- themarianest
- OP
- 14 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Astra 2008
- Valcea
themarianest
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o mare problema. Am un opel astra G cumparat din reprezentanta Expocar in august 2008. Acum cateva zile m-am uitat putin mai atent pe la aripile fata si usi si am observat deja primele puncte de rugina. Masina are garantie 2 ani, iar caroseria 5 ani. Voi ce credeti ca ar trebui sa fac?
Sa ma duc la ei, sa o "repare" iar probabil din an in an sa fac chestia asta pana imi expira garantia?
Sa incerc sa o fac pe asigurarea casco si sa se descurce apoi firma de asigurari cu reprezentanta?
Sa ii dau in judecata? Pentru ce motiv?
Etc....
PS: Toata chestia asta e f frustranta avand in vedere ca eu consideram ca daca imi iau masina noua, macar 4-5 ani sa nu am alta grija decat reviziile.
Sa ma duc la ei, sa o "repare" iar probabil din an in an sa fac chestia asta pana imi expira garantia?
Sa incerc sa o fac pe asigurarea casco si sa se descurce apoi firma de asigurari cu reprezentanta?
Sa ii dau in judecata? Pentru ce motiv?
Etc....
PS: Toata chestia asta e f frustranta avand in vedere ca eu consideram ca daca imi iau masina noua, macar 4-5 ani sa nu am alta grija decat reviziile.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Pune niste poze. E posibil ca acele puncte sa fi aparut pentru ca a sarit vopseaua de la lovituri de pietricele. La fel, e posibil sa fie doar bucatele mici metalice lipite pe vopsea. Am avut si eu asa ceva. Daca insisti se curata.
In judecata nu ai pentru ce sa ii dai. Poti apela la garantie doar, sa-ti revopseasca partile afectate.
In judecata nu ai pentru ce sa ii dai. Poti apela la garantie doar, sa-ti revopseasca partile afectate.
andreicristea- Suspendat
- 112 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2003 y20dth
- Bucuresti
andreicristea- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
bogdan3l
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1.4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
Si opelurile asamblate in Plonia au tabla galvanizata deci nu ruginesc. Varul meu are una fabricata in 2009 care are din toamna o zgarietura facuta cu cheia pana la tabla si nu are nici urma de rugina. Eu am una din 2007 cu mai mullte zgarieturi si botul "pistruiat" (de la pietricele) si tot asa fara urma de rugina.
Andrei, sa stii ca diferentele dintre cele asamblate in Belgia, UK, etc si cele asamblate in Polonia tin mai mult de confort ( insonorizare, dotari ) si nu de mecanica sau caroserie. Din contra....toate motoarele sunt de generatie mai noua. Din cate stiu eu astra classic II s-a asamblat in polonia vro 5 ani si in Romania se vindeau si 800/luna deci nu sunt putine pe strazile noastre. Daca erau asa proaste gemeau forumurile de topicuri numai ca din cate am observat lucrul asta nu se intampla.
PS: In polonia se fabrica (asambeleaza) si H-ul sedan, Agila si in special Zafira ( masina vanduta preponderent in vestul europei ) deci atitudinea "masina fabricata in polonia pentru est" nu-si are locul decat in targ la samsari. Cine vrea sa "puna botul" la "ia-o frate pe asta ca e facuta in germanica , a condus-o un batranel care mergea cu ea numai la biserica si are numai 97000km ....nu-ti lua una noua ca sunt facute pentru prostii din est" nu are decat. Fiecare face ce vrea cu banii lui.
http://www.samar.pl/__/__la...on-milestone.html
Ultima modificare făcută de bogdan3l la Sam 08 Mai, 2010 6:24 pm
Andrei, sa stii ca diferentele dintre cele asamblate in Belgia, UK, etc si cele asamblate in Polonia tin mai mult de confort ( insonorizare, dotari ) si nu de mecanica sau caroserie. Din contra....toate motoarele sunt de generatie mai noua. Din cate stiu eu astra classic II s-a asamblat in polonia vro 5 ani si in Romania se vindeau si 800/luna deci nu sunt putine pe strazile noastre. Daca erau asa proaste gemeau forumurile de topicuri numai ca din cate am observat lucrul asta nu se intampla.
PS: In polonia se fabrica (asambeleaza) si H-ul sedan, Agila si in special Zafira ( masina vanduta preponderent in vestul europei ) deci atitudinea "masina fabricata in polonia pentru est" nu-si are locul decat in targ la samsari. Cine vrea sa "puna botul" la "ia-o frate pe asta ca e facuta in germanica , a condus-o un batranel care mergea cu ea numai la biserica si are numai 97000km ....nu-ti lua una noua ca sunt facute pentru prostii din est" nu are decat. Fiecare face ce vrea cu banii lui.
http://www.samar.pl/__/__la...on-milestone.html
Ultima modificare făcută de bogdan3l la Sam 08 Mai, 2010 6:24 pm
- themarianest
- OP
- 14 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Astra 2008
- Valcea
themarianest
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
bogdan3l
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1.4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
Toate au din tabla. Stiu ca renault-urile au aripi din alte materiale decat tabla....dar la opel nu stiu de niciuna. In cazul tau daca masina a fost lovita exista posibilitatea ca la reparatie sa nu se fi folosit piese de origine ci compatibile care sa nu fie galvanizate ci protejate prin alt tip de tratament anticoroziune.
Intr-un service opel am vazut cu ochii mei cand un angajat taia cu flexul langa o masina aproape noua. Scanteile care sar de la flex sunt ( dupa parerea mea) mici bucatele de fier supraincalzite din cauza frecarii dintre discul abraziv si materialul taiat. Daca bucatelele alea de material feros ajung pe vopsea vor oxida in timp => mici pete de rugina la suprafata vopselei. Daca tabla rugineste de sub vopsea aceasta va crapa si se va umfla, nu va aparea sub forma de puncte mici. Cel mai bine incearca sa pui o poza sa vedem si noi despre ce e vorba. Vezi ce a zis mai sus si cristidb.
Ultima modificare făcută de bogdan3l la Sam 08 Mai, 2010 6:36 pm
Intr-un service opel am vazut cu ochii mei cand un angajat taia cu flexul langa o masina aproape noua. Scanteile care sar de la flex sunt ( dupa parerea mea) mici bucatele de fier supraincalzite din cauza frecarii dintre discul abraziv si materialul taiat. Daca bucatelele alea de material feros ajung pe vopsea vor oxida in timp => mici pete de rugina la suprafata vopselei. Daca tabla rugineste de sub vopsea aceasta va crapa si se va umfla, nu va aparea sub forma de puncte mici. Cel mai bine incearca sa pui o poza sa vedem si noi despre ce e vorba. Vezi ce a zis mai sus si cristidb.
Ultima modificare făcută de bogdan3l la Sam 08 Mai, 2010 6:36 pm
- themarianest
- OP
- 14 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Astra 2008
- Valcea
themarianest
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
bogdan3l
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1.4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
Inca un lucru de mentionat. Se intampla destul de des ca masinile sa vina lovite din timpul transportului ( soferii de tir se grabeau foarte tare cat timp se vindeau masini garla in romania si le mai loveau cand le incarcau sau descarcau). asta se intampla la toate marcile. Reparatiile se fac in service si nu se stie cat de grabiti au fost oamenii ,ce pisese au folosit sau cine a suportat reparatia ( angajatul care a primit masina lovita din neatentie sau dealerul ). Vezi daca existea urme de chit sau vopsea cursa ( indicatie ca a fost reparata in service ). Vezi si postul de mai sus pe care l-am modificat.
- themarianest
- OP
- 14 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Astra 2008
- Valcea
themarianest
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Szabados Antonela
- **
- 444 mesaje
- din 03 Apr 2009
- Alta tara
Szabados Antonela
- Mesaje scrise: 444
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2009
- Mesaj Privat
- CATALIN RUSU
- *
- 36 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2013 1.7dtj 110 cai
- Suceava
CATALIN RUSU
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2013 1.7dtj 110 cai
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
am o astra g cc din aug 2008 si probleme cu rugina nu am cu toate ca pietricele pe capota am luat destule-chiar de vopseaua e sarita nu a ruginit// in schimb am alta problema: se pare ca 'noi' nu avem contraaripi plastic la rotile spate - bine si pe fata s-au zgarcit tare fata de alte marci sau poate chiar de modele mai vechi- chiar desupra rotilor din spate mi-a zburat chitul (antifonul) probabil de la contact pietroi roata caroserie-pietroi -roata-caroserie etc.- nu imi explic cum s-au putut antrena pietroaiele acolo dar se poate - o solutie de remediere de la un coleg care s-a mai confruntat cu asa ceva ?multumesc!