta, iar mulți din B care n-au fost niciodatã în CJ susțin asta.
Și mai ascultați-l și pe george_fusneica, într-una din chestiuni are dreptate: doaga sau viața...
Cum? Pãi unde drumul îmi permite, tempomatul pe 100km/h, și afarã, și localitãți, și orașe. Orice curbã apare, clar o tai. Dupã câțiva zeci de km te obișnuiești cu lumina farurilor din sens opus și-ți dai seama dacã vine mașinã din fațã sau nu.
Eu sunt de pãrere cã rețeta succesului e pãstrarea unei viteze constante. Des pãțesc sã întâlnesc prin oraș sau pe afarã agitați. Cu bmw, cu dube, cu ce le picã la mânã. Prin oraș, dacã știi care benzi sã le folosești, poți merge și cu 20/h, tot ajungi mai repede ca ei, care croșeteazã tot.
La fel și pe șosea, cum zice Tony.
Și mai e o treabã. Sã știi sã depãșești. Pe mulți îi vãd cã dau blanã pânã în spatele tirului și atunci scot nasul disperați sã vadã ce-i în fațã. Eu mi-am luat stilul de la coafații de pe Atlassib, cu care am umblat de câteva ori în tinerețe. Din timp ies, urmãresc ce e înainte, și din timp ies pe contrasens depãșind. Și contrar multora, n-am sã-i dau blanã în fiecare depãșire în care vãd înainte pe o distanțã de 2 km. Crește fantastic consumul. Normal, nici nu stau în paralel, ca tiriștii români pe autostrãzile nemțești.
Un stil liniștit, dar ferm e mai sãnãtos ca unul agitat și nesigur. Parcã sosirea la destinația finalã conta, nu cronometrul.
Și sã nu mai aud de 4 ore CJ-B, cã e porcãrie. Mulți din CJ care aud cã umblu des în B spun asta, iar mulți din B care n-au fost niciodatã în CJ susțin asta.
Și mai ascultați-l și pe george_fusneica, într-una din chestiuni are dreptate: doaga sau viața...
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Byke, ai uitat sa mentionezi, este o adevarata placere sa conduci noaptea, atunci cand drumul este asfaltat, fara gropi si semnalizat corespunzator. In caz contrar, devine o povara, chiar daca este liber.
In conditii de mers legal, eu era sa sar dupa sosea de doua ori din cauza drumurilor proaste, de atunci evit sa mai conduc noaptea.
In conditii de mers legal, eu era sa sar dupa sosea de doua ori din cauza drumurilor proaste, de atunci evit sa mai conduc noaptea.
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Viz, m-ai vãzut pe mine sã conduc în România noaptea pe alt drum în afarã de CJ-B pe la Vâlcea? Eu merg doar ca calul, permitându-mi o cacofonie bine plasatã. Chiar dacã bea cãruțașul, mașina tot știe sã meargã
Frecventându-l, sã zicem cã sunt la zi cu gropile, care pe unde apar. Cum fac pauzã mai mare, peste 60 de zile, cum mi-o iau în bucșe. Rulam cu aproximativ 80km/h când am sãrit de pe asfalt direct pe pietriș amestecat cu rupturi de asfalt și caverne negricioase. Drum european, foarte circulat. Dealul negru. Mi-a sãrit chiar și somnul atunci.
Deci nu, nu-mi permit așa ceva peste tot. Oricum, dacã plec noaptea, înseamnã cã trebuie sã ajung a doua zi dimineața cu un scop: business în capitalã sau sã beau o cafea la marginea autostrãzii, aproape de Viena, înspre oriunde vrei tu, vest sã fie.
Dacã merg prin alte pãrți, plec ziua, sã mai și vizitez locuri, chiar dacã doar cu privirea.
Frecventându-l, sã zicem cã sunt la zi cu gropile, care pe unde apar. Cum fac pauzã mai mare, peste 60 de zile, cum mi-o iau în bucșe. Rulam cu aproximativ 80km/h când am sãrit de pe asfalt direct pe pietriș amestecat cu rupturi de asfalt și caverne negricioase. Drum european, foarte circulat. Dealul negru. Mi-a sãrit chiar și somnul atunci.
Deci nu, nu-mi permit așa ceva peste tot. Oricum, dacã plec noaptea, înseamnã cã trebuie sã ajung a doua zi dimineața cu un scop: business în capitalã sau sã beau o cafea la marginea autostrãzii, aproape de Viena, înspre oriunde vrei tu, vest sã fie.
Dacã merg prin alte pãrți, plec ziua, sã mai și vizitez locuri, chiar dacã doar cu privirea.
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
stiti ce m-a frapat in ungaria la conducatorii auto din romania?
sa dea draku daca depaseau limita de viteza, unde era restrictie de 30 km/h nu depaseau 25 km/h.
cum au intrat in romanica nu a mai contat nimic pt. ei, talpa indiferent daca este oras, sat, comuna sau DN.
intrebare: de ce afara respectam cu strictete limitele de viteza si in TARA NU (sfidam orice regula de circulati)
sa dea draku daca depaseau limita de viteza, unde era restrictie de 30 km/h nu depaseau 25 km/h.
cum au intrat in romanica nu a mai contat nimic pt. ei, talpa indiferent daca este oras, sat, comuna sau DN.
intrebare: de ce afara respectam cu strictete limitele de viteza si in TARA NU (sfidam orice regula de circulati)
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
kseba70, îți rãspund eu: dacã mã programez sã ajung la ora x în Budapesta, plec calm, rulez calm, ajung calm. Am de urcat douã dealuri pânã la Oradea, am de mers încã 70 de km pânã la Debrecen, iar apoi pot rula liniștit pe autostradã pânã la Budapesta. În afarã de rarele cazuri în care sunt accidente grave, programarea mea se respectã, plus minus un sfert de orã.
Dacã mã programez sã ajung la orã fixã la București, ori plec cu 10 ore înainte, pentru a ajunge la fel de calm sau pentru a fi sigur cã ajung la ora fixã, ori cresc viteza medie din cauza: trafic îngreunat, camioane vechi, cãruțe, Dacii 1300 ce-ți ies în fațã de pe drumeaguri perpendiculare cu DN-ul, oi, boi, cai, vite, câini, pisici, un idiot care nu știe lua o curbã și se dã cu roțile în sus, altul care adoarme cu tot cu cele 40 de tone, pietoni din orașe, care vãd cã tu ești singura mașinã dupã care trebuie sã aștepte, dar de ce sã aștepte pânã ce trec eu, lasã cã am frâne, pot demara din nou. Da știu, e dreptul lor, dar faptul cã eu ca pieton aștept 15 secunde sã se elibereze 2 benzi de bulevard și apoi traversez, nu e comod pentru alții?
Sã mai vin cu argumente sau m-am fãcut înțeles? Da, din Ungaria încolo merg legal, înspre Debrecen sunt cel puțin douã localitãți cu limita de 30, nu pot pune tempomatul, dar l-aș pune pe 28, pentru cã știu cã în 30 minute ajung pe autostradã și ajung în timp. În România totul e relativ. Și da, sunt foarte precaut.
Dacã mã programez sã ajung la orã fixã la București, ori plec cu 10 ore înainte, pentru a ajunge la fel de calm sau pentru a fi sigur cã ajung la ora fixã, ori cresc viteza medie din cauza: trafic îngreunat, camioane vechi, cãruțe, Dacii 1300 ce-ți ies în fațã de pe drumeaguri perpendiculare cu DN-ul, oi, boi, cai, vite, câini, pisici, un idiot care nu știe lua o curbã și se dã cu roțile în sus, altul care adoarme cu tot cu cele 40 de tone, pietoni din orașe, care vãd cã tu ești singura mașinã dupã care trebuie sã aștepte, dar de ce sã aștepte pânã ce trec eu, lasã cã am frâne, pot demara din nou. Da știu, e dreptul lor, dar faptul cã eu ca pieton aștept 15 secunde sã se elibereze 2 benzi de bulevard și apoi traversez, nu e comod pentru alții?
Sã mai vin cu argumente sau m-am fãcut înțeles? Da, din Ungaria încolo merg legal, înspre Debrecen sunt cel puțin douã localitãți cu limita de 30, nu pot pune tempomatul, dar l-aș pune pe 28, pentru cã știu cã în 30 minute ajung pe autostradã și ajung în timp. În România totul e relativ. Și da, sunt foarte precaut.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
kseba70 a scris:stiti ce m-a frapat in ungaria la conducatorii auto din romania?
sa dea draku daca depaseau limita de viteza, unde era restrictie de 30 km/h nu depaseau 25 km/h.
cum au intrat in romanica nu a mai contat nimic pt. ei, talpa indiferent daca este oras, sat, comuna sau DN.
intrebare: de ce afara respectam cu strictete limitele de viteza si in TARA NU (sfidam orice regula de circulati)
sa dea draku daca depaseau limita de viteza, unde era restrictie de 30 km/h nu depaseau 25 km/h.
cum au intrat in romanica nu a mai contat nimic pt. ei, talpa indiferent daca este oras, sat, comuna sau DN.
intrebare: de ce afara respectam cu strictete limitele de viteza si in TARA NU (sfidam orice regula de circulati)
Pentru ca-n Romania stii cum merge treaba, stii ca amenzile nu-s foarte mari etc.
In strainataturi nu stii ce poti pati asa ca mergi precaut.
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
lasati-o balta cu ungaria, cand m-am intors pe centura budapestei (sensul dinspre romania), era o coada de cel putin 20 km de camioane si turisme, iar tractoare am intalnit si-n ungaria, de a trebuit sa mergem vro 15 km in spatele unuia cu tractorul, ca nu puteam depasi ca era dunga continua si nu avea nimeni tupeul sa depaseasca.
iar in germanica sunt restrictii in draci, se lucreaza pe rupte la sosele, sau cam ciuruit si la ei dupa iarna trecuta (tot din cauza la sare, zic gurile rele)
iar in germanica sunt restrictii in draci, se lucreaza pe rupte la sosele, sau cam ciuruit si la ei dupa iarna trecuta (tot din cauza la sare, zic gurile rele)