Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
se da o vectra a ,se mai da ploi torentiale si apa in buretele ala de sub mocheta,dar numai in partea pasagerului.am curatat si canalele de sub stergatoare(unde este suflanta pt aer)dar tot degeaba.dupa o ploaie mai mare cand presez mocheta de sub picioar musteste de apa...ce poate fi ?pe unde curge ?ca m am saturat de aerorme si pus masina la soare...multumsc anticipat..
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se da un tuturoi de cauciuc infundat pe la compartimentul motor,ar trebui vazut daca are frunze si/sau namol in capat.Daca antena e sau a fost pe dr.fata,ar trebui verifcata gaura prin care trece cablul spre habitaclu.Sau pur si simplu pe la parbrizul prost lipit.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e trompa din compartimentul motor.pe mijloc deasupra casetei de directie ajunge o bucata de cauciuc.vezi ca aia e plina de namol.daca nu te descurci foloseste cautare ca era si o poza postata.
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
trompa aia de cauciuc nu e infundata.aia am verificat o prima data.si dupa ploaie m am uitat acolo si se vedea ca apa a curs prin ea.alte idei?am insa o intrebare...sub plasticu unde se afla canalul ala-pe mijloc se afla gaura de unde porneste trompa respectiva iar pe extremitati is 2 canale care duc undeva sub aripi...e posibil pe acolo sa curga si sa ajunga sub pres?daca infund alea 2 gauri(sau macar gaura dinspre pasager)lasand apa sa curga numai prin trompa-are ceva?
  • Kitty

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am o intrebare...mocheta se uda doar cand ploua?si eu am patit la fel si la mine a fost spart radiatorul de la incalzire!
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
doar cand ploua...si daca ar fi de la calorifer ar fi scazut apa distilata...este clar apa de ploaie.sau la fel de bine se uda cand o duc la spalat
  • dani_dutzy

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
poate ai o fisura la plasticu ala de deasupar unde ii ventilatoru si atunci se scurege apa direct in ventilator
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ahaha, problema veche, veche la vectra a. exista mai multe topicuri pe tema asta.

cele doua gauri laterale VREI sa fie curate! altfel toata apa care se duce pe acolo o sa se adune si nu o sa poata iesi prin trompa. nivelul o sa treaca de marginea superioara a deflectorului si intra la ventilator; de acolo direct la picioarele tale. nu iti intra nimic pe acolo in cabina. eventual faci operatia inversa: te asiguri ca NU sint infundate.

prima verificare: trompa, cum s-a spus deja. se infunda cu noroi si frunze.
a doua verificare: deflectorul de plastic din jurul ventilatorului. poate sa intre apa pe sub el. e prins cu 4 suruburi, daca imi aduc aminte bine. siliconul rezolva problema. se vad usor urmele daca a intrat apa pe la ventilator. in primul rind o sa fie ceva apa in partea de jos a cuvei ventilatorului. daca trebuie sa umbli pe acolo demonteaza intii stergatoarele ca altfel e greu, chinuitor.
a treia verificare (sau poate prima): nivelul lichidului de racire, sa nu fie spart radiatorul.

a patra verificare: tevile de la radiatorul de incalzire trec prin peretele frontal prin doua gauri aflate exact sub trompa mai sus numita (bine mai jos, sub caseta de directie, dar pe aceeasi linie veticala). garniturile care etanseaza cele doua gauri se distrug in timp din cauza caldurii si vibratiilor. toata apa care curge din tropma, se duce pe perete si ajunge la cele doua gauri. daca nu sint etanse, intra in interior.
tot siliconul e solutia. se indeasa cu incredere atit pe interior cit si pe exterior, dupa ce se usuca totul bine in zona.

uscarea buretelui de la picioare nu se va face niciodata lasind masina la soare sau cu aeroterme. eu a trebuit sa il scot si sa il las 3 zile la soare, in miez de vara.
cu ocazia asta verifici si starea podelei, care are obiceiul sa rugineasca in zona pedalierului (si nu numai), si la sofer si la pasager. la virsta masinii, m-as mira sa nu ai probleme acolo.

succes!
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
inarmat cu sfaturile voastre practice ,cum se opresc un pic ploile astea ma apuc sa i verfic toate gaurile...tin sa multumesc tutror care m au ajutat cu raspunuri ,in special d lui sezran.un forum extraordinar cu particianti impecaili!va multumesc
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu apa la picioarele pasagerului si nu a fost niciuna din problemele clasice (cele mentionate de @Sezran) .

In cazul meu problema a fost la cele doua gauri laterale de care ai spus (mai exact cea dinspre pasager). In mod normal apa care se scurge acolo ajunge direct jos, pe dupa carenajul de la roata. La mine, chiar pe muchia de jos a gaurii era o fisura cat toata lungimea ei, cauzata de niste rugina. Initial nu mi-am dat seama, pentru ca era acoperita fisura cu ceva chit si vopsita Evil or Very Mad . Sub acea tabla este chiar habitaclul. O parte din apa care trecea pe acolo se scurgea frumos pe tabla, sau chiar picura, se prelingea linistita pe ECU (cea mai mare problema!) si in cele din urma ajungea in mocheta.

