- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
salutare... mare belea cu relantiul asta.
relantiul dimineata cand pornesc sta pe la 1000 de ture unde zic eu ca este bine, imediat dupa cateva secunde incepe si o ia razna, urca la 1500 de ture chiar si la 1600 1700 de ture.
nu vrea sa scada sub 1500 de ture nici moarta, parca acolo este lipit.
am curatat regulatorul de relanti de multe ori, si nimic.
mai sta la 1000 foarte rar dupa ce o pornesc si iar dupa cateva secunde urca la 1500 de ture.
daca ma puteti ajuta cu ceva pareri , va astept.
relantiul dimineata cand pornesc sta pe la 1000 de ture unde zic eu ca este bine, imediat dupa cateva secunde incepe si o ia razna, urca la 1500 de ture chiar si la 1600 1700 de ture.
nu vrea sa scada sub 1500 de ture nici moarta, parca acolo este lipit.
am curatat regulatorul de relanti de multe ori, si nimic.
mai sta la 1000 foarte rar dupa ce o pornesc si iar dupa cateva secunde urca la 1500 de ture.
daca ma puteti ajuta cu ceva pareri , va astept.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
mersi de raspuns...
fisele sunt noi noute champions, injectoarele sunt bune, au mers calumea, filtru de aer nu este nou dar este curat, senzorul de turatie... am diagnosticat`o in timpul mersului si nu-mi da eroare, am sa mai fac asta si astazi sa fiu sigur, iar senzorul de pe clapeta de acceleratie este reglat in sens contrar acelor de ceasornic cum scrie in manual (pe care il am de la 4EST si ii multumesc), cand accelerez putin din cablu de acceleratie, la releul de langa el se aude un tacanit, acolo unde sunt 2 sau 3 vacumuri, din care unul duce la euro cred. este o mufa patrata langa furtunul care duce la regulatorul de relanti, de la capacu de sus de la galeria de admisie cel pe care scrie sfi.
mentionez ca dabia am facut setul motor, motorul are dabia cativa km si cum nu se putea sa dau de o belea imi sta relantiul numai la 1500 de ture, imediat cum o pornesc dimineata sta la 950-1000 si dupa 1-2 minute iar urca fix la 1500 1600.
ce sa mai incerc ca deja am turbat
fisele sunt noi noute champions, injectoarele sunt bune, au mers calumea, filtru de aer nu este nou dar este curat, senzorul de turatie... am diagnosticat`o in timpul mersului si nu-mi da eroare, am sa mai fac asta si astazi sa fiu sigur, iar senzorul de pe clapeta de acceleratie este reglat in sens contrar acelor de ceasornic cum scrie in manual (pe care il am de la 4EST si ii multumesc), cand accelerez putin din cablu de acceleratie, la releul de langa el se aude un tacanit, acolo unde sunt 2 sau 3 vacumuri, din care unul duce la euro cred. este o mufa patrata langa furtunul care duce la regulatorul de relanti, de la capacu de sus de la galeria de admisie cel pe care scrie sfi.
mentionez ca dabia am facut setul motor, motorul are dabia cativa km si cum nu se putea sa dau de o belea imi sta relantiul numai la 1500 de ture, imediat cum o pornesc dimineata sta la 950-1000 si dupa 1-2 minute iar urca fix la 1500 1600.
ce sa mai incerc ca deja am turbat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
cine mi-l imprumuta? nu dureaza mai mult de 5 min sa incerc. tox... nu ai vre`unu de rezerva
alte sfaturi mai astept...
am inteles ceva de senzorul de detonatie care din cate stiu regleaza avansul la aprindere. deci asta poate sa influenteze si relantiul.. pentru ca daca avansul este mai mare turatie creste... ca la dacie.
alte sfaturi mai astept...
am inteles ceva de senzorul de detonatie care din cate stiu regleaza avansul la aprindere. deci asta poate sa influenteze si relantiul.. pentru ca daca avansul este mai mare turatie creste... ca la dacie.
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
astazi am curatat regulatorul de relanti ICV`ul cu carburol de 3-4 ori si dupa aia de 2 ori cu ulei de motor Aral curat, si l-am scurs.
se pare ca relantiul se comporta asa:
cand motorul este rece sta la 1000 de ture si merge frumos, pe masura ce se incalzeste urca si turatia pana ajunge la 1500-1600 de ture la relanti. practic ceva merge invers.
nu fluctueaza nu nimic, sta acolo de parca acolo ar trebuii sa stea.
in timpul mersului am scos mufa de la senzorul de temperatura si s-a simtit o usoara fluctuatie , dar relantiul tot nu a scazut.
in timpul mersului nu-mi indica nici un cod de eroare la bord, cu diagnoza cu beculetul.
ceva merge invers dar nu stiu ce.
am vorbit luni cu un baiat de la dibas sa ma intalnesc cu el sa o puna pe tester.
revin cu amanunte. va multumesc.
se pare ca relantiul se comporta asa:
cand motorul este rece sta la 1000 de ture si merge frumos, pe masura ce se incalzeste urca si turatia pana ajunge la 1500-1600 de ture la relanti. practic ceva merge invers.
nu fluctueaza nu nimic, sta acolo de parca acolo ar trebuii sa stea.
in timpul mersului am scos mufa de la senzorul de temperatura si s-a simtit o usoara fluctuatie , dar relantiul tot nu a scazut.
in timpul mersului nu-mi indica nici un cod de eroare la bord, cu diagnoza cu beculetul.
ceva merge invers dar nu stiu ce.
am vorbit luni cu un baiat de la dibas sa ma intalnesc cu el sa o puna pe tester.
revin cu amanunte. va multumesc.
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
fisele le-am luat de la un prieten le avea noi, in magazin am vazut ca sunt vre`o 4mil.
spune-mi ce te intereseaza... sa-ti zic pretul la care il pot face rost.
icv-ul asta nenorocit...
din cate imi aduc aminte nu am dat jos de pe motor senzorul knock, doar mufa de la el, stiam ca una sau doua mufe se pot inversa, restu nu poti sa le pui invers. mufa de la icv si senzorul knock intra intr-o mufa lata neagra undeva langa motor in partea dreapta.
am sa verific astazi daca se pot inversa mufele intre icv si knock.
treaba este ca nu-mi da nici o eroare prin diagnosticarea clasica la bord.
si motorul merge foarte rotund si la 1000 de ture imediat dupa pornire si la 1500-1600 de ture dupa ce se incalzeste, adica cam 1min.
astazi am sa mai incerc si cu alt icv.
spune-mi ce te intereseaza... sa-ti zic pretul la care il pot face rost.
icv-ul asta nenorocit...
din cate imi aduc aminte nu am dat jos de pe motor senzorul knock, doar mufa de la el, stiam ca una sau doua mufe se pot inversa, restu nu poti sa le pui invers. mufa de la icv si senzorul knock intra intr-o mufa lata neagra undeva langa motor in partea dreapta.
am sa verific astazi daca se pot inversa mufele intre icv si knock.
treaba este ca nu-mi da nici o eroare prin diagnosticarea clasica la bord.
si motorul merge foarte rotund si la 1000 de ture imediat dupa pornire si la 1500-1600 de ture dupa ce se incalzeste, adica cam 1min.
astazi am sa mai incerc si cu alt icv.
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
am incercat al regulator de relanti, am incercat alt senzor de temperatura + masurat, merg perfect.
aceleasi semne, cand e rece 1000 cand se incalzeste 1500 de ture, parca nu ar vrea sa intre in modul de mers in gol, adica in relanti.
foarte rar scade la 1000 si dupa aia iar urca la 1500.
voi incerca de maine si alt debitmetru de aer desi nu prea cred.
erori nu am.
aceleasi semne, cand e rece 1000 cand se incalzeste 1500 de ture, parca nu ar vrea sa intre in modul de mers in gol, adica in relanti.
foarte rar scade la 1000 si dupa aia iar urca la 1500.
voi incerca de maine si alt debitmetru de aer desi nu prea cred.
erori nu am.
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
senzorul ala de la acceleratie, l-am masurat si functineaza bine, ma gandeam sa nu sesizeze ca a ajuns pedala in pozitia de mers in gol.
eu nu am nici o problema cu ea in mers, porneste la rece imediat, merge foarte bine, nu are nici o problema in mers, doar relantiul care sta prea sus. adica parca ceva nu`i da voie sa intre in regimul de mers in gol.
eu nu am nici o problema cu ea in mers, porneste la rece imediat, merge foarte bine, nu are nici o problema in mers, doar relantiul care sta prea sus. adica parca ceva nu`i da voie sa intre in regimul de mers in gol.
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
DnI a scris:astazi am curatat regulatorul de relanti ICV`ul cu carburol de 3-4 ori si dupa aia de 2 ori cu ulei de motor Aral curat, si l-am scurs.
cine ti-a zis sa cureti ICV-ul cu ulei Aral? ala se curata doar cu degresant(carburol, etc); unul din principalele motive motive pentru care nu merge e ca se infunda cu ulei!!!
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- OP
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
nu stiu ce sa se infunde ca are 2 gauri mari si late, una pe sus si una mai jos, pe una intra furtunu de sus din capacu ala cu SFI sau filtru si pe altu de jos intra in galerie.
tot mecanismul asta practic ocoleste calapetele alea...
eu am incercat si cu alt icv si tot la 1500 de ture sta.
care este treaba cu Desired Idle Speed ?
ma gandeam acum sa fi pus vre`un vacum gresit, dar nu cred, vre`o mufa invers sau in alta parte nu se poate ca nu pornea masina, si in plus imi dadea si eroare la bord.
este un misterrrrr care ma baga in boala.
am mai incercat si alt senzor de temperatura si tot asa, le-am masurat merg bine.
ultima solutie... ceva mecanic la care s-a umblat.
cand rezolv cazul ma imbat
tot mecanismul asta practic ocoleste calapetele alea...
eu am incercat si cu alt icv si tot la 1500 de ture sta.
care este treaba cu Desired Idle Speed ?
ma gandeam acum sa fi pus vre`un vacum gresit, dar nu cred, vre`o mufa invers sau in alta parte nu se poate ca nu pornea masina, si in plus imi dadea si eroare la bord.
este un misterrrrr care ma baga in boala.
am mai incercat si alt senzor de temperatura si tot asa, le-am masurat merg bine.
ultima solutie... ceva mecanic la care s-a umblat.
cand rezolv cazul ma imbat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Desired Idle Speed e setata in computerul masinii si in principiu relanti-ul trebuie sa stea in jurul acelei valori. Poate ar trebui sa incepi de aici...macar sa fii sigur ca nu e o valoare prea mare...
Adica la mine asa e. Cei de la reprezentanta au putut seta valoarea asta sau daca ai un tester/interfatza mai desteapta.
Ar trebui sa vezi si chestia asta....
Am curatat si eu ICV-ul dar doar cu carburol....
Adica la mine asa e. Cei de la reprezentanta au putut seta valoarea asta sau daca ai un tester/interfatza mai desteapta.
Ar trebui sa vezi si chestia asta....
Am curatat si eu ICV-ul dar doar cu carburol....