- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
intercooler-ul nu trebuie sa-l dai neaparat jos ca sa-l cureti,
eu am procedat , astfel:
am scos acele grile de la bara, am tras de ele de jos in sus cu raspundere un pic si ies, dupa aceea , am desfacut colierul din partea de jos, am incalzit cu un feon acel tub de plastic care intra in intercooler si am tras de el (daca nu-l incalzesti iese cam greu si risti sa pocnesti ceva pe acolo)
si atunci daca ai ulei in el o sa se scurga
desfaci si in partea de sus, ii pui un dop jos , bagi benzina in el , il zgaltai bine , atat cat loc ai acolo, scoti dopul si lasi sa se scurga si benzina
aceasta operatiune o poti repeta in functie de cata benzina ai si cat de curata iese
am scos si ventilatorul de la AC ca sa-l pot inclina un pic sa se scurga bine
ceea ce-i foarte important (ATENTIE MARE) lasa-l sa se scurga cel putin 24 de ore , si in acest timp poti sa mai bagi printrun capat de sus o sursa de aer cu presiune (in cazul meu feonul) sa-l suflii sa iasa orice vapor de benzina din el, altfel cand o sa pornesti motorul vaporii de benzina ramasi vor supratura motorul si nu e bine
montezi la loc dupa ce esti sigur ca nu mai sunt vapori de benzina in el
si ceva pt d. krasy, ne-am mai intalnit si prin alta parte, am citit , cred, cam tot ce ai scris , stiu ca ai
verificat la masina cam tot ce se putea si ai facut-o la baieti priceputi ,
totusi ,nu-mi amintesc daca ai scris ceva despre verificarea sistemului de evacuare, adica catalizator si ce urmeaza
dupa atatea verificari , cred ca-i imposibil sa nu-i descoperi"buba"
ori ai avut inainte o masina care se misca mai bine si de aici aceasta impresie ori , intradevar asta chiar are ceva
posibil si motorul sa nu mai functioneze in parametrii altor motoare de acelasi fel , si stii foarte bine , cauze pot fi multe , trebuie investigat , din aproape in aproape
eu am procedat , astfel:
am scos acele grile de la bara, am tras de ele de jos in sus cu raspundere un pic si ies, dupa aceea , am desfacut colierul din partea de jos, am incalzit cu un feon acel tub de plastic care intra in intercooler si am tras de el (daca nu-l incalzesti iese cam greu si risti sa pocnesti ceva pe acolo)
si atunci daca ai ulei in el o sa se scurga
desfaci si in partea de sus, ii pui un dop jos , bagi benzina in el , il zgaltai bine , atat cat loc ai acolo, scoti dopul si lasi sa se scurga si benzina
aceasta operatiune o poti repeta in functie de cata benzina ai si cat de curata iese
am scos si ventilatorul de la AC ca sa-l pot inclina un pic sa se scurga bine
ceea ce-i foarte important (ATENTIE MARE) lasa-l sa se scurga cel putin 24 de ore , si in acest timp poti sa mai bagi printrun capat de sus o sursa de aer cu presiune (in cazul meu feonul) sa-l suflii sa iasa orice vapor de benzina din el, altfel cand o sa pornesti motorul vaporii de benzina ramasi vor supratura motorul si nu e bine
montezi la loc dupa ce esti sigur ca nu mai sunt vapori de benzina in el
si ceva pt d. krasy, ne-am mai intalnit si prin alta parte, am citit , cred, cam tot ce ai scris , stiu ca ai
verificat la masina cam tot ce se putea si ai facut-o la baieti priceputi ,
totusi ,nu-mi amintesc daca ai scris ceva despre verificarea sistemului de evacuare, adica catalizator si ce urmeaza
dupa atatea verificari , cred ca-i imposibil sa nu-i descoperi"buba"
ori ai avut inainte o masina care se misca mai bine si de aici aceasta impresie ori , intradevar asta chiar are ceva
posibil si motorul sa nu mai functioneze in parametrii altor motoare de acelasi fel , si stii foarte bine , cauze pot fi multe , trebuie investigat , din aproape in aproape
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
la sitemu de evacuare nu prea am ce sa verific pt ca eu catalizatorul l-am dat jos acu' 2 ani si nu cred ca sunt sanse sa fie infundata vre-o toba .
ca sa fiu sigur ca problema nu este numai in capul meu, am facut o liniuta cu maiandrei(are o vectra b2y20dth incaltata cu roti pe 17) unde mi-a dat fum cu vre-o 1-2 lungimi de masina in toate treptele de viteze. faptu ca am un consum scazut in orab 8% indica o problema la sitemu de injectie, cred.
dar atata timp cat porneste la rece si clad nu ma ating de pompa de injectie .
ca sa fiu sigur ca problema nu este numai in capul meu, am facut o liniuta cu maiandrei(are o vectra b2y20dth incaltata cu roti pe 17) unde mi-a dat fum cu vre-o 1-2 lungimi de masina in toate treptele de viteze. faptu ca am un consum scazut in orab 8% indica o problema la sitemu de injectie, cred.
dar atata timp cat porneste la rece si clad nu ma ating de pompa de injectie .
- adrian1990
- OP
- 15 mesaje
- din 04 Apr 2010
- Vectra 2001 y20dth
- Valcea
adrian1990
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2010
- Mesaj Privat