- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
salut, de curand am intrat din nou pe piata auto in cautare de masina. inainte am avut un astra y20dth cuc are m-am inteles perfect din toate punctele de vedere. In cautarile meel am gasit o masina superba, singurul dezavantaj fiind motorizarea pe benzina (eu sunt fan diesel). Intrebarea mea e legata de consum. Cu vechea masina scoteam un 9% mixt in Bucuresti si faceam autostrada cu vit ~ 160 km. deci foarte economa raportata la conditiile respective. ii rog DOAR pe cei care au 1.8 benzina sa scrie ce consumuri au. (REALE - nu facem concurs)
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 683 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 683
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 683 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 683
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
A mea e 2003, la nemti e euro 4, la noi a iesit euro 3. Dar nu mi-am mai batut capul sa o trec euro 4, pentru ca nu era mare diferenta la taxa.Si merge fara probleme in oras, dar e drept consuma cam mult. dar compenseaza prin fiabilitate. Nu ai nici o problema la motor daca ii schimbi consumabilele la timp. A, nu are EGR, asa ca ai scapat de o bataie de cap, iat troterul se curata foarte usor.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Confirm, ieftineala de motor din punct de vedere al intretinerii. Singura problema e consumul. Pe VectraC (122CP) faceam 11-12 in oras si 10 afara la 150km/h, dar la AstraG poti sa mai tai cel putin 1litru pentru ca e mai usoara cu 120Kg si mai puternica cu 3CP decat VectraC. La performanta nu te ia nici un 1.9TDI 130CP, urca in a 3-a de la 50km/h pana la 150km/h ca nebuna.
- D.Mihai
- **
- 210 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
Consuma intre 11 si 13 in oras in functie de trafic si stil de condus. Afara imi ia cam 7-8 daca merg normal cu ea ( fara dat 2 trepte de viteza inapoi la depasiri ).
Nu urca chiar pana la 150 in treapta 3 ( te duci cu ea cam 140 ).
Motorul e destul de nervos si de fiabil ( dupa cum a spus cineva mai sus ); singura problema de consum pe care am avut-o a fost atunci cand s-a stricat termostatul si brusc masina consuma 16-17% in oras.
Nu urca chiar pana la 150 in treapta 3 ( te duci cu ea cam 140 ).
Motorul e destul de nervos si de fiabil ( dupa cum a spus cineva mai sus ); singura problema de consum pe care am avut-o a fost atunci cand s-a stricat termostatul si brusc masina consuma 16-17% in oras.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Eu nu am avut personal asa ceva , dar am condus de mai multe ori.
Ceea ce au spus si colegii de pana acum e perfect valabil, consumul este mult mai mare la 1.8 benzina, cam 3-4 l/ 100 km in plus.
RCA e cam la fel, impozit tot asa, poate dar la intretinere/revizii sa scutesti ceva mai mult, o data pe an dai "poate" mai putin ca ptr un 2.0 DTH, dar lunar vei scoate din buzunar cu 200-300 lei mai mult pe benzina.
Ceea ce au spus si colegii de pana acum e perfect valabil, consumul este mult mai mare la 1.8 benzina, cam 3-4 l/ 100 km in plus.
RCA e cam la fel, impozit tot asa, poate dar la intretinere/revizii sa scutesti ceva mai mult, o data pe an dai "poate" mai putin ca ptr un 2.0 DTH, dar lunar vei scoate din buzunar cu 200-300 lei mai mult pe benzina.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Slash a scris: dar lunar vei scoate din buzunar cu 200-300 lei mai mult pe benzina.
Daca faci 10.000 km in luna aia. Hai sa nu exageram. Consumul meu mediu pe 10.000 km e 7.3 %, si am circulat destul in cluj cu termostatul blocat pe deschis, am dat si liniute, dar am mers si in afara.
Pt. 10-15.000 km pe an, diferenta de consum intre diesel si benzina e absolut nesemnificativa. Grija insa la dth, sa nu fie de ala cu surpriza la pompa de injectie ca se duce dracu' toata economia.
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Pentru Z18XE pe Vectra C 2005 e omologat Euro4, 122 CP. Consumul (doar urban) in TM este de 11-13 in functie de anotimp, sofer(eu sau sotia obisnuita ci TDI(subturat)) si benzina.... Pentru autostrada cu tempomat la 130 este media de 6-7 depinde si aici de chestii....
Calculeaza bine variantele si gandeste-te si la o eventuala instalatie de gaz, bafta
Calculeaza bine variantele si gandeste-te si la o eventuala instalatie de gaz, bafta
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- valix
- **
- 214 mesaje
- din 06 Aug 2009
- Astra 2012 A16XER
- Bucuresti
valix
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2009
- Mesaj Privat
pai atunci calculul se reduce la o aritmetica simpla: daca esti decent cu pedala de acceleratie, 1.8 benzina iti ia in medie cu 2l mai mult decat un 2.0 dti. cum benzina aia mai ieftina e aproape la acelasi pret cu motorina mai ieftina ... inseamna ca la fiecare 100km te costa cu 2,2 euro mai mult benzinarul.
2,2*300 = 660 euro / an . cam asta e suma MINIMA cu cat o sa te coste mai mult 1.8 benzina decat 2.0 dth. ea ar putea creste in caz ca diferenta de pret intre benzina si motorina creste si ea. diferentele de taxe si intretinere nu sunt f mari (decat daca iti pica ceva nasol la diesel )
2,2*300 = 660 euro / an . cam asta e suma MINIMA cu cat o sa te coste mai mult 1.8 benzina decat 2.0 dth. ea ar putea creste in caz ca diferenta de pret intre benzina si motorina creste si ea. diferentele de taxe si intretinere nu sunt f mari (decat daca iti pica ceva nasol la diesel )
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
ca sa imi complic existenta si mai mult am gasit si masina asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66704 dar mi-e frica sa intreb cat ar consuma un 2.2 automat in bucuresti.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Voi ati uitat sa mentionati faptul ca z18xe are cu 20 de cai mai mult decat dth. Mi se pare normal sa pierzi la consum, in momentul in care castigi putere.
slash, daca o sa te uiti pe forum, cei care au avut probleme cu pompa de injectie nu aveau nici macar 200.000 km (ma rog, cel putin asa sustin ei) Sa nu uitam de vestitul EGR, care iti cam da peste cap economia, pe cand multi care au z18xe nici nu stiu de existenta valvei.
Ultima modificare făcută de elegance la Mie 28 Apr, 2010 5:53 pm
slash, daca o sa te uiti pe forum, cei care au avut probleme cu pompa de injectie nu aveau nici macar 200.000 km (ma rog, cel putin asa sustin ei) Sa nu uitam de vestitul EGR, care iti cam da peste cap economia, pe cand multi care au z18xe nici nu stiu de existenta valvei.
Ultima modificare făcută de elegance la Mie 28 Apr, 2010 5:53 pm
- pika1460
- OP
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
2.0 DTH are cuplu 230 Nm, 1.8 benzina are 170 Nm, aia 20 CP in plus se vad poate de la peste 4500 rotatii , nu vad rostul sa impingi pana acolo si nu stiu cat de des mergi pana acolo incat sa beneficiezi pe bune de marele avantaj a 20 CP.
Plus ca DTH are turbo si placerea condusului nu prea se compara.
Eu nu contest ca pot fi probleme la pompa de injectie sau ca unii colegii nici macar nu aveau 200.000 km cand le-a picat ( erau oare reali ? ) , dar eu am avut 3 bucati 2.0 DTH, doua din ele le-am dus la peste 200.000 km fara a intampina problema asta.
Si mai am inca trei prieteni buni cu 2.0 DTH , 2 dintre ei trecuti de 200.000 km si doar la unul dintre ei a picat pompa asta de injectie.
Personal cred ca nu e chiar asa o sperietoare pompa asta.
Am mai zis si cu alte ocazii, depinde de unde si cum ti-ai luat masina de la inceput, problemele tehnice sunt direct proportionale.
Plus ca DTH are turbo si placerea condusului nu prea se compara.
Eu nu contest ca pot fi probleme la pompa de injectie sau ca unii colegii nici macar nu aveau 200.000 km cand le-a picat ( erau oare reali ? ) , dar eu am avut 3 bucati 2.0 DTH, doua din ele le-am dus la peste 200.000 km fara a intampina problema asta.
Si mai am inca trei prieteni buni cu 2.0 DTH , 2 dintre ei trecuti de 200.000 km si doar la unul dintre ei a picat pompa asta de injectie.
Personal cred ca nu e chiar asa o sperietoare pompa asta.
Am mai zis si cu alte ocazii, depinde de unde si cum ti-ai luat masina de la inceput, problemele tehnice sunt direct proportionale.