Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
De ceva timp cand apas butonul pentru recircularea aerului nu se mai aprinde ledul respectiv. Stie cineva, o fi pe siguranta? Este butonul de langa cel de activare a aerului conditionat! E naspa ca nu stiu daca recilcula sau ia de afara? Sad
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
cred ca e becul.

dar nu auzi daca cupleaza?....se aude mecanizmul de inchidere si aeroterma isi schimba turatia cand e activata recircularea
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu se aude si nici inainte parca nu se auzea nimic. O sa mai incerc. Becul oare cum se schimba?
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Incearca sa nu ai butonu pe pozitia de dezaburire a geamului din fatza. Am patit-o si eu Wink
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nico3 a scris:Nu se aude si nici inainte parca nu se auzea nimic. O sa mai incerc. Becul oare cum se schimba?



scoti butonul si are bec in el. iese cam greu, tre sa fi atent sa nu lasi urme.


asa arata butonul de avarie(vectraB), nu stiu daca e la fel la tine, dar asta e cel mai usor de scos, asa ca incepi cu asta si apoi scoti recircularea.


  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine s-a ars becul... Am scos butonul dar se tine bine... Ca sa il desfac trebuie sa sparg buzele in care se tin tzamburusele alea...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
dai sa-ti vina aerul in fata si pe treapta a 4-a. Apoi apesi butonul. Atentie sa fie motorul pornit! Daca nu se schimba nimic ca sunet si ca debit atunci ai o problema (de natura electrica sau a sistemului de vacuum).
Verifica si siguranta.
De schimbat becul se schimba, dar ceva mai greu.

Sistemul de vacuum, vezi daca se misca 6 sau 2 cand accelerezi. 6 trebuie sa stea ridicata constant daca ai turatii peste 1500 rpm. (daca e de aici trebuie sa se vada o scadere a performantelor)


  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca are dreptate "tonescug" dar intradevar s-a intamplat de cand am pus comutatorul pe pozitia de dezaburire a geamului din fatza. Acum ca a fost mai rece! O sa incerc sa-l pun in alta pozitie sa vad daca merge apoi recircularea! Va multumesc tuturor!
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
recircularea nu se inchide daca aerul e directionat pe parbriz (dezaburire) e trecuta la features. Vezi manualul Wink
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, asa e am rezolvat si m-am uitat si in carte. N-am stiut. Ce bine acum ca merg toate! Mersi! Bafta la toti!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR