- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
roata respectiva a fost busita intr-o buturuga la vinatoare.s-a ovalizat ,am mers asa 16000 km am distrus rulmentul pe care l-am schimbat dupa lupte grele de tot.imi curgea si ulei dar am pus totul pe seama rulmentului uzat.surpriza a fost ca dupa schimbarea rulmentului nu mai am nici un fel de zgomot dar ulei continua sa curga.aici este problema ,cind am desfacut planetara nu am observat sa fie undeva semering.daca cineva a patit la fel si a rezolvat problema poate ma ajuta. daca are semering dupa cum am desfacut eu nu poate fii dect pe flansa fixa,sau flansa care se desface o data cu planetara. in nici un caz nu pierde intre cele doua flanse fiinca am verificat.uleiul se prelinge intre tamburu de frinare si aparatoarea de tabla de la roata. pe planetara nu am observat sa fie vreun canal unde ar fii putut sa fie montat semeringul.masina care pleca de la 15000 e in sus am luat-0 cu 10000 din 2004 din germania dar mai am de tras de pe urma busirii rotii de catre neamt.e lungit putin si bratul acela lung dintre punte spate si sasiu.,a fortat cuplajul de cauciuc de la surub,deci trebuie bratul schimbat cu totul. poate imi da cineva o idee de unde sa iau.va multumesc anticipat pentru sfsfaturi
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
multumesc domnul stelea. raportez ca piesa nr 4 este un inel masiv de metal care sustine rulmentul.pentru bagarea lui a fost incalzit la alb cu autogenul si batut cu rulmentul vechi peste el drept suport dupa care rulmentul vechi se da afara.deci exclus ca aceast piesa sa faca etansarea. trebuie sa fie undeva un semering. cit desppre brat o sa incerc cum ai zis dumneata. MULTUMESC
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
DUMITRASCU123 a scris:multumesc domnul stelea. raportez ca piesa nr 4 este un inel masiv de metal care sustine rulmentul.pentru bagarea lui a fost incalzit la alb cu autogenul si batut cu rulmentul vechi peste el drept suport dupa care rulmentul vechi se da afara.deci exclus ca aceast piesa sa faca etansarea. trebuie sa fie undeva un semering. cit desppre brat o sa incerc cum ai zis dumneata. MULTUMESC
am luat schemele de la grup cu toate piesele de la roata din spate dar nici urma de semering care sa opreasca uleiuul din grup sa navaleasca peste roata pe urmatorul traseu;GRUP SPSTE-----TROMPA PE CARE INTRA PLANETARA----FLANSA FXA---------FLANSA MOBILA--------TAMBUR DE FRINARE----------JOS LLA ROATA. CINE STIE TRECE PE LINGA EXTERIORUL RULMENTULUI SI LOCASUL FLANSEI MOBOLE??????MULTUMESC.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Rulmentul de la planetara original de opel Frontera (GM) are din fabrocatie pe exterior un canal in care se baga in oring iar pe fata care este spre fuzeta este in corpul lui turnat un semering. Daca cumperi piesa originala nu ai probleme este foarte scump acest rulment eu am schimbat pe am bele parti si nu mi-a curs nici unul.
Nu este indicat sa pui orice rulment pentru ca nu sunt izolati ca cei din fabrica si uleiul din dif datorita presiuni care se formeaza in mers trece de colivia,bilele rulmentului si curge.
Sper ca am fost destul de explicit nu imi mai aduc aminte exact dar parca pretul era de 600 ron / buc la Alpadrino Bucuresti dar exista o problema eu am cumparat ultimile doua bucati care erau pe stoc cu pret vechi.
Nu este indicat sa pui orice rulment pentru ca nu sunt izolati ca cei din fabrica si uleiul din dif datorita presiuni care se formeaza in mers trece de colivia,bilele rulmentului si curge.
Sper ca am fost destul de explicit nu imi mai aduc aminte exact dar parca pretul era de 600 ron / buc la Alpadrino Bucuresti dar exista o problema eu am cumparat ultimile doua bucati care erau pe stoc cu pret vechi.
- DUMITRASCU123
- OP
- 47 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Frontera 2004 y22dth
- Prahova
DUMITRASCU123
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2004 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
stefand a scris:Rulmentul de la planetara original de opel Frontera (GM) are din fabrocatie pe exterior un canal in care se baga in oring iar pe fata care este spre fuzeta este in corpul lui turnat un semering. Daca cumperi piesa originala nu ai probleme este foarte scump acest rulment eu am schimbat pe am bele parti si nu mi-a curs nici unul.
Nu este indicat sa pui orice rulment pentru ca nu sunt izolati ca cei din fabrica si uleiul din dif datorita presiuni care se formeaza in mers trece de colivia,bilele rulmentului si curge.
Sper ca am fost destul de explicit nu imi mai aduc aminte exact dar parca pretul era de 600 ron / buc la Alpadrino Bucuresti dar exista o problema eu am cumparat ultimile doua bucati care erau pe stoc cu pret vechi.
.pai dupa mine la un rulment capsulat si nou nu trece uleiul nici daca dai cu bomba atomica.am sa fac antrenament cu rulmentul vechi care misca ca la balamuc sa vad daca trece uleiul prin bile bagindu-l ermetic intr-un tub de plastic si ax la interior rotesc si ar trebui sa curga . ce rol are arculetul care mi-a ramas de la rulmentul original???.se baga acolo sa tina garnitura fortata sa fie etanse????.orcum desfac si nu existasa nu gasesc o metoda. cineva spunea ca in grup unde intra planetaraare un oring care nu da voie la uleispre planetara.multumesc si sunt in pozitie de lupta cu aceasta situatie.rulment din ungaria=280 lei.in flanse nu am gasit nimic spre fuzeta.salutam extraordinar.
Nu este indicat sa pui orice rulment pentru ca nu sunt izolati ca cei din fabrica si uleiul din dif datorita presiuni care se formeaza in mers trece de colivia,bilele rulmentului si curge.
Sper ca am fost destul de explicit nu imi mai aduc aminte exact dar parca pretul era de 600 ron / buc la Alpadrino Bucuresti dar exista o problema eu am cumparat ultimile doua bucati care erau pe stoc cu pret vechi.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat