Joi 29 Apr, 2010 8:49 pm
Azi am avut o problema cu calibra c20xe si anume:furtunul de la intercooler mi-a frecat pe fulia de la ac si s-a spart. A inceput sa imi arunce ulei afara si am mers asa aproximativ 3km, cand am ajuns acasa nivelul uleiului era putin mai scazut. Am retezat furtunul si l-am inadit cu o bucata de teava cu coliere. Toate bune si frumoase, dar cand sa pornesc masina pauza. Motorul invarte, benzina am in rampa de injectoare, scanteie imi da la fiecare bujie , dar nu porneste, doar da peste cap si ineaca bujiile. daca dau mai mult la automat ajunge sa scoata benzina nearsa pe esapament si face ineaca rau bujiile. am desfacut de curios senzorul de la vibrochen, cel de detonatie si era plin de pilitura si ulei, l-am sters si l-am pus la loc, dar degeaba k nu a pornit. dupa 4 ore de dat la automat, am miscat mufa e la senzorul de detonatie si a pornit. masina mergea in 3 , se accelera prost si scotea benzina nearsa. cand m-am uitat pe computerul d bord masina scotea un consum urias, 4,5 la relanti si 15-16 cand accelerem.am oprit motorul si nu a mai pornit deloc. am observat ca imi sa aprins check engine. aveti idee ce poate fi? 😢 eu cred ca este senzorul de detonatie. senzorul de la axele cu came u