buleus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: cluj
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
ca sa nu mai deschid alt topic pe aceasi tema am si eu urmatoarea problema.Am un opel vectra c18nz din 1990.mai nou de vreo luna porneste foarte foarte greu dimineata.tot asa trebe sa tin vreo citeva secunde bune sa porneasca...am aplicat metoda agrafa dar nu imi apare nici un cod de eroare.dupa ce porneste toata ziua merge brici si porneste la sfert de cheie fie pe gaz fie pe benzina(am unitat sa mentinez ca are si gaz dar oricum dimineata numa pe gaz o pornesc)Poate sa ma ajute cineva cu o idee sau vreun simtom similar? merci
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
buleus a scris:ca sa nu mai deschid alt topic pe aceasi tema am si eu urmatoarea problema.Am un opel vectra c18nz din 1990.mai nou de vreo luna porneste foarte foarte greu dimineata.tot asa trebe sa tin vreo citeva secunde bune sa porneasca...am aplicat metoda agrafa dar nu imi apare nici un cod de eroare.dupa ce porneste toata ziua merge brici si porneste la sfert de cheie fie pe gaz fie pe benzina(am unitat sa mentinez ca are si gaz dar oricum dimineata numa pe gaz o pornesc)Poate sa ma ajute cineva cu o idee sau vreun simtom similar? merci
pornesti pe gaz dimineatza,nu pe benzina?
daca ai umblat la injector -din diverse motive-are un o-ring,care,cind e
obosit.inunda in admisie cu benzina.uita-te atent,poate e ciupit sau
imbatrinit.
buleus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: cluj
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
buleus a scris:mii de scuze o pornesc dimineata numai pe benzina...am scris gaz .Cum e acel o ring...?ca nam idee cum arata...de umblat la injector nu am umblat absolut de loc de cind o am aprox juma de an
e un inel de cauciuc cam de 2 cm diametru.daca dai plasticurile jos vezi
injectorul care spraieaza benzina.daca vezi benzina curgind si pe linga-
ai problema de care e vorba.tine-ma la curent.
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
buleus problema ta poate sa se rezolve destul de simplu ...SPER! din cauza gazului vezi ca apare o problema fie la injector (care trebuie curatat si el si carburatorul cu spray 2+2). Totusi ca sa nu te complici PRIMA DATA te uiti neaparat la filtrul de aer si bujii!!! Simptomele pe care le are masina ta sunt specifice masinilor care au si GPL. Nu te speria nu e ceva grav!
PS. verifica neaparat filtru de aer caci deobicei cand ai gaz se simte instant daca filtru nu e ok sau sunt scapari pe traseu intre filtru si carburator.
PS. verifica neaparat filtru de aer caci deobicei cand ai gaz se simte instant daca filtru nu e ok sau sunt scapari pe traseu intre filtru si carburator.
buleus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: cluj
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
@varza ai gura de aur :d
azi am fost am luat filtru nou+ bujii beru dupa catalog ...masina e avion acum trage de nui adevarat si pe gaz si pe benzina...din bujiile jos am observat ca distanta intre electrozi e enorma....am schimbat si filtru si bujiile sa vedem dimineata daca o ia...oricum schimbarea se simte indiscutabile.merci turor pt ajutor si promit sa anunt miine cum se comporta dimineata
azi am fost am luat filtru nou+ bujii beru dupa catalog ...masina e avion acum trage de nui adevarat si pe gaz si pe benzina...din bujiile jos am observat ca distanta intre electrozi e enorma....am schimbat si filtru si bujiile sa vedem dimineata daca o ia...oricum schimbarea se simte indiscutabile.merci turor pt ajutor si promit sa anunt miine cum se comporta dimineata
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
Aaaa.... era sa uit. Sorry. Vezi ca instalatiiel pe gaz au si ele filtru. Si ala trebuie schimbat neaparat caci gpl-u de la noi e nin ce in ce mai prost si nefiltrat. Pt asta tre sa mergi la service de GPL (adica la aia care monteaza) filtru ala nu este scump. E undeva intre 100 si 200 mii lei si manopera vreo 100 de mii ca dureaza 5-10 minute sa il schimbe. Si filtru ala e foarte important caci daca e plin de reziduri gazul nu intra cum trebuie in plaman.
buleus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: cluj
- Masina: Omega 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2004
- Mesaj Privat
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
Schimba filtru ala omule de GPL. o sa fii surprins ce o sa scoata oamenii din lacasu ala capsulat unde e filtru de GPL (la pariu ca o sa semene cu pilitura de metal - cantitate cam un pumn de pilitura ). O sa vezi ca si oamenii aia o sa iti spuna ca fitru ala se schimba cam la 6 luni
Apoi o sa vezi ce diferenta. practic gazul o sa poata trece in voie )
PS. cat despre pornire poti incerca o curatare a injectorului si a carburatorului cu decarbusol sau cu spray d-ala special pt curat 2+2.
Apoi o sa vezi ce diferenta. practic gazul o sa poata trece in voie )
PS. cat despre pornire poti incerca o curatare a injectorului si a carburatorului cu decarbusol sau cu spray d-ala special pt curat 2+2.