chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
buna ziua . am o vectra b2 din 2000, motor x18xe1 si vreau sa ii curat galeria de admisie si throttle body. nu stiu cum pot scoate galeria de acolo. sau ma sfatuiti sa curat numai throttle body. m-am uitat inauntrul galeriei si e cam murdar de depuneri de ulei. nu am nicio eroare dar cand accelerez tip spirtz scade greu turatia(decelereaza greu). am dat la cautare si nu am gasit nimic despre admisie sau nu am observat eu bine. multumesc
Ultima modificare făcută de chircu_bogdan la Mar 11 Mai, 2010 8:11 pm
Ultima modificare făcută de chircu_bogdan la Mar 11 Mai, 2010 8:11 pm
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
de ceva vreme mi s-a ivit o problema. cand o pornesc, porneste bine. dupa ce parcurg cateva sute de metrii , cand apas ambreiajul sau o las la relanti variaza turatia intre 750-2000 mereu la fiecare 2 secunde. daca o opresc si o pornesc din nou, nu mai variaza deloc chiar daca ii dau sprituri. cum plec cu ea de pe loc incepe calvarul. am facut testul cu agrafa si nu imi da nicio eroare. motorul porneste foarte repede si are putere. singura problema e variatia de turatie.
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
i-am curatat debitmetrul si throttle-ul si admisia. probabil ca nu am curatat bine debitmetrul de aer. cred ca al el e problema . daca tragea aer fals pe undeva, facea si la relanti pe loc asa, dar face numai in mers. cand e stationata relantiul e constant 750 sau 800 rpm. dupa ce pornesc incepe sa varieze
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gherna ion
- *
- 28 mesaje
- din 11 Jan 2008
- Vectra 2000 x18xe1
- Bucuresti
gherna ion
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2008
- Mesaj Privat
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
mentionez ca masina,pana sa ii desfac admisia, mergea perfect. nu am umblat la EGR. inainte statea bine la relanti la 850rpm ,acum sta la 1000-1100. debitmertu nu cred ca are ceva ca imi aparea martorul cu motorasul. cand i-am curatat throttle-ul, am gasit o gaurica mica in el unde intra un furtunel dar era blocata de mizerie si am desfundat-o. multumesc
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Sal.Imi cer scuze daca nu postez pe topicul corect dar incercam sa gasesc o lamurire urgenta.
Am o mare problema .care a inceput de curand.Am un vectra b ,96 1.8 benzina si am observat ca la accelerare brusca de la relanti(masina stand pe loc,nebagata in viteza) face un pufait brusc pe la throttle dupa care se accelereaza normal.Cred ca trage aer fals(nu stiu sigur) dar nu imi dau seama pe unde si care e motivul.Vreau sa stiu ce sa caut si unde sa caut ,m-am uitat pe la furtunasele care ies din el dar cred ca sunt ok.
Vreau sa stiu ce sa desfac si cum sau si cat mai pot merge asa.(Am observat asta pe la jum ,in timp ce faceam un drum de 300 km,nu mai tragea ca inainte si a crescut consumul.Fix dupa ce am facut plinul la Lukoil benzina de 95 ).Am cumparat un nou filtru de are si vreau sa il inlocuiesc.Trebuie sa curat si debimetrul sau altecava?Cum scap de problema?
Multumesc anticipat pt cine vrea sa ma ajute si cu eventuale poze cum se inlocuiesc furtunasele de vacuum....filtre sau alte garnituri .....
Am o mare problema .care a inceput de curand.Am un vectra b ,96 1.8 benzina si am observat ca la accelerare brusca de la relanti(masina stand pe loc,nebagata in viteza) face un pufait brusc pe la throttle dupa care se accelereaza normal.Cred ca trage aer fals(nu stiu sigur) dar nu imi dau seama pe unde si care e motivul.Vreau sa stiu ce sa caut si unde sa caut ,m-am uitat pe la furtunasele care ies din el dar cred ca sunt ok.
Vreau sa stiu ce sa desfac si cum sau si cat mai pot merge asa.(Am observat asta pe la jum ,in timp ce faceam un drum de 300 km,nu mai tragea ca inainte si a crescut consumul.Fix dupa ce am facut plinul la Lukoil benzina de 95 ).Am cumparat un nou filtru de are si vreau sa il inlocuiesc.Trebuie sa curat si debimetrul sau altecava?Cum scap de problema?
