Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor forumistilor.
Sunt proaspatul posesor al unui opel astra caravan 2002 cu motor Y17dt.
Am o problema careia nu-i gasesc rezolvare si sper ca experienta voastra ma va ajuta: peste 2000 rot motorul intrerupe- maiales atunci cand o calc nu tot timpul, mai ales cand e cald afara-observatie proprie(am facut un drum de 200 km cand afra erau sub 15gC si nu afacut nici o problema). Am pus-o pe tester dar acesta nu indica nimic in neregula, becul galben se stinge imediat cum pornesc motorul. Am verificat traseul de aer sub presiune generat de turbina, pare etans iar tipu care a facut testul zice ca presiunea e OK, valorile generate de debitmetru sunt deasemenea OK.
Am mai citit forumurile, dar nu am gasit o alta posibila cauza, singura poate valva EGR sau vreun furtun spart, am verificat ultima varianta dar la prima vedere nu pare. Poate fi EGR-ul? Ma puteti ajuta cu un sfat - v-as ramane profund recunoscator.
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pina la egr,vezi sistema de filtre:combustibil si aer.daca le-ai schimbat
verifica vacuumurile de pe motor.la vedere,da ,te poti insela .vezi la careva o pompa de vid -e o frectie de 100 de euro,dar face de 100 ori banii.gasesti la bennet auto,lucru ok de la pierburg germania,au sediul pe
lizeanu.

Mikhai, te rog sa nu mai citezi postul anterior. maiandrei
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pompa de vacum este situata pe alternator , mai precis in coada acestuia.
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
filtrele sunt shimbate absolut toate, furtunele de la motor deasemenea, insa poate stie cineva cum coanda pompa de vacuum turbosuflanta, si cum se poate verifica daca sistemu asta de comanda functioneaza ok?
  • cossoftbycomi

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Si eu am aceeasi problema ca cea descrisa de tine. Eu am curatat la un service EGR-ul (era multa mizerie inauntru) dar tot intrerupe. Nu stiu de la ce poate fi, ma enerveaza la culme. Au pus-o pe calculator si a fost totul ok.
Aveti idee daca ar trebui curatate injectoarele?
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In ultimul timp a facut din ce in ce mai rar, e o tampenie, am mai auzit si varianta ca ar fi un dinte sarit la distributie, dar doar ce-am schimbat cureaua si rolele si cred ca totusi cei de la service sunt in stare sa monteze o cure si sa puna la punct o distributie, (cu toate ca au inercat sa ma faca de-o pompa de injectie).
Mie nu mi-au mai ramas decat sa curat si eu valva aia nenorocita, cu toate ca eu cred ca e ceva de la turbo, sau de la comanda turbo, pentru ca am observat ca intr-antaia pot s-o calc oricat ca nu intrerupe-rezultaca numai atunci cand intra turbo ar fi problema. O sa incerc sa curat turbosuflanta da astept sa vina tis-u ca s a stiu de unde s-o apuc
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
a rezolvat cineva problema cu intreruperile astea ca si mie a inceput sa-mi faca la fel, cand vrea el numai cand este cald intre 1800-2500 de turatii.
cat e rece e ok si in afara valorilor de turatie mentionate?
y17dt
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
si la mine apare intreruperea asta pe la 2000 rot/min atunci cand o tin constant. n-am reusit sa-mi dau seama ce se-ntampla.. am drenat filtrul de motorina si parca nu mai face chiar asa des - sa fie oare motorina?
m-as apuca si eu sa curat EGR-ul si sa verific pompa de vaccum insa inainte de asta ar tb sa ma documentez putin prin TIS - din pacate nu-l am si nici nu stiu de unde as putea face rost de el...
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@roadrunner79: pt cum se curata EGR vezi: https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
este destul de explicit si cu poze de ajutor.
inclin sa cred ca totusi nu este de la EGR. pare a fi mai degraba un vacum sau orice altceva ce functioneaza defectuos dupa ce se incalzeste motorul.
ce este mai ciudat mi se pare faptul ca a aparut din senin fenomenul si se manifesta aleator.
A reusit altcineva sa-i dea de cap?
  • nigab

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Pana sa am problema cu calcu de injectie tot asa imi facea si mie,nu vreau sa va sperii,este doar o observatie personala,dar dupa ce am intarit celebrele lipituri reci nu mai am probleme nici cu intreruperea si nici cu oprirea subita a masinii Wink
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@nigab: mi-a trecut si mie prin cap asta o sa-l desfac din nou in weekend sa vad daca nu am omis vreo lipitura rece de la ultima interventie
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
REZOLVAT: o lipitura rece omisa !!!
  • nigab

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Hai ca noi am rezolvat-o, dar initiatorul discutiei vad ca nu mai zice nimic!
  • sirblue

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
salut fratilor! sunt si io fericitul posesor de cateva zile al unui opel astra y17dt 2002 si am facut o plimbare cu el la munte. sunt multumit de masina cu o singura exceptie: cand ieseam din curbe si acceleram la urcare intrerupea foarte scurt de vreo 2 ori. motorina am bagat OMV sprint diesel, filtrele sunt skimbate de aprox. 5-6.000 km, masina are 66.000 km si a fost testata in Vitan la Autotest inainte de cumparare si a iesit OK. ce credeti ca ar putea fi, motorina, injectia, mizerie in rezervor sau altceva?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si eu patesc asa dar doar imediat dupa ce alimentez de la pompa,si tine vreo 3 km upa revenind sau cin creste temperatura motorului la peste 90 de grade si vreau sa ma dau la ea intrerupe,pina nu se raceste nu isi revine!
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca n-am mai postat, problema a parut sa se rezolve singura de vro 2 luni n-a mai facut, pana azi cand a picat calc. de injectie. Cred ca de aici era.
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare la toti. Am si eu o intrebare legata de masina mentionata in titlul discutiei. O am de vreo 3 saptamani si deabia astazi am facut un drum mai lung in afara Bucurestiului. Masina e super, se infige bine, dar am observat din cand in cand, ca parca se ingatuie (se ineaca, cam cum facea Dacia cand avea motorul rece si o accelerai brusc). Am observat simptomele astea indiferent de viteza sau turatie. E drept ca poate nu moi fi obisnuit eu inca cu diesel-ul (vin de pe o dacie cu care mergeam destul de sportiv) dar parca mi se pare ciudata chestia asta. Oricum treaba dureaza vreo 1-3 secunde maxim, dupa care fuge de rupe pamantul si nu face tot timpul. Am observat de exemplu si in treapta II de viteza, mergeam incet, pe un drum mai prost, si deodata se ingatuie si apoi incepe sa te tureze si sa fie mai sprintena. (motorina folosita - OMV Sprint Diesel, Euro 4, filtre si alte cele schimbate la 90.000 km in Belgia, masina are in prezent 97.000 km, este modelul Elegance, 1.7 dti)

Asa ca am apelat la forum, poate ma desluseste cineva. Oricum o sa ma duc la un service cu ea cat de curand sa o verific.

Numai bine,

Axl
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
probabil o calci prea tare sub 1800rpm ?

de la 1800 rpm intra turbina, si intr-adevar pleaca destul de sprinten. Sub 1800rpm se misca mai greu, mai ales in treptele superioare.
  • sebian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2006

  • Mesaj Privat
o alta chestie poate fi debitmetrul de aer. oricum dieselul este mai puturos la comenzi bruste de acceleratie
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Cu treapta a 2-a e problema la 1.7dti. Adevarul e ca nu prea trage daca e sub 1800rpm, mai ales la deal.

Si la mine face la fel...am grija ca turatia sa fie pe la 1800-2000 rpm.
Daca o calci la 1200-1500rpm se zice ca strici una alta...de ex. turbina
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR