- liberlamare
- OP
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Anul trecut am poposit aici: http://hotel-in-hernals-vienna.h-rez.com/ 75 eur/noapte/3 pers + mic dejun. Conditii excelente, dar parcari ioc.
- liberlamare
- OP
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
elegance a scris:Anul trecut am poposit aici: http://hotel-in-hernals-vienna.h-rez.com/ 75 eur/noapte/3 pers + mic dejun. Conditii excelente, dar parcari ioc.
eu apartament caut ca suntem 4.
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Respectele mele domnului @liberlamare! Presupunand ca imi accepta intruziunea, voi apela la intelegerea lui, de a-i dezgropa topicul Pentru ca pleaca si Dumbo in concediu. Este vorba despre:
Cluj-Bratislava-Praga-München-surpriza-Cluj
Ei, ne-am hotarat si noi, o sleahta de trei cupluri, sa o luam din loc. Cu doua masini. Va scriu pe scurt cateva date despre excursie, iar apoi va voi solicita amabilitatea de a-mi oferi orice informatii de ajutor in ceea ce priveste vizitele, locurile de evitat, must-see-urile, etc.
Traseul: daca ar fi sa urmarim bucla, plecarea va fi din Cluj-Oradea-Debrecen-Budapesta-Bratislava-Brno-Praga-Regensburg-München-surpriza-Cluj
Distanta: cu tot cu ocoliri, plimbari, cetati, lacuri, surprize, preconizez modest cel putin 3000 km
Durata: in 8 dimineata plecam. O zi intreaga o dedicam Bratislavei. Apoi patru zile ne perindam prin Praga. Dupa care mai avem trei zile pregatite pentru München. Iar de acolo, mai avand inca doua (la nevoie trei) zile la dispozitie, am lasat la latitudinea imprevizibilului ce vom face de acolo. In nici un caz nu continuam calatoria inspre vest. In total 11 sau maximum 12 zile.
Surpriza: o zi prin Alpi, o zi prin Austria pe malul vreunui lac, o zi in judetul Hajdu, in Ungaria. Cam toata lumea trage insa spre Austria. Cum Salzburg, Linz, Viena le-am batut cu totii la picior in lung si in lat, vom vota in cele din urma pentru altceva, mai pitoresc, mai greu accesibil. Oricum, ideea e sa nu ocolim prea mult de la ruta optima spre casa, caci altfel stiu eu un loc idilic pe malul Adriaticii. Si nu vom rezerva cazarea decat incepand cu sosirea la München, pentru a pastra elementul de necunoscut pana in ultimele clipe. Cine stie, poate nu gasim nimic liber si ne intoarcem acasa cat ai zice peste. Slabe sanse, zic eu.
Cazarea: pai la Bratislava am rezervat la Pensiunea Vilo o noapte, la Praga ne odihnim in apropierea castelului la tanti Jana acasa patru nopti, iar la München poposim ultra-central la Hotel Dolomit. La Bratislava si Praga avem loc de doua masini in curtile pensiunilor, iar in München, Dolomit ne ofera parcare ieftina sau gratis, n-am priceput-o pe bavareza de la receptie, in parcarea apropiata a partenerilor de la Best Western.
Vignete: HU: vigneta de 10 zile - 2550 FT, SK: vigneta de 7 zile - 4,90 EUR, CZ: vigneta de 10 zile - 250 CZK, DE: vigneta gratis, Ö: vigneta de 10 zile - 7,90 EUR.
Finantele: motorina si vignetele le-am estimat la o medie de 120 euro de persoana. Cazarea n-o mai calculez. Iar restul reprezinta Kinder Surprize.
Si acum urgentele mele:
1. Cunoscatorii doresc sa-mi elucideze definitiv misterul statutului statiilor CB folosite pe autoturisme prin Europa. Clar ca vreau enorm sa iau statia cu mine, vreau sa stiu daca sunt restrictii de utilizare in una din aceste tari sau, mai in amanunt, daca sunt vazut pe autostrada de catre un Polizei ca joc Fazan cu colegul din cealalta masina, voi avea surprize dintre cele mai neplacute? Desi citisem undeva ca vorbitul la telefonul mobil nu e acelasi lucru cu vorbitul la statie, mi-ar placea sa-mi explice cineva cum sta treaba in vest. Ca in est am vazut ...
2. N-am mai intrat de ceva vreme in centrul vreunui oras mare din Germania, asadar, pana ma apuc sa citesc regulile impuse de Ministerul Mediului, imi explica cineva concret ce inseamna utilizarea placutei Feinstaubplakette, cum sta treaba cu die rote, gelbe und grüne Zone?
Iar mai departe, cine are informatii de ultima ora de pe traseu, calitatea/pretul carburantilor SK vs. CZ, dar mai ales detalii picante din Bratislava sau punctul culminant Praga, este binevenit sa imi (si ne) impartaseasca din experienta lui.
Astept cu nerabdare raspunsuri. Daca aveti alte intrebari, nu ezitati, am mult mai multe detalii despre excursie.
Cu carburantii, cel putin teoretic, la inceputul lunii treaba era asa:
Cluj-Bratislava-Praga-München-surpriza-Cluj
Ei, ne-am hotarat si noi, o sleahta de trei cupluri, sa o luam din loc. Cu doua masini. Va scriu pe scurt cateva date despre excursie, iar apoi va voi solicita amabilitatea de a-mi oferi orice informatii de ajutor in ceea ce priveste vizitele, locurile de evitat, must-see-urile, etc.
Traseul: daca ar fi sa urmarim bucla, plecarea va fi din Cluj-Oradea-Debrecen-Budapesta-Bratislava-Brno-Praga-Regensburg-München-surpriza-Cluj
Distanta: cu tot cu ocoliri, plimbari, cetati, lacuri, surprize, preconizez modest cel putin 3000 km
Durata: in 8 dimineata plecam. O zi intreaga o dedicam Bratislavei. Apoi patru zile ne perindam prin Praga. Dupa care mai avem trei zile pregatite pentru München. Iar de acolo, mai avand inca doua (la nevoie trei) zile la dispozitie, am lasat la latitudinea imprevizibilului ce vom face de acolo. In nici un caz nu continuam calatoria inspre vest. In total 11 sau maximum 12 zile.
Surpriza: o zi prin Alpi, o zi prin Austria pe malul vreunui lac, o zi in judetul Hajdu, in Ungaria. Cam toata lumea trage insa spre Austria. Cum Salzburg, Linz, Viena le-am batut cu totii la picior in lung si in lat, vom vota in cele din urma pentru altceva, mai pitoresc, mai greu accesibil. Oricum, ideea e sa nu ocolim prea mult de la ruta optima spre casa, caci altfel stiu eu un loc idilic pe malul Adriaticii. Si nu vom rezerva cazarea decat incepand cu sosirea la München, pentru a pastra elementul de necunoscut pana in ultimele clipe. Cine stie, poate nu gasim nimic liber si ne intoarcem acasa cat ai zice peste. Slabe sanse, zic eu.
Cazarea: pai la Bratislava am rezervat la Pensiunea Vilo o noapte, la Praga ne odihnim in apropierea castelului la tanti Jana acasa patru nopti, iar la München poposim ultra-central la Hotel Dolomit. La Bratislava si Praga avem loc de doua masini in curtile pensiunilor, iar in München, Dolomit ne ofera parcare ieftina sau gratis, n-am priceput-o pe bavareza de la receptie, in parcarea apropiata a partenerilor de la Best Western.
Vignete: HU: vigneta de 10 zile - 2550 FT, SK: vigneta de 7 zile - 4,90 EUR, CZ: vigneta de 10 zile - 250 CZK, DE: vigneta gratis, Ö: vigneta de 10 zile - 7,90 EUR.
Finantele: motorina si vignetele le-am estimat la o medie de 120 euro de persoana. Cazarea n-o mai calculez. Iar restul reprezinta Kinder Surprize.
Si acum urgentele mele:
1. Cunoscatorii doresc sa-mi elucideze definitiv misterul statutului statiilor CB folosite pe autoturisme prin Europa. Clar ca vreau enorm sa iau statia cu mine, vreau sa stiu daca sunt restrictii de utilizare in una din aceste tari sau, mai in amanunt, daca sunt vazut pe autostrada de catre un Polizei ca joc Fazan cu colegul din cealalta masina, voi avea surprize dintre cele mai neplacute? Desi citisem undeva ca vorbitul la telefonul mobil nu e acelasi lucru cu vorbitul la statie, mi-ar placea sa-mi explice cineva cum sta treaba in vest. Ca in est am vazut ...
2. N-am mai intrat de ceva vreme in centrul vreunui oras mare din Germania, asadar, pana ma apuc sa citesc regulile impuse de Ministerul Mediului, imi explica cineva concret ce inseamna utilizarea placutei Feinstaubplakette, cum sta treaba cu die rote, gelbe und grüne Zone?
Iar mai departe, cine are informatii de ultima ora de pe traseu, calitatea/pretul carburantilor SK vs. CZ, dar mai ales detalii picante din Bratislava sau punctul culminant Praga, este binevenit sa imi (si ne) impartaseasca din experienta lui.
Astept cu nerabdare raspunsuri. Daca aveti alte intrebari, nu ezitati, am mult mai multe detalii despre excursie.
Cu carburantii, cel putin teoretic, la inceputul lunii treaba era asa: