Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Tebe pe scaunul pasagerului, ca sa aiba mai multa apasare pe puntea fatza. Ar merge si niste saci cu ciment pe podea in fatza scaunului pasagerului.
Skip ads

  • Z10xe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 z10xe T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2009

  • Mesaj Privat
imprevizibil nu pui si tu pozele alea ?
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat

ok
ati fost super tari,si pe faza......mi-a placut faza cu sacii de ciment,in fata scaunului, pasagerului. si aia... cu masina de spalat... a fost faina. dar ,furtunul e cumparat...nu l-am luat de la nici o masina de ''rufarie''... e nou.
toata treaba e sa urmariti furtunul tip acordeon, de la masina de spalat.dupa aceea cu un contact de la baterie pt., pompa de aer..... si respectiv ,un buton in interiorul masinii,pt oprirea pompei, dupa voie. firele albastre sunt ,pt., butonul din ,interiorul masinii.
daca aveti, intrebari,cititi cu atentie, topicul. Daca ,nu gasiti raspunsul, ma intrebati pe topic. A ...si..... daca vreti sa micsorati, consumul cu pompa, de aer..... nu va sfatuiesc sa incepeti, treaba. cu pompa , am vazut caci.... consuma mai mult. butonul de la pompa de aer se afla la in fata schinbatorului de viteza
Va salut si bafta tuturor
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ce debit are pompa aia? Cat aer trage motorul la diferse turatii si sarcini?
Presupunand prin absurd ca acea pompa sufla suficient aer cat are nevoie motorul, desi ai vazut ca motorul se sugruma incercand sa traga aer prin ea, de ce s-ar duce "surplusul" de aer in motor si nu inapoi prin filtru? Ce il impiedica?
Ti-ai pus intrebarile astea?
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cristidb am sa iti spun cateva lucruri
1. nu e o inventie, pe care o vand eu si am profit de pe urma ei......de aceea daca functioneaza, e bine pt., mine, dar numa' sa ma contrazic, nu ma ajuta la nimic
2.aerul, daca numa ar intra in motor, fara alte smecherii, sistemul pe injectie, ar fi cea mai mare catastrofa din ind.,auto
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La acest tip de motor, pompa electrica in cauza este folosita la demaraj, cu motorul rece, pentru a minimiza poluarea motorului. Ea ar trebui sa intre in functiune circa 10 minute la fiecare demaraj la rece. Aerul este insuflat in galeria de evacuare.
Multi din cei care tuneaza motorul o scot... (vezi forumul corsa-connexion in l. franceza sau oricale altul similar, in functie de cunostiintele tale lingvistice)
Acuma, eu nu am incercat nimic si nu te pot contrazice, doar ca mie debitul mi se pare prea mic pentru ceea ce vrei sa faci ("calcule dupa ureche") si mai ales pentru 1 kw de putere electrica la motorul compresorului trebuie sa "arzi" circa 10 kw de banzina (randamentul transformarilor succesive benzina-lucru mecanic-curent-stocaj baterie-motor electric-compresor fiind ridicol...)
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sa va lamuresc
senzorul de aer, de la tubul admisiei functioneaza cu ecu. pe aer rece, acesta ii comunica lui ecu, sa bage,mai multa benzina.aerul, rece, intra mai mult in motor, decat cel cald.de aceea iarna masina consuma mai mult, si mie personal mi se pare ca iarna merge mai rapid, cu aer rece.
in caz ca senzorul, primeste debit, mai mare de aer, ecu introduce mai multa benzina.
am facut test: am scos senzorul de pe admisie, si am turat motorul. acesta la randul lui mergea in suturi, deoarece,primea mai putina benzina de la ecu. senzorul, era cuplat,dar nu era in admisie era afara. deci, cu cat primeste senzorul de aer, aer mai mult, el functioneaza, cum am spus mai sus
@sorin666 inteleg, numa romana,engleza, si italiana. franceza nu stiu o iota
salutare
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cum ai infipt tu furtunul ala in admisie, nu intra deloc mai mult aer in motor. Daca pompa aia chiar ar face presiune mai mare decat cea atmosferica in punctul in care ai infipt furtunul ala de masina de spalat, aerul ar iesi afara prin filtrul de aer.
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristidb a scris:Cum ai infipt tu furtunul ala in admisie, nu intra deloc mai mult aer in motor. Daca pompa aia chiar ar face presiune mai mare decat cea atmosferica in punctul in care ai infipt furtunul ala de masina de spalat, aerul ar iesi afara prin filtrul de aer.

chiar ma distrezi bine de tot Cristidb
am spus aici nu se trateaza, de presiune in motor, ca asta nu e turbina pe gaze. turbina electrica va fi gata in 2012 si de experti, e facuta,nu de mine....aici e vorba de o inselare a lui ''ecu''. acesta ii da senzatia lui ecu,ca intra mai mult aer in motor, si ecu zice'' atunci eu bag mai multa benzina.... sa egalez cu surplusul de aer'' de aceea am mutat furtunul inaintea senzoruluui de aer, ci nu exact la capul admisiei
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si de ce nu ai montat o rezistenta pe firul de la debitmetru? nu era mai simplu?
N-ai reusit nici sa pacalesti debitmetrul sa masoare mai mult aer si chiar daca ai fi reusit, tot nimic nu iesea, pentru ca adaugand mai multa benzina nu castigi nimic, din contra, pierzi.
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
se pare ca tu nu ti-ai bagat mainile, unde nu stii. eu da. si stii de ce?.... sa vad ce e acolo si sa mai fac, cate ceva, daca se poate. tu zici ca nu are isprava lucru asta, ei bine. tu zici asa.... eu zic cum am spus mai sus. eu fac experimente, in contradictoriu... tu le citesti, si gata. eu ma bucur, cand vad ,ca imi reuseste ceva... tu in schimb te enervezi
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pai stai ca inca nu ai aratat ca ti-ar fi iesit ceva. Sa vedem un dyno, o filmare ceva. Asa o liniuta fara o filmare macar nu zice nimic. Bun, am inteles, e pentru sufletul tau, dar daca tot faci public ideea si realizarea am vrea sa vedem si rezultatele. Altfel ce sens are sa ne spui aici ce faci?
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ok
testul am scris mai sus ca il fac in cateva luni, dupa ce mai pun inca doua suflante si o baterie, doua. pana atunci ma multumesc cu una
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot iti plac experimentele, iti propun urmatorul experiment. Ia un furtun, leaga-i un balon la capat si sufla pe el. Balonul se va umfla. Poti face presiune sufland pe furtun.
Da-i o gaura in lateral si incearca din nou. Mai poti umfla balonul?
Cam pueril experimentul, dar cam asta e nivelul tau de intelegere din ce scrii pe aici. Te sfatuiesc sa-l faci. Vei invata ceva nou. Evident ca restul lumii va intelege ce se intampla fara sa faca experimentul, dar se pare ca tu nu poti intelege decat experimentand.
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
experimente de genul ala is pt., tine deoarece sunt simulate fara pericol. eu la 10 ani, schimbam cablajele la maneta de la terminator, tu la 10 ani, te jucai cu masinutele dupa cum vad.stii ce vad? ca ti-e frica sa schimbi o priza.
Dar, daca citesti pe net, is altii care au experimentat treaba, nu is singurul. este un subiect, am mai spus'' subiect in contradictoriu ''
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pana sa ajungi la dyno inceraca sa faci rost de un accelerometru, sau mai simplu ia un cronometru, spune-ne in cat timp faci 0-100 cu jucaria pe ON si cu ea pe OFF si se vede daca ai obtinut ceva cum sustii sau nu Wink
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
GabiB-77 a scris:Pana sa ajungi la dyno inceraca sa faci rost de un accelerometru, sau mai simplu ia un cronometru, spune-ne in cat timp faci 0-100 cu jucaria pe ON si cu ea pe OFF si se vede daca ai obtinut ceva cum sustii sau nu Wink

ok is dispus sa fac asta cu cronometru,si sa pun rezultatul
  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
nu e vorba de debitmetru, ala e senzor de temperatura, deci iti masora temperatura aerului. ce cred eu ca se intampla cand pornesti pompa este o racire a senzorului, de aici ecu compenseaza cu mai multa benzina. mi se pare ciudat sa nu-ti mearga motorul cu senzorul scos, la mine merge, probabil depinde si momentul cand il scoti.
mai poti experimenta ceva. sa pacalesti senzorul de temperatura al antigelului (cel cu 2 fire si mufa albastra). ii masori rezistenta la rece si pui un comutator care sa-ti treaca din mers normal in mers cu un rezistor in locul senzorului
  • imprevizibil

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@ alinmuresan
motorul merge si cu senzorul, scos dar merge in suturi, adica se balbaie.
si motorul se incalzeste mult mai repede, cand pornesc pompa. cu teste ma multumesc, aici, ca la ala cu mufa albastra nu ma pricep
salutare
  • alinmuresan

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ala cu mufa albastra e pe termostat, sunt doi senzori de fapt, unul cu un papuc si unul cu cap albastru si mufa cu 2 fire.
ar fi interesant daca ai avea un cablu de diagnoza sa vezi cu cat iti imbogateste amestecul
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR