neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am o mare dilema in ultima vreme,mi am schimbat iar jobul si primesc masina de serv,pana aici toate bune si frumoase,insa trebuie sa mi schimb vectra pt ca soata mea nu se descurca cu mica "balenuta" in oras..(de altfel nu prea e masina de oras)...eu nu vreau deoarece este masina visurilor mele insa iar fac cateva mii de km pe an iar platesc 800 RCA daca nu mai mult anul asta,iar rovinieta iar impozit,ma gandesc ca doar pt ambitia de a avea masina asta nu renteaza sa dau atatia bani.Mentionez ca la masina de serviciu nu am absolut nici o restrictie la km,motorina etc,DAR este din nou logan,doamne parca ma urmareste masina asta!
Ultima modificare făcută de neamtu la Sam 15 Mai, 2010 1:58 pm
Ultima modificare făcută de neamtu la Sam 15 Mai, 2010 1:58 pm
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pai cred ca esti un membru cu suficienta experienta pe acest forum ca sa iti dai seama ca nu era nevoie de un topic nou(chiar si la discutii generale) ca sa fie subliniate avantajele si dezavantajele Corsei fata de Vectra. Cred ca sunt clare pentru toata lumea. In plus eu nu am inteles mai nimic. Decat ca sotia doreste sa schimbe Vectra cu Corsa ca i se pare prea mare, ca ai o masina cu care faci 5000 de km pe an ajungand la 30.000 de km in 2 ani (asa ai scris prima data) si ca te urmareste Logan-ul ca un vis urat. In fine. Spor in alegerea pe care o sa o faci.
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cristian_
- **
- 248 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
cristian_
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Noi (eu si soata) avem fiecare masina, eu Vectra C facelift an 2008, 1.8 XER, 47.000 km, consoarta Peugeot 2006 an 2002, motorina, aprox 80.000 km. Cea pe care o conduc eu consuma in oras 14%, supozitorul 6%. Dupa euforia de a conduce masina noua (140CP, clima bizonica, scaune incalzite, oglizi incalzite si heliomate, bla, bla ,bal), o cam las pe dreapta si mergem impreuna cu tractorasul. Vectra C este perfecta pentru drumuri lungi, este ergonaomica, ti-e mai mare dragul sa mergi cu 140 km/h pe pilot automat si sa consume 8%. Parerea mea este ca nu este facuta pentru oras (cel putin motorul Z18XER). Pentru ce imi trebuie mie 140 CP cand viteza medie pe 500 km in CB arata 12 km/h?. Precizez ca acest consum este in Bucuresti.
Parerea mea: tine masina si ia una mica si ieftina pentru mersul in oras, nu cred ca conteaza marca.
Parerea mea: tine masina si ia una mica si ieftina pentru mersul in oras, nu cred ca conteaza marca.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
O masina care pierde din valoare 2-3 000 E pe an "dormind", nu prea merita tinuta, mai ales daca nu ai garaj si "birurile" reprezinta o suma non neglijabila...
In acelasi timp, o masina "ideala peste tot" nu exista... Deci, vrand-nevrand, Vectra ar fi cazul sa o tii...
Eu in locul tau, asi lua o "rabla" nevestei, pentru frecat in Bucuresti, nu prea merita altceva (masina, nu nevasta, evident... ) Una mica ca si dimensiuni, simpla ca si conceptie si de care se gasesc deja piese la dezmambrari. Din gama Opel, un Corsa B/C, de exemplu (nu merita mai mult, ca a doua masina a familiei, avand deja una "de prestigiu", desigur daca gasesti una in stare buna si la pret competitiv)
Dar poti sa optezi si pentru o alta din aceeasi segment (Polo-Ibiza-Lupo, etc, etc)
In acelasi timp, o masina "ideala peste tot" nu exista... Deci, vrand-nevrand, Vectra ar fi cazul sa o tii...
Eu in locul tau, asi lua o "rabla" nevestei, pentru frecat in Bucuresti, nu prea merita altceva (masina, nu nevasta, evident... ) Una mica ca si dimensiuni, simpla ca si conceptie si de care se gasesc deja piese la dezmambrari. Din gama Opel, un Corsa B/C, de exemplu (nu merita mai mult, ca a doua masina a familiei, avand deja una "de prestigiu", desigur daca gasesti una in stare buna si la pret competitiv)
Dar poti sa optezi si pentru o alta din aceeasi segment (Polo-Ibiza-Lupo, etc, etc)
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Sorine, masina pierde 20% din valoare de cand iesi cu ea din reprezentanta. In rest, cam acelasi lucru am spus si eu, cu un singur amendament. O masina de mic litraj pentru o doamna este perfecta in oras, nu trebuie sa fie de la dezmenbrari. Majoritatea duc/aduc copii de la scoala sau de la alte activitati si cred ca siguranta lor este primordiala.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Hi, hi, hi, nu masina trebuie sa fie de la dezmembrari, ci aripa sau capota de schimb, dupa ce ti-a intrat un papagal nesolvabil cu Oltictu' in a ta, la intersectie...
Adica sa o poti repara mai ieftin, , in caz ca se intampla, decat sa cotizezi "full" la Opel...
In acelsi timp, unele optionale nu sunt necesare la acest tip de masina (piele , geamuri electrice pe spate, genti aluminiu, etc, etc)
Adica sa o poti repara mai ieftin, , in caz ca se intampla, decat sa cotizezi "full" la Opel...
In acelsi timp, unele optionale nu sunt necesare la acest tip de masina (piele , geamuri electrice pe spate, genti aluminiu, etc, etc)
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
O Vectra Y20DTH consuma cu aproximatiile de rigoare in B cat un benzinara 1,2L 75-80cp, aia de 1L ceva mai putin dar extern e cam mic mai ales invatat cu vectra. Marea economie este la taxe, impozite, RCA, consumabile si piese. Nu poti compara la pret un cauciuc de Vectra cu unul de Corsa sau Agila sau cat ulei intra etc.
Acum sa mai cumperi o tigaie mica si sa stai cu balena in parcare (pe banii tai sta) nu e o afacere, depinde ce venituri ai...devalorizarea la masinile mari este enorma fata de cele mici care nici cine stie ce dotari nu au.
Acum sa mai cumperi o tigaie mica si sa stai cu balena in parcare (pe banii tai sta) nu e o afacere, depinde ce venituri ai...devalorizarea la masinile mari este enorma fata de cele mici care nici cine stie ce dotari nu au.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dane, nici nu iti imaginezi bucuria sa iti iei "rabla" zi de zi, desigur, pentru naveta, cumparaturi si oras, sa ti se falfaie cate zgarieturi are din parcare si sa pui motorina (42l.) o data la 800-850 km...
Si sa te coste mai putin o masina "donatoare" pe roti decat sa schimbi planetarele...
Sunt de acord ca "balena" se devalorizeaza in garaj, dar... nu le poti avea pe toate...
Probabil insa ca eu sunt un caz atipic si ca concluziile mele nu se aplica peste tot... In special datorita faptului ca putini pot "sa isi permita" o masina de 500€, si mai ales sa o dea pe mana sotiei, de frica sa nu ramana in drum. In cazul general eu preconizez o masina mult mai noua, dar tot din clasa celor "de mica valoare".
Adica un Corsa relativ "chel", pana la 150k
Si sa te coste mai putin o masina "donatoare" pe roti decat sa schimbi planetarele...
Sunt de acord ca "balena" se devalorizeaza in garaj, dar... nu le poti avea pe toate...
Probabil insa ca eu sunt un caz atipic si ca concluziile mele nu se aplica peste tot... In special datorita faptului ca putini pot "sa isi permita" o masina de 500€, si mai ales sa o dea pe mana sotiei, de frica sa nu ramana in drum. In cazul general eu preconizez o masina mult mai noua, dar tot din clasa celor "de mica valoare".
Adica un Corsa relativ "chel", pana la 150k
neamtu
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2008
- Mesaj Privat
Intr-adevar,nimic nu se compara cu condusul 'balenei' la croaziera pe drumurile nationale,insa lucrul asta se intampla din ce in ce mai rar,in concluzie nu merita sa o tin doar ca oi avea cateva drumuri pe an in tara in concedii.Am sa deschid un topic la sectiunea schimburi si am sa negociez un schimb cu o corsa cel putin decenta din simplul motiv ca nu am sa-mi permit sa o tin degeaba si pierzandu-si din valoare zi dupa zi din ce in ce mai mult.
Regret insa nu e convenabil pentru mine,va multumesc.
Regret insa nu e convenabil pentru mine,va multumesc.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Fara sa incerc sa-mi impun ideile, cel mai flexibil e vand-cumpar, in acest fel, mi se pare, faci cele mai mici compromisuri, nici nu lasi din pret ca iti place Corsa tipului cu buzunarele rau captusite, nici nu inghiti epava Corsarului care are bani de diferenta la schimb...
dar... matale hotarasti...
dar... matale hotarasti...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Corsa gasesti cu 3,000-3500euro mult dar asta e piata, evident vorbim de modelul C. Seria B este ieftina dar mai greu cu piesele, multe au rugina...
