Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • stancadanut

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 1.8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am observat la o verificare pe joja acum 2 sapt ca uleiul avea culoare maronie...
a doua zi am facut schimbul de ulei,dar "mecanicul"a facut golirea cu masina in rampa,si cred ca a mai ramas un litru din uleiul vechi...pentru ca azi sa constat acelasi lucru...ulei maroniu
am desfacut capacul la ulei...toate piesele parca ruginesc...e normal?
pierde lichid de racire ,un deget la doua saptamani.
din ce am mai citit aici,am inteles ca se infiltreaza apa in instalatia de ungere...nu prezinta spuma...temperatura normala...nici o eroare
ce parere aveti, pot sa merg cu ea asa?
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce motor?
Daca este diesel e perfect normal.
Accum depinde si ce inseamna pentru tine culoarea aceasta maronie.
  • stancadanut

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 1.8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
z18xel..e benzina
stiu ca uleiul ia de obicei o culoare spre negru
piesele de sub capaccul culbutorilor parca ruginesc ...ca si cum nu ajunge ulei acolo,stiu ca la dacie acolo era mereu ulei...banuiesc ca in mare e acelasi sistem.
poate imi spune cineva care are motor asemanator daca e normal sau nu?
multumesc
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai simptome de garnitura de chiuloasa arsa. Ai grija cu uleiul, zic sa o repari cat mai rpd.
  • stancadanut

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003 1.8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sper sa nu fie garnitura
am luat-o la un test azi vreo 10 -15km...condus mai sportiv...schimbam la 3-4000 ture
temperatura nu s-a dus mai mult de 85 grade,probabil pentru ca uleiul e nou...are o saptamana
cand am ajuns,am desfacut capacul la lichidul de racire...avea un pic de presiune,a fasait scurt
axul cu came care se vede cand desfaci busonul la ulei,pare ca rugineste .... e normal?
a mai avut cineva aceeasi problema?
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Axa cu came are culoarea maronie,nu are cum sa rugineasca.Dupa ce ai oprit motorul,desfa busonul de ulei si pune degetul pe axa cu came,vezi daca are ulei pe el.In alta ordine de ulei,daca trebuie schimbata garnitura de chiulasa nu este un motiv de ingrijorare(schimb-o pana nu se ²lungeste² lista de piese). Smile
Daca iti intra apa in ulei,trebuie sa-ti creasca nivelul la ulei;dupa oprirea motorului,uleiul are spuma si culoarea crem.Verifica si vascozitatea uleiului,
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR