- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
o intrebare .. poate tampita ... dar sunt sigur ca multi nu cunosc raspunsul ...
motorul z19dth - 110 KW/150CO + buton Sport .... care sunt CP concreti:
......................................................................................................
posibilitate 1: are 120 CP si devin 150 CP la activarea butonului Sport
posibilitate 2: are 150 CP si devin o nebunie (180CP ?) la activarea butonului Sport
motorul z19dth - 110 KW/150CO + buton Sport .... care sunt CP concreti:
......................................................................................................
posibilitate 1: are 120 CP si devin 150 CP la activarea butonului Sport
posibilitate 2: are 150 CP si devin o nebunie (180CP ?) la activarea butonului Sport
- mirceap
- **
- 229 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
? atunci ce aduce exact acest buton .... am crezut ca butonul este un fel se remapare OPEL .... care modifica parametri de functionare prin activare .... la apasarea butonul , masina trage clar mult mai tare .... nu mai pare un 150 CP .... ma surprinde putin .... raspunsul .... ma asteptam la una din cele 2 variante de raspuns, dar tu imi dai al treilea ......
Polibilitate 3: permanet 150 CP .....
Polibilitate 3: permanet 150 CP .....
- mirceap
- **
- 229 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mirceap
- **
- 229 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
astrah a scris:Cat de safe este un remap la 200 CP ?
Sau in banii pentru remapare intra si vreun ambreiaj asa...in orice eventualitate.
Sau in banii pentru remapare intra si vreun ambreiaj asa...in orice eventualitate.
in primu rand, nu stiu ce are remaparea cu ambreiajul. In al 2-lea rand, ca sa distrugi ambreiajul, trebuie sa pleci foarte violent de pe loc, accelerand puternic si dand drumul la ambreiaj brusc. Daca faci chestia asta cu o astra H cu buton sport(sau esp) nu se inampla nimic, oricati cai ai avea. Adica pleci lin, nu cu "scart". Daca vrei sa pleci cu "scart"/"figuri", dezactivezi esp din butonul sport(tinut apasat pe butonul sport vreo 3-4 sec pana apare pe bord ESP OFF), insa in momentul asta e clar ca vrei sa freci rau ambreiajul ala. In general remaparea care are o aprobare(gen TuV, Iso , etc) nu e daunatoare, e cam acelasi lucru cu overcloking-ul de la calculator. Pentru cei ce se pricep, chiar daca faci overclocking, surplusul acela de performanta il ai doar cand procesorul este incarcat la 100%, fapt care se inampla destul de rar. Si cu si fara overclocking(facut in limitele bunului simt), poti sa strici un procesor daca il ti mult timp in sarcina maxima(defapt orice lucru daca il tii in sarcina maxima pentru perioade lungi de timp are viata mai scurta). Deci remaparea/overclocking-ul nu dauneaza , decat daca este facut peste unele limite normale, si in functie de utilizarea motorului dupa acest overclocking/remapare. Eu cred ca poti sa faci o remapare in minus (sa scazi de la 150cp la 100), si daca mergi 30 min cu acul turometrului pe rosu, garantat treci pe la remat dupa.
- apostescu romulus
- *
- 22 mesaje
- din 04 Apr 2010
- Astra 2007
- Alta tara
apostescu romulus
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2010
- Mesaj Privat
Z19-este un motor fiat (acelasi motor il monteaza si fiat croma) numai ca la opel pe carcasa motorului este scris ecotec, deci este un motor fiat de 120cp, prin activarea tastei sport motorul dezvolta o putere de 150cp ( insa atentie este recomandata apasarea tastei sport inainte de a incepe accelerarea motorului)
- mirceap
- **
- 229 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
uite eu am buton sport, si masina mea are 120cp. Ghici ce, cand apas butonu sport nu am 150. Am tot 120.
Am citit prin posturile tale ca nu stii ce motor ai. Pai e o varianta foarte simpla. Daca scrie CDTi cu Ti rosu, ai 150 cp, adica z19DTH (H vine de la high). Daca scrie CDTi cu aceasi culoare(adica alb/crem) ai 120 adica ai Z19DT. Insa, se poate sa scrie CDTI cu aceasi culoare , sa ai 120 cp, si totusi motorul sa fie DTH. Asta pt ca in 2005, opel a fost nevoita sa puna motoarele de 16v(dth) remapate la 120 , si redenumite in DTJ(habar nu am de la ce vine J.....de la Joke? )
Ultima modificare făcută de mirceap la Vin 16 Apr, 2010 9:17 pm
Am citit prin posturile tale ca nu stii ce motor ai. Pai e o varianta foarte simpla. Daca scrie CDTi cu Ti rosu, ai 150 cp, adica z19DTH (H vine de la high). Daca scrie CDTi cu aceasi culoare(adica alb/crem) ai 120 adica ai Z19DT. Insa, se poate sa scrie CDTI cu aceasi culoare , sa ai 120 cp, si totusi motorul sa fie DTH. Asta pt ca in 2005, opel a fost nevoita sa puna motoarele de 16v(dth) remapate la 120 , si redenumite in DTJ(habar nu am de la ce vine J.....de la Joke? )
Ultima modificare făcută de mirceap la Vin 16 Apr, 2010 9:17 pm
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mirceap
- **
- 229 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 229
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- robert_7777777
- OP
- 45 mesaje
- din 15 Apr 2010
- Vivaro 2007 z19dth
- Arges
robert_7777777
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arges
- Masina: Vivaro 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2010
- Mesaj Privat
dupa cum banuiam .... nu este nimic sigur 100% cu motoarele astea .... din ce am studiat ... motoarele sunt cam asa:
1.9 CDTI 1910 __________ 88 / 120 _______ Z19DT ( 88 ) DIESEL
1.9 CDTI 1910 _________ 110 / 150 _______ Z19DTH DIESEL
1.9 CDTI 16V 1910 ______ 88 / 120 _______ Z19DTJ DIESEL
* cu mentiunea facuta anterior de Mikki cu cel de 16V de 120 este facut la un moment dat ... si este asemanator cu DTH de acum etc
*si inca ceva .... Fiat-ul face numai motoare bune ..... si DCI lui renault tot de Fiat e dezvolatat (am avut megane hatchbach 1,5 DCI - la 110000 de Romania - nu s-a umbalat la motor !)
si , in plus fata de aceste performante , butonul Sport .... aduce in plus fara de cei 120 sau 150 CP ---- un surplus ... care , nu stiu daca sunt evaluati in ceva de genul : +10 CP sau +30CP .... am inteles ca butonul Sport aduce un plus , dar pana la urma acest plus nu este o modificare de paramentri - un REMAP temporar.....
nu mai posta consecutiv, foloseste butonul MODIFICA
1.9 CDTI 1910 __________ 88 / 120 _______ Z19DT ( 88 ) DIESEL
1.9 CDTI 1910 _________ 110 / 150 _______ Z19DTH DIESEL
1.9 CDTI 16V 1910 ______ 88 / 120 _______ Z19DTJ DIESEL
* cu mentiunea facuta anterior de Mikki cu cel de 16V de 120 este facut la un moment dat ... si este asemanator cu DTH de acum etc
*si inca ceva .... Fiat-ul face numai motoare bune ..... si DCI lui renault tot de Fiat e dezvolatat (am avut megane hatchbach 1,5 DCI - la 110000 de Romania - nu s-a umbalat la motor !)
si , in plus fata de aceste performante , butonul Sport .... aduce in plus fara de cei 120 sau 150 CP ---- un surplus ... care , nu stiu daca sunt evaluati in ceva de genul : +10 CP sau +30CP .... am inteles ca butonul Sport aduce un plus , dar pana la urma acest plus nu este o modificare de paramentri - un REMAP temporar.....
nu mai posta consecutiv, foloseste butonul MODIFICA
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Impresia de CP in plus la apasarea butonului sport este data de "micsorarea" (modificarea sensibilitatii) "cursei" pedalei de acceleratie.Adica daca o apesi daca o apesi 2 cm este ca si cum ai apasa-o 4 cm.
Daca vrei CP (automat si cuplu) in plus la apasarea butonului sport poti apela la o remapare decat pe butonul sport in rest masina este stock.
Am avut buton sport pe Astra H si nu facea decat ce am zis mai sus bine mai avea ca efect si micsorarea+intarirea cursei volanului.
Daca vrei CP (automat si cuplu) in plus la apasarea butonului sport poti apela la o remapare decat pe butonul sport in rest masina este stock.
Am avut buton sport pe Astra H si nu facea decat ce am zis mai sus bine mai avea ca efect si micsorarea+intarirea cursei volanului.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
robert_7777777 a scris:dupa cum banuiam .... nu este nimic sigur 100% cu motoarele astea ...
Cu motoarele astea, totul e sigur.
Despre DTJ si 16V s-a lamurit treaba demult: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57860
Despre butonul sport la acest motor aflati mai multe aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63447