Eu am rezolvat temporar acoperind toata fisura aceea cu Poxipol, care se pare ca rezista de mai mult de 6 luni (dintre care 3 de iarna, si ultimele 2 saptamani de plouat incontinuu Razz).
Deci cand te apuci sa verifici variantele date de colegi, curata putin de pamant sau rugina zona de care ti-am zis, scoate torpedo-ul si/sau plasticele de la picioare si toarna niste apa spre gaura. Ar trebui sa se vada clar cum se prelinge apa pe tabla, pana jos pe prag sau in mocheta.

Alte solutii pe care le-as mai adauga:
- verifica furtunele de scurgere de la trapa sa nu fie infundate sau scoase de la locul lor (coboara prin stalpul din fata, si ajung in prag.
- scoate mocheta si buretele si verifica, pe langa eventuala rugina de la pedalier, si capacelele de scurgere a vopselei. Unele mai pica sau nu mai etanseaza corespunzator, iar apa improscata de pe sosea se poate imbiba in burete.

Bafta!
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
oh..se pare ca trebe sa mi rezerv o zi intreaga pt ca vad ca este ceva treaba,mai ales ca am inteles ca mocheta aia se scoate dstul d greu...astept acum soarele sa incep treaba!multmsc inca o data tuturr
  • OVIDIU26

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut,demonteaza rama de plastic de deasupra aerotermei,o cureti si o etansezi cu silicon.
am avut si eu problema asta si am rezolvato cum am mentionat mai sus iar ca proba am turnat cateva bidoade de apa in jheab si nu am mai avut nici-o problema.
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ciresel a scris:oh..se pare ca trebe sa mi rezerv o zi intreaga pt ca vad ca este ceva treaba,mai ales ca am inteles ca mocheta aia se scoate dstul d greu...astept acum soarele sa incep treaba!multmsc inca o data tuturr


Ca sa scoti mocheta complet trebuie sa desfaci cam tot interiorul. Ca sa o scoti cat sa ai spatiu pentru a lucra pe sub ea ajunge sa scoti scaunul de pe partea respectiva si plasticele de pe partea de jos a stalpilor si de pe prag. Eu asa am procedat si ai acces destul de bun la ce te intereseaza. Buretele de dedesupt e mai dificil, pentru ca e gros si foarte dens, asa ca nu il poti rula pentru a-l da laoparte. Eu personal l-am taiat cu cutterul pe toata portiunea de la picioarele pasagerului. Nu a fost nicio problema, pentru ca potriveste ca o piesa de puzzle inapoi si ramane fix. Astfel am putut sa il si duc in casa pentru a-l stoarce si usca (am taiat toata portiunea unde s-a strans apa - restul era suficient de uscat pentru a-l lasa pe masina).
  • Gavrila Tiberiu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am avut o problema din asta la o Leganza. Era parbrizul dezlipit.
Apa este cel mai al dreq lucru! Se infiltreaza peste tot. Pe unde nu te astepti!
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
problema rezolvata!a fost exact cum a zis revelation...aceeeasi gaura aceeasi rugina...tot poxipol si n plus am pus si mastic,asta dupa ce a curatat si degresat bine locu...eu am fost in schimb mai norocos si am avut o gaura mai generoasa cat o moneda!fiecare cu gaura lui!cat despre burete am procedat la fel...l am decupat si l am presat bine de apa pt ca avea cam in jur de 5 kg..inca e la uscat.multumesc celor care si au dat osteneala si mi au raspuns,un forum grozav si participanti de calitate...
  • just.alecss

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema la masinuta mea, si anume dupa ploaie ,la pasager dreapta fata , la picioare gasesc balta de apa in mocheta, am fost la cativa mecanici si nici unu nu a rezolvat problema. Mi s-a spus ca din cauza trapei, am desfacut capitonajul stalpului, dar tubu de la trapa este "bagat" prin stalp. am desfacut si mocheta de jos, dar nu am vazut pe unde ar putea intra apa, deoarece este foarte bine izolata...(masina este Vectra A, '95 )astept pareri si sugestii pentru rezolvarea problemei. bafta tuturor
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca numai dupa ploaie se intampla sa se umezeasca? Eu cred ca este spart caloriferul. Se demonteaza si se schimba, este posibil sa curga numai cand creste temperatura si sta in presiune instalatia.
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu poti vedea pe unde curge apa pana nu tai buretele...toarna apa cu galeata pe parbriz inspre partea pasagerului si vz daca se prelinnde pe langa calc de injectie...la mine asa a fost..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR