irinel_g
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
Acum 2 zile dupa ce am pornit masina (Astra G 1.7ydt) si am incercat sa rotesc volanu am observat ca am ramas fara servo, dupa cateva secunde si-a revenit.Pe seara s-a aprins beculetu rosu cu bateria si nu mai aveam deloc servodirectie. Azi dimineata am pornit-o, a mers vro 2 minute, dupa care a inceput sa varieze turatia, sa nu se mai accelereze.Dupa ce am oprit-o nu a mai pornit deloc. Ce poate fi?
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
irinel_g
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
bateria invarte electromotoru, nu da semne de oboseala (deocamdata), dar masina tot nu porneste...nici nu pot sa ajung la un service si mai e si duminica...adica bateria sa aiba curent suficient sa invarta electromotoru dar nu si pentru alti consumatori care sa-i asigure functionarea?-ma indoiesc...
irinel_g
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
cretu-v
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y 17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2006
- Mesaj Privat
sorin ion
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2005
- Mesaj Privat
am aceeasi problema si nu am vrut sa mai deschid un nou subiect
sambata noaptea am incercat fara succes sa pornesc motorul insa bateria era moarta.presupunerea mea estew urmatoarea:ori am lasat vreun consumator deschis ori nu mai funct. alternatorul si am mers pe baterie pana am terminat-o
am pus bat pe redresor cca 12 ore iar azi dimineata am pornit-o insa aceeasi problema simbol baterie aprins in bord iar volanul merge ff greu .
sa fie din alternator, puntea de diode sau ce o fi?
am sa merg la electrician maine dimineata dar pana atunci nu am stare
sambata noaptea am incercat fara succes sa pornesc motorul insa bateria era moarta.presupunerea mea estew urmatoarea:ori am lasat vreun consumator deschis ori nu mai funct. alternatorul si am mers pe baterie pana am terminat-o
am pus bat pe redresor cca 12 ore iar azi dimineata am pornit-o insa aceeasi problema simbol baterie aprins in bord iar volanul merge ff greu .
sa fie din alternator, puntea de diode sau ce o fi?
am sa merg la electrician maine dimineata dar pana atunci nu am stare
Bl@ckice
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Total de acord cu Bl@ckice, problemele vostre sunt in legatura cu alternatorul. Probabil ca la trecerea prin balti a cam baut apa si s-a inecat. Daca aveti noroc poate nu schimbati releul ci numai diodele. Iar in cazul in care releul vi se pare cam scump(daca e defect ) puteti adapta relee de dacie.
E cam aceeasi chestie care se facea cu cativa ani in urma la Olcit.
Bafta!!!
E cam aceeasi chestie care se facea cu cativa ani in urma la Olcit.
Bafta!!!
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sui cam cum crezi tu ca se poate adapta releul de dacie daca nu sunt indiscret?
pt ca din ce am vazut eu la alternatorul hitachi de pe 1.7 releul e o chestie care vine prinsa cu puntea de diode si periile colectoare in interiorul carcasei , plus ca e o chestie capsulata. La oltcit o fi mers nu zic nu dar aici releul e electronic, asa ca nu mai da sfaturi la altii daca nu te pricepi, pt ca isi strica masinile mai tare decat sunt.
Sfatul meu e sa se duca la un electrician auto sa schimbe si puntea si regulatorul odata pt ca in timp pica si regulatorul si iar trebuie sa plateasca manopera care e aprox 80 - 100 ron. Pe mine m-a costat tot 320 ron. Bafta
pt ca din ce am vazut eu la alternatorul hitachi de pe 1.7 releul e o chestie care vine prinsa cu puntea de diode si periile colectoare in interiorul carcasei , plus ca e o chestie capsulata. La oltcit o fi mers nu zic nu dar aici releul e electronic, asa ca nu mai da sfaturi la altii daca nu te pricepi, pt ca isi strica masinile mai tare decat sunt.
Sfatul meu e sa se duca la un electrician auto sa schimbe si puntea si regulatorul odata pt ca in timp pica si regulatorul si iar trebuie sa plateasca manopera care e aprox 80 - 100 ron. Pe mine m-a costat tot 320 ron. Bafta
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Desi sunt economist am ceva studii in domeniul respectiv (electrotehnica). Si inca un lucru:stiu ce vorbesc !!!!!!!
se anuleaza releul (se scot legaturi pentru un nou releu(exterior)!!!
De ex excitatia, si altele ......... Bineinteles ca trebuie sa te pricepi. Eu nu am spus sa desfaci alternatorul in necunostiinta de cauza!!!!!!!
Si daca zici ca te pricepi, cauta un principiu de functionare al alternatorului si o sa pricepi (popescu iulian)
se anuleaza releul (se scot legaturi pentru un nou releu(exterior)!!!
De ex excitatia, si altele ......... Bineinteles ca trebuie sa te pricepi. Eu nu am spus sa desfaci alternatorul in necunostiinta de cauza!!!!!!!
Si daca zici ca te pricepi, cauta un principiu de functionare al alternatorului si o sa pricepi (popescu iulian)
irinel_g
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ba sa vezi culmea ca stiu unde e releul, ce face numai asa ca sa te miri tu.
Acu lasand gluma deoparte nu stiu daca e recomandat sa dai sfaturi pentru improvizatii la masini care costa peste 7000 eur, ca nu de alta dar se mai poate intampla ceva. Nu cred ca cineva care a luat o asfel de masina chiar nu gaseste ceva bani(nu multi) sa o repare. Dar in continuare avem spiritul ala comunist in care stim orice reparam orice si improvizam orice.Fiecare face ce vrea cu masina lui dar nu trebuie sa ii pui si pe altii sa faca ceeea ce faci tu. Pana la coada s-a vazut ca omul a gasit bani si a reparat masina cu componente pt Opel asa ca nu stiu cine a avut dreptate. SA fiti iubiti artagosilor
Acu lasand gluma deoparte nu stiu daca e recomandat sa dai sfaturi pentru improvizatii la masini care costa peste 7000 eur, ca nu de alta dar se mai poate intampla ceva. Nu cred ca cineva care a luat o asfel de masina chiar nu gaseste ceva bani(nu multi) sa o repare. Dar in continuare avem spiritul ala comunist in care stim orice reparam orice si improvizam orice.Fiecare face ce vrea cu masina lui dar nu trebuie sa ii pui si pe altii sa faca ceeea ce faci tu. Pana la coada s-a vazut ca omul a gasit bani si a reparat masina cu componente pt Opel asa ca nu stiu cine a avut dreptate. SA fiti iubiti artagosilor
sorin ion
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2005
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
sorin ion
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Atunci cand nu te pricepi se poate intampla o nenorocire. Eu nu am zis ca nu e mai bine sa schimbi componentele cu piese originale, ci doar ca in cazul in care nu esti dispus sa dai atatia bani (nu dispui in momentul respectiv de bani) acesta este o solutie. Si inca ceva: odata facuta modificarea nu are ce sa se strice la masina.Functioneaza ca si pana atunci, diferenta constand in faptul ca va avea un releu montat in exteriorul alternatorului. Nu am fost egoist sa tin informatia doar pt mine (e o idee care a fost pusa in practica de mai multi opelisti din Bucuresti), sau sa ma gandesc sa stric masinile altora. Cei care se pricep (din pacate nu e si cazul tau)pot confirma. Iar daca vrei relatii suplimentare da-mi un pm cu nr de tel si o sa-ti explic (asta pt ca esti membru clubopel, si ca nu te pricepi,altfel consultatiile se platesc).