- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:Sunt curios cat de repede va reaparea ulei in vas... cu siguranta nu ti-a iesit chiar tot de pe traseu
Mai da ceva detalii... ce detergent ai pus exact si cat?
Mai da ceva detalii... ce detergent ai pus exact si cat?
Da, asa este. Mai am ulei in instalatie. Deja mi-a scos cateva pete de ulei in vas, mai ales ca duminica, cand m-am intors acasa am forjat-o putin, i-am dat in jur de 150 km/h, pentru ca am vrut sa verific daca trece de 3000 rot/min, si daca pierde putere (am o problema cu senzorul de presiune la care nu-i dau de cap, dara asta e alta poveste).
Detergentul folosit: ariel automat. Am pus in jur de 300g/6l de apa (50 de g/1l de apa)
@dancuciureanu, deja incepe sa imi para rau ca nu am facut operatiunea si a treia oara. Poate mai scoteam ceva ulei din instalatie.
Off topic: cum fac sa citez mai multi colegi de forum in acelasi post?
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
off topic - selectezi textul la care vrei sa raspunzi de la fiecare user, dai copy-paste la tine in post apoi il pui in acele taguri [quote username=""] [/quote]
ex:
textul de mai sus care genereaza asta:
[quote ="gigel"] tralala [/quote]
[quote ="costel"] lilulu [/quote]
fara spatiu dupa quote
/ofttopic
Legat de detergentul folosit, cred ca o sa incerc si eu in curand, folosind detergent LICHID tot pentru masina automatica). In ideea ce nu mai trebuie pierdut timp cu dizolvarea lui si eventual si depunerea granulelor pe tubulatura.
ex:
gigel a scris: tralala
costel a scris: lilulu
textul de mai sus care genereaza asta:
[quote ="gigel"] tralala [/quote]
[quote ="costel"] lilulu [/quote]
fara spatiu dupa quote
/ofttopic
Legat de detergentul folosit, cred ca o sa incerc si eu in curand, folosind detergent LICHID tot pentru masina automatica). In ideea ce nu mai trebuie pierdut timp cu dizolvarea lui si eventual si depunerea granulelor pe tubulatura.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
Terapie
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
Azi am spalat si eu instalatia de racire...am golit lichidu de racire pus ieri...e maro deja saracu...am bagat prima oara apa cu axion diluat bine (aha...d-ala de vase tip crema) pus apa fierbinte...pornit...incalzit motoru lasat sa circule aprox 10 minute...golit...pus apa curata...lasat sa circule un pic...golit...pus apa cu ariel professional (lichid) lasat sa se incalzeasca, apoi sa circule (ar fi fost de 10 ori mai simplu sa fi dat jos ... iar... termostatu si nu mai asteptam 4 zile sa se incalzeasca...dar ma rog), scurs zeama...pus apa curata...repetat operatia...apoi deschis busonu in timp ce mergea motoru si am turnat vreo 4 bidoane de apa de 5 litri...partea buna e ca instalatia probabil e atat de curata incat poti bea apa din ea, partea proasta e ca am observat bule de gaz(sper eu sa fie aer) atunci cand am tinut bidonu plin cu varf un pic ca sa scot urmele de spuma si de ulei ce se tot ridicau la suprafa, daca e gaz de evacuare...urmeaza operatia placuta de a schimba garnitura de chiulasa si eventual rectificat chiulasa...oh joy!Ideea e ca poti sa bagi cam ce-ti trece prin cap in sistem ma-ndoiesc ca o sa se intample ceva rau(probabil sa nu fie chestii ce ataca metale/cauciuc/plastic).
Cu problema cu gazele voi vedea dupa un drum un pic mai lung...dupa ce se raceste lichidu daca atunci cand desfac capacul de la vasul de expansiune daca e presiune...i'm screwed!(eventual poate bag si nasu sa vad daca pute a gaz de evacuare)
Multumesc pentru idei (am facut dupa ce am citit tot threadu...foarte traznite idei au unii..aia cu benzina m-a amuzat rau...dar am auzit si de mr muscolo la cineva ca a pus ca era infundat rau...doh?!)
Cu problema cu gazele voi vedea dupa un drum un pic mai lung...dupa ce se raceste lichidu daca atunci cand desfac capacul de la vasul de expansiune daca e presiune...i'm screwed!(eventual poate bag si nasu sa vad daca pute a gaz de evacuare)
Multumesc pentru idei (am facut dupa ce am citit tot threadu...foarte traznite idei au unii..aia cu benzina m-a amuzat rau...dar am auzit si de mr muscolo la cineva ca a pus ca era infundat rau...doh?!)
- mazak
- **
- 142 mesaje
- din 17 Jun 2008
- Astra 2000 y17 DTI
- Brasov
mazak
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
- stiuca
- **
- 104 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
Ideea este ca pe furtune,radiatoare,vas ramane o mazga neagra(ulei)depus de care imi este scarba.Am facut urmatoarele operatiuni:am spalat instalatia cu apa si detergent automat nimic,Am spalt cu solutie 2+2 ( nimic ,Am spalt vasul cu benzina foarte multumit,am trecut la radiatorul din fata dat jos benzina si decarburol spalat bine bine:) foarte multumit,am inlocuit doua furtune de la second,am spalt vasul cu benzina si acum este mult mai bine sper sa dispara petele de ulei.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu am avut termoflotul defect acum 3 ani.... am cumparat unul nou si nu am spalat instalatia atunci,...a bagat ulei de fiecare data cand se incalzea motorul mai tare...am sperat ca se va termina odata ...m-am inselat.. ....a bagat in continuare mai ales vara,am curatat de fiecare data vasul de expansiune cu un strat de 5-7 mm de ulei...nu imi consuma ulei din motor..dar...ce a ramas pe instalatie a ramas bine lipit...am decis sa curat cu dero automat sa nu faca spuma.... si dai si dai ....de 3 ori + 3 clatiri dar in final munca mea a fost in zadar,tot imi baga ulei...dati-mi o solutie concreta care sa curete macar 60% din depunerile de ulei.....multumesc!
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Din pacate, daca ai schimbat termoflotul si instalatia nu s-a curatat in timp, iti mai raman cam doua variante: tecile de la injectoare, si/sau garnitura de chiulasa.
Cu timpul m-am convins si eu. La mine inca mai baga ulei in vas. Curat vasul de fiecare data cand am ocazia, dar degeaba.
Deja ma orientez sa scot cumva tecile de la injectoare sa vad ce e pe acolo. Daca nici asa nu se rezolva, desfac motorul. Asta e.
Cu timpul m-am convins si eu. La mine inca mai baga ulei in vas. Curat vasul de fiecare data cand am ocazia, dar degeaba.
Deja ma orientez sa scot cumva tecile de la injectoare sa vad ce e pe acolo. Daca nici asa nu se rezolva, desfac motorul. Asta e.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
bbmt a scris:Din pacate, daca ai schimbat termoflotul si instalatia nu s-a curatat in timp, iti mai raman cam doua variante: tecile de la injectoare, si/sau garnitura de chiulasa.
Cu timpul m-am convins si eu. La mine inca mai baga ulei in vas. Curat vasul de fiecare data cand am ocazia, dar degeaba.
Deja ma orientez sa scot cumva tecile de la injectoare sa vad ce e pe acolo. Daca nici asa nu se rezolva, desfac motorul. Asta e.
Eu nu am pierderi de ulei de la schimb la schimb,am bagat o surubelnita pe un furtun unde circula antigel si am scos marmelada ....raman la parerea ca nu am treaba cu tecile sau garnitura de chiulasa...nu te conrtazic.... doar daca as putea sa curat instalatia foarte bine dupa aceea imi dau seama...totusi ceva de spalat instalatia bun exista.... a reusit cineva ?
Cu timpul m-am convins si eu. La mine inca mai baga ulei in vas. Curat vasul de fiecare data cand am ocazia, dar degeaba.
Deja ma orientez sa scot cumva tecile de la injectoare sa vad ce e pe acolo. Daca nici asa nu se rezolva, desfac motorul. Asta e.
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
@nelu.1270
Nici eu nu am pierderi de ulei. Schimb uleiul la 10000, si nu completez intre schimburi cu nici un strop.
Totusi ulei intra in instalatia de racire. Putin, dar intra. Si acest lucru nu se observa pe joja.
Eu sincer iti doresc sa nu ai problemele enumerate de mine, dar nu prea stiu de alta "gaura" pe unde ar putea intra uleiul.
Nici eu nu am pierderi de ulei. Schimb uleiul la 10000, si nu completez intre schimburi cu nici un strop.
Totusi ulei intra in instalatia de racire. Putin, dar intra. Si acest lucru nu se observa pe joja.
Eu sincer iti doresc sa nu ai problemele enumerate de mine, dar nu prea stiu de alta "gaura" pe unde ar putea intra uleiul.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
bbmt a scris:@nelu.1270
Nici eu nu am pierderi de ulei. Schimb uleiul la 10000, si nu completez intre schimburi cu nici un strop.
Totusi ulei intra in instalatia de racire. Putin, dar intra. Si acest lucru nu se observa pe joja.
Eu sincer iti doresc sa nu ai problemele enumerate de mine, dar nu prea stiu de alta "gaura" pe unde ar putea intra uleiul.
Da de ce prin gaura?...poate veni din ce sa lipit pe peretii furtunelor,radiatorului,traseele antigelului,la mine cum spuneam sa lipit ca marmelada..are din ce sa mai apara si dupa 5 ani,....sunt curios sa vad ce se intampla la tine dupa curatarea tecilor sau inlocuirii garniturii de chiulasa...chiar te rog sa imi raspunzi ! bafta!
Nici eu nu am pierderi de ulei. Schimb uleiul la 10000, si nu completez intre schimburi cu nici un strop.
Totusi ulei intra in instalatia de racire. Putin, dar intra. Si acest lucru nu se observa pe joja.
Eu sincer iti doresc sa nu ai problemele enumerate de mine, dar nu prea stiu de alta "gaura" pe unde ar putea intra uleiul.
- billyd
- **
- 117 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra y17dt
- Bucuresti
billyd
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am citit toate retetele scrise si din propria-mi experienta va spun un lucru cu detergent, calgon si otet nu faceti decat sa distrugeti pompa de apa. Eu asa am distrus 2. pana nu rezolvati cu termoflotul, garnitura, tecile injectoarelor,nu are rost sa faceti spalarile.Si inca ceva important, conductele de cauciuc se schimba dupa ce s-au efectuat operatiile mentionate. Uleiul le inmoaie ,le umfla la temperaturi si presiuni ridicate. Cam costisitor.
kam1kaze
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.7di
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
Mie mi-a recomandat cineva ca solutie de curatat LURT. Nu am gasit nimic pe net despre acest produs, si am inteles ca ar costa in jur de 100 ron.
Intrebarea mea este, cum aflu daca problema vine de la termoflot, chiuloasa sau tecile injectoarelor? Se inlocuiesc pe rand?
Mentionez ca problema a aparut, probabil, in urma unui eveniment petrecut vara pe autostrada, am pierdut tot lichidul de racire (din cauza unui semering), iar motorul s-a incins, pana la punctul la care nu mai tragea (nu eram atent la ceas din pacate), l-am oprit, s-a racit si am completat cu apa.
Intrebarea mea este, cum aflu daca problema vine de la termoflot, chiuloasa sau tecile injectoarelor? Se inlocuiesc pe rand?
Mentionez ca problema a aparut, probabil, in urma unui eveniment petrecut vara pe autostrada, am pierdut tot lichidul de racire (din cauza unui semering), iar motorul s-a incins, pana la punctul la care nu mai tragea (nu eram atent la ceas din pacate), l-am oprit, s-a racit si am completat cu apa.
- billyd
- **
- 117 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra y17dt
- Bucuresti
billyd
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
smartbogdan- Suspendat
- 19 mesaje
- din 30 Nov 2009
- Agila 2001 z10xe
- Maramures
smartbogdan- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Maramures
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2009
- Mesaj Privat