Evita cele in 3 usi ca o sa te enervezi la culme, de asemenea cele de copii nebunatici cu tobe sport, filtre sport, folii si alte cucurele ca saracele au fost ucise si intretinere ioc. Grija ca multe corse au fost masini 'sport' in mintea lor, citesti la Agila/Corsa cam ce se verifica, ce pica. De asemenea nu pune 'botic' la dotari care nu te incalzesc gen jante aluminiu (mai bine de tabla ca aia de indreapta), clima -> lasa ca e bun si un AC etc. Mai ai varianta Agila, ea fiind pentru alt segment de utilizator de regula au stare tehnica mult mai buna, motorizare identica numai ca are sasiu de Suzuki cu mai putine probleme. Ca e mai 'ciudata' la forma asta este...ai in schimb spatiu interior mai generos, e mai mare garda la sol asta apropo de gropi si urcat borduri, e cu mai putine probleme de sasiu.
Motorizarea diesel 1,3L pare mai economica dar te rupe la piese gen injectoare, regulator presiune rampa, fulie alternator, EGR etc.
Nu au scaune cu incalzire dar se cumpara rezistentele 120lei si montezi , in plus benzinarul da caldura repede.
Sorine inca mai am pentru cateva zile bucuria sa iau 'rabla' sa ma plimb prin oras, dar in cateva zile Tico se va vinde. Mda, e super ce sa spun, piese la modul aripa noua 36lei, far nou 95lei , piese de origine ! E singura masina care pot spune ca nu te lasa in drum, pompa benzina mecanica, e pe carburatie, singura chestie e sa fie fise/delcou/bobina bune, chiar daca pica o fisa sau ai fisura in delcou tot ajungi acasa. Este tigaia perfecta, o cumperi sub 'rabla' o freci doi ani de o rupi in doua dupa care statul iti da mai mult pe ea decit ai dat tu
Nu as fi renuntat la ea dar 2 oameni cu 3 masini e cam boierie plus ca m-am saturat sa ma cobor in masina (prefer sa urc), vreau si eu putin confort, sa nu se mai 'urce' pe mine toti marlanii la intersectii ca sunt mic si necajit.
Evita cele in 3 usi ca o sa te enervezi la culme, de asemenea cele de copii nebunatici cu tobe sport, filtre sport, folii si alte cucurele ca saracele au fost ucise si intretinere ioc. Grija ca multe corse au fost masini 'sport' in mintea lor, citesti la Agila/Corsa cam ce se verifica, ce pica. De asemenea nu pune 'botic' la dotari care nu te incalzesc gen jante aluminiu (mai bine de tabla ca aia de indreapta), clima -> lasa ca e bun si un AC etc. Mai ai varianta Agila, ea fiind pentru alt segment de utilizator de regula au stare tehnica mult mai buna, motorizare identica numai ca are sasiu de Suzuki cu mai putine probleme. Ca e mai 'ciudata' la forma asta este...ai in schimb spatiu interior mai generos, e mai mare garda la sol asta apropo de gropi si urcat borduri, e cu mai putine probleme de sasiu.
Motorizarea diesel 1,3L pare mai economica dar te rupe la piese gen injectoare, regulator presiune rampa, fulie alternator, EGR etc.
Nu au scaune cu incalzire dar se cumpara rezistentele 120lei si montezi , in plus benzinarul da caldura repede.
Sorine inca mai am pentru cateva zile bucuria sa iau 'rabla' sa ma plimb prin oras, dar in cateva zile Tico se va vinde. Mda, e super ce sa spun, piese la modul aripa noua 36lei, far nou 95lei , piese de origine ! E singura masina care pot spune ca nu te lasa in drum, pompa benzina mecanica, e pe carburatie, singura chestie e sa fie fise/delcou/bobina bune, chiar daca pica o fisa sau ai fisura in delcou tot ajungi acasa. Este tigaia perfecta, o cumperi sub 'rabla' o freci doi ani de o rupi in doua dupa care statul iti da mai mult pe ea decit ai dat tu
Nu as fi renuntat la ea dar 2 oameni cu 3 masini e cam boierie plus ca m-am saturat sa ma cobor in masina (prefer sa urc), vreau si eu putin confort, sa nu se mai 'urce' pe mine toti marlanii la intersectii ca sunt mic si necajit.