Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
in sfirsit am avut si eu timp sa ma ocup putin de masina .
am chemat un specialist cu testerul mi-a luat 600.000 sa-mi anuleze eroarea de la airbag,si sa vedem de ce am martorul "Engine" aprins.aveam eroare 38 si eroare 91.
studiind documentatia am aflat ca am un fir intrerupt si nu se alimenteaza.
din pacate am verificat firele si au continuitate pina la sonda si mai departe dupa cupla de sub masina.
Sa fie sonda intrerupta in interior.?
si referitor la acest lucru(la sonda) am incercat sa caut una la magazin.
am gasit pina la urma la un distribuitor de piese sonda universala cu 4 fire cum am eu, la un pret de 2.000.000. lei
un pret fff.bun dar surpriza de acum incepe caci uitindu-ma pe internet la producator si verificind codul original am constatat ca ei nu produc aceasta sonda ,respectiv cu Titaniu, ci cu Zirconiu, care este pt alte motoare. asa ca asazisele sonde universale nu merg la toate motoarele. asa ca mare atentie la ce cumparati ca eu era sa ma frig rau de tot.
am dat tel la firma si doamnele de acolo habar nu aveau cu ce se maninca treaba.Sonda Universala scrie universala este, adica merge la toate (asa ziceau ele).pina la urma am recuperat banii.
codul original este GM-90 499 264.
L a DIBAS au zis ca nu mai este valabil ca este vechi si cel nou este GM-90 509 276.(opel omega 2.0 16V motor X20XEV 1995)


Ultima modificare făcută de iulius la Joi 17 Aug, 2006 10:03 am, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati daca tot m-am apucat sa fac cercetari.
www.tomco.co.uk.este un fabricant de senzori
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
iulius a scris:in sfirsit am avut si eu timp sa ma ocup putin de masina .
am chemat un specialist cu testerul mi-a luat 600.000 sa-mi anuleze eroarea de la airbag,si sa vedem de ce am martorul "Engine" aprins.aveam eroare 38 si eroare 91.
studiind documentatia am aflat ca am un fir intrerupt si nu se alimenteaza.
din pacate am verificat firele si au continuitate pina la sonda si mai departe dupa cupla de sub masina.
Sa fie sonda intrerupta in interior.?
si referitor la acest lucru(la sonda) am incercat sa caut una la magazin.
am gasit pina la urma la un distribuitor de piese sonda universala cu 4 fire cum am eu, la un pret de 2.000.000. lei
un pret fff.bun dar surpriza de acum incepe caci uitindu-ma pe internet la producator si verificind codul original am constatat ca ei nu produc aceasta sonda ,respectiv cu Titaniu, ci cu Zirconiu, care este pt alte motoare. asa ca asazisele sonde universale nu merg la toate motoarele.

EXACT!SI CEI CE LE PRODUC STIU ASTA-iar cind o montezi,pusca alimentarea si cablajul cu solutzia initziala si totul pare ok-atunci,SURPRIZA!creste consumul-de regula stifturile astea sint mai lente,
fac mai putzini cicli pe sec.

una sa alimenteaza la 12v si alta la 5V.asa ca mare atentie la ce cumparati ca eu era sa ma frig rau de tot.
am dat tel la firma si doamnele de acolo habar nu aveau cu ce se maninca treaba.Sonda Universala scrie universala este, adica merge la toate (asa ziceau ele).pina la urma am recuperat banii.
codul original este GM-90 499 264.
L a DIBAS au zis ca nu mai este valabil ca este vechi si cel nou este GM-90 509 276.(opel omega 2.0 16V motor X20XEV 1995)



OFFTOPIC:poate doamnele stiu cu ce maninca CEALALTA treaba.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in EPC pt modelul de motor x20xev e intr-adevar 90 509 276 (sau kat no 8 55 324)
acest cod e valabil pt motoare cu seria intre R1000001 si T1066218 (vezi daca se incadreaza)

pe de alta parte daca te duci pe catalogul online de la elit (www.elit.ro)
se gaseste ceva care are cod O.E. cel care zici ca nu ar mai fi valabil (90 499 264) - mai precis NGK codul fiind OTA7H-3C2 numai ca e - stai jos- 589 RON fara TVA...


de ce nu incerci la eduard33 sau piti (ambii au topicuri dedicate)??


vorba ta mai bine masori de 10 ori si tai o data
decit sa arunci 2 milioane degeaba (cel mai probabil e sa "uiti" de vreo 3 juma spre 4... daca vrei sa faci o treba ca lumea..)
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ai perfecta dreptate cu codurile asa este .
dupa ceva cercetari amanuntite am descoperit si eu codurile. si stiam si preturile dar sper sa gasesc si o varianta mai ieftina.au inceput sa apara si alte oferte decit cele originale
problema este ca acest producator face si ce-mi trebuie mie dar nu au adus cei de la firma importatoare.
daca accesati lincul trecut de mine o sa vedeti ca fac treaba buna dar inportatorii nostri nu stiu ce si cum.
am sa apelez in continuare la eduard 33 poate ma ajuta sa rezolv problema.
astea sunt ultimele noutati:
meat and doria code: 81082
producer model type cc
OPEL Omega 2.0 i Ltr. 2.0
KW versions notes *
100 [B] X20XEV
description
Oxygen sensor (reg.)


producer oem code
GM 855324
GM 855331
GM 90499264
GM 90509276
GM 90528640
Hella 6PA009166481
Hella 6PA009166551
Lucas SEB215
Magneti Marelli 460000420010
Magneti Marelli 460000431010
NTK OTA7H3C2
NTK OTA7L3C4
Opel 855331
Opel 90528640
Siemens 5WK90751
Revin cu o ultima precizare. fff importanta.
daca sonda are fir rosu este cu titaniu.
merge inlocuita cu o sonda universala dar sa fie CU TITANIU (sa scrie pe cutie)
Am rezolvt problema.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asa cum am zis mai sus am rezolvat problema.
si ca sa vezi partea nostima a lucrurilor de la cine crede-ti ca am primit cea mai importanta informatie? de la o vinzatoare de la Paneuro.care mi-a zis ca SONDELE CU FIR ROSU sunt cu Tian.(cele cu 4 fire)trebuie sa aiba un fir diferit ca si culoare.
acum conform schemei, firul rosu este la rezistenta de preincalzire la +12V. iar cel alb la pinul de masa.
de aici incolo problema a devenit banala.
se masoara pt identificare cu un aparat de masura care dintre fire corespunde celui de alimentare.la sonda care am luat-o eu firul de alimentare este galben.
trebuie sa aiba o valuare de citiva ohmi.
celelalte doua nu conteaza cum se monteaza.
deci mai babeste 2 fire sunt legate la o rezistenta de preincalzire si trebuie sa masoare citiva ohmi iar celelalte 2 dau informatia la calculator si nu trebuie sa masoare nimic intre ele pe orice scala a aparatului de masura.
am montat-o, apoi la a treia pornire mi-a disparut eroarea de la bord si GATA.
sper sa fie de folos ce am scris eu aici si altor Opelisti.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
chiar ne va fi de folos avand in vedere diversitatea sondelor...eu unu' iti multumesc pentru rabdare si explicatii...stiu cat de mult(si cate zile) ai dedicat acestei probleme si e de apreciat Wink ...10X
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR