Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai putea sa incerci sa anulezi intercooleru si tot aeru ca iese din turbina sa intre direct in admisie pe la egr, fara sa mai treaca intai prin intercooler
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
intercooler-ul nu trebuie sa-l dai neaparat jos ca sa-l cureti,
eu am procedat , astfel:
am scos acele grile de la bara, am tras de ele de jos in sus cu raspundere un pic si ies, dupa aceea , am desfacut colierul din partea de jos, am incalzit cu un feon acel tub de plastic care intra in intercooler si am tras de el (daca nu-l incalzesti iese cam greu si risti sa pocnesti ceva pe acolo)
si atunci daca ai ulei in el o sa se scurga
desfaci si in partea de sus, ii pui un dop jos , bagi benzina in el , il zgaltai bine , atat cat loc ai acolo, scoti dopul si lasi sa se scurga si benzina
aceasta operatiune o poti repeta in functie de cata benzina ai si cat de curata iese
am scos si ventilatorul de la AC ca sa-l pot inclina un pic sa se scurga bine
ceea ce-i foarte important (ATENTIE MARE) lasa-l sa se scurga cel putin 24 de ore , si in acest timp poti sa mai bagi printrun capat de sus o sursa de aer cu presiune (in cazul meu feonul) sa-l suflii sa iasa orice vapor de benzina din el, altfel cand o sa pornesti motorul vaporii de benzina ramasi vor supratura motorul si nu e bine
montezi la loc dupa ce esti sigur ca nu mai sunt vapori de benzina in el
si ceva pt d. krasy, ne-am mai intalnit si prin alta parte, am citit , cred, cam tot ce ai scris , stiu ca ai
verificat la masina cam tot ce se putea si ai facut-o la baieti priceputi ,
totusi ,nu-mi amintesc daca ai scris ceva despre verificarea sistemului de evacuare, adica catalizator si ce urmeaza
dupa atatea verificari , cred ca-i imposibil sa nu-i descoperi"buba"
ori ai avut inainte o masina care se misca mai bine si de aici aceasta impresie ori , intradevar asta chiar are ceva
posibil si motorul sa nu mai functioneze in parametrii altor motoare de acelasi fel , si stii foarte bine , cauze pot fi multe , trebuie investigat , din aproape in aproape
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la sitemu de evacuare nu prea am ce sa verific pt ca eu catalizatorul l-am dat jos acu' 2 ani si nu cred ca sunt sanse sa fie infundata vre-o toba .
ca sa fiu sigur ca problema nu este numai in capul meu, am facut o liniuta cu maiandrei(are o vectra b2y20dth incaltata cu roti pe 17) unde mi-a dat fum cu vre-o 1-2 lungimi de masina in toate treptele de viteze. faptu ca am un consum scazut in orab 8% indica o problema la sitemu de injectie, cred.
dar atata timp cat porneste la rece si clad nu ma ating de pompa de injectie .
  • adrian1990

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema doar cu debimetru,am mai probat unu odata si probabil ca nu mergea nici ala bine deoarece masina tot la fel de puturoasa era da am crezut ca nu e din el .sper sa va rezolvati si voi problemele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR