- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ma intereseaza daca mai sunt diferente intre 17D / X17D (4EE1) si 17DT / X17DT (TC4EE1) in afara de turbo.
Am gasit un 4EE1 pe un Combo A de prin 1997/98 si are motorul foarte bun (mai putin de 80 de mii reali) si vreau sa fac transplantul pe Astra F a lui fratele meu care este din 1994 si are TC4EE1.
De pe Astra iau numai partea de admisie cu turbo in rest ramane tot pompa de injectie, pompa de servo, electromotor, cutia de viteze ramane.
Trebuie sa ii schimb distributia sunt la fel?
Am gasit un 4EE1 pe un Combo A de prin 1997/98 si are motorul foarte bun (mai putin de 80 de mii reali) si vreau sa fac transplantul pe Astra F a lui fratele meu care este din 1994 si are TC4EE1.
De pe Astra iau numai partea de admisie cu turbo in rest ramane tot pompa de injectie, pompa de servo, electromotor, cutia de viteze ramane.
Trebuie sa ii schimb distributia sunt la fel?
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
TC4EE1 nu are ecu!Nu mai dezinforma daca nu cunostii!Acest motor de Isuzu nu e controlat de ecu,este un simplu motor turbo diesel.Diferenta intre cele 2 motoare nu este mare.Singura problema este la timer-ul de bujii incandescente,dar poti face o inginerie.4ee1 este un motor diesel simplu.Si ca sa fie totul simplu faci transplantul cu tot cu colectorul de evacuare si la racordul flexibil vezi cum faci si ce modifici.Nu are rost sa te complici cu montari de turbo......
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
@edgstyle ce problema ar putea fi la timer, stiu ca la TC4EE1 este vorba despre un simplu termocontact care da comanda la releu sa inrerupa alimentarea bujiilor cand ajunge agentul de racire la 60*C, nu cred ca ar fi ceva diferit la 4EE1.
In ceea ce priveste admisia cu turbo nu e mare branza sa o iau de pe TC4EE1 si a o pun pe 4EE1 (colector, tubulatura, intercooler si galeria de evacuare cu turbo).
As vrea sa stiu daca kiturile de distributie sunt la fel, ma poate ajuta cineva cu un print screen la distributiile celor doua motoare, din AutoData, EPC sau orice alt program de genul asta, eventual niste coduri.
In ceea ce priveste admisia cu turbo nu e mare branza sa o iau de pe TC4EE1 si a o pun pe 4EE1 (colector, tubulatura, intercooler si galeria de evacuare cu turbo).
As vrea sa stiu daca kiturile de distributie sunt la fel, ma poate ajuta cineva cu un print screen la distributiile celor doua motoare, din AutoData, EPC sau orice alt program de genul asta, eventual niste coduri.
- Catalln
- OP
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am fost la mecaic si mi-a spus ca sunt diferite axele cu came si cozile supapelor, rezultatul fiind ca la Dieselul simplu supapa deschide/ramane un timp mai mare in comparatie cu TurboDieselul pentru ca, spune el, este aspirat si trebuie sa poata trage cantitate suficienta de aer.
Imi poate confirma careva daca este adevarata treaba, si daca e asa, cu ce influente asupra functionarii motorului in cazul in care intra in combinatie cu turbina?
Imi poate confirma careva daca este adevarata treaba, si daca e asa, cu ce influente asupra functionarii motorului in cazul in care intra in combinatie cu turbina?