Multumesc anticipat pt cine vrea sa ma ajute si cu eventuale poze cum se inlocuiesc furtunasele de vacuum....filtre sau alte garnituri .....
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Din cate am citit pe forum e destul de greu sa curat debimetrul asa ca o sa-l las in pace deocamdata.Problema cu pufaitul o face cand o accelerez brusc cu mana.Azi i-am dat o cheie si face un zgomot ciudat la relanti pana se incalzeste-ca un ventilator-,(cam prin dreptul soferului),il facea si inainte,am inteles ca e normal,dar acum il face mai tare .Vreau sa stiu daca throttle-ul merge sa-l curat cu carbo cleaner pe masina sau tre neaparat sa-l dau jos?Mi-e sa nu stric ceva pe la clapeta.
O sa schimb si filtru de combustibil,sa vedem cum se mai comporta.
Am vazut ca cei de la opel shop au numai de la topran.E buna firma,ca si filtrul de aer tot topran este...
O sa schimb si filtru de combustibil,sa vedem cum se mai comporta.
Am vazut ca cei de la opel shop au numai de la topran.E buna firma,ca si filtrul de aer tot topran este...
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Silviu, zgomot-ul care il auzi sa nu fie pompa auxiliara de caldura. Aia e normal sa se auda. Throttle-ul poti sa il cureti si pe masina dar e preferabil sa il dai jos. O sa fie o operatiune destul de grea dar merita. O sa vezi dupa ca parca ai alta masina.
Eu nu am auzit de Topran. Eu as zice sa nu te zgarcesti si sa iei un Mann. Mai ales ca nu e cine stie ce suma.
Eu nu am auzit de Topran. Eu as zice sa nu te zgarcesti si sa iei un Mann. Mai ales ca nu e cine stie ce suma.
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Nu era vorba de bani,ci de calitate.Diferente sunt mici da exista.In plus magazinul e aproape de mine.Ca o comparattie filtru aer mann=30Ron,filtru aer topran=40Ron.
Filtru benzina Mann=36,69 iar cel Topran=40 Ron....si lista continua.
Ma gandeam ca fiind magazin pentru opel sa aiba si ceva de calitate ,asa ca cei care au cumparat de la ei vreu o parere...daca nu ,cred ca o sa merg pe mana lui Daniel
Filtru benzina Mann=36,69 iar cel Topran=40 Ron....si lista continua.
Ma gandeam ca fiind magazin pentru opel sa aiba si ceva de calitate ,asa ca cei care au cumparat de la ei vreu o parere...daca nu ,cred ca o sa merg pe mana lui Daniel
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Deci am schimbat toate filtrele si am curatit clapeta de acceleratie.Nu era asa murdara ca la alti colegi.Dar acum surpriza...mi se accelereaza brusc la relanti...intre 1000 si 1500 si e instabil...fata de 800 rpm cat aveam inainte.In plus in miscare ajunge aproape de 2000.Sa fie motorasul de la relanti ?Nu am umblat la debimentru ca nu era murdar.
Poate Daniel daca a rezolvat problema ma lamureste si pe mine.
Am gasit un furtunas subtire care iese din alt furtun mai gros din cutiuta ovala unde e prinsa cutia lichidului de frana.Scrie ceva cu alb pe el.Dar cred ca e un senzor si nu cred ca e el problema ca ducea undeva spre habitaclu printr-un guler de cauciuc cu orificiu in lateral.
P.s.Unde e valva EGR la motor X18XE?Atasez niste poze
Astaecu furtunasul
.
Asta poate ma ajuta cineva sa gasesc EGR.
Si aici:
1=IMI DA ULEI PE LA RACORDUL DE PLASCIC
2=FURTUN INGAURIT
3=MOTORASUL CU PROBLEME?
Poate Daniel daca a rezolvat problema ma lamureste si pe mine.
Am gasit un furtunas subtire care iese din alt furtun mai gros din cutiuta ovala unde e prinsa cutia lichidului de frana.Scrie ceva cu alb pe el.Dar cred ca e un senzor si nu cred ca e el problema ca ducea undeva spre habitaclu printr-un guler de cauciuc cu orificiu in lateral.
P.s.Unde e valva EGR la motor X18XE?Atasez niste poze
Astaecu furtunasul
.
Asta poate ma ajuta cineva sa gasesc EGR.
Si aici:
1=IMI DA ULEI PE LA RACORDUL DE PLASCIC
2=FURTUN INGAURIT
3=MOTORASUL CU PROBLEME?