Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • exxtasy_bebe

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor.
Tocmai mi s-a adus la cunostinta ca am 3 injectoare varza cel mai probabil din cauza motorinei. Acum am ajuns de la reprezentanta Opel din Craiova, respectiv Rucom, unde mi s-a verificat masina. Trecand peste socul vestii si peste pretul unui injector-1600 lei, bani de care nu dispun momentan, am cautat solutii alternative.
Am gasit aici http://www.injectoare.aaz.ro/ un set de 4 injectoare - 500 de euro. A cumparat cineva de aici sau a auzit ceva despre tipul asta care vinde injectoare ?
Ce parere aveti ? Sa le iau noi ? Second hand de la dezmembrari ? Sau sa le duc la curatat/rectificat (350 lei/buc)?

P.S.: Din august de cand am adus masina am bagat numai motorina de la Rompetrol.
Skip ads

  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu te=am vazut pe la intalniri in craiova, ai fi stiut mai multe despre injectoare si serviceuri daca veneai ...
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca e curatare cu ultrasunete eu unul as incerca (poate e un dram de noroc). personal am luat injector cu 150 euro bucata (am avut nevoie doar de unul). daca e curatare cu solutie chimica, mai bine il speli cu periuta de dinti ca am facut de fo 2-3 ori curatarea asta si nu s-a intamplat niq. iti sugerez ca atunci cand iti iei injectoarele sa poti si sa le probezi.

p.s. in rest ia-l de mana pe nea sorin de mai sus, da-i de beut si afla tot ce poti de motoras si service-uri ca e bajet bun.
  • exxtasy_bebe

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ZouZou a scris:daca e curatare cu ultrasunete eu unul as incerca (poate e un dram de noroc). personal am luat injector cu 150 euro bucata (am avut nevoie doar de unul). daca e curatare cu solutie chimica, mai bine il speli cu periuta de dinti ca am facut de fo 2-3 ori curatarea asta si nu s-a intamplat niq. iti sugerez ca atunci cand iti iei injectoarele sa poti si sa le probezi.

p.s. in rest ia-l de mana pe nea sorin de mai sus, da-i de beut si afla tot ce poti de motoras si service-uri ca e bajet bun.


Suna bine treaba asta cu ultrasunete. Dar am gasit in oras la piese auto duza separata din capul injectorului, adusa de reprezentanta Bosch in Romania. Ma gandeam sa le schimb pe toate 4. In primul rand ma intereseaza sa le pun pe un banc de proba sa stiu 100% ca problema e in capul injectorului unde are gaurile alea. Daca problema e electronica, nu fac nici o afacere.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, exista kit de reparatie pentru injectoare si chiar si pentru pompa. Deci ai putea reconditiona injectoarele tale stricate.
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ma intereseaza si pe mine daca se gasesc diuze injectoare 1,3 cdti
  • exxtasy_bebe

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Se gasesc. Vezi la Eurocar, in jur de 300 lei/buc.
  • talharu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z!#DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ca sfat..curatarea cu ultra sunete e fix-pix..face apa /solutia in care-s bagate sa se inegreasca..in rest cam nimic ..incercat un coleg la un volvo s60..
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
de ce nu incerci cu motorina efix de la rompetrol? probabil acum e prea tarziu, dupa ce s-au dus injectoarele, dar din cand in cand, preventiv, mai fa un plin de efix! ti le mentine curate... e probata pe bune treaba!
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@departe
Asa este curatarea cu ultrasunete e frectie la picior de lemn.
Stiu ca asa ceva se face la injectoarele de benzina in schimb situatia este total diferita la cele diesel.


Legat de injectoarele stricate, sfatul meu este sa nu le cumperi noi sau sh pentru ca in primul rand sunt foarte scumpe alea noi, iar la sh nu stii peste ce dai.
Va recomand eu un service in Buzau unde puteti sa trimiteti injectoarele la reparat si prin curier: www.endordiesel.ro
Eu am fost foarte multumit si vad ca acum costa 250 lei/injector, pret destul de bun.

Sfatul meu este ca daca le reparati la un service de calitate, injectoarele ar trebui sa iasa ca noi, deci sa te tina cel putin 100.000 km.
Dar trebuie sa ai grija sa folosesti motorina de calitate: eu recomand OMV (cica austriecii au standarde stricte de calitate; de exemplu folosesc cisterne noi care nu sunt oxidate, cu fiecare cisterna transporta acelasi tip de combustibil, iar cea mai scumpa motorina de la ei este facuta in Austria), recomand de asemenea sa se foloseasca filtre de motorina originale Opel (adica nu Mann sau Bosch - sunt unele originale care se pot cumpara numai de la reprezentante - atentie ca aia de la reprezentante au tendinta sa va puna tot Mann sau Bosch dar voi intrebatii de alea originale). De ce filtre originale: Au o granulatie mult mai fina: 2-3 microni spre deosebire de cele Mann/Bosch care au 5-6, deci dublu. Atunci cand se schimba filtrul, sa aveti grija ca cel care il schimba sa fie curat pe maini ca daca intra din prima mizerie in filtru, deci in motorina, sunt afectate injectoarele. Si nu in ultimul rand sa se schimbe filtru de motorina la data indicata, poate chiar mai des.

Ca si concluzie, parerea mea este ca daca tineti cont de aceste cateva reguli, nu ar trebui sa injectoarele sa vi se uzeze prematur.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si ti-ai facut cont ca sa faci reclama la aceasta firma?
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu la firma asta am fost si sunt multumit.
Nu e nici o reclama. Googlelul va gasesti o gramada de firme.
  • flop

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
VictorYu in ce consta problema ta la injectoare? As vrea mai multe date despre firma asta din Buzau, daca m-ai putea ajuta. Mi-a picat si mie unul. Mersi!
  • marius_902002

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
O dati in paranoia cu reclama asta!
Da ce e clubopel ceva magazin de piese auto si daca pui un link de la un service ii faci contra-reclama?
Nu am acum probleme dar daca o sa citesc peste vreo 2 ani topicul e mai bine sa fie link sa pot sa-mi rezolv si eu problema. Nu sa zica userul sa ii dau PM daca vreau info si el sa nu mai fi intrat pe forum de vreo 100 ani ca si-a schimbat masina, nu mai are OPEL si eu stau sa ma uit pe pereti ca nu am rezolvare la problema mea.

Serios, calm down... ca nu fura nimeni painea nimanui de la gura. E doar schimb de informatii ceea ce mi se pare normal cand vorbim de piese de sute de euro.
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
flop a scris:VictorYu in ce consta problema ta la injectoare? As vrea mai multe date despre firma asta din Buzau, daca m-ai putea ajuta. Mi-a picat si mie unul. Mersi!


Vezi ca daca ti-a picat unu este posibil ca toate sa fie pe duca.
Sa ai grija ce este posibil ca pompa de inalta presiune sa iti genereze span si in situatia asta degeaba iti repari injectoarele ca se vor strica imediat.
Sfatul meu este sa te duci la un service sa iti schimbe filtrul de motorina si sa iti verifice daca are span peste limitele normale. Daca da, atunci ar fi bine ca inainte sa iti repari injectoarele, sa iti schimbi pompa ca altfel nu rezolvi nimic.

Succes!
  • flop

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
VictorYU a scris:
flop a scris:VictorYu in ce consta problema ta la injectoare? As vrea mai multe date despre firma asta din Buzau, daca m-ai putea ajuta. Mi-a picat si mie unul. Mersi!


Vezi ca daca ti-a picat unu este posibil ca toate sa fie pe duca.
Sa ai grija ce este posibil ca pompa de inalta presiune sa iti genereze span si in situatia asta degeaba iti repari injectoarele ca se vor strica imediat.
Sfatul meu este sa te duci la un service sa iti schimbe filtrul de motorina si sa iti verifice daca are span peste limitele normale. Daca da, atunci ar fi bine ca inainte sa iti repari injectoarele, sa iti schimbi pompa ca altfel nu rezolvi nimic.

Succes!


Problema este ca imi da prea multa motorina pe retur si imi porneste foarte greu la cald. Am 1500 de km de cand am schimbat filtrul de motorina, si dupa 10.000 de km arata foarte bine, putina mizerie-folosesc filtre aduse din afara. Le-am explicat la service si din ce mi-au zis ei problema in Europa de E este calitatea motorinei-care nu consta in impuritati propriu zise ci pur si simplu calitativ. Am vb la telef. cu cei din Buzau, dar fiindca tu ai ai apelat la serviciile lor eram curios de o parere de a ta, .....tot am auzit ca injectoarele cdti se reconditioneaza foarte greu si de obicei nu reuseste operatiunea asta...in functie de norc...mai bine zis nu se merita investitia. De asta eram curios ce fel de problema ai avut tu cu injectoarele. Mersi!
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Mie mi-au picat injectoarele datorita pompei de inalta presiune: imi genera span.
Cum mi-am dat seama: initial mi-am reparat un injector si la nici o luna mi s-a stricat in conditiile in care filtrul era aproape nou si am pus motorina buna.
Asa ca mi-am schimbat pompa de inalta presiune, am reparat toate injectoarele si de 9 luni nu am avut nici o problema.
  • flop

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Cand ma duc la ei sa imi faca injectorul am sa intreb si de problema asta. Sper sa nu fie la fel pt. ca pomp din cate stiu e f. scumpa. Mersi de informatii!. O sa va tin la curent cu rezolvarea problemei!
  • VictorYU

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2010

  • Mesaj Privat
flop a scris:Cand ma duc la ei sa imi faca injectorul am sa intreb si de problema asta. Sper sa nu fie la fel pt. ca pomp din cate stiu e f. scumpa. Mersi de informatii!. O sa va tin la curent cu rezolvarea problemei!


Da. Stiu. E tricky! Teoretic un injector reparat ar trebui sa te tina 80.000 de KM sau chiar mai bine (daca folosesti motorina de calitate si schimbi cu filtru original).
In plus e greu sa iti dai seama daca ai problema cu pompa. Pentru ca fiecare pompa genereaza span in diferite moduri: mai mult sau mai putin. Adica poti sa mergi cu injectorul chiar si 10.000 - 20.000 km si apoi sa iti pice si sa nu stii de ce.

Singurul test sigur, care s-ar putea face este sa repari un injector (in speranta ca te mai tin celelalte), pui motorina buna (de la OMV - sprint diesel ca e mai acceptabila), schimbi filtrul de motorina cu unul original cumparat de la reprezentata Opel (scrie pe el GM si costa cam 70 RON), si daca te tine 10.000 km poti sa zici ca nu ar fi de la pompa (sau: pompa nu genereaza suficient span ca sa iti strice foarte repede injectoarele). Apoi, te duci cu toate la reparat, inclusiv cu cel pe care il ai deja reparat pentru a fi verificat gradul de uzura si eventual si-ar putea da seama daca uzura ar fi generata de span (cu toate ca nu prea cred: e greu sa iti dai seama). Si odata ce le ai pe toate reparate poti sa zici ca ar trebui sa te tina cel putin 10.000 km toate. Daca te tin mai mult inseamna ca nu ai problema cu pompa.

In alta ordine de idei, daca nu merge schema de mai sus. Inseamna ca ai probleme cu pompa si trebuie sa o schimbi. Asta e, nu ai ce face. Asa sunt pompele astea de Opel 1.3 si cred ca si 1.7 - sunt foarte proaste.

Dar sa speram ca nu e de la pompa.
Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR