- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
salut! am un opel tigra si m-am gandit sa-i fac o mica modificare la admisie.si anume:
sa-i pun pompa de aer in loc de o turbina electrica.deja aproape am terminat dar marti o finalizez.asa ca am mers azi cu tigra fara filtru de aer si am vazut ca are vreo 5 cai in plus asa .dar, face mai mult zgomot de parca nu am toba de esapament.
Azi am verificat tragerea de aer si am pus palma pe tub si motoru era cat pe ce a se opreasca.am luat mana si acesta a continuat sa functioneze.insa am constatat ca pompa mea de aer baga mai multa presiune decat primeste motoru aspirat.va spun ca si daca pompa nu functioneaza motorul poate trage aer prin ia destul de usor .asa ca filtrul il las la locul lui si ma ocup doar de pompa ,adica pun pompa pe direct fara sa treaca prin filtrul de aer.a si pompa mea consuma 9amperi efectif.,sau 6 arith. am vazut pe incarcator de baterie de masina.
acum va mai spun ca va anunt marti dupa ce il voi monta si fac si poze daca este o realizare buna am sa va explic tot
va salut
sa-i pun pompa de aer in loc de o turbina electrica.deja aproape am terminat dar marti o finalizez.asa ca am mers azi cu tigra fara filtru de aer si am vazut ca are vreo 5 cai in plus asa .dar, face mai mult zgomot de parca nu am toba de esapament.
Azi am verificat tragerea de aer si am pus palma pe tub si motoru era cat pe ce a se opreasca.am luat mana si acesta a continuat sa functioneze.insa am constatat ca pompa mea de aer baga mai multa presiune decat primeste motoru aspirat.va spun ca si daca pompa nu functioneaza motorul poate trage aer prin ia destul de usor .asa ca filtrul il las la locul lui si ma ocup doar de pompa ,adica pun pompa pe direct fara sa treaca prin filtrul de aer.a si pompa mea consuma 9amperi efectif.,sau 6 arith. am vazut pe incarcator de baterie de masina.
acum va mai spun ca va anunt marti dupa ce il voi monta si fac si poze daca este o realizare buna am sa va explic tot
va salut
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Dupa cum am spus,am revenit azi, cu amanunte.
Dar va rog, sa fiti atenti la ceea ce scriu, si sa ma ajutati cu idei, pro si contra argument.
1.Am probat pompa de aer azi,cum am spus mai sus.Am incercat sa anulez filtrul de aer, si sa pun pompa pe direct (adica am pus furtunul de la pompa, pe furtunul gros al admisiei .Insa tot aerul ce il debita pompa mergea direct in admisie, fara pierderi de presiune,adica am etansat complet). Insa nu a mers cum credeam eu.
-scotea mult fum alb
-nu se tura mai mult de 3000 rotatii pe min.
-mirosea a benzina
-motoru era prea incins
In concluzie:
o pompa nu reuseste sa dea debit de aer cat are nevoie un motor aspirat,de tigra 1.4
Asa ca sa va luati gandul de la turbinele electrice accesibile, in momentul de fata.Cred ca pompa mea de aer, e mai buna decat ce vand ei, in momentul de fata. Si nu face fata. totul este o smecherie ca sa faca pe oameni de bani. Deci sa nu cadeti prada, prostiei .
Insa nu m-am lasat si am continuat proiectul.Fiti atenti
2.Am renuntat la prima idee, si am trecut la pasul 2
proiectul avea acum, doar urmatoarele parti :
-pompa de aer care are si filtru de aer
-un colier mic cu diametru de 3 cm(sa fac legatura cu furtunul, ce merge in admisie)
-un furtun de masina de spalat cu lungimea de 3 m tip acordeon(care se strage pana la 1 m
Am facut legatura pompei cu furtunul.Dupa aceea am scos senzorul de aer, din admisie ,sa pot sa bag furtunul pana unde merge in tubul admisiei.
dupa ce am bagat furtunul de la pompa de aer, in admisie cam la 25-30 cm adancime am pus senzorul la locul lui.
Si iata rezultatele:
-pompa de aer avea o tragere de nu iti vine sa crezi cand vezi
-tubul admisiei l-am lasat liber sa traga ce are nevoie, in plus, (adica sa completeze pompa de aer in cazul ca nu face fata pompa)
-motorul se tureaza cu sunet redus de decibeli(nu face mult zgomot)la aceleasi turatii.Adica de la 4000 in sus se comporta mai bine ca prima data.Deci fara acest sistem ,motorul se chinuie mai mult
-pompa face zgomot de nu stii ce i-am facut masinii.la prima idee, crezi ca e turbo
-super acceleratie.merge tigrutza de mama focului
-trage mai bine motorul de.adica daca nu ai filtru de aer pe ea, nu trage cum merge acum cu pompa de aer(daca mergi cu masina fara filtru de aer ,face zgomot mare si dureaza o secunda pana prinde putere de accelerare).
-insa cu pompa va spun ca merge chiar bine si raspunde mult mai bine la acceleratie
3.Insa mai am de lucrat la intrerupatorul pompei de aer, ca de nu trebuie sa o pornesc de fiecare data, de sub capota.
si sa-i pun un filtru de aer mic admisiei
4. Daca va intereseaza, sa -mi scrieti un mesaj si am sa postez si pozele sa realizati si voi la fel ca mine
proiectul este o realizare ,insa nu stiu cat consuma momentan
VA ASTEPT CU IDEI si va informez ca ce am scris, nu este minciuna si este testat de mine personal
VA SALUT
Dupa cum am spus,am revenit azi, cu amanunte.
Dar va rog, sa fiti atenti la ceea ce scriu, si sa ma ajutati cu idei, pro si contra argument.
1.Am probat pompa de aer azi,cum am spus mai sus.Am incercat sa anulez filtrul de aer, si sa pun pompa pe direct (adica am pus furtunul de la pompa, pe furtunul gros al admisiei .Insa tot aerul ce il debita pompa mergea direct in admisie, fara pierderi de presiune,adica am etansat complet). Insa nu a mers cum credeam eu.
-scotea mult fum alb
-nu se tura mai mult de 3000 rotatii pe min.
-mirosea a benzina
-motoru era prea incins
In concluzie:
o pompa nu reuseste sa dea debit de aer cat are nevoie un motor aspirat,de tigra 1.4
Asa ca sa va luati gandul de la turbinele electrice accesibile, in momentul de fata.Cred ca pompa mea de aer, e mai buna decat ce vand ei, in momentul de fata. Si nu face fata. totul este o smecherie ca sa faca pe oameni de bani. Deci sa nu cadeti prada, prostiei .
Insa nu m-am lasat si am continuat proiectul.Fiti atenti
2.Am renuntat la prima idee, si am trecut la pasul 2
proiectul avea acum, doar urmatoarele parti :
-pompa de aer care are si filtru de aer
-un colier mic cu diametru de 3 cm(sa fac legatura cu furtunul, ce merge in admisie)
-un furtun de masina de spalat cu lungimea de 3 m tip acordeon(care se strage pana la 1 m
Am facut legatura pompei cu furtunul.Dupa aceea am scos senzorul de aer, din admisie ,sa pot sa bag furtunul pana unde merge in tubul admisiei.
dupa ce am bagat furtunul de la pompa de aer, in admisie cam la 25-30 cm adancime am pus senzorul la locul lui.
Si iata rezultatele:
-pompa de aer avea o tragere de nu iti vine sa crezi cand vezi
-tubul admisiei l-am lasat liber sa traga ce are nevoie, in plus, (adica sa completeze pompa de aer in cazul ca nu face fata pompa)
-motorul se tureaza cu sunet redus de decibeli(nu face mult zgomot)la aceleasi turatii.Adica de la 4000 in sus se comporta mai bine ca prima data.Deci fara acest sistem ,motorul se chinuie mai mult
-pompa face zgomot de nu stii ce i-am facut masinii.la prima idee, crezi ca e turbo
-super acceleratie.merge tigrutza de mama focului
-trage mai bine motorul de.adica daca nu ai filtru de aer pe ea, nu trage cum merge acum cu pompa de aer(daca mergi cu masina fara filtru de aer ,face zgomot mare si dureaza o secunda pana prinde putere de accelerare).
-insa cu pompa va spun ca merge chiar bine si raspunde mult mai bine la acceleratie
3.Insa mai am de lucrat la intrerupatorul pompei de aer, ca de nu trebuie sa o pornesc de fiecare data, de sub capota.
si sa-i pun un filtru de aer mic admisiei
4. Daca va intereseaza, sa -mi scrieti un mesaj si am sa postez si pozele sa realizati si voi la fel ca mine
proiectul este o realizare ,insa nu stiu cat consuma momentan
VA ASTEPT CU IDEI si va informez ca ce am scris, nu este minciuna si este testat de mine personal
VA SALUT
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
gabonne a scris:si cum arata "pompa"asta de aer? si caii cum i-ai masurat?
pai pompa e a masinii(opel tigra1.4). pentru cei ce au tigra ,nu ii costa decat 20 roni, modificarea.Nu stiu cum functioneaza pe1.6, dar pe a mea functioneaza super.
si asculta aici gabonne.cand nu aveam pompa, ''modificata'' daca eram in prima viteza,si apasam pedala la maxim dura mai mult timp sa prinda viteza decat acum cu pompa in functiune.chiar nu mai imi place masina fara pompa de aer la admisie.si cand nu aveam modificarea, chiar daca acceleram mai tare facea doar zgomot urat si ramanea in loc, parca.dar acum respira super bine, masinuta, nu mai e strangulata.si am sa fac si un tester. revin cu poze in max 4 zile ,inca mai am de lucrat la filtru de aer ,ca vreau sa montez si niste ventilatoare mici ,sub filtru care au rolul sa traga aer prin filtru. sper sa reusesc si asta
va salut
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Roly a scris:Asteptam poze. Felicitari.
deci cum am spus ca am sa va dau imagini, din pacate nu am avut posibilitatea sa fac pozele pe masina mea, am cautat o aceeasi imagine si am editat-o. aceea e pompa de aer cu care lucreaza admisia mea in momentul de fata.
Deci trebuie sa luati un furtun de masina de spalat, speificat mai sus, si sa il conectati prin admisie, inaintea senzorului de aer de la admisie(se vede pe tubul admisiei, senzorul de care zic). Deci faceti o gaura, inainte de acel senzor,(in tub), dar gaura sa fie mica nu prea mare, deci sa fie etans, dupa ce bagati tubul, de la pompa.Odata introdus, in admisie indreptati tubul de masina de spalat inspre senzorul de aer.
Dupa aceea,trebuie sa realizati, un intrerupator, sa deconectati pompa de aer, cand opriti, motorul.Intrerupatorul, sa fie preferabil, in masina.
aceea pompa de aer, mai bine se foloseste in acest scop, decat in cel propriuzis de cei de la opel
Va astept cu intrebari, daca aveti, nelamuriri
si va urez bafta la proiect
- alinmuresan
- **
- 339 mesaje
- din 24 Nov 2008
- Valcea
alinmuresan
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
chiar ieri, am mai facut niste teste
Tigra vs Honda Civic 140hp
Bine m-a facut, cu tigra mea de vreo 2 ori, dar cand mi-am adus aminte ca am o mini turbina....am apasat butonul....si rezultatul.....s-a chinuit mai mult sa ma depaseasca...haaaa..
eu eram cu cineva in tigra si el la randul lui cu cineva in civic, deci eram la egalitate,dar tot imi derapau, putin rotile.
cand am cuplat pompa de aer(mini turbina) a inceput sa derapeze in toate partile(in prima treapta) .cand m-am intors m-a intrebat foarte mirat, un prieten?...........''ba ce ai cuplat de a mers asa de tare''.nici lor nu le venea sa creada de realizarea mea.
acesta e primul,coment ''PRO'' pt., mini turbina mea, si is super multumit
va multumesc deoarece v-ati abtinut de la ''contra'' comentarii
VA SALUT SI BAFTA TUTUROR
Tigra vs Honda Civic 140hp
Bine m-a facut, cu tigra mea de vreo 2 ori, dar cand mi-am adus aminte ca am o mini turbina....am apasat butonul....si rezultatul.....s-a chinuit mai mult sa ma depaseasca...haaaa..
eu eram cu cineva in tigra si el la randul lui cu cineva in civic, deci eram la egalitate,dar tot imi derapau, putin rotile.
cand am cuplat pompa de aer(mini turbina) a inceput sa derapeze in toate partile(in prima treapta) .cand m-am intors m-a intrebat foarte mirat, un prieten?...........''ba ce ai cuplat de a mers asa de tare''.nici lor nu le venea sa creada de realizarea mea.
acesta e primul,coment ''PRO'' pt., mini turbina mea, si is super multumit
va multumesc deoarece v-ati abtinut de la ''contra'' comentarii
VA SALUT SI BAFTA TUTUROR
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
de la 90 cai ai mei+aia 25 de care zici tu faceam 115, si il intreceam pe ala cu civicu.dupa ce am cuplat, pompa de aer a inceput sa-mi derapeze rotile ca la nebuni.cu turbina electrica, a mers mult mai bine,insa tot nul-am intrecut. nu stiu daca mi-a crescut caii....dar crede-ma ca avea viatza cu turbina aia.peste cateva luni,ori imi cumpar o turbina folosita, ori supercharger,ori inca doua pompe la fel si mai pun si o baterie de 45 de A si le leg in serie. toate le cumpar de la dez., italia ca-s mai ieftine acolo.
@666 a citit ce am scris mai sus? ca mi-a luat zile intregi sa studiez pe masina?eu fac ,ceea ce aud la altii, studiez,nu critic.... daca ,nu stiu de ce se trateaza,sau cu ce se mananca.
deci fratilor ,cel mai mult mi-a crescut inima cand m-au intrebat prietenii de liniuta ,ce am cuplat, de a prins putere asa.si au numit-o, dupa aceea...... turbina(turbina ta).
@666 a citit ce am scris mai sus? ca mi-a luat zile intregi sa studiez pe masina?eu fac ,ceea ce aud la altii, studiez,nu critic.... daca ,nu stiu de ce se trateaza,sau cu ce se mananca.
deci fratilor ,cel mai mult mi-a crescut inima cand m-au intrebat prietenii de liniuta ,ce am cuplat, de a prins putere asa.si au numit-o, dupa aceea...... turbina(turbina ta).
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
uite cum sta treaba.pot sa pun si poze... dar in poza de mai sus e pe jumate realizata. i-am pus un furtun de masina de spalat(pompei de aer din imagine).am taiat cu clestele o bucata de la furtunul de admisie,si am bagat furtunul de masina de spalat pe galerie. l-am indoit, cu fata inspre senzor-ul de aer si gata. a... si am rupt din filtru de aer, acele 2 tuburi de plastic. maine pun si poze daca vrei. si teste pe dino nu vreau sa fac acum, nu ma dupa ce mai multiplic proiectul....pt., 5-10 cai nici nu ma gandesc deocamdata
maine, nu ca e duminica atunci luni,sar cu pozele
maine, nu ca e duminica atunci luni,sar cu pozele
Z10xe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 z10xe T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Z10xe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 z10xe T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- imprevizibil
- OP
- 235 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Tigra 1998 x14xe
- Hunedoara
imprevizibil
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Excelenta idee. Ai facut o singura greseala, dar poate fi reparata usor. Din cauza cailor in plus nu ai destula aderenta si de asta nu poti intrece civicul ala. Chiar tu ai spus ca patineaza rotile de nebune cand apesi butonul de turbo. Ai nevoie de mai multa apasare pe roti. Pune masina de spalat de la care ai luat furtunul ala pe pe bancheta din spate si spune-ne rezultatele.