- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Cine a zis ca veyron este cea mai tare masina de serie? Nici in visele constructorilor ei nu se intampla asa ceva.
Este o masina fortata, o masina prin care s-a vrut recunoasterea "suprematiei" celor de la bugati si in final s-a dovedit aproape un esec.
La 1mil E, pana la 80% consum si o chestie banala(faptul ca atinge usor 300km/h), lucru pe care il poate face si o masina de 100k E dupa parerea mea, este un esec. Este o masina cu doua motoare, unite ce-i drept si 4 turbine. E logic sa dezvolte puterea aia. Nu are displayuri, nu are gadgeturi tocmai pt faptul ca orice greutate mai mare de cateva kg ar fi facut-o sa nu mai atinga 350km/h sau cat zic ei. Motorul nu rezista in timp la turatii mari, nu accepta orice conditii si multe alte chestii impuse de ei pt asa zisi utilizatori premium ai masinii lor. So, ce sa faci? Sa dai o gramada de bani pe o masina care fuge cu 350km/h si cand se strica, alte sute de mii la bugatii!?
Timpul de la 0 la 100 nu este nici el o noutate. Ford mustang, 27.000cc = 1.5s pana la suta!
Este o masina fortata, o masina prin care s-a vrut recunoasterea "suprematiei" celor de la bugati si in final s-a dovedit aproape un esec.
La 1mil E, pana la 80% consum si o chestie banala(faptul ca atinge usor 300km/h), lucru pe care il poate face si o masina de 100k E dupa parerea mea, este un esec. Este o masina cu doua motoare, unite ce-i drept si 4 turbine. E logic sa dezvolte puterea aia. Nu are displayuri, nu are gadgeturi tocmai pt faptul ca orice greutate mai mare de cateva kg ar fi facut-o sa nu mai atinga 350km/h sau cat zic ei. Motorul nu rezista in timp la turatii mari, nu accepta orice conditii si multe alte chestii impuse de ei pt asa zisi utilizatori premium ai masinii lor. So, ce sa faci? Sa dai o gramada de bani pe o masina care fuge cu 350km/h si cand se strica, alte sute de mii la bugatii!?
Timpul de la 0 la 100 nu este nici el o noutate. Ford mustang, 27.000cc = 1.5s pana la suta!
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Daca ati citi mai putin stiri d-astea gen "tabloid" si ati studia mai adanc problema ati vedea ca nu e chiar asa. Masina aia o atinge >400 km/h (teoretic) dar va garantez eu ca inainte sa atinga viteza aia vor exploda cauciucurile. Chiar aveti impresia ca e asa simpla problema asta? Cei de la VAG au cerut dezvoltarea unor cauciucuri speciale pt. Veyron pt. a suporta 400 km/h. Nu mai veniti cu ligheane de plastic din astea, ca multe se dovedesc esecuri lamentabile cum e si normal pt. niste constructii artizanale. Majoritatea astora (care fac masini gen Ariel Atom sau Barabus) n-au nici macar o pista de incercari decenta, ce sa mai vorbim de tunele aerodinamice sau crash teste. Chiar aveti impresia ca un V8 cu o conceptie veche de vreo 40 de ani (cum sunt toate americanele) "indopat" poate fi mai valoros decat o chestie in care sunt inglobate tot know-how-ul si ultimele tehnologii posibile ale celor de la VW-Audi?
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
ma bag si eu in seama
eu sunt mai old school si de aceea as da ca tema de gandire daca cei care isi permit sa dea 1mil euro pe un veyron chiar stiu,pot si vor folosi masina respectiva la adevaratele performante. si cum ne-a exemplificat si grupa B in anii 80, cat si Pirelli, power is nothing without control.
nu contest ca pot fi facute masini sport cu motoare de puterea locomotivelor dar vorba inginerului, cauciucuri care sa reziste la asemenea cupluri si viteze nu stiu cat de bine sunt puse la punct. asta ca sa nu mai zic de cum se abordeaza o curba pe un drum real (nu circuite) la cei 1000cp ai veyronului....probabil la ralanti cand scoate deja 150cp
@pif: nu fii egoist si fa-ti pomana si da-mi-l mie pe-ala albastru, ca se asorteaza cu uniforma mea....si sa aiba interior cu piele alba.
eu sunt mai old school si de aceea as da ca tema de gandire daca cei care isi permit sa dea 1mil euro pe un veyron chiar stiu,pot si vor folosi masina respectiva la adevaratele performante. si cum ne-a exemplificat si grupa B in anii 80, cat si Pirelli, power is nothing without control.
nu contest ca pot fi facute masini sport cu motoare de puterea locomotivelor dar vorba inginerului, cauciucuri care sa reziste la asemenea cupluri si viteze nu stiu cat de bine sunt puse la punct. asta ca sa nu mai zic de cum se abordeaza o curba pe un drum real (nu circuite) la cei 1000cp ai veyronului....probabil la ralanti cand scoate deja 150cp
@pif: nu fii egoist si fa-ti pomana si da-mi-l mie pe-ala albastru, ca se asorteaza cu uniforma mea....si sa aiba interior cu piele alba.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mda, Cobra-un motor mare pus pe un sasiu usor, care oricum nu a fost o reusita pana nu s-au implicat englezii de la AC (daca vrei AC Cobra-aia da, mult mai decenta ca realizare). Intr-adevar, placere de a conduce, daca faci abstractie de faptul ca te prajeshti efectiv in ea precum si de faptul ca iti trebuie indemanare cu adevarat ca sa nu "dansezi" din fund la orice acceleratie mai puternica.
O masina cu adevarat rapida tb. sa fie omogena si sigura in utilizarea pe drumuri normale, altfel nu e decat o jucarie scumpa de scos pe circuit in weekend. Exemple: Porsche 911 (care vreti voi), Ferrari (care vreti voi), Lamborghini (care vreti voi), Lotus Elise dar si batranul Esprit, McLaren F1 (ramane cea mai tare probabil). Daca vreti constructori mici, atunci as zice asa: Caterham, Donkervoort, Panoz, Morgan, AC, TVR. Traditia in domeniu nu e un c...t, conteaza enorm iar stiinta de a "scoate" modele memorabile se capata in ani si ani de cercetare, teste, esecuri si realizari...
O masina cu adevarat rapida tb. sa fie omogena si sigura in utilizarea pe drumuri normale, altfel nu e decat o jucarie scumpa de scos pe circuit in weekend. Exemple: Porsche 911 (care vreti voi), Ferrari (care vreti voi), Lamborghini (care vreti voi), Lotus Elise dar si batranul Esprit, McLaren F1 (ramane cea mai tare probabil). Daca vreti constructori mici, atunci as zice asa: Caterham, Donkervoort, Panoz, Morgan, AC, TVR. Traditia in domeniu nu e un c...t, conteaza enorm iar stiinta de a "scoate" modele memorabile se capata in ani si ani de cercetare, teste, esecuri si realizari...
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Daca tot am dat-o in oftopic, mai adaug si eu ceva
Si in veyron te prajesti, aerul conditionat de la o anumita viteza nu mai poate fi folosit. In acelasi compartiment cu motorul... nu este o senzatie chiar placuta in conditiile in care nu poti deschide geamul la 250km/h.
Si referitor la viteza, veyronul nu foloseste decat vreo 400cp pana la 300km/h restul este bullshit, gen o gramada de cai irositi pt nimic.
Si in veyron te prajesti, aerul conditionat de la o anumita viteza nu mai poate fi folosit. In acelasi compartiment cu motorul... nu este o senzatie chiar placuta in conditiile in care nu poti deschide geamul la 250km/h.
Si referitor la viteza, veyronul nu foloseste decat vreo 400cp pana la 300km/h restul este bullshit, gen o gramada de cai irositi pt nimic.
- kegpr
- ***
- 554 mesaje
- din 23 Mar 2006
- Vectra 2000 X25XE
- Bucuresti
kegpr
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2006
- Mesaj Privat
Restul sunt folositi sa atinga 400 ... din cate stiam eu de la o anumita viteza in sus , necesarul de cai putere creste exponential cu viteza.
Mie imi place Veyron, e un statement. Cine isi ia Enzo, sau McLaren sau Lamborghini sau 911 Turbo nu le va folosi niciodata la capacitatea maxima, decat pe distante ff scurte ... deloc
Mie imi place Veyron, e un statement. Cine isi ia Enzo, sau McLaren sau Lamborghini sau 911 Turbo nu le va folosi niciodata la capacitatea maxima, decat pe distante ff scurte ... deloc
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Eu zi ca dat fiind pretul indecent, discutia este similara cu cea a pustilor care discuta de ce au mai vazut in Play si Boi...
da chiar ca a pustilor, uf, ce bine ca avem acasa fiecare cate 2 superfotomodele lipsite de prejudecati
daca punem problema asa, probabil ca si opel vectra A li se va parea celor din Nigeria un fel de supercars, pe langa cele cateva masini la mia de locuitori
- fiara
- **
- 148 mesaje
- din 17 Aug 2005
- Bucuresti
fiara
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2005
- Mesaj Privat
Puterea necesara pentru a merge cu o anumita viteza v este proportionala cu cubul vitezei, deoarece forta de rezistenta la inaintare (care trebuie invinsa) este proportionala cu patratul vitezei, iar puterea este forta X viteza.
Deci daca pentru 300 km/h sunt necesari 400 cp atunci pentru 400 km/h
sunt necesari (400 cp) X (400/300)^3 = 960 cp.
Asta daca luam in calcul doar rezistenta aerului. Dar mai intervin si alte forte de frecare.
Deci daca pentru 300 km/h sunt necesari 400 cp atunci pentru 400 km/h
sunt necesari (400 cp) X (400/300)^3 = 960 cp.
Asta daca luam in calcul doar rezistenta aerului. Dar mai intervin si alte forte de frecare.
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Filmuletul se gaseste pe youtube.com, mai exact la linkul urmator:
Se numeste Koenigsegg CCX, e de productie suedeza; V8 de 4.7l biturbo, 806CP. Masina a fost prezentata si la Top Gear; detine recordul pentru cea mai mare viteza la care a fost prinsa si amendata o masina vreodata, in Texas - 242 MILE/ora.
Fratele sau mai mic se numeste Koenigsegg CCR si e capabil de 388km/h.
Se numeste Koenigsegg CCX, e de productie suedeza; V8 de 4.7l biturbo, 806CP. Masina a fost prezentata si la Top Gear; detine recordul pentru cea mai mare viteza la care a fost prinsa si amendata o masina vreodata, in Texas - 242 MILE/ora.
Fratele sau mai mic se numeste Koenigsegg CCR si e capabil de 388km/h.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat