pbogaci
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2006
- Mesaj Privat
salut tuturor,
posed de 10 luni un opel frontera 2,2 16V, benzina motor X22XE. masina a avut de la inceput de cand am cumparat-o becul galben in bord aprins.
cu ceva timp in urma am avut probleme cu rulment la roata spate si am hotarat sa fac si segmentarea, si eventual toate celelalte probleme ce mai apareau. mentionez ca masina avea GPL pe ea la cumparare si nu l-am folosit niciodata. am crezut ca montarea gpl-ului a dus la aparitia becului aprins in bord (asa zicea fostul proprietar) asa ca am desfacut masina complet am facut segmentare, am schimbat rulmenti, am rectificat vibrochen, am scos GPL, masina a pornit fara probleme, becul inca aprins.
am facut o tura de o zi cu masina- totul ok. a doua zi nu a mai pornit. verificat garnitura de chiulasa arsa asa ca schimb-o. masina degeaba nu a mai pornit.
va rog sa ma ajutati. ce pot sa-i mai fac? banuiesc ca este immobiliser-ul sau s-a ars calculatorul. la ECU am urmatoarele erori: 145, 144, 73, 71, 81, 31.
nu mai stiu incotro s-o apuc.
raman dator pentru orice micro informatie ca sa pornesc animalul asta.
iarna trecuta a mers in grecia cu 170 fara probleme...o iubesc sincer si am nevoie de ea. urgent.
mercic
razvan
posed de 10 luni un opel frontera 2,2 16V, benzina motor X22XE. masina a avut de la inceput de cand am cumparat-o becul galben in bord aprins.
cu ceva timp in urma am avut probleme cu rulment la roata spate si am hotarat sa fac si segmentarea, si eventual toate celelalte probleme ce mai apareau. mentionez ca masina avea GPL pe ea la cumparare si nu l-am folosit niciodata. am crezut ca montarea gpl-ului a dus la aparitia becului aprins in bord (asa zicea fostul proprietar) asa ca am desfacut masina complet am facut segmentare, am schimbat rulmenti, am rectificat vibrochen, am scos GPL, masina a pornit fara probleme, becul inca aprins.
am facut o tura de o zi cu masina- totul ok. a doua zi nu a mai pornit. verificat garnitura de chiulasa arsa asa ca schimb-o. masina degeaba nu a mai pornit.
va rog sa ma ajutati. ce pot sa-i mai fac? banuiesc ca este immobiliser-ul sau s-a ars calculatorul. la ECU am urmatoarele erori: 145, 144, 73, 71, 81, 31.
nu mai stiu incotro s-o apuc.
raman dator pentru orice micro informatie ca sa pornesc animalul asta.
iarna trecuta a mers in grecia cu 170 fara probleme...o iubesc sincer si am nevoie de ea. urgent.
mercic
razvan
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
P0031 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, heater control - circuit low - Wiring short to earth, HO2S, ECM
P0071 - Outside air temperature sensor - range/performance problem - Outside air temperature sensor
P0073 - Outside air temperature sensor - high input - Wiring short to positive, Outside air temperature sensor, ECM
P0081 - Intake valve control solenoid, bank 2 - circuit malfunction - Wiring, intake valve cotrol solenoid, ECM
P0144 - Oxygen senzor (O2S) 3, bank 1 - high voltage - Wiring short to positive, O2S, ECM
P0144 - Heated oxygen senzor (HO2S) 3, bank 1 - high voltage - Wiring short to positive, HO2S, ECM
P0145 - Oxygen senzor (O2S) 3, bank 1 - slow voltage - Wiring, O2S
P0145 - Heated oxygen senzor (HO2S) 3, bank 1 - slow voltage - Wiring, HO2S, heating inoperative.
P0071 - Outside air temperature sensor - range/performance problem - Outside air temperature sensor
P0073 - Outside air temperature sensor - high input - Wiring short to positive, Outside air temperature sensor, ECM
P0081 - Intake valve control solenoid, bank 2 - circuit malfunction - Wiring, intake valve cotrol solenoid, ECM
P0144 - Oxygen senzor (O2S) 3, bank 1 - high voltage - Wiring short to positive, O2S, ECM
P0144 - Heated oxygen senzor (HO2S) 3, bank 1 - high voltage - Wiring short to positive, HO2S, ECM
P0145 - Oxygen senzor (O2S) 3, bank 1 - slow voltage - Wiring, O2S
P0145 - Heated oxygen senzor (HO2S) 3, bank 1 - slow voltage - Wiring, HO2S, heating inoperative.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Chiciuc, modelul ala nu are coduri de eroare EOBD. Erorile nu sunt in format P0xxx. Iata semnificatiile:
145-Immobilizer control module-incorect signal
144-Immobilizer control module-no signal
81-Injectors-voltage low
73-MAF/VAF sensor-voltage low
71-IAT sensor-voltage high
31-engine speed sensor-no signal
Cei care au motoare cu injectie Motronic 1.5 stiu mai bine, dar s-ar putea ca mufa sa nu fie infipta ca lumea in ECU, sau sa se fi inundat sau sa se fi ars (Doamne fereste!).
145-Immobilizer control module-incorect signal
144-Immobilizer control module-no signal
81-Injectors-voltage low
73-MAF/VAF sensor-voltage low
71-IAT sensor-voltage high
31-engine speed sensor-no signal
Cei care au motoare cu injectie Motronic 1.5 stiu mai bine, dar s-ar putea ca mufa sa nu fie infipta ca lumea in ECU, sau sa se fi inundat sau sa se fi ars (Doamne fereste!).
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat