hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Opel Astra Y20DTH.
Acum 2 sapt am curatat la un service admisia,am avut mici probleme ca se dezarmosa, pana la urma i-au dat de cap schimband furtunasele de retur si oring-urile (cred) de la filtrul de motorina.
Ieri cand am luat masina de la service mi-au spus ca in timpul testelor, au observat ca masina nu se tura peste 4000 . Uitandu-se mai atent au vazut ca un furtunas nu era bagat la turbina (cel de vacuum de la Westgate, daca am inteles bine).
Masina se comporta bine, acum merge la turatii mai mari si trage bine, doar ca atunci cand o turez mai mult, cam dupa 2500 pana dupa 3000 , cand schimb viteza, se aude un suierat care nu se auzea inainte. Nu se aude foarte tare, dar cu siguranta nu il auzeam inainte sa le las masina.
Aveti vreo idee ce ar putea fi? Sper sa nu fie turbina, as exclude varianta asta, pt ca inainte fara westgate cuplat nu facea asa.
Astept recomandarile si parerile voastre.
Thx!
Opel Astra Y20DTH.
Acum 2 sapt am curatat la un service admisia,am avut mici probleme ca se dezarmosa, pana la urma i-au dat de cap schimband furtunasele de retur si oring-urile (cred) de la filtrul de motorina.
Ieri cand am luat masina de la service mi-au spus ca in timpul testelor, au observat ca masina nu se tura peste 4000 . Uitandu-se mai atent au vazut ca un furtunas nu era bagat la turbina (cel de vacuum de la Westgate, daca am inteles bine).
Masina se comporta bine, acum merge la turatii mai mari si trage bine, doar ca atunci cand o turez mai mult, cam dupa 2500 pana dupa 3000 , cand schimb viteza, se aude un suierat care nu se auzea inainte. Nu se aude foarte tare, dar cu siguranta nu il auzeam inainte sa le las masina.
Aveti vreo idee ce ar putea fi? Sper sa nu fie turbina, as exclude varianta asta, pt ca inainte fara westgate cuplat nu facea asa.
Astept recomandarile si parerile voastre.
Thx!
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu, furtunul l-au conectat ei. Masina acum trage parca mai tare, mi se pare ca intra turbina mai repede. Suieratul asta nu e unul ft deranjant, parca e ca si cum ar fi instalat un fel de blow off si scoate acel sunet turbina cand sunt la turatii mai mari. Cand sunt de exemplu pe la 3500 ture si iau piciorul de pe acceleratie se aude suieratul cum scade usor in tonalitate. Acum nu stiu daca este normal lucrul asta, poate e normal sa faca asa de la acest Westgate? Ce face de fapt Westgate-u' asta daca imi poate explica cineva, poate imi fac probleme degeaba.
Ms !
Ms !
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Wastegate regleaza cantitatea de gaze de esapament care intra in turbina. Ceea ce auzi tu e probabil turbina care acu merge corect. Sau s-ar putea sa ai un colier un pic desfacut si scapa presiune. O alta probabilitate ar fi ca electrovalva care comanda wastegate-ul sa fie defecta si sa comande deschiderea mai mult decat trebuie. Asta se verifica in sarcina (adica din mers) cu testerul.
hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
ms pentru raspuns.
de asta intrebam de westgate, gandindu-ma ca poate are un rol in acest mic suierat, poate ca masina asa trebuie sa faca cu admisia curatata (am vazut clapetele de la admisie erau imbacsite rau de tot cu balarii atunci cand a fost curatata)
de dimineata m-am uitat putin pe langa turbina si am vazut furtunul ala gros care vine de la filtrul de aer ,este prins cu colier in turbina. am vazut totusi ca parca nu e bine prins,etansat. in sensul ca, jumatate din el mi se pare ca nu atinge buza maxim unde ar trebui bagat si are un mic joc, chiar daca colierul este bine strans.
Am vorbit cu cineva care are tester, o sa merg maine seara sa vedem ce zice de furtunul asta (dupa mine nu e normal sa aibe acel mic joc si ar trebui bagat maxim acolo pe tub) si sa mergem si cu tester-ul pus.
Revin dupa testari.
de asta intrebam de westgate, gandindu-ma ca poate are un rol in acest mic suierat, poate ca masina asa trebuie sa faca cu admisia curatata (am vazut clapetele de la admisie erau imbacsite rau de tot cu balarii atunci cand a fost curatata)
de dimineata m-am uitat putin pe langa turbina si am vazut furtunul ala gros care vine de la filtrul de aer ,este prins cu colier in turbina. am vazut totusi ca parca nu e bine prins,etansat. in sensul ca, jumatate din el mi se pare ca nu atinge buza maxim unde ar trebui bagat si are un mic joc, chiar daca colierul este bine strans.
Am vorbit cu cineva care are tester, o sa merg maine seara sa vedem ce zice de furtunul asta (dupa mine nu e normal sa aibe acel mic joc si ar trebui bagat maxim acolo pe tub) si sa mergem si cu tester-ul pus.
Revin dupa testari.