c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mereu am fost de pãrere cã mai multe capete sunt mai bune decât unui singur (în speþã al meu ), aºa cã vã solicit opiniile.
Datele problemei sunt simple. În þarã e foamete mare. Eu am un BMW la care au început sã se fure oglinzile mai mult decât normal ºi am decis sã-l vând, altceva nu mai am ce sã fac, inclusiv casco este inutil.
Pornind de la premisa asta, aº fi curios dacã oglinzile la Opel se mai furã aºa de mult?, pt. cã la mine cel puþin, cam 90% dintre furturi sunt axate numai pe marca BMW. Acum nu pot fi total nemulþumit, maºina m-a slujit 2 ani fãrã evenimente, dar în ultima perioadã, cam de o lunã, ceva s-a întâmplat, oraºul a fost luat cu asalt de drogaþii care ies la cãldurã. Mi-e cã nu va trece rapid.
Nu sunt tentat sã iau maºinã nouã, cred cã orice reducere s-ar aplica nu va fi cât diferenþa de preþ faþã de una luatã de la nemþi, numai euro 5 sã fie, altfel e discutabil. ªi la nemþi acum sunt dispus sã cer reduceri serioase, la ce modele mã gândesc eu nu au potenþial de clienþi prea mare.
OK, sã nu o mai lungim cu asta, vin de pe un X3 3.0sd ºi sincer vã spun cã e o maºinã greu de egalat la performanþe
,
dar mai ales la utilitate.
Una peste alta, o motorizare diesel similarã nu existã la alte mãrci, numai BMW ºi AUDI se pot lãuda cu aºa ceva. Audi iese din cãrþi, pt. cã alãturi de BMW are costuri de achiziþie ºi întreþinere mari (aici mã gândesc mai mult la asigurãri, cã spre exemplu X3-ul chiar are piese ieftine ºi revizia e foarte decentã, la nemþi costã 350€, aici am reuºit sã o fac cu vreo 1600 de lei).
Un alt SUV mai lent parcã nu mã atrage cu nimic, cã ar rãmâne din el doar garda la sol, pe cât de utilã la noi, m-aº sacrifica pt. o berlinã sportivã cât de cât (sunt la al doilea SUV, o fi timpul pt o schimbare, ba mai ales cã nu am alternativã). De precizat cã X3-ul are suspensie sport ºi jante pe 19, deci nu-i aºa de grav. ªi dacã înainte sã-l am îmi era fricã ºi cu jante de 17 în România, dupã 2 ani pot spune cã se poate trãi cu jante de 19 ºi talon mic fãrã probleme chiar ºi pe drum de þarã (sã spunem, deºi eu am mers peste tot), gardã sã fie. ªi dacã nu e gardã, eviþi drumurile neasfaltate ºi asta e.
Ca maºini alternative m-ar atrage numai modele 4x4. Cum am eliminat principala sursã (Audi), nu prea mai rãmân multe. Am citit pe forum cã 4x4 e inutil pt. cã nu ai gardã la sol sã te duci în bãlãrii cu maºina, dar e total fals. Dacã ºtii ce sã faci cu maºina, 4 roþi motrice sunt foarte utile pe asfalt, chiar ºi uscat ºi oricum þinta de putere e destul de mare pt. tracþiune faþã. Alt "jeep" nu meritã decât dacã chiar e dotat pt. offroad. Totuºi Rubicon e cam aiurea, FJ îmi place, dar TPI m-a rupt, vreo 6-7k€ numai aia, ABERANT! Cam 30% din maºinã.
Am citit ºi topicul Accord vs. Insignia, pt. mine cel puþin versiunea de 2l numai sportivã nu poate fi numitã, oricum priveºti lucrurile, poþi sta ºi în cap. 2.4l ar fi ceva mai ok, dar iar nu sunt foarte impresionat de Honda ºi de japonezi în general, am putea discuta pe alt topic de ce anume, voi face niºte precizãri indirecte, dar nu generale. Nu mai sunt maºinile de altã datã.
Oricum în ideea de 4x4, mai repede ar fi Insignia OPC versus Honda Legend. Acum, Legend e o maºinã foarte miºto, dar bazatã pe altã filosofie, mai cuminte, mai mult maºina unui director, decât o maºinã care sã transmitã emoþie. În plus e sensibil mai scumpã. Nu ºtiu cât de fiabil e motorul, dar cred cã mai bun decât Nissan.
Nissan oferã prin Infinity (bine, îl au ºi sub marca lor) un nou motor de 3.7l, foarte complex, dar la fel de prost sau "prost" ca ºi 3.5-ul. De ce e prost? Are o problemã cunoscutã ºi recunoscutã de a consuma cantitãþi industriale de ulei dacã mergi în ture multe. ªi cum distracþia e cam la 7k rpm, consumul de ulei e inevitabil. În SUA Nissan a fost forþat sã schimbe pe garanþie motoarele care ajunseserã sã consume foarte mult ulei. Asã cã oarecum cu tristeþe iese din scenã EX37 sau G-ul 4x4. EX37 oricum nu-l înþeleg decât în mãsura în care G-ul ar avea garda la sol 10cm ºi EX cu cei 15 cm ai sãi ar fi considerat un SUV real, altfel nu vãd de ce aº lua o maºinã cocoºatã (SUV) cu o gardã atât de micã.
Ca plusuri imense, vin dotate din prima foarte foarte foarte bine, au preþ extrem de ok pt. ce oferã ca marcã premium, motorul este E5, cutia în 7 trepte oferã economie de combustibil dacã mergi în limite decente.
Ar fi de menþionat asta de exemplu.
Altã alegere ar fi fost Passat sau Superb în versiunile cu motoare mari ºi 4x4. Passatul nu prea are multe opþiuni de 4x4, iar versiunea R36 mi se pare o idee mai scumpã decât Insignia (ºi la achiziþie ºi la întreþinere, motor foarte mare, taxe de vorbeºti singur), CC-ul deºi e foarte frumos, nu mai este cea mai frumoasã maºinã, cred cã insignia l-a cam detronat. În plus nu sunt ferite de probleme nici ele (mai ales DSG, o cutie încã departe de maturitate).
Superb stã mai bine la achiziþie, dar cum era ºi normal, VW a mai castrat maºina prin puctele esenþiale suficient de mult cât sã nu prea mai renteze þinând cont de taxe. ªi mai cred cã mica diferenþã pânã la un Insignia SH cu puþini km meritã pe deplin sã fie plãtitã. Altfel o maºinã foarte foarte interesantã.
Am luat în considerare ºi 2 maºini mai micuþe, STI ºi EVO X. STI are acum un feeling de limuzinã (cicã cine nu e mulþumit sã schimbe suspensia, cam penibil) cu o direcþie sport foarte grea. Atât de grea cã în oraº la parcãri ºi la mers încet te enerveazã. Alt lucru de reproºat, încã se plãnge lumea de motoarele 2.5l cã au probleme de compresie, cu turbina sau mai bubuie. ªtiu cã pt. ei au ºi o versiune 2.0, dar nu se vinde la noi ºi nici nu sunt ºanse sã gãseºti una prin Europa. Tot de la Subaru era interesant Legacy GT, dar nu existã decât opþiunea de nouã, preþ care mi se pare prea mare. Mai nou ºi automata lor are o tracþiune "dinamicã" într-un fel, treptele 1-2-3 cicã ar fi 50-50 distribuitã puterea, apoi 90-10 (faþã/spate) pt. un consum ceva mai uman.
Evo X, versiunea MR care m-ar fi interesat a devenit ºi ea un fel de limuzinã, dar ceva mai slab lucratã la interior (oricum e un pas mare pt. ei faþã de vechile modele, anul ãsta mai adaugã o echipare la MR ºi mai mult antifonatã, dar va fi ºi mai grea). Ciudat cã deºi e mai grea, cutia cu dublu ambreiaj îºi face bine treaba pe circuit ºi scoate timpi foarte buni. ªi poate nu o fi mai rapidã decât STI pe linie dreaptã, dar cu se strâmbã ºoseaua, e mult superioarã. Avantaje ar mai fi taxele mici la un motor de doar 2l. Neajunsuri, motorul nu este E5, porbagajul e foarte mic, ciudat de mic, probabil japonezii nu care nimic cu ei sau sunt foarte mici (ceea ce nu e departe de adevãr), mai cu seamã pt. cã e cam cât al lui EX37, cutia de tip DSG nu e cea mai plãcutã la mers lent prin oraº. La maºina asta mã gândesc destul de serios.
ªi uite aºa am ajuns la ultimele 2 candidate. Ambele Insignia. Eu am mai avut motor turbo benzinã, estimez cã la oricare dintre ele consumul în oraº ºi afarã va fi unde la 20%, destul de mult comparativ cu X3-ul, însã nu am alternativã diesel. Desigur cã la un mers normal vor consuma mai puþin.
Ambele maºini se bazeazã pe motorul V6 de 2.8l supra-alimentat. Are o serie de avantaje, cilindree mai micã, existenþa turbinei le face uºor de tunat la un +10-15% mãcar, ceea ce nu e de neglijat, aºa doar din soft. Motorul de 260 de cai cicã poate fi urcat ºi la 330 de cai cu schimbãri nu foarte mari, nu am aflat cât ar costa toatã manevra. Oricum e cam acelaºi cu cel de pe OPC, doar cu alte injectoare ºi o evacuare mai restrictivã. Motorul de pe OPC la rândul sãu stock e cam ºi el la limitã (nu sunt sigur care piesã e limita, turbina cicã ar fi la fel twin scroll (aºa are ºi Evo pt. un lag cât mai redus, dar la evo se simte, motorul fiind mic) ca la 260, doar cã are o presiune mai mare - de la 0.6 la 0.9, iar evacuarea Remus e mult mult mai permisivã, motorul are multe componente întãrite, forjate chiar), dar cu ceva schimbãri poate ajunge la 400 de cai. Cred totuºi cã schimbãrile astea nu prea sunt disponibile oricui. Asta e altã discuþie, EVO X MR a ajuns în state la 400 WHP dacã m-ar interesa numai acest aspect. OPC totuºi poate beneficia de o creºtere semnificativã în cuplu, la 500NM destul de liniar. EVO X are o curbã de cuplu destul de proastã, specificã mai mult unui diesel de generaþie mai veche, cu o scãdere continuã puternicã dupã vreo 3-4k de ture cred (zonã unde este maxim).
Prima maºinã ar fi asta.
Între OPC ºi Cosmo ãsta sunt ceva diferenþe esenþiale mai ales la suspensia faþã (aici mai multe detalii).
HiPerStrut se pare cã face diferenþa într-un mod destul de categoric. Deºi cu maºinile astea n-am mers, din ce spun ceilalþi, Insignia V6 260 nu face faþã la de bine puterii precum OPC. Interesante aceste abordãri (împreunã cu Revo knuckle de la Focus RS, care ºi aia face treabã bunã) ºi pãcat cã nu existã pe toatã gama, sincer mã întreb cât costã doar ea.
ªi mã bucur cã Opel are oameni care sã facã aºa ceva dupã multe teste pe Nurburgring, circuit pe care am fost ºi eu, superb, dar cu un grad de dificultate mult peste medie.
Ar mai fi ºi diferenþa de preþ destul de mare faþã de Insignia OPC, cel puþin cea pe care aº vrea eu sã o iau. Cum care?
ASTA. Existã ºi mai ieftine, dar aº face un efort sã fie roºie, în amintirea primei mele maºini. ªi aratã sã mori lângã ea.
Recunosc cã acum ceva vreme plecasem de la ideea ca urmãtoarea maºinã sã fie un S4 3.0T, dar nu era programatã acum ºi e cam scumpã, în jur de 50k la dotãri similare cu Insignia. ªi deºi poate e mai bunã, pânã la urmã cu diferenþa aia pun benzinã cam cât þin maºina cred.
Aopi faþã de Evo, deºi clar mai lente ambele, sunt mult mai utile ca portbagaj mai ales, cã Insignia suferã la spaþiu pt. locurile din spate la fel de mult ca un hatch, ba poate mai mult.
Ce ar mai fi de avut în vedere? Revânzarea sigur va fi dificilã la un aºa motor, dar mã aºtept la pierderi de valoare mari oricum. ªi faptul cã e un model nou cu probleme posibile aferente, o parte le ºtiu deja. E un pic cam mare (lungã). X3 e cu vreo 30cm mai mic ºi portbagajul normal, pânã la geamuri, are totuºi 480l în care au intrat decent bagaje pt cea micã, cu premergãtor, cãrucior, genþi ºi un cãrucior de supermarket plin, iar interiorul e la fel de spaþios, nu existã sentimentul de înghesuialã.
Din perspectiva mea Insignia OPC nu are rival în categoria din care face parte ºi ca preþ. Apoi modelele 4x4 sunt bine situate ºi ele. Pãcat cã Opel nu are de unde sã ia un V6 diesel pe la 240 de cai, maºina merita din plin aºa ceva. Nici nu aº vrea sã stiu cum era un OPC cu motor 3.0 biturbo diesel de 306 cai ºi 600NM. BMW nu face aºa ceva 4x4 cã ar lovi puternic în M3. 335d la 340 de cai e mai rapid decât 335i la 360 de cai ºi consumã sensibil mai puþin. Ba chiar 335d-ul ãºta a bãtut M3 CSL pe 7/8 dintr-o milã, adicã mai bine de 1km, care are tot 360 de cai, dar e mult mai uºor.
Din ce am mai citit, nici motorul 2.0 biturbo diesel nu va vedea o Insignia prea repede ºi oricum la 190 de cai e prea puþin prea târziu (dacã va mai fi). Mai interesant ar fi fost sã poziþioneze 150 de cai baza, 180 ºi biturbo sã fie 220. Dar nu le poþi avea pe toate, politici de marketing stupide ºi apoi se mai mirã cã dau faliment. Nu cred cã erau costurile semnificativ mai mari ºi cota de piaþã putea sã fie serios mãritã. ªi motoarele pe benzinã meritau sã fie altfel poziþionate, mai ales V6 de 260 trebuia sã loveascã în R36 cu un 300 de cai, iar OPC sã loveascã în S4 cu 350 de cai (mãcar stock sã fie mai mare puterea, cã mai toate testele sunt stock vs. stock), mai ales cã Insignia e o maºinã grea ºi suferã la acceleraþii destul de serios (versiunea tunatã cu acel cuplu mãrit mai eliminã dintre neajunsuri, dar nu semnificativ).
Insignia e considerat cel mai important model Opel de la Omega, adicã cam de al mijlocul anilor 80, ceea ce e un lucru foarte important pt. Opel ca marcã.
În testul ãsta stã chiar bine pe drumurile alea proaste, se vede clar cum maºina rãspunde bine asfaltului.
Concluzia
Summary
+ Behaviour
+ Performance
+ Comfortable even with 20 "rims
- Exhaust Sound may strengthen
- OPC interior details Finish
Hai cã v-am fãcut capul pãtrat, am încercat sã fiu cât mai concis, dar sunt multe date la mijloc ºi aºa nu m-am desfãºurat prea tare.
Aº vrea acum alte opinii, chestii care mi-au scãpat etc. ªtiu cã este un forum Opel, dar obiectivitatea existã peste tot. Mã intereseazã alte percepþii.
Mulþumesc!
Datele problemei sunt simple. În þarã e foamete mare. Eu am un BMW la care au început sã se fure oglinzile mai mult decât normal ºi am decis sã-l vând, altceva nu mai am ce sã fac, inclusiv casco este inutil.
Pornind de la premisa asta, aº fi curios dacã oglinzile la Opel se mai furã aºa de mult?, pt. cã la mine cel puþin, cam 90% dintre furturi sunt axate numai pe marca BMW. Acum nu pot fi total nemulþumit, maºina m-a slujit 2 ani fãrã evenimente, dar în ultima perioadã, cam de o lunã, ceva s-a întâmplat, oraºul a fost luat cu asalt de drogaþii care ies la cãldurã. Mi-e cã nu va trece rapid.
Nu sunt tentat sã iau maºinã nouã, cred cã orice reducere s-ar aplica nu va fi cât diferenþa de preþ faþã de una luatã de la nemþi, numai euro 5 sã fie, altfel e discutabil. ªi la nemþi acum sunt dispus sã cer reduceri serioase, la ce modele mã gândesc eu nu au potenþial de clienþi prea mare.
OK, sã nu o mai lungim cu asta, vin de pe un X3 3.0sd ºi sincer vã spun cã e o maºinã greu de egalat la performanþe
,
dar mai ales la utilitate.
Una peste alta, o motorizare diesel similarã nu existã la alte mãrci, numai BMW ºi AUDI se pot lãuda cu aºa ceva. Audi iese din cãrþi, pt. cã alãturi de BMW are costuri de achiziþie ºi întreþinere mari (aici mã gândesc mai mult la asigurãri, cã spre exemplu X3-ul chiar are piese ieftine ºi revizia e foarte decentã, la nemþi costã 350€, aici am reuºit sã o fac cu vreo 1600 de lei).
Un alt SUV mai lent parcã nu mã atrage cu nimic, cã ar rãmâne din el doar garda la sol, pe cât de utilã la noi, m-aº sacrifica pt. o berlinã sportivã cât de cât (sunt la al doilea SUV, o fi timpul pt o schimbare, ba mai ales cã nu am alternativã). De precizat cã X3-ul are suspensie sport ºi jante pe 19, deci nu-i aºa de grav. ªi dacã înainte sã-l am îmi era fricã ºi cu jante de 17 în România, dupã 2 ani pot spune cã se poate trãi cu jante de 19 ºi talon mic fãrã probleme chiar ºi pe drum de þarã (sã spunem, deºi eu am mers peste tot), gardã sã fie. ªi dacã nu e gardã, eviþi drumurile neasfaltate ºi asta e.
Ca maºini alternative m-ar atrage numai modele 4x4. Cum am eliminat principala sursã (Audi), nu prea mai rãmân multe. Am citit pe forum cã 4x4 e inutil pt. cã nu ai gardã la sol sã te duci în bãlãrii cu maºina, dar e total fals. Dacã ºtii ce sã faci cu maºina, 4 roþi motrice sunt foarte utile pe asfalt, chiar ºi uscat ºi oricum þinta de putere e destul de mare pt. tracþiune faþã. Alt "jeep" nu meritã decât dacã chiar e dotat pt. offroad. Totuºi Rubicon e cam aiurea, FJ îmi place, dar TPI m-a rupt, vreo 6-7k€ numai aia, ABERANT! Cam 30% din maºinã.
Am citit ºi topicul Accord vs. Insignia, pt. mine cel puþin versiunea de 2l numai sportivã nu poate fi numitã, oricum priveºti lucrurile, poþi sta ºi în cap. 2.4l ar fi ceva mai ok, dar iar nu sunt foarte impresionat de Honda ºi de japonezi în general, am putea discuta pe alt topic de ce anume, voi face niºte precizãri indirecte, dar nu generale. Nu mai sunt maºinile de altã datã.
Oricum în ideea de 4x4, mai repede ar fi Insignia OPC versus Honda Legend. Acum, Legend e o maºinã foarte miºto, dar bazatã pe altã filosofie, mai cuminte, mai mult maºina unui director, decât o maºinã care sã transmitã emoþie. În plus e sensibil mai scumpã. Nu ºtiu cât de fiabil e motorul, dar cred cã mai bun decât Nissan.
Nissan oferã prin Infinity (bine, îl au ºi sub marca lor) un nou motor de 3.7l, foarte complex, dar la fel de prost sau "prost" ca ºi 3.5-ul. De ce e prost? Are o problemã cunoscutã ºi recunoscutã de a consuma cantitãþi industriale de ulei dacã mergi în ture multe. ªi cum distracþia e cam la 7k rpm, consumul de ulei e inevitabil. În SUA Nissan a fost forþat sã schimbe pe garanþie motoarele care ajunseserã sã consume foarte mult ulei. Asã cã oarecum cu tristeþe iese din scenã EX37 sau G-ul 4x4. EX37 oricum nu-l înþeleg decât în mãsura în care G-ul ar avea garda la sol 10cm ºi EX cu cei 15 cm ai sãi ar fi considerat un SUV real, altfel nu vãd de ce aº lua o maºinã cocoºatã (SUV) cu o gardã atât de micã.
Ca plusuri imense, vin dotate din prima foarte foarte foarte bine, au preþ extrem de ok pt. ce oferã ca marcã premium, motorul este E5, cutia în 7 trepte oferã economie de combustibil dacã mergi în limite decente.
Ar fi de menþionat asta de exemplu.
Altã alegere ar fi fost Passat sau Superb în versiunile cu motoare mari ºi 4x4. Passatul nu prea are multe opþiuni de 4x4, iar versiunea R36 mi se pare o idee mai scumpã decât Insignia (ºi la achiziþie ºi la întreþinere, motor foarte mare, taxe de vorbeºti singur), CC-ul deºi e foarte frumos, nu mai este cea mai frumoasã maºinã, cred cã insignia l-a cam detronat. În plus nu sunt ferite de probleme nici ele (mai ales DSG, o cutie încã departe de maturitate).
Superb stã mai bine la achiziþie, dar cum era ºi normal, VW a mai castrat maºina prin puctele esenþiale suficient de mult cât sã nu prea mai renteze þinând cont de taxe. ªi mai cred cã mica diferenþã pânã la un Insignia SH cu puþini km meritã pe deplin sã fie plãtitã. Altfel o maºinã foarte foarte interesantã.
Am luat în considerare ºi 2 maºini mai micuþe, STI ºi EVO X. STI are acum un feeling de limuzinã (cicã cine nu e mulþumit sã schimbe suspensia, cam penibil) cu o direcþie sport foarte grea. Atât de grea cã în oraº la parcãri ºi la mers încet te enerveazã. Alt lucru de reproºat, încã se plãnge lumea de motoarele 2.5l cã au probleme de compresie, cu turbina sau mai bubuie. ªtiu cã pt. ei au ºi o versiune 2.0, dar nu se vinde la noi ºi nici nu sunt ºanse sã gãseºti una prin Europa. Tot de la Subaru era interesant Legacy GT, dar nu existã decât opþiunea de nouã, preþ care mi se pare prea mare. Mai nou ºi automata lor are o tracþiune "dinamicã" într-un fel, treptele 1-2-3 cicã ar fi 50-50 distribuitã puterea, apoi 90-10 (faþã/spate) pt. un consum ceva mai uman.
Evo X, versiunea MR care m-ar fi interesat a devenit ºi ea un fel de limuzinã, dar ceva mai slab lucratã la interior (oricum e un pas mare pt. ei faþã de vechile modele, anul ãsta mai adaugã o echipare la MR ºi mai mult antifonatã, dar va fi ºi mai grea). Ciudat cã deºi e mai grea, cutia cu dublu ambreiaj îºi face bine treaba pe circuit ºi scoate timpi foarte buni. ªi poate nu o fi mai rapidã decât STI pe linie dreaptã, dar cu se strâmbã ºoseaua, e mult superioarã. Avantaje ar mai fi taxele mici la un motor de doar 2l. Neajunsuri, motorul nu este E5, porbagajul e foarte mic, ciudat de mic, probabil japonezii nu care nimic cu ei sau sunt foarte mici (ceea ce nu e departe de adevãr), mai cu seamã pt. cã e cam cât al lui EX37, cutia de tip DSG nu e cea mai plãcutã la mers lent prin oraº. La maºina asta mã gândesc destul de serios.
ªi uite aºa am ajuns la ultimele 2 candidate. Ambele Insignia. Eu am mai avut motor turbo benzinã, estimez cã la oricare dintre ele consumul în oraº ºi afarã va fi unde la 20%, destul de mult comparativ cu X3-ul, însã nu am alternativã diesel. Desigur cã la un mers normal vor consuma mai puþin.
Ambele maºini se bazeazã pe motorul V6 de 2.8l supra-alimentat. Are o serie de avantaje, cilindree mai micã, existenþa turbinei le face uºor de tunat la un +10-15% mãcar, ceea ce nu e de neglijat, aºa doar din soft. Motorul de 260 de cai cicã poate fi urcat ºi la 330 de cai cu schimbãri nu foarte mari, nu am aflat cât ar costa toatã manevra. Oricum e cam acelaºi cu cel de pe OPC, doar cu alte injectoare ºi o evacuare mai restrictivã. Motorul de pe OPC la rândul sãu stock e cam ºi el la limitã (nu sunt sigur care piesã e limita, turbina cicã ar fi la fel twin scroll (aºa are ºi Evo pt. un lag cât mai redus, dar la evo se simte, motorul fiind mic) ca la 260, doar cã are o presiune mai mare - de la 0.6 la 0.9, iar evacuarea Remus e mult mult mai permisivã, motorul are multe componente întãrite, forjate chiar), dar cu ceva schimbãri poate ajunge la 400 de cai. Cred totuºi cã schimbãrile astea nu prea sunt disponibile oricui. Asta e altã discuþie, EVO X MR a ajuns în state la 400 WHP dacã m-ar interesa numai acest aspect. OPC totuºi poate beneficia de o creºtere semnificativã în cuplu, la 500NM destul de liniar. EVO X are o curbã de cuplu destul de proastã, specificã mai mult unui diesel de generaþie mai veche, cu o scãdere continuã puternicã dupã vreo 3-4k de ture cred (zonã unde este maxim).
Prima maºinã ar fi asta.
Între OPC ºi Cosmo ãsta sunt ceva diferenþe esenþiale mai ales la suspensia faþã (aici mai multe detalii).
HiPerStrut se pare cã face diferenþa într-un mod destul de categoric. Deºi cu maºinile astea n-am mers, din ce spun ceilalþi, Insignia V6 260 nu face faþã la de bine puterii precum OPC. Interesante aceste abordãri (împreunã cu Revo knuckle de la Focus RS, care ºi aia face treabã bunã) ºi pãcat cã nu existã pe toatã gama, sincer mã întreb cât costã doar ea.
ªi mã bucur cã Opel are oameni care sã facã aºa ceva dupã multe teste pe Nurburgring, circuit pe care am fost ºi eu, superb, dar cu un grad de dificultate mult peste medie.
Ar mai fi ºi diferenþa de preþ destul de mare faþã de Insignia OPC, cel puþin cea pe care aº vrea eu sã o iau. Cum care?
ASTA. Existã ºi mai ieftine, dar aº face un efort sã fie roºie, în amintirea primei mele maºini. ªi aratã sã mori lângã ea.
Recunosc cã acum ceva vreme plecasem de la ideea ca urmãtoarea maºinã sã fie un S4 3.0T, dar nu era programatã acum ºi e cam scumpã, în jur de 50k la dotãri similare cu Insignia. ªi deºi poate e mai bunã, pânã la urmã cu diferenþa aia pun benzinã cam cât þin maºina cred.
Aopi faþã de Evo, deºi clar mai lente ambele, sunt mult mai utile ca portbagaj mai ales, cã Insignia suferã la spaþiu pt. locurile din spate la fel de mult ca un hatch, ba poate mai mult.
Ce ar mai fi de avut în vedere? Revânzarea sigur va fi dificilã la un aºa motor, dar mã aºtept la pierderi de valoare mari oricum. ªi faptul cã e un model nou cu probleme posibile aferente, o parte le ºtiu deja. E un pic cam mare (lungã). X3 e cu vreo 30cm mai mic ºi portbagajul normal, pânã la geamuri, are totuºi 480l în care au intrat decent bagaje pt cea micã, cu premergãtor, cãrucior, genþi ºi un cãrucior de supermarket plin, iar interiorul e la fel de spaþios, nu existã sentimentul de înghesuialã.
Din perspectiva mea Insignia OPC nu are rival în categoria din care face parte ºi ca preþ. Apoi modelele 4x4 sunt bine situate ºi ele. Pãcat cã Opel nu are de unde sã ia un V6 diesel pe la 240 de cai, maºina merita din plin aºa ceva. Nici nu aº vrea sã stiu cum era un OPC cu motor 3.0 biturbo diesel de 306 cai ºi 600NM. BMW nu face aºa ceva 4x4 cã ar lovi puternic în M3. 335d la 340 de cai e mai rapid decât 335i la 360 de cai ºi consumã sensibil mai puþin. Ba chiar 335d-ul ãºta a bãtut M3 CSL pe 7/8 dintr-o milã, adicã mai bine de 1km, care are tot 360 de cai, dar e mult mai uºor.
Din ce am mai citit, nici motorul 2.0 biturbo diesel nu va vedea o Insignia prea repede ºi oricum la 190 de cai e prea puþin prea târziu (dacã va mai fi). Mai interesant ar fi fost sã poziþioneze 150 de cai baza, 180 ºi biturbo sã fie 220. Dar nu le poþi avea pe toate, politici de marketing stupide ºi apoi se mai mirã cã dau faliment. Nu cred cã erau costurile semnificativ mai mari ºi cota de piaþã putea sã fie serios mãritã. ªi motoarele pe benzinã meritau sã fie altfel poziþionate, mai ales V6 de 260 trebuia sã loveascã în R36 cu un 300 de cai, iar OPC sã loveascã în S4 cu 350 de cai (mãcar stock sã fie mai mare puterea, cã mai toate testele sunt stock vs. stock), mai ales cã Insignia e o maºinã grea ºi suferã la acceleraþii destul de serios (versiunea tunatã cu acel cuplu mãrit mai eliminã dintre neajunsuri, dar nu semnificativ).
Insignia e considerat cel mai important model Opel de la Omega, adicã cam de al mijlocul anilor 80, ceea ce e un lucru foarte important pt. Opel ca marcã.
În testul ãsta stã chiar bine pe drumurile alea proaste, se vede clar cum maºina rãspunde bine asfaltului.
Concluzia
Summary
+ Behaviour
+ Performance
+ Comfortable even with 20 "rims
- Exhaust Sound may strengthen
- OPC interior details Finish
Hai cã v-am fãcut capul pãtrat, am încercat sã fiu cât mai concis, dar sunt multe date la mijloc ºi aºa nu m-am desfãºurat prea tare.
Aº vrea acum alte opinii, chestii care mi-au scãpat etc. ªtiu cã este un forum Opel, dar obiectivitatea existã peste tot. Mã intereseazã alte percepþii.
Mulþumesc!
c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Insignia 2.0i, 220 cp, 4*4 IDS si alte nebunii gen pack OPC, eventual caravan, nu ar trebui sa depaseasca 30000 euro noua. Eu zic ca in Romania, deja 150 cp sunt suficienti. Dar 220 la integrala?
Spun de acest model, pentru ca din ce ai descris mai sus, intretinrea o sa ti se para gratis. In plus, cu diferenta de banuti din taxe, mai ramai cu ceva pentru un remap, sau de ce nu modificari majore. Culmea, chiar si la revanzare nu pierzi asa mult.
In afara de DN1 care e deja foarte aglomerat, o mi fi vre-un drum necalamitat pe care sa profiti de 4*4?
Corespunzator cerintelor tale mi se pare mult mai OK un audi A6 3,0 TDI quatro, o masina satisfacatoare insa cu un pret pe masura.
De asemenea, mai arunca un ochi la noul 9.5 de la SAAB, care e o insignia mai premium si mult mai exclusivist, la care ma indoiesc ca or sa fie cerinte de oglinzi(oare o mai fi aparut noul 9.5)
Intradevar, in curtea VAG preturile sunt nejustificat de mari, doar audi fiind premium, insa din ce cunosc, mai bine de la ei decat de la japonezi.
Spun de acest model, pentru ca din ce ai descris mai sus, intretinrea o sa ti se para gratis. In plus, cu diferenta de banuti din taxe, mai ramai cu ceva pentru un remap, sau de ce nu modificari majore. Culmea, chiar si la revanzare nu pierzi asa mult.
In afara de DN1 care e deja foarte aglomerat, o mi fi vre-un drum necalamitat pe care sa profiti de 4*4?
Corespunzator cerintelor tale mi se pare mult mai OK un audi A6 3,0 TDI quatro, o masina satisfacatoare insa cu un pret pe masura.
De asemenea, mai arunca un ochi la noul 9.5 de la SAAB, care e o insignia mai premium si mult mai exclusivist, la care ma indoiesc ca or sa fie cerinte de oglinzi(oare o mai fi aparut noul 9.5)
Intradevar, in curtea VAG preturile sunt nejustificat de mari, doar audi fiind premium, insa din ce cunosc, mai bine de la ei decat de la japonezi.
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Stiu ca o sa fiu injurat pe aici, dar...daca cauti exclusivitate (deci putine sanse sa se fure oglinzile), cuplu de diesel, acceleratie de X3 3.0d, zgomot de esapament superb, frumusete si sportivitate, atunci iti recomand un Alfa Romeo 1750TBI 200CP. Da, nu are 320CP si 4x4, dar are 320Nm, suspensie rigida si 400Kg mai putin decat un OPC. Iar pe visiniu e mortala. De mentionat ca noua Giulieta vine cu un TBI1750 de 235CP, ceea ce inseamna ca si asta de 200CP ar fi dispus sa mai urce vreo 20CP prin tuning. In plus, la banii pe care-i dai pe un OPC, iei un 159TBI nou cu garantie 3 ani.
Ceva linkuri:
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Ceva linkuri:
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
- gobelu
- ***
- 975 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nici eu nu ºtiu de unde sã pornesc. Mi-e foarte greu sã aleg o maºinã dupã X3-ul meu ºi în general dupã cele pe care le-am avut.
Cei mai mulþi de aici ar fi fericiþi ºi mulþumiþi cu varianta diesel de 160 de cai. Eu am avut un Golf 2.0TDI 4motion de vreo 1650 kg (deci mai puþin decât are Insignia 160) ºi mergeam cu el foarte tare. Se poate, dar riºti de multe ori, orice faci tu, pânã la urmã eºti limitat ºi de fier. Dacã aº vrea sã mã întorc acolo, nu ºtiu, nu prea sau nu aº mai lua sedan, ci un SUV, mãcar sã am garda la sol, dacã altceva nu. Altceva mai mult vrea sã spun.
M-am gândit la 2.0 Turbo, pe de o parte are avantaje legate de taxe, asigurare ºi preþ, pe de alta diferenþa de preþ faþã de un V6 nu e aºa de mare ºi în mod clar se vor conduce diferit, chiar dacã pe hârtie cifrele nu spun asta. E mai mult vina celor de la Opel care au castrat motoarele aiurea ºi pânã la urmã au cam ratat esenþialul, deºi erau aproape de victorie. Nu-l elimin definitiv, depinde poate ºi de oferte. Asta e o idee foarte bunã.
De ce 4x4? În mod normal ar trebui RWD, dar mi se pare riscul prea mare la noi. Sunt la maºina nr. 3 cu integralã (de diverse tipuri) ºi la a 7-a cred în familie, dupã multe altele FWD înainte. Dacã nu sesizam nici o diferenþã, nu pãstram "tradiþia". Am mai mers cu FWD ºi RWD, dar cel mai important, am drumuri în compania FWD ºi RWD ºi iar s-au vãzut anumite limitãri ºi nu trebuie sã fie zilnice. În rest, în general pt. a avea FWD la peste 200 de cai ºi sã poþi folosi maºina fãrã stres, trebuie sã fie gânditã în mod special pt. asta ºi foarte bine echilibratã. În teste la Insignia V6 260 4x4 a fost criticatã pt. cã puterea e cam la limitã pt. puntea faþã. Mai târziu am aflat cã ºi inginerii Opel au fost de aceeaºi pãrere ºi astfel au conceput o suspensie nouã pt. OPC.
Sunt multe drumuri (pardon, erau înaninte de iarna asta, sper sã mai fie) unde poþi beneficia de 4x4. ªi nici radare nu existã pe acolo, dar mai stã poliþia la linia continuã. Anul trecut cred cã nu a fost noapte pe Dealul negru sã nu mã opreascã pt. ceva.
A4 avant 3.0TDI a fost o opþiune, dar toate costurile sunt mai mari ºi riscurile sunt mai mari pt. a merita efortul. Era o opþiune pt. cã are deja super testat un set-up pt. +300 de cai. Performanþe foarte bune, deºi e o maºinã grea ºi asta. O variantã mai ieftinã iniþial ar fi fost versiunea 2.0TFSI.
SAAB mi-e cã va avea soarta Rover. Oricum cred cã prefer Opel, cu toate problemele lor. Cunosc câteva Astra H diesel cu diverse probleme, dar culmea, tocmai alea conduse încet. De altfel eu care mergeam tare cu Golful n-am avut niciodatã probleme ºi alþii care le menejau au stricat cam tot ce se putea.
De la VAG interesnatã ar fi Skoda Superb, dar nu ºtiu ce sã spun, V6 3.6 va avea costuri prea mari. Parcã nu mã atrage. Altfel, multã maºinã pt. cât costã. Foarte multã.
Sau o pocitanie numitã Altea Freetrack 4x4 2.0 TSI, care full e vreo 26k nouã. PAS!
Am ceva experienþã cu japonezele. Una peste alta, nu mai sunt ce au fost, cu mare pãrere de rãu. Cel puþin noul Accord, trecând peste milioanele de dotãri standard, 2.0 nu zice nimic, doar o barcã pe roþi. Rar mi-a displãcut aºa de mult o maºinã. Nu mai spun cã deja trãncãnea.
Lancer Evo X e ºi asta o maºinã nouã integral, cu ceva probleme ºi zdrãngãneli aferente. M-aº consola doar cu gândul la ce poate. Am avut ºi 2 subaru, zdrãngãneau ca toþi dracii ºi alea. Doar X3-ul s-a menþinut dupã 2 ani fãrã greieri ºi alte zgomote.
Problema motoarelor Nissan am precizat-o. In plus am avut ocazia sã testez X3 vs. EX între Braºov ºi Sighºoara, cu X3 puteai frâna mai târziu ºi puteai sã ai vitezã mai mare în viraje ºi acolo sunt câteva. EX are o suspensie prea moale, e stabilã, dar nu ºtii când poate pleca în bãlãrii ºi fiind moale, mai greu sa controlezi masele. X3 în primul rând cã e cam 55-45, destul de echilibrat, apoi când pleacã de spate simþi foarte bine maºina ºi poþi corecta uºor (ambele maºini sunt din fabricã orientate spre oarece RWD, fiind bazate pe aceeaºi filosofie, s-a plecat de la propulsie ºi s-a adãugat opþiunea ca faþa sã ajunte, eu la X3 am gumele spate tocite aproape complet ca la un RWD).
Nu ºtiu 159 TBI, dar ºtiu diesel-ul de 2.4. Proprietarul a bãgat ceva bani în maºina aia ºi tot nemulþumit este. A fost cu ea ºi pe la Bucureºti la specialiºti ºi degeaba. Nu ºtiu de ce Alfa Romeo tot rateazã la fiabilitate. ªi motoare bune ºi competitive au tot avut. Pãcat de ea, e frumoasã de mori pe scaunul ºoferului ºi nu te-ai da jos. E ºi asta e opþiune totuºi foarte interesantã, la care eu nu mã gândisem deloc. Dupã cum spuneam, îmi place rãu maºina, am alte dubii.
Existã Insignia OPC sau V6 la drive test? Cã eu n-am gãsit. Deºi chiar dacã ar fi, ar trebui sã ºtiu pe cineva acolo sã merg cu maºina, nu sã o plimb, aºa toate au 4 roþi. Pot cel mult ca la Focus RS, sã vãd cât de ieftin e fãcut. La RS dacã apeºi bordul, riºti sã-l spagi. Eleronul e aºa de fragil, cã la +200 la orã nu prea aº vrea sã vãd cum se distorsioneazã. Dar maºina e simpaticã. A, ºi are cele mai ciudate rapoarte la cutia de viteze ºi trebuie ceva meserie sã schimbi rapid 2-3 fãrã sã dai 5.
Cei mai mulþi de aici ar fi fericiþi ºi mulþumiþi cu varianta diesel de 160 de cai. Eu am avut un Golf 2.0TDI 4motion de vreo 1650 kg (deci mai puþin decât are Insignia 160) ºi mergeam cu el foarte tare. Se poate, dar riºti de multe ori, orice faci tu, pânã la urmã eºti limitat ºi de fier. Dacã aº vrea sã mã întorc acolo, nu ºtiu, nu prea sau nu aº mai lua sedan, ci un SUV, mãcar sã am garda la sol, dacã altceva nu. Altceva mai mult vrea sã spun.
M-am gândit la 2.0 Turbo, pe de o parte are avantaje legate de taxe, asigurare ºi preþ, pe de alta diferenþa de preþ faþã de un V6 nu e aºa de mare ºi în mod clar se vor conduce diferit, chiar dacã pe hârtie cifrele nu spun asta. E mai mult vina celor de la Opel care au castrat motoarele aiurea ºi pânã la urmã au cam ratat esenþialul, deºi erau aproape de victorie. Nu-l elimin definitiv, depinde poate ºi de oferte. Asta e o idee foarte bunã.
De ce 4x4? În mod normal ar trebui RWD, dar mi se pare riscul prea mare la noi. Sunt la maºina nr. 3 cu integralã (de diverse tipuri) ºi la a 7-a cred în familie, dupã multe altele FWD înainte. Dacã nu sesizam nici o diferenþã, nu pãstram "tradiþia". Am mai mers cu FWD ºi RWD, dar cel mai important, am drumuri în compania FWD ºi RWD ºi iar s-au vãzut anumite limitãri ºi nu trebuie sã fie zilnice. În rest, în general pt. a avea FWD la peste 200 de cai ºi sã poþi folosi maºina fãrã stres, trebuie sã fie gânditã în mod special pt. asta ºi foarte bine echilibratã. În teste la Insignia V6 260 4x4 a fost criticatã pt. cã puterea e cam la limitã pt. puntea faþã. Mai târziu am aflat cã ºi inginerii Opel au fost de aceeaºi pãrere ºi astfel au conceput o suspensie nouã pt. OPC.
Sunt multe drumuri (pardon, erau înaninte de iarna asta, sper sã mai fie) unde poþi beneficia de 4x4. ªi nici radare nu existã pe acolo, dar mai stã poliþia la linia continuã. Anul trecut cred cã nu a fost noapte pe Dealul negru sã nu mã opreascã pt. ceva.
A4 avant 3.0TDI a fost o opþiune, dar toate costurile sunt mai mari ºi riscurile sunt mai mari pt. a merita efortul. Era o opþiune pt. cã are deja super testat un set-up pt. +300 de cai. Performanþe foarte bune, deºi e o maºinã grea ºi asta. O variantã mai ieftinã iniþial ar fi fost versiunea 2.0TFSI.
SAAB mi-e cã va avea soarta Rover. Oricum cred cã prefer Opel, cu toate problemele lor. Cunosc câteva Astra H diesel cu diverse probleme, dar culmea, tocmai alea conduse încet. De altfel eu care mergeam tare cu Golful n-am avut niciodatã probleme ºi alþii care le menejau au stricat cam tot ce se putea.
De la VAG interesnatã ar fi Skoda Superb, dar nu ºtiu ce sã spun, V6 3.6 va avea costuri prea mari. Parcã nu mã atrage. Altfel, multã maºinã pt. cât costã. Foarte multã.
Sau o pocitanie numitã Altea Freetrack 4x4 2.0 TSI, care full e vreo 26k nouã. PAS!
Am ceva experienþã cu japonezele. Una peste alta, nu mai sunt ce au fost, cu mare pãrere de rãu. Cel puþin noul Accord, trecând peste milioanele de dotãri standard, 2.0 nu zice nimic, doar o barcã pe roþi. Rar mi-a displãcut aºa de mult o maºinã. Nu mai spun cã deja trãncãnea.
Lancer Evo X e ºi asta o maºinã nouã integral, cu ceva probleme ºi zdrãngãneli aferente. M-aº consola doar cu gândul la ce poate. Am avut ºi 2 subaru, zdrãngãneau ca toþi dracii ºi alea. Doar X3-ul s-a menþinut dupã 2 ani fãrã greieri ºi alte zgomote.
Problema motoarelor Nissan am precizat-o. In plus am avut ocazia sã testez X3 vs. EX între Braºov ºi Sighºoara, cu X3 puteai frâna mai târziu ºi puteai sã ai vitezã mai mare în viraje ºi acolo sunt câteva. EX are o suspensie prea moale, e stabilã, dar nu ºtii când poate pleca în bãlãrii ºi fiind moale, mai greu sa controlezi masele. X3 în primul rând cã e cam 55-45, destul de echilibrat, apoi când pleacã de spate simþi foarte bine maºina ºi poþi corecta uºor (ambele maºini sunt din fabricã orientate spre oarece RWD, fiind bazate pe aceeaºi filosofie, s-a plecat de la propulsie ºi s-a adãugat opþiunea ca faþa sã ajunte, eu la X3 am gumele spate tocite aproape complet ca la un RWD).
Nu ºtiu 159 TBI, dar ºtiu diesel-ul de 2.4. Proprietarul a bãgat ceva bani în maºina aia ºi tot nemulþumit este. A fost cu ea ºi pe la Bucureºti la specialiºti ºi degeaba. Nu ºtiu de ce Alfa Romeo tot rateazã la fiabilitate. ªi motoare bune ºi competitive au tot avut. Pãcat de ea, e frumoasã de mori pe scaunul ºoferului ºi nu te-ai da jos. E ºi asta e opþiune totuºi foarte interesantã, la care eu nu mã gândisem deloc. Dupã cum spuneam, îmi place rãu maºina, am alte dubii.
Existã Insignia OPC sau V6 la drive test? Cã eu n-am gãsit. Deºi chiar dacã ar fi, ar trebui sã ºtiu pe cineva acolo sã merg cu maºina, nu sã o plimb, aºa toate au 4 roþi. Pot cel mult ca la Focus RS, sã vãd cât de ieftin e fãcut. La RS dacã apeºi bordul, riºti sã-l spagi. Eleronul e aºa de fragil, cã la +200 la orã nu prea aº vrea sã vãd cum se distorsioneazã. Dar maºina e simpaticã. A, ºi are cele mai ciudate rapoarte la cutia de viteze ºi trebuie ceva meserie sã schimbi rapid 2-3 fãrã sã dai 5.
c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu gasesti ieftine pentru ca e model 2010, ceea ce inseamna ca toate sunt noi. Partea buna e ca in Romania un Distinctive e 26600 de nou, ceea ce inseamna ca se poate lua si pana in 25000 dupa negociere. Si daca mai este valabila aia cu "50% acu, 50% din 2011, 0%taxe si dobanda", atunci poti face rost si de un leasing corespunzator unei valori de 10mii de euro, ceea ce inseamna un 250EUR pe luna pe 5 ani, inclusiv CASCO.
Exista si SH:
http://www.autoitaliamasini...meo/alfaromeo-256
Din nou, marea problema ar fi lipsa 4x4, dar o masina de 200CP de numai 1430Kg, cu 320Nm de la 2000 la 5500RPM si cu sasiu bun nu prea simte nevoia de 4x4. Dupa cate stiu eu, exista la test TBI, cel putin in Iasi este. Fa o tura si vezi cum e.
P.S. Nu lucrez la AutoItalia
Exista si SH:
http://www.autoitaliamasini...meo/alfaromeo-256
Din nou, marea problema ar fi lipsa 4x4, dar o masina de 200CP de numai 1430Kg, cu 320Nm de la 2000 la 5500RPM si cu sasiu bun nu prea simte nevoia de 4x4. Dupa cate stiu eu, exista la test TBI, cel putin in Iasi este. Fa o tura si vezi cum e.
P.S. Nu lucrez la AutoItalia
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am testat ultimul Lancer sedan si are doua mari probleme: franele si antifonarea. Acum, banuiesc ca Evolution are frane mai serioase, dar nu cred sa fi refacut ceva la antifonare.
Ce oferta ti-au facut aia de la Mitsubishi de a coborat atat de mult incat sa o iei in calcul? Vad ca pretul promotional e peste 37000EUR.
Nu stiu cat e de exclusivist, dar ai ma putea incerca ceva de genul:
Link mobile.de
Ce oferta ti-au facut aia de la Mitsubishi de a coborat atat de mult incat sa o iei in calcul? Vad ca pretul promotional e peste 37000EUR.
Nu stiu cat e de exclusivist, dar ai ma putea incerca ceva de genul:
Link mobile.de
c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Evo MR are frâne uºoare din 2 piese Brembo de 350 faþã ºi 330 spate ºi e mai greu tocmai pt. cã e antifonat mai bine. Anul ãsta mai apare un model (de fapt a apãrut) de MR ºi mai puternic antifonat, în consecinþã ºi mai greu, dar se vrea mai mult sedan sport în genul germanelor. Nu mai are nici eleronul mare, ci pe cel discret cu rol mai mult estetic. Încearcã ºi ei sã vândã.
Azi am aflat cã existã un proiect de lege pt. a mãri serios impozitele, de ex pt. mine la 3l s-ar dubla. Asta nu va face decât sã scadã ºansele unei eventuale revânzãri mai târziu. Nu prea mai ºtiu ce sã mai iau în calcul, de fapt ºi de asta e economia în stagnare, dar e vina lor cã nu sunt capabili sã þinã un mediu de afaceri predictibil.
A, de ce nu Mercedes, tocmai din cauzã cã e Mercedes, asigurare mare, se furã ºi maºina ºi oglinzile, poate nu la fel de mult ca la BMW, dar se furã.
Azi am aflat cã existã un proiect de lege pt. a mãri serios impozitele, de ex pt. mine la 3l s-ar dubla. Asta nu va face decât sã scadã ºansele unei eventuale revânzãri mai târziu. Nu prea mai ºtiu ce sã mai iau în calcul, de fapt ºi de asta e economia în stagnare, dar e vina lor cã nu sunt capabili sã þinã un mediu de afaceri predictibil.
A, de ce nu Mercedes, tocmai din cauzã cã e Mercedes, asigurare mare, se furã ºi maºina ºi oglinzile, poate nu la fel de mult ca la BMW, dar se furã.
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca tot iti place BMW , de ce nu incerci un Seria 5 3.0D ? Dotari full , consum decent pt ce ofera motorul... Si este si varianta 4x4 XDrive !
http://suchen.mobile.de/fah...&pageNumber=2
http://suchen.mobile.de/fah...&pageNumber=2
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
c6t9
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Hai ca am mai gasit una:
Mazda CX-7 2.3MZR DISI 260CP 380Nm.
0-100km/h: 8.1sec.
http://www.youtube.com/watc...FTqg&feature=
Pret in Romania - 5km
Mazda CX-7 2.3MZR DISI 260CP 380Nm.
0-100km/h: 8.1sec.
http://www.youtube.com/watc...FTqg&feature=
Pret in Romania - 5km